Een smal jonge meisje stapte uit een blauwe auto. Ze wreef even in haar donker blonde haren en keek om zich heen. Ze had een papier in haar hand en bekeek het even. Ze draaide zich daarna om en leunde tegen de deur en deed haar hoofd door de raam die open was. "Bedankt mam ik denk dat het hier is. Ik zal over een uurtje hier weer staan goed?" De vrouw aan het stuur met bruin gekruld haar glimlachte liefdevol naar haar. 'Is goed schat. Wees voorzichtig.' Amber knikte. "Doe ik." fluisterde ze zacht. Ze draaide zich om en zuchtte diep. Ze propte haar papier in haar achterzak van haar jean broek. Ze had hoge laarzen aan met een leren vest. Het was wat frisjes. Ze liet een paar vinger is haar voorste zak glijden en stapte richting de stallen. Haar ogen waren glazig en haar huid was lijkbleek. Ze zag er niet echt gezond uit. Vanbinnen was ze ziek. Haar hard ijskoud. De warmte in haar lichaam was gestolen. Haar paard is gestolen. Een topspringer genaamd SilverJuming. Die ze Silv noemd. Ze mist haar paard zo hard en hoopte hem hier aan te treffen. Ze verdacht Nicole. Haar ex die op de dag van de verdwijning silv ook opeens verdwenen was. Zijn vader reageerde zeer zenuwachtig toen ze hem aansprak. Waar was haar liefste Silv. Ze beet op haar lip. Ze wilde niet huilen. Ze moest zich inhouden. Haar ogen gleden één voor één naar de paarden waar ze voorbij liep. Ze liep alle stallen, weien, pisten en zo voort af. Silv zal hier wel niet zijn. Teleurgesteld liep ze langzaam naar de kantine. Toen ze binnenstapte hoorde ze de drukte. Rook van sigaretten prikte in haar waterige ogen. Ze keek ongemakelijk om zich heen en keek op haar horloge. Het duur nog zeker een halfuur voordat haar moeder haar op zo komen halen. En haar keel voelde zo droog. Ze ging dan toch maar wat drinken bestellen. Ze ging aan de toog zitten en dronk van haar cola. Daarna staarde ze voor zich. De mensen volledig vergeten.
Iemand zin in rpgen?
Iemand zin in rpgen?