Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

A new boss?

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29, 30  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 28 van 30]

676A new boss?  - Pagina 28 Empty Re: A new boss? ma jun 13, 2011 9:24 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Aangezien Chantal weer lag te slapen ging hij maar beginnen met de paarden. Melody zette hij in haar schommeltje in de stallen. Het was veel leuker om haar in de buurt te hebben. Terwijl hij Evelyn borstelde, en Kini, praatte hij tegen Melody over wat er allemaal was gebeurd gisteravond. Dat hij in de draaimolen had gezeten, dat hij gepaintbalt had en dat hij de rest zich niet meer kon herinneren. Vooral niet dat hij thuis was gedropt en dat hij zoveel had gedronken. Omdat hij klaar was met poetsen zette hij Melody maar in haar box. Lichtelijk verbaasd dat Melody in slaap viel wandelde hij terug naar de stallen waar hij zijn jodphurs aandeed en Evelyn opzadelde. Als laatst pakte hij zijn cap en zweep waarna hij richting het weiland verdween. Even crossen in het weiland, geen dressuur vandaag. Terwijl hij op Evelyn zat opende hij en sloot hij het hek. Fly en Mercury kwamen al snel aangewandeld om te kijken wat er allemaal aan de hand was. Na het warm rijden liet hij Evelyn op rechte stukken flink door galopperen. Bochten deed hij in een rustig hand galopje om haar daarna weer in volle galop over het gras te gaan. Toen hijzelf het zweet op zijn rug voelde staan door de volle zon, en Evelyn onder hem behoorlijk begon te zweten stapte hij haar uit en wandelde hij terug naar de poetstplaat waar hij haar afzadelde en een douche gaf. Mercury kwam naar het hek gerent toen hij Evelyn terug zette. Jammer genoeg rende Evelyn niet meer haar mee terug naar Fly. Daar was ze te moe voor. Kini stond helemaal klaar om te rijden dus pakte hij hem ook maar even. Met Evelyn had hij niet zo lang gereden omdat hij het zielig vond. Kini reed hij net wat langer dan een halfuurtje serieus. Daarna liet hij hem voornamelijk klieren in de bak. Na ook hem een douche te hebben gegeven nam hij hem en Maddog mee naar buiten. Hop, hun weiland in. Dankzij Jace hoefde hij niet uit te mesten. Voeren had hij voor het rijden gedaan, samen met Melody. Hoe Jace vanochtend de stallen had weten t mesten zonder dat hij het op had gemerkt snapte hij niet. Ook al was het logisch geweest dat hij het stil had kunnen doen. Hij had de sleutel namelijk. Ach, wat zou het. Omdat Melody weer wakker was geworden nam hij haar weer mee naar buiten. Bij het bankje zette hij haar neer en ging hij naast haar op de grond zitten. Af en toe kietelde hij haar, maar voornamelijk liet hij haar lekker haar gang gaan. Verbaasd keek hij op toen hij Chantal plots hoorde. "Oké, dan kunnen ze straks opgejaagd worden ofzo." Dack en Indy zou hij ook bij ze in het weiland laten, kregen ze ook hun beweging. Wat hadden ze met hem gedaan? Tsja, hij wist de helft niet meer. "Het enige wat ik nog weet is een draaimolen waar we ziek in zijn geworden, paintbal balletje en dat kerstmannen pak. Meer herinner ik me niet meer. Wat hebben ze jou aan gedaan?" Melody klom op zijn schoot waardoor hij haar maar vastpakte en goed op zijn schoot zette. Gelijk begon ze aan zijn shirt te plukken en aan zijn hand. Zolang ze stil was vond hij het goed. "O, ik hoop dat er foto's zijn gemaakt van je want wat stond dat pakje je goed." Ondanks zijn hoofdpijn keek hij enthousiast lachend naar Chantal. Ergens hoopte hij dat er geen foto's van hem gisteravond waren gemaakt. Jace kennende had hij waarschijnlijk pech.

677A new boss?  - Pagina 28 Empty Re: A new boss? ma jun 13, 2011 10:49 pm

Chantal

Chantal

Natuurlijk kwam de vraag wat ze met haar gister hadden gedaan. Net als Darren wist ze niet veel meer. ”Ehum volgens mij waren we bij een wijnproeverij en ik kan me niet veel herinneren. Dus ik weet ook niet of er foto’s zijn gemaakt. En als ik jou was zal ik die beelden van mij in dat pakje maar goed onthouden want dat ding gaat nooit meer aan.” Het enigste wat eigenlijk nog aan die avond herinnerde was de knallede hoofdpijn en het pakje waar ze vanmorgen in wakker werd. ”Dat kerstmannenpak stond jou trouwens ook niet slecht. Maar ik zie je toch liever in deze kleren. Het is maar goed dat we niet vandaag trouwen anders was ik echt niet 100% want ik heb gewoon nog steeds hoofdpijn.” Omdat Darren op de grond zat ging Chantal ook maar op de grond zitten. ”Wil je me één ding beloven?....................... Laat me nooit in de steek. Ik hou te veel van je en wil je echt nooit kwijt. Net als ons prinsesje die wil ik ook nooit kwijt.” Ondertussen waren de honden weer in het zwembad bezig. Het was nu best warm dus konden ze zelf ook wel in het zwembad. Chantal pakte Melody bij Darren weg en ging geheimzinnig naar boven. Toen ze terug kwamen hadden Chantal en Melody hun bikini’s aan. ”Nou en wat vind je van ons?” Waarschijnlijk vond hij het geweldig want zijn mond viel open van verbazing.

