Kael pakte een mandje en slenterde op zijn gemak langs de rekken. Hij gooide een pak koekjes in de mand, een paar zakken chips en ging toen in zijn hoofd het lijstje van daadwerkelijk noodzakelijke boodschappen af. Groente, fruit, drinken, check.
Met een mand die nu aardig wat woog slenterde hij naar de kassa. Hij sloot achteraan in de rij en keek op zijn horloge. Een beetje ongedurig keek hij om zich heen, maar de rij schoot sneller op dan hij had gedacht en hij begon zijn spullen op de band te zetten. Pas toen hij bijna aan de beurt was ving hij de blik van de jongen achter de kassa op. Damn fine, dacht hij terwijl hij even grijnsde. De jongen had kort blond haar, lichte, blauwe ogen en een scheve lach die Kael onmiddellijk leuk vond.
Toen hij aan de beurt was grijnsde hij opnieuw. Zijn blik ging even over het shirt van de jongen. 'Tyler' stond er op diens naambordje.
"Hey," groette hij opgewekt.
"'Morgen," was het ontspannen antwoord. Tyler scande vlug de producten, met een geroutineerde precisie en Kael rekende af, iets langzamer dan hij normaal zou doen.
"Jou nog niet eerder gezien," zei hij terwijl hij in begon te pakken. "Nieuw hier?"
"Ja, drie week terug begonnen," antwoordde Tyler.
"Dan heb je het snel opgepikt."
"Ach, wat kan ik zeggen, ik ben een natuurtalent," grapte de blonde jongen en Kael schoot in de lach.
"Nou, werk ze, ik zie je nog wel."