Geschrokken had Darren zijn glas op de tafel neer gezet. Dacht Chantal nu toch echt dat hij een ander had? Gelukkig kwam er een vrachtwagen het erf op gereden waardoor Chantal haar aandacht even op iets anders gefocust was. Hij dronk snel zijn glas leeg, zette zijn spullen in de vaatwasser evenals die van Chantal en de rest van de zooi voor hij naar buiten verdween. Twee menwagens, had hij kunnen verwachten. En dan ook nog eens nog een enkelspan tuig. Alsof ze er snel mee moesten gaan beginnen. Na een handtekening onder de afleverings formulieren gezet te hebben begon hij de karren naar binnen te duwen. In de garage aangezien daar nu wel plek was. Zijn auto zou het wel overleven buiten, de menwagens vond hij zonde om buiten te laten staan. Sowieso, ze waren net nieuw. Dan laat je ze niet zo buiten staan. Op Chantal haar opmerking moest hij nog bedenken wat hij ging zeggen. In elk geval wou hij zo snel mogelijk die wagens binnen zetten zodat hij dat vanavond niet hoefde te doen. Elke keer dat een wagen terug rolde of niet over het hobbeltje bij de garage wou voelde hij het in zijn rug. Verschrikkelijk, vanavond zou hij weer helemaal kapot zijn. Papieren hoefde hij vanavond gelukkig niet te doen. Een andere keer zouden die dingen wel komen. Tevreden keek hij naar de twee wagens in de garage. Perfect, ze stonden droog en veilig. Darren wandelde in een rap tempo terug naar Chantal. "Je denkt toch niet echt dat ik een ander heb?" Terwijl hij de woorden uitsprak wurmde hij zijn armen om haar middel heen en trok hij haar zachtjes naar zich toe. Waar zat ze helemaal met haar hoofd, denken dat hij een ander had. Nog twee dagen zou hij moeten volhouden dat hij van helemaal niets wist. Daarna kon hij eindelijk weer normaal doen, geen geheimen. Eigenlijk zou hij op haar verjaardag een groot lint om Maddog en Future moeten doen. Rood met een grote strik, omdat het toch wel een beetje verjaardags cadeautjes waren. Voor de hele dag was er een planning gemaakt. Zolang Chantal zich niet ziek voelde konden ze de planning afwerken. Voelde ze zich ziek dan zou hij heel de planning over boord gooien en gewoon doen waar zij zin in had. Waarschijnlijk werd dat Fly, Maddog en Future rijden. Wat ze wou, maar hij wou toch ook zelf een aantal keer op Maddog gaan zitten om te kijken of hij alweer klaar was voor de les. De hele opvoeding van Maddog zou wel een tijd gaan duren, na die tijd kon hij misschien wel bij hen blijven. Rond die tijd zouden ze dat wel bekijken. Doordat zijn telefoon in zijn broekzak opeens begon te trillen liet hij Chantal los. Met zijn telefoon in zijn handen liep hij naar binnen toe, richting de trap om daarna naar boven naar de zolder te gaan. Hopelijk zou Chantal hem hier niet horen praten. Zijn vader praatte enthousiast in de telefoon, alle dingen die geregeld waren somde hij op. Een hele lijst, maar Darren wist het redelijk te onthouden. "Er is hier iemand die je nog wilt spreken." Plotseling was zijn vaders stem niet meer aan de andere kant te horen, maar een vrouwen stem. "Dus jij hebt mijn huis ingepikt? Waarom heb je al die tijd niets van je laten horen? En wie is die Chantal?" Darren luisterde lachend naar alle vragen die hij op zich af gevuurd kreeg. Zijn buurmeisje, Serena, was altijd al enthousiast geweest. Maar nu was het toch wel extreem. "Beloof dat je me minstens 3 keer in een maand belt." Hij kon het niet laten om in lachen uit te barsten. Zoiets zou hij gaan vergeten, dat wist zij ook. "Ik zal mijn best doen, beloofd. En nu moet ik gaan, straks word Chantal nog achterdochtig." Nadat hij op had gehangen liep hij met een brede grijns weer naar beneden. Als Chantal hem maar niet had horen praten, er waren veel zaken voor haar verjaardag tijdens het gesprek besproken. Zijn mobiel gooide hij op de tafel neer waarna hij de spullen die hij had gekocht weer tevoorschijn haalde en ze uit begon te pakken. Eerst de joly bal zodat hij hem naar Chantal en Fly kon brengen samen met hun voer. Eens zien of ze ermee zouden spelen. Met de voerbakken op het hooi, en de joly bal om zijn pink geklemd wandelde hij voorzichtig naar de weide. Onhandig pakte hij de voerbakken van het hooi zodat de merries alvast konden eten terwijl hij hun hooi in het hooinet deed. Lang duurde het niet of Fly en Evelyn stonden naast hem te trappelen om bij het hooi te kunnen. Opdringerig waren ze helemaal niet. De joly bal legde hij naast hen neer voor hij weer de weide uit stapte om hierna tegen het hek aan te leunen en te kijken hoe de merries helemaal geen aandacht schonken aan het nieuwe speeltje.