678A new boss?  - Pagina 28 Empty Re: A new boss? di jun 14, 2011 9:26 am

Darren

Darren
Ex-Admin

Net zoals hij wist Chantal ook niet echt meer wat ze hadden gedaan. Darren toverde enkel een glimlach op zijn gezicht maar zei of deed verder niets. Praten deed pijn, net zoals bewegen. Waarom hij dan ook daarnet had gereden snapte hij niet. Waarschijnlijk gewoon omdat het moest gebeuren. De lach verscheen als water voor de zon toen hij opeens het woord kerstmannenpak hoorde. Nee, had ze hem serieus zien liggen? Niet veel later herinnerde hij zich dat hij Chantal vanochtend wakker had gemaakt in dat stomme pak. Fijn. "Als we vandaag zouden zijn gaan trouwen had ik jou en Melody meegesleept naar een onbewoond eiland om me hoofdpijn uit te zitten." Toen Chantal op de grond kwam zitten keek hij haar verbaasd aan. Voornamelijk verbaasd door wat ze plots tegen hem zei. Dacht ze nou werkelijk dat hij haar in de steek ging laten? De liefde van zijn leven waar hij mee ging trouwen? Mooi niet. "Hierbij beloof ik je plechtig dat ik jou en Melody zolang ik leef niet in de steek laat." Hij gaf Chantal een kus op haar voorhoofd voor hij met een pruillipje toekeek hoe ze Melody optilde en naar binnen verdween. Waarom deed ze zo geheimzinnig? Als een klein kind ging hij met zijn armen over elkaar heen zitten wachten tot ze terug kwamen. Jammer genoeg wist hij deze houding niet aan te houden toen Chantal en Melody terug kwamen in bikini. Ongemerkt viel zijn mond open en werden zijn ogen wat groter. "Wat vind ik van jullie. Ik kan niemand verzinnen die zo mooi is als jullie twee." Normaal gesproken zou hij Chantal wel zoenen, maar nu kostte opstaan iets te veel moeite. Elke keer dat Melody dan ook een vreugdeskreet had uitgeslagen kromp hij iets in een door zijn hoofdpijn. Desondanks stond hij op om naar Chantal toe te lopen en even mede te delen dat hij er zo aan kwam. Binnen kleedde hij zichzelf snel om, pakte drie handdoeken en een luchtbed. Weer buiten blies hij het luchtbed op met de pomp, echt niet dat hij het met de mond ging doen. Na het luchtbed naast het zwembad te hebben gezet liet hij zichzelf in het heerlijke koude water zakken. "Hier zou ik wel de hele dag willen liggen."

679A new boss?  - Pagina 28 Empty Re: A new boss? di jun 14, 2011 9:48 am

Chantal

Chantal

Gelukkig beloofde Darren dat hij der nooit in de steek zou laten. Ze wilde het echt niet gaan hebben als Taylor’s verhaal. Toen ze voor hem stond in haar bikini vond hij het erg mooi. Chantal moest eigenlijk lachen maar toen ze dat deed kreeg ze alleen maar nog meer hoofdpijn. Zeker toen Melody begon te lachen kreeg ze nog meer pijn. Wat klonk dat lachje wat ze normaal deed ineens zo pijnlijk aan haar hoofd. Ineens was Darren weg naar binnen. Chantal ging ondertussen met Melody het water in. Maar voordat ze het water in gingen pakte Chantal het zwembandje van Melody zodat ze daar in kon zitten. Eenmaal in het water zuchten Chantal even diep. Ze wilde echt graag weten wat ze gister allemaal hadden gedaan met haar. Stiekem hoopte ze dat er geen foto’s waren gemaakt. Toen Darren in het water kwam ging Chantal naar hem toe en ging tegen hem aan zitten. Melody zat veilig in haar zwemband maar ondertussen hield Chantal haar goed in de gaten. ”Volgens mij gaan wij de hele dag door hoofdpijn houden.” Ineens hoorde Chantal de mobiel van Darren af gaan. Hij kreeg een smsje binnen. Niet veel later hoorde ze haar mobiel met een smsje. Ze pakte hun telefoons en keek op die van haar. Het was een mmsje van Jace met een foto van Darren in het kerstmannenpak met een glas bier in zijn handen. Chantal schoot in de lach wat gelijk een steek in haar hoofd veroorzaakte. ”Ehum Darren ik krijg een mmsje van Jace met een foto van jou erin.” Ze liet de foto zien die ze had gekregen. Toen ze naar zijn gezicht keek zag ze een glimlach er op die ze niet helemaal vertrouwde.

680A new boss?  - Pagina 28 Empty Re: A new boss? di jun 14, 2011 9:59 am

Darren

Darren
Ex-Admin

Half slapend leunde Darren tegen de rand van het bad aan. Echter vlogen zijn ogen open toen Chantal tegen hem aan kwam zitten en tegen hem praatte. Melody spartelde vrolijk rond in het water. Natuurlijk hielden ze haar in de gaten maar veel kon er toch niet gebeuren aangezien ze in haar bandje zat. Verbaasd keek hij op omdat Chantal en zijn mobiel op dezelfde tijd afgingen. Hij pakte zijn telefoon aan en keek naar het bericht wat hij had gekregen. Een normaal smsje was het niet, eerder een mms met een geweldige foto erin. Omdat Chantal in de lach schoot keek hij opzij. Niet veel later wist hij dan ook waarom ze had gelachen. Zij was echter niet de enige die lachte, er stond een grijns van oor tot oor op zijn gezicht door het bericht van Iris. Darren bekeek de foto die Chantal had gekregen nog een keer goed. "Jeetje, ik was wel erg ver heen. Weet niet eens meer wanneer die gemaakt is." Omdat hij de foto van Chantal niet wou laten zien, stel je voor dat hij gewist word, sloeg hij hem op op zijn mobiel en legde hij zijn mobiel snel weg. Nog steeds stond er een grijns van oor tot oor op zijn gezicht. Zou het heel gemeen zijn om te vragen of er nog meer foto's waren waar ze leuk op stond en die af te laten drukken zodat hij opgehangen kon worden in het huis? Sowieso wou hij foto's van Melody laten maken zodat die opgehangen konden worden in haar kamertje en in de woonkamer. Hun kleine meid werd wel heel erg snel groot. "Je moet vaker zo'n kerst pakje aandoen, staat je erg goed. Vooral als je er ook nog eens een schattig lachend gezicht bij trekt en een beetje apart gaat staan voor de foto." Vlug ging hij onder water. Naast Melody kwam hij weer boven, nu was hij tenminste veilig. Alsof Melody hem moest beschermen ging hij achter haar zitten. "Niets gezegd.."

681A new boss?  - Pagina 28 Empty Re: A new boss? di jun 14, 2011 10:23 am

Chantal

Chantal

Chantal wilde heel graag weten waarom Darren zo geheimzinnig deed. Chantal moest weer lachen toen Darren zei dat hij ver heen was. ”Het is wel een leuke foto lekker spontaan.” Chantal der mond viel open om de opmerking van Darren. Voordat ze iets kon zeggen dook hij onderwater. Bij Melody kwam hij weer boven Chantal legde haar mobiel weg en zwom naar hem toe. ”Wat was dat voor opmerking meneertje.” Ineens had ze wel een idee waarom hij die opmerking maakte. ”Iris heeft je zeker een foto gestuurd net zoals Jace bij mij heeft gedaan.” Ze stond voor hem en keek hem aan. ”Ik doe nooit meer zo pakje aan alleen als jij het kerstmanpak aan doet.” Geheel onschuldig keek ze Darren aan. Ze deed haar armen om zijn nek heen en begon hem te zoenen. Jammer genoeg konden ze niet lang genieten van het samen zijn in het water. De honden kwamen als een gek aan gerend en sprongen in het water. Gelijk stuurde Chantal ze uit het water omdat Melody bijna omviel. ”Gaan we de hele dag hier in zitten en niets doen?” Gelukkig vond hij het een goed idee. ”Toch hoop ik dat er niet veel foto’s zijn gemaakt ik ben bang dat ik me dan ga schamen. Aangezien ik er helemaal niets meer van weet.” Gelukkig wist Darren ook niet veel meer van zijn feest anders was het wel een blunder als zij het alleen niet meer wist. Ze legde haar hoofd op zijn schouder en zuchten even lekker. ”Toch raar over minder dan drie weken heb ik twee achternamen.” Het zou waarschijnlijk erg wennen voor haar worden. Ze zou dan ook echt moeten na denken hoe ze de telefoon ging op nemen en welke naam ze door ging geven aan mensen. Hopelijk had ze daar geen moeite mee.

