Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

A girl that needs help..

3 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 3]

51A girl that needs help..  - Pagina 3 Empty Re: A girl that needs help.. ma jul 11, 2011 9:05 pm

Nikita

Nikita

Net toen Nikita op verzenden had geklikt kwam haar vader der kamer in. ”Heeey.” Ze keek naar hem terwijl hij op haar bureaustoel ging zitten. Toen hij begon te praten merkte ze echt dat hij zijn sorry meende. ”Ik moet sorry zeggen. Ik had niet zo dom moeten zijn. En niet zomaar weg gaan zonder te zeggen waar ik heen ging.” Toch hadden de woorden van Jayson geholpen dat hij haar vader begreep. Ze was hem nu ook mee gaan begrijpen. ”Maar je hoeft niet bang te zijn dat Jayson me van je afpakt. Hij zei dat het goed was als ik met je ging praten. Dus eigenlijk heb je het aan hem te danken.” Ze keek hem aan en zag dat hij iets achter zich vandaan pakte. Ze pakte het aan toen hij uitleg er over gaf. Ze kon het gewoon niet geloven dat hij zijn dochter niet eens een cadeautje mocht geven. Ze maakte het open en zag ze twee paardjes er in. Één was een knuffel en de andere een soort van modelpaardje. Toen ze een klein meisje was had ze het echt geweldig gevonden als ze het toen had gekregen. Maar nu vond ze het ook geweldig. Ze gaf haar vader een kus op zijn wang. ”Dank je ik kan je vertellen dat ik vast en zeker er toen helemaal gek mee zou zijn geweest.” Nikita legde de knuffel op haar bed en het modelpaardje zetten ze op haar kastje naast haar tv. ”Mag Jayson hier vannacht slapen?” Heel even was ze stil. ”Als je het niet wilt hoeft het niet hoor. Dan gaan we anders met ze 2tjes iets doen. Een film kijken of zo.” Ze ging er maar vanuit dat Mido niet wilde dat de gozer die zijn dochter zogenaamd afpakte in huis wilde hebben.

52A girl that needs help..  - Pagina 3 Empty Re: A girl that needs help.. ma jul 11, 2011 9:26 pm

Mido

Mido

Mido glimlachte naar zijn dochter en was blij dat ze het leuk vond. Hij gaf haar een knuffel. Ze legde haar spulletjes op haar bureau en vroeg toen of Jayson hier kon blijven slapen. Even was het stil. Mido moest daar even over nadenken. Maar toen Nikita zei dat het niet hoefde glimlachte hij. "Nee, is goed laat hem maar hier heen komen. Gaan we met zijn 3en een film kijken. Ik moet het toch actepteren dat je wat ouder word" grijnsde hij en gaf een aai over de bol van Nikita en liep naar beneden. "Je moet het alleen niet te laat maken! Want morgen zouden we vroeg uit bed gaan! We gaan de stad in, en de winkels gaan vroeg dicht morgen. Dus je zal wel moeten beslissen of hij mee gaat of niet" riep Mido terug naar boven en ging wat lekkers voor straks maken.

53A girl that needs help..  - Pagina 3 Empty Re: A girl that needs help.. ma jul 11, 2011 9:46 pm

Nikita

Nikita

Tot haar verbazing mocht Jayson de nacht bij haar slapen. Haar vader wilde zelfs een film met Jayson kijken. ”Nee pap zal het niet te laat maken.” Toen ze een aai over haar hoofd kreeg keek ze haar vader beledigd aan. ”Moest dat nou. Je weet dat ik dat niet meer leuk vind.” Ze gaf hem een por in zijn zij gaf. Toen hij weg was kleden Nikita zich weer om omdat ze Breezer nog moest rijden. Niet dat ze er nog veel zin in had maar toch. Nadat ze zich had omgekleed belde ze Jayson en liep tegelijk naar beneden. ”Hee, met mij. Als je wilt mag je hier slapen van me vader. En dan morgen mee naar de stad met me vader en mij.” Ze liep de stallen in haalde terwijl ze Jay aan de telefoon had Breezer uit haar stal en begon haar te poetsen. ”Maar ik ga ophangen moet nog even Breezer rijden als ik er nog fut voor heb.” Ze hing op en zadelde Breezer op. Ze nam haar mee naar de bak en ging rijden. Ze was ondanks dat ze doodmoe was nog erg geconcentreerd met rijden. Ze had niet eens door dat na een half uur Jayson bij de bak stond te kijken.


