“But I set fire to the rain” De ringtoon van Tamara klonk door de hele kamer. Tamara lag te slapen en werd moeizaam wakker. Snel griste ze haar mobiel van het nachtkasje dat naast haar bed stond.”Hallo … met Tamara” Haai klonk de luide stem van haar moeder door de speaker. ”Hooi mam hoe gaat het ?” Goed hoor we missen je hier wel, antwoordde haar moeder. Hoe is het nu in je nieuwe huis ? “Alles loopt hier goed ik heb de buurt nog niet verkend en ik ken nog hellemaal niemand maar het lijkt me hier leuk. En ik heb altijd Angel nog.” Tamara was net verhuisd en dit was haar allereerste nacht in het huis. ”Ja oké doei mam. Zal ik doen ja doeeeg ! Kom gauw langs hier. Doeeei” Tamara drukte haar mobiel uit. Ze keek om haar heen en zuchten diep. De kamer stond vol met dozen die nog moesten uitgepakt worden. Op haar nachtkasje lag naast haar mobiel ook nog een lijstje met alle dingetjes die ze nog doen moest. Ook stond er ; dozen in de kamer opruimen, tussen. Ze keek naar de tijd. Half 9 Tamara moest nu echt opstaan. In haar Jogging broek met T-shirt liep ze de trap af naar beneden. Ze kleedde zich snel aan. Een gemakkelijke skinny spijkerbroek met een warme sweater erover heen. Snel smeerde ze nog snel een broodje en ging aan de keukentafel zitten. Angel de hond van Tamara stond kwispelend om haar heen te dansen. ”Ja hier jij krijgt ook een stukje.” Ze miste Canada verschrikkelijk maar in HH zou het vast ook leuk zijn. Ze checkte nog snel even haar mail. Ze zou bijna de deur uitgaan toen de bel ging. Wie zou dat kunnen zijn ? Een nieuwe vriend/vriendin ?
Paradigm Shift