682A new boss?  - Pagina 28 Empty Re: A new boss? di jun 14, 2011 10:50 am

Darren

Darren
Ex-Admin

Onschuldig stapte Darren telkens iets naar achteren tot hij niet verder meer kon door de rand. "Dat kerstmannen pak moet dan eerst in de was want hij stinkt naar bier." Aangezien Chantal haar armen om zijn nek heen sloeg vertrouwde hij het niet helemaal. Gelukkig werd hij enkel gezoend waarbij hij zich geheel ontspande en terug zoende. Alsnog bleef er in zijn achterhoofd hangen dat hij waarschijnlijk terug gepakt zou worden voor iets stoms. Misschien om zijn opmerking, misschien om een daad? Tot die tijd zou hij zich waarschijnlijk wat ongemakkelijk voelen. Geschrokken keek hij op omdat hij heel veel gespetter hoorde en geblaf. Dack en Indy waren erbij gekomen in het zwembad. Melody zat wankelend in haar bandje door de golven die Dack en Indy produceerde. Pas toen de honden uit het water waren zat ze weer stabiel en ging ze verder met spelen. "Klinkt goed." Onschuldig lachend keek hij naar Chantal. Hopelijk zouden er juist wél heel veel foto's gemaakt zijn. Dan kon hij vragen of hij ze mocht hebben, de leukste uitkiezen en die uitprinten. Net zoals hij foto's van Melody wou om op te hangen. Desnoods zou hij het stiekem regelen, als Chantal hem maar niet tegenhield. "Ben ik blij dat ik er nu maar één heb en straks ook nog steeds.." In plaats van de verwarring van twee achternamen hield hij gelukkig zijn eigen achternaam. Parker, ook al zou hij willen dat het een andere was. Dankzij die achternaam bleef hij verbonden met zijn ouders. Leuk zeg. "Ik heb trek in shoarma, dus ik kook wel vanavond." Er moest dan waarschijnlijk wel boodschappen gedaan worden maar dat was geen probleem. In de supermarkt was het lekker koud. Dat zou hij vast wel overleven.

683A new boss?  - Pagina 28 Empty Re: A new boss? di jun 14, 2011 1:30 pm

Chantal

Chantal

Chantal had een glimlach op haar gezicht omdat Darren steeds naar achter liep. ”Vertrouw je me soms niet?” Tijdens het zoenen merkte ze dat hij toch nog een beetje gespannen was. Ze moest lachen toen Darren zei dat hij blij was dat hij maar één achternaam had en dat het er maar één bleef. ”Denk je soms dat ik het erg vind dat ik jou achternaam er bij krijg.” Al snel na het onderwerp achternamen kwam het onderwerp avond eten. Darren zei dat hij ging koken omdat hij shoarma wilde eten vond ze het wel best. ”Is goed zolang je ook maar iets anders voor Melody haalt. Want shoarma lijkt me niet zo goed voor Melody qua kruiden en zo. Maar het is toch nog geen avondeten tijd?” Wel was het ondertussen tijd om uit het zwembad te gaan want ze waren ondertussen al goed gerimpeld door het water. ”Nog even om teug te komen p de pakjes. Ik ga hem echt nooit meer aan trekken want op één of ander manier ruikt dat ding helemaal naar wijn. En als hij gewassen is wil ik het als nog niet aan. Weet je hoe kort dat jurkje was. Trouwens gaan Iris en Jace toevallig met elkaar trouwen. Dan kunnen we ze terug pakken.” Met een valse glimlach op haar gezicht gaf ze Darren een zoen en ging ze daarna uit het bad. Ze wikkelde de badlaken om zich heen en pakte Melody ook uit het water. Ze moest niet te lang in het water blijven straks raakte ze nog onderkoeld. Rustig wikkelde ze Melody in de badlaken en ging met haar op het bankje zitten. Even lekker van het zonnetje genieten en op drogen. Wat Darren deed letten ze even niet op omdat ze nu druk met haar meisje bezig was.

684A new boss?  - Pagina 28 Empty Re: A new boss? di jun 14, 2011 2:24 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

"Denk dat je het verschrikkelijk vind." Darren had een plagende ondertoon aan zijn woorden toegevoegd en gaf Chantal dan ook een por in haar zij. Ondanks zijn hoofdpijn vond hij het nog steeds leuk om Chantal te plagen. Op alles wat ze daarna zei reageerde hij maar niet. Behalve het avondeten, hij zou wel wat meenemen voor Melody. Olvarit prutje omdat ze het zo lekker vond. Nog steeds vond hij het maar raar om in de winkel baby eten te kopen. Die vieze potjes olvarit in het mandje gooien en dan afrekenen. Je zou toch denken dat hij ondertussen gewent was aan het idee van papa zijn. Maar nee, het was af en toe nog best raar. Later als ze groot was zou ze aankomen met een vriendje. Hopelijk zou ze niet zo vervelend worden als hij was vroeger. Gut, af en toe had hij er nog spijt van als hij er over na dacht. "We merken het vanzelf. Hopen dat we de eerste zijn die het horen. Zolang ik maar niet in pak hoef naar hun bruiloft." Beteuterd keek hij toe hoe Chantal Melody uit haar bandje haalde en het bad uit stapte. Oké, dan ging hij wel op zijn luchtbed liggen. Het licht groene luchtbed gooide hij in het water om er daarna soepel op te gaan liggen en een diepe zucht te laten ontsnappen. Jammer genoeg had hij niet alle rust want Indy en Dack kwamen het bad in gestormd. Elke keer dat een van de twee moe was van het zwemmen klommen ze boven op hem. "He bah Dack, niet m'n buik aflikken." In een poging Dack van zijn buik af te duwen kantelde het luchtbed en verdween hij zelf ook in het water. Toen hij boven kwam zag hij Dack op zijn luchtbed liggen, kwispelend en al. Indy kroop er al snel bij omdat Dack er ook op lag. "Begin nooit aan huisdieren." Darren kwam weer overeind en beende naar het luchtbed toe. Veel hoefde hij niet te doen want de honden schoten eraf terug het water in. In plaats van op het luchtbed liggen ging hij er in kleermakerszit opzitten. "Puh."

