Chantal moest lachen toen Darren yes m'dam zei. Lachend liep ze naar de stal van Fly. "Hee meidje." Fly hinnikte gelijk vrolijk toen ze de stem Chantal hoorde. Ineens hoorde ze de honden aankomen gerend en geblaft. "rustig Dack en Indy. Straks raakt Fly nog gestrest door jullie." Vrolijk ging Chantal haar merrie voeren. "Volgende keer gewoon in de paddock blijven nu heb je mij meer werk bezorgd." Nog steeds was Dack aan het blaffen en al snel kwam Darren der aan en riep Dack bij zich. Gelukkig hield Dack op met blaffen helemaal toen Darren hem aan haalde. Ineens uit het niets vroeg Darren of ze wilde blijven eten. En ze aten zelfs zelf gemaakte pizza als ze iets lekker vond dan was dat toch echt wel pizza. "Hmm lijkt me lekker zolang ik het maar niet hoef te maken." Ze dacht na wat Indy dan moest eten maar bedacht ineens dat ze in de auto nog een klein zakje met voer had liggen. "Dan moet ik wel even naar de auto om voer voor Indy te pakken want ze kan moeilijk zonder eten blijven." Chantal liep naar der auto en zocht die door in de kofferbak vond ze het zakje voer en nam het mee en liep de stallen weer in.
Paradigm Shift