'Godverdomme...'
Zijn handen sloten zich om de telefoon en drukten het scherm uit. Vloekend kwam hij overeind, smeet zijn telefoon op de bank en begon te ijsberen.
Wat in hemelsnaam kon hij hiermee?
'Kael wil niet dat je achter hem aan komt,' zei Emili scherp, veel te grote gehaakte trui om zich heen trekkend.
'Weet ik, dank je. Dat ga ik ook niet doen. Hij vertrouwt op me dat ik hem niet volg, en ik -'
'Je vertrouwt hem niet.'
'Jawel, maar -'
'Maar zolang je niet weet of hij oké is wil je hem toch achter na komen.'
Rowan stopte bij het raam en keek even naar haar. 'Ik wil dat hij veilig is. Ik weet niet wat mijn vader hem gaat flikken.'
'En je kan die ook niet zoeken omdat je dan zelf in de problemen komt. Zie je je dilemma?'
'Ja, bedankt dat je dat even duidelijk voor me maakt.'
Beide handen waren nu verdwenen in zijn slordige haar terwijl hij weer door de kamer begon te lopen.
'Niet naar mijn vader, niet naar Kael. Is er geen mogelijkheid om -'
'Je kunt de politie niet bellen. Waarvoor wil je je vader gaan aangeven?'
'Weet ik niet...'
Hij zuchtte diep en zonk terug op de bank.
Zijn handen sloten zich om de telefoon en drukten het scherm uit. Vloekend kwam hij overeind, smeet zijn telefoon op de bank en begon te ijsberen.
Wat in hemelsnaam kon hij hiermee?
'Kael wil niet dat je achter hem aan komt,' zei Emili scherp, veel te grote gehaakte trui om zich heen trekkend.
'Weet ik, dank je. Dat ga ik ook niet doen. Hij vertrouwt op me dat ik hem niet volg, en ik -'
'Je vertrouwt hem niet.'
'Jawel, maar -'
'Maar zolang je niet weet of hij oké is wil je hem toch achter na komen.'
Rowan stopte bij het raam en keek even naar haar. 'Ik wil dat hij veilig is. Ik weet niet wat mijn vader hem gaat flikken.'
'En je kan die ook niet zoeken omdat je dan zelf in de problemen komt. Zie je je dilemma?'
'Ja, bedankt dat je dat even duidelijk voor me maakt.'
Beide handen waren nu verdwenen in zijn slordige haar terwijl hij weer door de kamer begon te lopen.
'Niet naar mijn vader, niet naar Kael. Is er geen mogelijkheid om -'
'Je kunt de politie niet bellen. Waarvoor wil je je vader gaan aangeven?'
'Weet ik niet...'
Hij zuchtte diep en zonk terug op de bank.