685A new boss?  - Pagina 28 Empty Re: A new boss? di jun 14, 2011 3:09 pm

Chantal

Chantal

Ineens hoorde Chantal Darren naar Dack roepen dat hij niet zijn buik moest likken. Gelijk keek Chantal om en zag Darren nog net in het water vallen. Chantal had meteen een glimlach op der gezicht. Toen hij in de kleermakerszit op het luchtbed zat was zijn rug richting Chantal gekeerd. Chantal zetten Melody op de grond en liep stil richting Darren. Ze duwde hem van het luchtbed af en keek heel onschuldig. ”Zo dat is vanwege die por in mijn zij van net.” Aan de blik van Darren te zien kon Chantal veel beter gaan rennen. Maar ze kon niet zomaar weg rennen omdat ze Melody op de grond had gezet. Snel pakte ze haar meisje op maar het was al te laat Darren Chantal al klem gezet. Ze keek hem met een onschuldig lief lachje aan. ”Ik heb Melody nu was dus doe me nu maar niets. Melody mag niet gewond raken.” Toen Darren dichterbij kwam deed ze even haar ogen dicht. Ze verwachten dat hij iets terug ging doen maar in tegenstelling tot dat kreeg ze een kusje op haar voorhoofd. Ze deed haar ogen open en keek hem even verbaast aan. Waarschijnlijk zou hij het echt niet vergeten had hij nog iets terug moest doen. Chantal stond met haar rug tegen de boom aan en had nog steeds Melody in haar armen. Ineens begon Melody te huilen en kreeg Chantal weer een beetje een steek in haar hoofd. O kon die hoofdpijn nou niet gewoon weg zijn dan zou het veel makkelijker zijn. Chantal begon Melody te trosten. Ze moest nu toch wel even naar binnen want Melody moest haar fruithapje krijgen en een schone luier. ”Mag ik naar binnen?” Ze keek Darren vragend aan aangezien hij der klem had gezet.

686A new boss?  - Pagina 28 Empty Re: A new boss? di jun 14, 2011 4:12 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

In plaats van droog zitten op zijn luchtbedje, kreeg hij van achteren een duw waardoor hij weer het water in kletterde. Proestend kwam hij weer boven. Chantal! Dat hij daar niet over na gedacht had. Vlug sprong hij uit het bad en zette Chantal klem tegen de boom. Melody had ze dan wel in haar armen maar alsnog zou hij haar kunnen plagen. Door haar smeekbede, of in elk geval iets wat daarop leek, deed hij maar niets ergs. Voor nu tenminste. In plaats van iets ergs te doen drukte hij een kus op haar voorhoofd. Pas toen ze vroeg of ze naar binnen mocht deed hij een stap naar de zijkant. Melody was weer heerlijk gaan huilen waar zijn hoofd nog meer pijn van ging doen. Normaal gesproken zou hij haar met alle liefde troosten, maar nu zou hij haar met alle liefde een appel in der mond duwen. Het klonk wreed, maar zijn koppijn was ook wreed voor hem. In plaats van terug op zijn luchtbed te gaan liggen pakte hij zijn handdoek en droogde hij zichzelf zo goed als mogelijk af. Binnen haalde hij enkel sokken en trok hij zijn lage gympen aan. Die zaten zo verschrikkelijk lekker. Nu hij zijn gympen aan had wandelde hij wat prettiger over het grind. Al snel had hij een balletje gevonden die hij het zwembad in gooide. Dack begreep de hint gelijk. Hij greep het balletje en rende in volle vaart naar Darren toe. Elke keer dat Darren het balletje weer weggooide rende Dack er achteraan. Samen met Indy speelde hij met een ander speeltje om ruzie tegen te gaan tussen die twee. Uiteindelijk werd hij gek van al het geblaf van de honden omdat ze tóch nog ruzie kregen om een stom speeltje. Met knallende koppijn liep hij naar binnen waar hij de koelkast open trok en eens zuur keek. "De beste remedie voor een kater is nog een kater zuipen. Maar wat is er niet in huis? Bier." De deur van de koelkast slingerde hij weer dicht waarna hij naar boven rende voor een shirt. In je blote barst naar de winkel vonden ze meestal niet zo goed. In plaats van schreeuwen vanaf beneden naar Chantal liep hij naar haar toe om te vertellen dat hij even boodschappen doen was. Wat hij er niet bij vertelde was dat hij gelijk ijsjes ging halen, en een baan waarop je kon buikschuiven met water en alles. Hij had zo'n ding gehad, voor Chantal kwam, maar die was kapot gegaan door zijn stommiteit. Zet je paard er niet op, dan gaat die stuk. Eigenlijk best wel logisch. In de auto zette hij de raampjes open en de radio zachtjes aan. Ver rijden was het niet, het probleem was dat hij niet wist waar alles lag in de winkel. Bij elkaar was hij dan ook een half uurtje bezig met dingen zoeken. Voor shoarma moest hij aan de ene kant wezen, de broodjes lagen weer aan de andere kant. Melody haar eten wist hij dan wel weer te vinden. Als laatst liep hij naar de vriezers waar hij ijsjes uit haalde. Perenijsjes, de lekkerste. Voor hij terug ging naar de auto haalde hij een milkshake. Al rijdend dronk hij zijn milkshake op. Niet dat zijn hoofdpijn was gezakt, maar de koudheid van de milkshake liet hem een brainfreeze krijgen wat hem dan even van zijn hoofdpijn afhielp. Bovendien was het gewoon lekker. Thuis wandelde hij rustig naar binnen waar hij de ijsjes in de vriezer gooide, de rest in de koelkast zette en zijn milkshake nog vlug opdronk voor Chantal het zag.

687A new boss?  - Pagina 28 Empty Re: A new boss? di jun 14, 2011 5:11 pm

Chantal

Chantal

Gelukkig mocht ze naar binnen van Darren dus dat deed ze maar al te graag toen Darren een stap op zij zetten. Chantal ging naar boven verschoonde Melody der luier en kleden haar aan. Ze kleden zich snel zelf ook om en ging daarna met Melody naar beneden. Ze hoorde Darren nog net zeggen De beste remedie voor een kater is nog een kater zuipen. Maar wat is er niet in huis? Bier. Chantal kwam lachend de keuken in. ”Zo dus meneer wilt graag nog een keertje koppijn hebben. En als jij niet zo vaak bier drinkt was er nog in huis.” Ze keek hem lachend aan. Toen hij vertelde dat hij boodschappen ging doen wist Chantal nu al dat hij met veel dingen ging thuis komen wat hij eigenlijk niet moest halen. Ondertussen dat hij weg was ging Chantal met Melody naar de stallen en ging Fly met haar poetsen en vertroetelen. Aan Melody der gezichtje zag ze dat ze het erg leuk vond. Na een uurtje hoorde Chantal de auto van Darren op het erf komen. ”Aaah daar is papa meisje. Dan gaan we maar even Fly terug zetten en dan gaan we kijken wat papa mee heeft genomen.” Met Melody op haar arm bracht Chantal Fly naar de wei en ging toen kijken waar Darren was. Gelukkig was haar hoofdpijn alweer een stuk minder geworden. Maar goed dat paracetamol bestond. In de woonkamer legde Chantal Melody in de box en ging in de keuken kijken. Ze gaf hem een kus op zijn wang. ”Je hebt zeker veel mee genomen wat eigenlijk niet mee moest komen.” Ze keek hem alleen maar aan en dat was al genoeg om te weten dat er inderdaad dingen mee waren gekomen die eigenlijk niet mee hoefde. Door alle dingen die Melody had gezien en meegemaakt was ze erg moe geworden en was in slaap gevallen.

