Chantal zat die morgen nog steeds met Melody in haar armen in de schommelstoel. Door een kus op haar wang wat een raar gevoel was werd ze wakker en keek ze slaperig op. Ergens in de verte hoorde ze Darren wat zeggen. Alleen het laatste van zijn woorden hoorde ze goed. ”Waarom zou ik moeten eten en zo. Ik kan ook wel Melody doen hoor.” Nadat ze het had gezegd kreeg ze een herhaling van zijn woorden. Ze hadden een afspraak. Wat voor afspraak hadden ze Chantal wist helemaal nergens vanaf. Darren zou het wel weer geregeld hebben en vergeten te zeggen. ”Okee doe jij Melody dan maar. Moet ik nog bepaalde kleren aan naar de afspraak? Of mag ik gewoon lekker in mijn paardenkleding mee.” Onschuldig keek ze hem aan wat moest ze anders aangezien meneer een geheimzinnige glimlach op zijn gezicht had. Toen ze te horen had gekregen wat voor kleren ze aan moest ging ze maar naar de badkamer en sprong daar weer even onder de douche. Na het douche deed ze zo als vaker haar haren in een vlecht aan de zijkant van haar hoofd. Ze deed haar make-up op en ging toen naar beneden. Veel zin in eten had ze eigenlijk nooit als ze net wakker was maar Darren wilde graag dat ze ’s morgens iets at omdat ze anders te veel afviel dus deed ze het maar zolang ze nog maar in de jurk pasten als ze elkaar het ja woord gingen geven. Omdat ze de kleren die ze naar de afspraak aan moest netjes wilde houden had ze nu nog haar joggingbroek met een makkelijk t-shirtje er op. Ze ging met een broodje in haar handen naar de stallen. De paarden moesten nog allemaal eten hebben en daarna moesten Kini en Maddog nog naar de wei naast de merrie’s. Het liefste wilde Chantal ook nog even Fly rijden voordat ze weg gingen. Maar omdat ze niet wist hoe laat ze weg moesten liet Chantal het er maar bij. Misschien kon ze vanmiddag nog rijden en anders zou ze het wel vanavond doen als ze geen les hoefde te geven. Ergens hoopte ze dat de les niet door zou gaan want daar had ze op het moment gewoon echt geen zin in. Toen alle paarden eten hadden bracht Chantal Kini en Maddog naar buiten liet daarna Indy en Dack nog even uit en ging toen naar binnen en kleden zich weer om. Nadat ze zich had omgekleed gaf ze den honden nog even eten en water. Daarna was ze klaar om met Darren mee naar hun afspraak te gaan. ”Waar gaan we eigenlijk heen?” Waar ze heen gingen wilde hij echt niet zeggen. Chantal mocht het echt niet weten van hem. Blijkbaar was het een verrassing wat ze gingen doen. Chantal liet het maar voor wat het was en wachten rustig af waar ze heen gingen.
[482 woorden. Langer kon ik hem niet krijgen omdat ik niet weet was ze gaan doen.]
[482 woorden. Langer kon ik hem niet krijgen omdat ik niet weet was ze gaan doen.]