Chantal hoorde Darren fluiten en ze schoot gelijk weer in de lach. Toen hij zei nou daar zeg ik geen nee tegen haalde Chantal adem en zei "Waar niet nee tegen zeggen? Tegen het biertje of tegen mij?" Ze keek hem een en wachten rustig op een antwoord. Toen hij uit het water kwam viel haar mond bijna open hoe geweldig Darren eruit zag. En hij was gewoon haar vriend beter kon ze het echt niet treffen. Al snel had hij weer der hand te pakken en trok haar mee. Veel had ze niet te zeggen en voor de het wist zat nou ja bijna lag ze op de grond door Darren. Blijkbaar mocht ze nooit meer bij hem weg gaan. "Ik kom zeker nooit meer van je af?" Even was het stil en toen ging ze weer praten. "Jij komt anders zeker niet van mij af als je dat maar weet." Ineens ging ze tegen hem aan liggen toen hij lag. Wat kon het haar ook schelen dat ze nat werd zolang ze maar lekker lag. Haar arm met het gips legde ze op de handdoek die Darren om zich had. Zo bleef haar gips zo goed als droog. Eigenlijk hoopte ze dat Darren niet meer er aan zou denken dat ze nog een keer wraak op hem moest nemen omdat hij der een keer had nat gemaakt. Langzaam ging de zon onder en het was zo heerlijk gezicht en gevoel. Het was vooral een romantisch gevoel dat ze nu had. Niets kon er romantischer zijn dan met je geliefde in het gras van de zonsondergang te genieten. Indy was ondertussen onder het bankje gaan liggen en was daar gaan slapen omdat ze toch nu elke dag erg druk was op de boerderij. Chantal deed heel even der ogen dicht en zuchten even lekker diep.
Paradigm Shift