688A new boss?  - Pagina 28 Empty Re: A new boss? di jun 14, 2011 5:39 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Geschrokken keek Darren op omdat Chantal opeens naast hem stond. De milkshake verstopte hij achter zijn rug. Hoe moest je nou zo normaal mogelijk doen terwijl je een milkshake die nog half vol was achter je rug hield. "Ik kon niets vinden. Hem enkel ijsjes meegenomen als extra. De rest kostte me te veel moeite om te vinden." Even viel hij stil maar dankzij de verpakking van de lolly's werd hij ergens aan herinnerd. "En lolly's." Zei hij onschuldig. Terug komend op Chantal haar vorige opmerking veranderde zijn houding. "Goed hé, heb geen bier mee genomen." Zelfvoldaan grijnsde hij naar Chantal om haar daarna een kus op haar wang te geven en achteruit lopend naar buiten te verdwijnen. Pas toen hij wist dat Chantal hem niet meer kon zien draaide hij zich om en dronk hij verder. Misschien had hij harder door moeten drinken in de auto. Dan was hij zijn milkshake op tijd kwijt geweest en hoefde hij niet geheimzinnig te doen. Desondanks zette hij zichzelf neer op het hek van het weiland waar hij keek hoe de paarden rustig stonden te grazen. Af en toe rende ze achter elkaar aan maar de aandacht naar het gras was toch groter. Best apart, wie wou er nou gras eten?

689A new boss?  - Pagina 28 Empty Re: A new boss? di jun 14, 2011 6:31 pm

Chantal

Chantal

Toch had ze wel gelijk dat hij een aantal dingen had mee genomen die niet hoefde. Okee ijsjes waren erg lekker nu met die warme weer. En de lolly’s waren ook een best goed idee maar mooi niet dat ze tegen Darren zei dat het een goed idee was. Dan kwamen er als hij boodschappen ging doen altijd lolly’s en ijsjes mee. Ze vond dat Darren een beetje raar en geheimzinnig aan het doen was. Zeker toen hij achteruit naar buiten liep. Chantal ging voorzichtig kijk wat hij aan het doen was. Ineens zat hij op het hek en zag dat hij een milkshake aan het drinken was. Tenminste dat dacht ze te zien aan de verpakking. Via een om weg kwam ze inde wei terecht en zo achter Darren. Ze tikte links op zijn schouder en toen hij naar links keek pakte ze rechts snel de beker uit zijn hand. Met een onschuldig glimlachje nam ze een slokje. Voor ze het wist kon ze gaan rennen omdat Darren van het hek af sprong en richting haar kwam. Ze trapte haar teenslippers uit zodat ze beter kon rennen. Ze keek express niet achter om want als ze dat zou doen ging ze vast vallen.

690A new boss?  - Pagina 28 Empty Re: A new boss? di jun 14, 2011 6:49 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Darren werd op zijn schouder getikt dus keek hij naar links. Automatisch deed hij zijn milkshake naar rechts, ook al had hij dat beter niet moeten doen want hij was hem kwijt. Helemaal van zijn stuk gebracht zat hij te kijken hoe Chantal een slokje van zíjn milkshake nam. "Dat gaat je bezuren." Hij sprong van het hek af en wandelde snel richting Chantal. Jammer genoeg zette ze het op rennen waardoor hij achter haar aan moest rennen. "IK WIL MIJN MILKSHAAKEE!" Moeite hoefde hij niet echt te doen om Chantal in te halen. Haar stil te laten staan daar in tegen was wat lastiger. Normaal gesproken zou hij zichzelf op de grond laten vallen met zijn voeten naar voren zodat de ander daarover zou struikelen, maar bij Chantal wou hij dat niet doen. In plaats daarvan pakte hij haar arm beet en ging hij steeds langzamer rennen. Toen ze liepen griste hij zijn milkshake uit haar handen. Voor even zette hij hem op de grond omdat hij Chantal wou afleiden. "Ik heb iets heel leuks in gedachten.." Hij zette een stap dichter naar haar toe waardoor hij tegen haar aan kwam te staan. Zijn gezicht was misschien een centimeter bij die van haar verwijderd. Rustig werkte hij zijn handen naar haar rug tot hij goed stond om haar op te tillen. "Weet niet of jij het leuk gaat vinden." Voor ze iets er tegenin kon brengen had hij Chantal al opgetild en over zijn schouder heen gelegd. Van de grond af pakte hij zijn milkshake zodat hij die op kon drinken tijdens zijn wandeling naar binnen. Al drinkend hield hij Chantal stevig vast zodat ze niet zou vallen. Hoe hard ze tegen zou werken, ze zou mooi niet los komen. Het hek van de weide deed hij open en dicht met dezelfde hand als waar hij zijn milkshake in had. In de keuken zette hij de lege milkshake op het aanrecht, straks zou hij die wel opruimen. Vlot liep hij de kamer door, de trap op de badkamer in. Gelukkig had Chantal haar slippers uitgetrokken, dan werden die niet nat. Handig voelde hij in haar zakken of ze haar mobiel erin had zitten. Haar horloge maakte hij snel los evenals haar ketting. De ketting mocht al helemaal niet nat worden. Daar zat een foto in van haar ouders. Toen hij haar helemaal had gecontroleerd zette hij ongezien het klipje om van de douche. In plaats van een normale straal ging hij gelijk op de douche als hij hem aan zou zetten. Voorzichtig zette hij Chantal in het bad waarna hij gelijk de douche aanzette en haar handen vast bleef houden. "Wraak." Met zijn ene hand pakte hij beide polsen van haar vast terwijl hij met zijn andere hand zachtjes haar wang aanraakte. Terwijl ze onder de koude douche stond gaf hij haar een ie wat enthousiaste, lange zoen. Hij huiverde even waarna hij vlug weer Chantal haar handen vast hield in plaats van haar te zoenen. "Koud." Zei hij met een piepstemmetje. Voor hij zelf de volle laag zou krijgen deed hij een aantal stappen naar achteren en liet hij vlug haar handen los. Hoe snel hij beneden was wist hij niet. In elk geval veel sneller dan normaal gesproken. In plaats zichzelf te gaan verstoppen rende hij naar de stallen waar hij een pvc pijp pakte. Van de eettafel pakte hij een oude krant waar hij snel pijltjes van maakte. Een van de banken schoof hij wat naar voren zodat hij er achter kon zitten. Melody was nog niet wakker, mooi zo. Afwachtend zat hij achter de bank helemaal klaar om pijltjes te schieten naar Chantal. Hij mocht dan wel volwassen zijn, maar diep van binnen was hij nog steeds een klein kind.

691A new boss?  - Pagina 28 Empty Re: A new boss? di jun 14, 2011 8:19 pm

Chantal

Chantal

Chantal rende zo hard als ze kon niet dat het veel uithaalde want ineens voelde ze een hand op der arm en voor ze het wist rende ze niet meer omdat Darren der tegen hield. Onschuldig keek ze hem aan. Voor ze het wist pakte Darren zijn milkshake terug en zetten hem op de grond. Nog steeds had Darren had vast en liet haar niet los. Toen hij zei dat hij iets leuks wist, wist Chantal niet of zij het ook leuk zou gaan vinden. Ineens kwam hij heel dichtbij haar staan waardoor ze eigenlijk een stap achteruit wilde doen. die stap kon ze alleen niet maken omdat Darren zijn handen op haar rug had liggen. Het liefste wilde ze weg rennen helemaal toen hij zei dat hij wist dat zij het waarschijnlijk niet zo leuk ging vinden. Maar voordat ze het wist werd ze op zijn schouder getild en kon ze doen wat ze wilde maar Darren liet haar echt niet los. Toen ze opgetild werd gaf ze een gil omdat ze schrok. Omdat Darren haar echt niet los liet was het ergens ook wel weer veilig maar ook echt eng omdat ze geen kant op kon. ”Heb je weer eens getraint?” Haar slippers lagen nog steeds in de wei die zouden wel later komen. Voor nu moest ze eerst maar Darren overleven. Toen ze langs ze het zwembad kwamen kreeg Chantal het best benauwd vorig jaar lag ze namelijk ook in het zwembad. Maar tot haar verbazing liep Darren door. Toen ze boven kwamen en Darren in haar zakken begon te voelen en haar ketting en armband af deed voelde ze de bui al hangen. Voor ze het wist stond ze in de badkuip en werd de douche aan gezet. Het was echt giga koud en ze wilde de douche gelijk uit zetten. Maar voordat ze het wist had Darren haar beide polsen vast zodat ze niets anders kon. Gelukkig maakte hij het een beetje goed toen ze een redelijk lange zoen van hem kreeg. Maar al gauw had hij der polsen weer vast en nam wat afstand. Toen ze los was zetten ze gelijk de douche uit en ging achter Darren aan. Toen ze beneden kwam zag ze dat de bank anders stond. Ineens kwam Darren zijn hoofd daar bovenuit met een pvcpijp. Voordat ze het wist werd ze met pijltjes beschoten. Snel liep ze door naar de keuken en pakte daar de peren ijsjes en keek gelijk of er nog ijsklontjes in de vriezer lagen. Hij ging een wraak terug krijgen net zo koud als zij net van hem had gehad. Gelukkig lagen ze nog in de vriezer toen ze een ijsje had liep ze naar de woonkamer. ”Als ik niet eens van je milkshake mag ga ik alle perenijsjes opeten.” De doos met de rest van de ijsjes had ze ook bij zich en rende vervolgens naar de wc pakte daar haar slippers en ging toen in de inloopstal van de merrie’s zitten. Ineens bedacht ze dat haar mobiel, armband en ketting nog boven in de douche lagen die lagen daar voor nu wel best. Nu was het zaak om Darren even heerlijk te pesten.

692A new boss?  - Pagina 28 Empty Re: A new boss? di jun 14, 2011 8:41 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Gespannen wachtte hij af tot Chantal naar beneden kwam. Pas toen ze helemaal beneden was kwam hij omhoog en schoot hij pijltjes naar haar. Darren voelde zich net weer een klein kind. Heerlijk kloten en nergens op letten. Lichtelijk verbouwereerd keek hij hoe ze naar de vriezer liep en alle perenijsjes mee nam. Haastig krabbelde hij overeind maar doordat hij te snel wou viel hij over de bank heen terug de grond op. Ze was richting de wc gerent dus rende hij naar de gang. Echter vond hij haar daar niet. "Verdorie." Met zijn pvc pijp nog in zijn handen en een aantal pijltjes in zijn broekzak wandelde hij naar buiten. Waar kon ze zitten? Stallen? Hooizolder? Auto? Hij wou zijn ijsjes terug. Onderweg naar de stallen pakte hij zijn pet van de grond af en zette deze achterstevoren op zijn hoofd. Twee vingers stopte hij in de modder naast het zwembad voor twee strepen op zijn wangen. "Ijsjes oorlog." Even zijn hoofdpijn vergeten, ook al ging dat moeilijk, tijdens een stom spelletje. Voorzichtig liep hij de stallen in. Elke stal bekeek hij grondig maar nergens was Chantal te bekennen. Op de hooizolder zocht hij ook. Uiteindelijk gooide hij de luiken open zodat hij een beter overzicht had. De auto's, garage, trailer, karren, en de andere hoekjes moest hij nog bekijken. Waarschijnlijk kon hij het wel schudden met zijn ijsjes als hij haar eenmaal gevonden had. Balend ging hij op het bankje zitten. "Oké, dan kaap ik Melody." Gelukkig was zijn kleine meisje wakker waardoor hij haar op kon tillen en mee kon nemen. Van stoelen en dekens bouwde hij een fort waar hij en Melody in gingen zitten. Ondertussen draaide hij nog wat pijltjes voor als Chantal te voorschijn zou komen. Ze kon de volle laag verwachten. Zomaar zijn ijsjes opeten.

693A new boss?  - Pagina 28 Empty Re: A new boss? di jun 14, 2011 9:09 pm

Chantal

Chantal

Blijkbaar zat Chantal goed verstopt want Darren kwam niet. Maar ze miste haar mobiel dus moest ze wel naar binnen. Vanuit de stallen zag ze iets verdachts in de tuin staan die ging ze omlopen en zo voorzichtig mogelijk doen. Eenmaal binnen legde ze de doos met ijsje stil in de vriezer en sloop stil naar boven. In de badkamer pakte ze snel haar mobiel en sierraden en deed die om. In de logeerkamer kleden ze zich even snel om lekker droge kleren aan. Toen ze naar beneden kwam zag ze dat Melody en de honden niet meer in de woonkamer waren. Ze vond dat best vreemd. Ze liep via de keukendeur naar buiten en keek even rond. Ze zag het vage ding wel en dat dacht het weer iets speels van Darren was. Af en toe bleef hij echt nog een klein kind maar dat vond ze ook wel weer erg leuk. Even stond ze met haar rug naar het bunker ding van Darren en keek naar de weilanden om te kijken of de honden daar waren.