Edit Darren:
Jullie weten mijn voorwaarden voor jullie partnerschap. Nog een topic openen, niet maar op één houden. En dan niet twee keer posten. Gebeurt dit niet dan haal ik met alle gemak de punten er weer af.


Edit : Lieve schat Razz we hebben ook al een 2de geopend xD en het is nog niet eens gevraagd Razz



Laatst aangepast door Nikita op do jul 14, 2011 11:37 pm; in totaal 1 keer bewerkt

54A girl that needs help..  - Pagina 3 Empty Re: A girl that needs help.. do jul 14, 2011 11:34 pm

Jayson

Jayson

Jayson ging lekker op zijn gemak zijn huis schoonmaken. Keiharde muziek op alle deuren en ramen open. Vandaag was echt zo'n dag om niks te doen eigenlijk, maar hij ging het huis van top tot teen schoonmaken. Dingen gooide hij het raam uit die hij niet meer nodig had, of deed het in een vuilniszak. Grijnzend liep hij terug naar buiten toen er ineens een buurman voorbij kwam op de fiets en vroeg of de muziek wat zachter mocht. Hij zuchtte en deed de muziek een tikkeltje zachter en ging toen maar dweilen binnen. Na een lange tijd had hij alles klaar. Nikita was nu al een hele lange tijd weg en hij misste haar eigenlijk best wel. Ineens ging zijn mobiel. Hij keek op zijn mobiel en zag dat het van Nikita was. Hij nam op. "Hallo lekkerding" grijnsde hij. "Mis je me nu al?" vroeg hij. Ze ze idat het okey was als hij kwam slapen bij haar vader. Hij trok een wenkbrauw op. "Okeey ik kom zo snel mogelijk" glimlachte Jay. Ze hing op. Jay ruimde alle rotzooi snel op pakte zijn auto en reedt naar Nikita''s huis toe. eenmaal daar ging het hek voor hem open en reedt hij de oprit op. Hij stapte uit en liep naar de stallen. Daar zag hij Nikita met Breezer in de bak. Hij liep er heen en hing met zijn armen over het hek heen en keek alleenmaar. "Mooi hoor" grijnsde hij.

55A girl that needs help..  - Pagina 3 Empty Re: A girl that needs help.. di jul 19, 2011 9:25 pm

Nikita

Nikita

Nikita reed net langs Jayson toen hij zei mooi hoor. Ze schrok er een beetje van omdat ze hem nog niet eerder had gezien. Ze haalde Breezer van galop rustig terug naar draf en stap op een volte en stond voor Jayson’s neus. ”Wil je me niet meer zo laten schrikken. Ik had wel van Breezer af kunnen vallen.” Ze gaf hem een kus op zijn wang terwijl ze op Breezer zat. ”Ik ga maar weer verder voordat Breezer gek gaat doen. Als je wat te drinken wilt kan je het aan Belando vragen die is binnen.“ Ze stuurde Breezer van de bakrand af en zetten haar even later weer in draf. Toen ze eenmaal klaar was met rijden verzorgde ze Breezer nog even na en zetten haar daarna in de wei neer. Gelijk ging ze rollen wat Nikita altijd een leuk gezicht vond. Voor nu stond ze lekker in de wei en ging Nikita op zoek naar Jayson. Ze was benieuwd waar hij was waarschijnlijk was hij of in de keuken of bij het zwembad of verdwaald. Ze liep door het huis heen en vond hem in de woonkamer naast haar vader op de bank. ”Sinds wanneer kunnen jullie het zo goed met elkaar vinden. Het wordt haast te eng.” Ze stond achter de bank en keek naar haar vader en Jayson.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum