"Char!" Iana stond als een gek door haar kamer te spurten en lacherig stond haar vriendin haar aan te kijken. "Rustig Iaan, ik ben er. Welke jurk doe je aan?" Haar vriendin was de kalme zelve en dat was net de persoon die ze nodig had om zich op te maken. Het was zaterdag, rond 8u 's avonds en het werd hoog tijd dat Iana zich ging klaar maken voor de date met Drew. De dagen die ze zonder hem had moeten doorbrengen waren haar zwaar bevallen en ze was dolgelukkig dat ze hem nog eens zou zien. Iana stond in de badkamer en sprong als een hyperactief konijn de douche in, zeepte zich in met haar lievelingszeep en kwam na een kwartiertje -fris gewassen- de douche uit. "Char! Heb je een handdoek?" Iana rilde en keek de kamer rond, geen enkele handdoek te bespeuren. Char kwam al meteen aangelopen, gaf haar de handdoek en lachte om de nerveuze Iana wiens gezicht krijtwit was. "Meid, je ziet die jongen echt graag héah? Je vind 'm leuk, is het dat niet?Ja, natuurlijk is dat het! You like him!" Ze gaf Iana een duwtje tegen haar schouder en Iana schuifelde onzeker van links naar rechts. "Het is niet officieel maar ik ben graag in zijn buurt." Gaf ze uiteindelijk toe, opeens lachend naar Char die ook moest lachen. "Ik ben er voor je meid. Ik ga je bijstaan zodat je er helemaal perfect uitziet en dan gaat die jongen gewoon wensen dat jij zijn vriendin wilt zijn!" Char knipoogde, draaide Iana naar de spiegel en bracht al wat foundation op haar gezicht. Natuurlijk niet teveel, dat wist Char ook, want jongens hielden er ook niet van als je je helemaal vol met make-up besmeurde en je als een barbiepop aankwam. Ondertussen dat Char haar mascara en een laagje oogpotlood aanbracht keek Iana naar welke jurk ze zou aandoen. Ze had een stralende zwarte, aansluitende jurk waar er een paar laagjes zilver over gegooid waren. Met een tweetal armbanden om haar pols en op haar zwarte hakken draaide ze zich een keertje voor de spiegel en zag dat Char haar met open ogen aankeek. "Als die jongen je nu niet wilt dan is hij echt gek!" Ze legde Iana's steile haren netjes over haar schouders en stak haar grote, ronde, zilveren oorbellen in haar oren waarna ze Iana een rondje liet draaien. "Je bent klaar meid. Je ziet er stralend uit. Bel je me?" Char keek haar vriendelijk aan, glimlachte haar witte tanden bloot en Iana knikte veelbelovend. "Zeker! Bedankt voor je hulp, je bent een schat!" Iana gaf haar vriendin nog een dikke knuffel waarna ze de deur achter zich sloot en op haar hakken richting haar auto liep. Een nerveuze zucht verliet haar keel en nog steeds bleef ze met de onzekerheid zitten, ze wist niet wat Drew van haar zou vinden. Straks vond hij haar jurk niet mooi.. Oh, dat zou verschrikkelijk zijn.
Iana sloot de deur van haar auto achter zich, glimlachte naar een uitsmijter en lachte toen die kort met zijn lippen floot. "Wie is de gelukkige?" De uitsmijter hield de deur nog even vast van de dansclub. "Drew. Een goeie vriend van me." Iana lachte, bedankte de man voor het complimentje en stapte de club binnen. In deze club was alles redelijk deftig en het was zeker geen uitgaansclub waar jongen zich zat dronken en dan een meisje zochten. Nee, het was bijna een echt gala waar je kon dansen en waar er ook een klein restaurantje aanwezig was. Iana wreef een lok haar uit haar gezicht, vermeed de blikken van sommige jongens en zag nog steeds geen Drew zitten. Hij zou toch komen, hé?
Iana sloot de deur van haar auto achter zich, glimlachte naar een uitsmijter en lachte toen die kort met zijn lippen floot. "Wie is de gelukkige?" De uitsmijter hield de deur nog even vast van de dansclub. "Drew. Een goeie vriend van me." Iana lachte, bedankte de man voor het complimentje en stapte de club binnen. In deze club was alles redelijk deftig en het was zeker geen uitgaansclub waar jongen zich zat dronken en dan een meisje zochten. Nee, het was bijna een echt gala waar je kon dansen en waar er ook een klein restaurantje aanwezig was. Iana wreef een lok haar uit haar gezicht, vermeed de blikken van sommige jongens en zag nog steeds geen Drew zitten. Hij zou toch komen, hé?
Drew =3