[Mega flut xD maar nu kan je je ding doen]

694A new boss?  - Pagina 28 Empty Re: A new boss? di jun 14, 2011 9:25 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Plat op zijn buik liggend keek hij uit of hij Chantal zag. Melody deed vrolijk met hem mee en lag op haar buik met zijn pet te spelen. Af en toe rolde ze om om daarna weer te kieren van het lachen wat zijn hoofd pijn deed. Uiteindelijk kreeg hij haar zo ver om zachtjes te doen maar nog wel vrolijk te spelen. Aangezien het veel te lang duurde naar zijn zin ging hij maar met zijn meisje spelen. Echter hoorde hij plots grind kraken waardoor hij weer plat op zijn buik ging liggen en klaar zat om te schieten. Melody deed weer met hem mee. Dit keer alleen op haar rug liggend tegen zijn arm aan. "Zo terug meisje." Tijdens het bouwen van de tent had hij twee halstertouw meegenomen. Voorzichtig kroop hij zijn fort uit en haalde hij Chantal neer. Zachtjes legde hij haar op de grond om daarna haar handen vast te binden en haar voeten. Tevreden zat hij met zijn benen aan elk een kant van Chantal bovenop haar. "Zo, gevangen." Gelach van Melody deed hem opkijken. Met wat gerek en gestrek wist hij haar uit de tent op te pakken. Vlug ging hij weer terug zitten met Melody op zijn arm dit keer. "Zo Melodytje, wat zullen we met mama gaan doen? Koude douche, of uhm vastbinden aan een boom en net zo lang wijn voeren tot ze dat sexy pakje weer aandoet. Breed lachend keek hij naar Chantal. Straks zou hij dit niet meer kunnen doen. Op het moment dat hij Melody even goed zette op zijn arm kreeg hij een idee. Vastbinden aan een boom en Fly een make-over geven. "Zeg Melody zullen we Fly gaan pesten?"

695A new boss?  - Pagina 28 Empty Re: A new boss? di jun 14, 2011 9:48 pm

Chantal

Chantal

Net toen Chantal zich wilde omdraaien naar de andere kant werd ze van achter gegrepen en op de grond gelegd. ”Darren klein kind. Ik schrok me rot.” Ineens zag ze halstertouwen en voordat ze het wist zaten haar handen en benen vast gebonden met die touwen. Hij ging boven op haar zitten en melden dat ze gevangen was. Gelukkig bemoeide Melody zich er even mee waardoor hij van haar af ging. Maar toen hij Melody had gepakt ging hij weer terug op haar zitten. Nog voordat ze iets kon zeggen waarom hij van der af moest begon Darren tegen Melody te praten dat ze Chantal wel onder een Koude douche konden zetten of vastbinden aan een boom en net zo lang wijn voeren tot dat ze dat irritante pakje weer aan ging doen of zelfs Fly gingen pesten. ”Als je dat maar uit je hoofd. Je hebt me net al onder de koude douche gezet en ik doe nooit maar dan ook nooit meer dat pakje aan en laat het maar uit je hoofd om Fly te gaan pesten meneertje.“ Nog erger dan eerst kon ze nu helemaal geen kant op. Dat grint lag ook niet bepaald lekker ofzo. ”Lieverd, Wil je alsjeblieft van me af gaan. Je plet straks de kleine nog.” Hopelijk zou hij de hint begrijpen over dat ze in verwachting was van hun tweede kindje. Als hij het niet snapte zou je het nog wel eens duidelijker zeggen. Ze keek hem aan om zijn reactie te peilen en of hij haar los zou maken en van haar af zou gaan. Haar haren zaten ondertussen ook over haar gezicht heen waardoor ze met haar hoofd ging schudden om het weg te krijgen.

696A new boss?  - Pagina 28 Empty Re: A new boss? wo jun 15, 2011 12:09 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Breed grijnzend luisterde Darren naar Chantal. Haar tegenspraak had geen zin, hij zou hoe dan ook Fly gaan pesten. Met sprakelende oogjes keek hij naar Melody. Chantal had gezegd dat hij de kleine zou pletten maar die had hij toch echt in zijn handen. "Ik plet Melody niet, ik heb... WAT!" Gelijk sprong hij overeind en ging hij naast Chantal in het grind zitten. Door zijn plotselinge beweging was Melody geschrokken en huilde ze zachtjes. Een aantal lieve woordjes en een kusje op haar voorhoofd verhielp het. Melody begon dan ook al snel weer met zijn shirt te spelen. "Maar.. Hoe? Ik dacht dat.. Je neemt me toch niet in de maling?" In kleermakerszit zat hij naast Chantal op het grind. Melody had hij op zijn ene been gezet zodat hij zijn andere hand vrij had. Doordat hij iets bewoog begon Melody te gillen waar hij weer van in elkaar kromp. Gelukkig hield ze al snel haar mond dicht en speelde ze zachtjes verder. "Waarom komt het telkens ongepland. Niet leuk." Ongezien pakte hij zijn blaaspijp waar hij nog een pijltje in had zitten. "Ik mag dan wel niet op je zitten, maar uhm. Schieten kan geen kwaad." Vlug schoot hij het pijltje uit de pijp naar Chantal. Het pijltje kwam in Chantal haar zij terecht wat een hoop gejubel uit zijn richting veroorzaakte. "VOL IN DE ROOS! Papa verdiend een lintje, vooral omdat papa straks dubbel papa word." Dit keer moest het een jongen worden. Met dezelfde trekjes als hijzelf. Dan konden ze samen mama beschieten.

697A new boss?  - Pagina 28 Empty Re: A new boss? wo jun 15, 2011 6:29 pm

Chantal

Chantal

Chantal schoot in de lach toen Darren zei dat hij Melody echt niet pletten. Blijkbaar viel ineens zijn muntje want hij sprong gelijk van der af en ging geschrokken naast der zitten. Melody begon te huilen omdat ze schrok van Darren. Gelukkig had hij haar snel stil wat de hoofdpijn was nog niet weg. Darren begon een beetje stotteren tegen haar te praten van wat maar hoe. ”Nee ik neem je niet in de maling. Ik schrok er zelf ook van. Ik was de laatste tijd weer misselijk het was hetzelfde als toen met Melody. Dus ik ging maar een test halen en er kwam positief uit. Maar ik kan me zelf wel voor me hoofd slaan ik heb gister gewoon alcohol op omdat ik het jouw eerst wilde vertellen en als ik het niet dronk gingen ze vragen stellen.” Ondertussen kwam ze overeind en keek Darren aan van maak me nou los. Jammer genoeg deed Darren dat niet dus ging ze zichzelf maar proberen los te maken. Gelukkig had Darren haar niet te vast gemaakt en was ze zo los. Alleen niet op tijd want ze kreeg een pijltje in der zij met een excuus er bij dat hij niet op der mocht zitten maar dan wel mocht schieten. Wat was het ook een klein kind. Hij vond het helemaal geweldig dat hij haar had geraakt en vond dat hij een lintje mocht. Helemaal omdat hij dubbel papa werd. Ergens had Chantal het liever niet gehad dat ze weer zwanger was maar ja. Hopelijk paste ze nog in haar jurk als ze gingen trouwen. Vast wel want dan had ze een nog niet te grote buik. Stiekem hoopte ze wel dat het kindje in haar buik een jongentje werd dan hadden ze zowel een dochter als een zoontje. Ze zag in Melody best wel trekjes van haar maar ook van Darren. Ze was benieuwd wat hun tweede kindje voor trekjes zou gaan krijgen en vooral van wie. De touwen die ze in haar handen had gooide ze naar Darren toe en ging toen bij hem zitten. ”Als het een jongentje wordt vind ik dat hij Nathan moet heten.” Ze vond dat het wel klonk Nathan Parker. Ook pasde de naam bij Melody en bij die van Darren en haar zelf. Toch hoopte ze dat nu alles wel goed ging en dat ze niet weer een keizersnee moest krijgen. Ook zou ze nu niet meer gaan rijden Fly moest maar vooral in het tuig lopen en Maddog moest Darren maar rijden en anders moest Jace of Iris het maar doen.



698A new boss?  - Pagina 28 Empty Re: A new boss? ma jun 20, 2011 8:25 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Stom verbaasd keek hij naar Chantal toen ze zei dat hij niet in de maling werd genomen. Maar hoe, waren ze echt zo onvoorzichtig geweest? Darren bleef nog even zitten met Melody in zijn armen voor hij opstond. Chantal losmaken stond niet meer op zijn programma, dacht hij dan ook niet meer aan. Zijn gedachten waren helemaal ergens anders, ver weg waar ze eigenlijk niet hoorde. Hoe moest hij dit nou weer aan zijn vader gaan vertellen. Die oude knar zou een hartaanval krijgen, of niet. Waarschijnlijk niet maar zou soms wel prettig zijn. Niet dat hij zijn vader dood wenste, maar soms zou hij best wel mogen verdwijnen. Poef, weg. Hij kwam weer tot leven toen hij een naam hoorde vallen. Nathan? Lichtelijk verbaasd keek hij naar de halstertouwen voor hem. Hoe kwamen die daar opeens? Nog steeds spookte de naam Nathan door zijn hoofd. "Nathan klinkt goed." Zei hij ie wat afwezig tegen Chantal. Al snel begon hij te bedenken wat voor extra werk Chantal haar zwangerschap mee bracht. "Bekiek het maar dat ik Fly en Maddog ga rijden. Maddog óf Fly dat gaat nog maar beide. Dat word mijn dood." Gelijk begon hij allerlei oplossingen te verzinnen. Jace kon wel komen, en Iris. Die twee vonden elkaar toch zo aardig dus dat zou wel goed komen. Desnoods stelden ze een plan op voor om de week rijden. Met Mercury kon nog niet veel gedaan worden, wel moest er nog een nieuw karretje aangeschaft worden. Eentje die leuk bij Mercury zou passen. Melody zou later kunnen gaan rijden op de kleine dondersteen. Tenminste, als ze paarden dan nog zo leuk vond. Doordat de tijd verstreek begon zijn achterwerk pijn te doen van het grind. "Grind zit niet lekker."

699A new boss?  - Pagina 28 Empty Re: A new boss? ma jun 20, 2011 9:19 pm

Chantal

Chantal

Chantal keek Darren aan toen hij begon dat ze het kon bekijken met dat hij Fly en Maddog er ook nog bij ging rijden. ”Dat hoeft ook niet lieverd. Fly kan voor de wagen dus dat kan ik zelf nog doen en Maddog kan ik Jace of Iris nog voor vragen. En anders longeer ik hem wel geen probleem. In elk geval ga ik vanaf dat ik vijf maanden ver ben stop ik met rijden voor het geval dat ik weer van Fly af donder.” Ze keek ondertussen naar Darren die Melody nog steeds bij zich had. Toen hij zei dat grind niet lekker zat keek ze hem vuil aan. ”Moet je nagaan hoe het ligt. Dus ook niet lekker en dan legt mijn verloofde mij er zo op.” Ze zat met haar armen over elkaar en in de kleermakers zit hem ‘boos’ aan te kijken. Niet dat ze lang zo kon kijken want ze schoot zo in de lach omdat ze het niet vol hield. Ze stond op en klopte haar kleden af en veegde de steentje van haar benen af. ”Dus hoe laat gaan we eten? Begin best trek te krijgen en jij wilde perse koken.” Ze gaf hem een kus op zijn wang en ging naar binnen om de tafel te dekken. Na het eten verschoonde Chantal Melody der luier en bracht haar naar haar bedje. Ze dekte Melody toe en zetten de speeloctopus aan die een muziekje ging spelen. Naast het bedje zetten ze de babyfoon aan en nam de andere mee naar beneden. Ze liet zich op de bank vallen en deed even haar ogen dicht.

700A new boss?  - Pagina 28 Empty Re: A new boss? wo jun 22, 2011 7:52 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Van Chantal kreeg hij een hele uitleg over Fly en Maddog. Dat had hij zelf ook nog wel kunnen bedenken. Hij mocht namelijk wel blond zijn maar stom was hij zeker niet en dom net zo min. Darren glimlachte onschuldig toen hij de rest van de woorden van Chantal hoorde. Nou sorry hoor maar had hij haar anders in het gras moeten leggen? Nee dat mocht ook niet want dan kreeg ze zand vlekken. Had hij dan een matras neer moeten leggen? Te veel moeite. Toen Chantal overeind kwam kwam hij zelf ook overeind. De tent zou hij vanavond wel opruimen, voor nu zou hij aan het eten beginnen. Met tegenzin wandelde hij naar binnen en gaf hij Melody over aan Chantal. Zijn kleine meisje zou lekker naar bed gaan. Met elke dag werd ze groter en groter. Nog even en ze zou niet meer de schattige baby van nu zijn. Dan zou ze een puber worden. Eentje die met deuren smeet en alles. Verschrikkelijk gewoon. Terwijl hij bezig was met de broodjes afbakken en de shoarma klaar maken tegelijk met de sla keek hij naar Chantal. Luiwammes. Al snel was het eten klaar en mocht hij Chantal dus weer wakker maken. Van buiten haalde hij zijn blaaspijp waar hij een pijltje in stopte. Met volle vaart schoot hij een pijltje in Chantal haar zij. "Het eten is klaar." Nog half grijnzend om zijn perfecte schot ging hij op zijn stoel zitten en schepte hij alvast voor zichzelf op. In plaats van de broodjes al te vullen en dan op de borden te doen had hij gewoon de pan met de shoarma op tafel gezet met de broodjes er naast. Zelfbediening.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 28 van 30]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29, 30  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum