Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Time to say goodbye - Fidelis, Elwynn, Alice -

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Gast


Gast

Ja, sorry voor alle mensen die met deze paarden een verhaallijn hebben - of zouden starten -. Ik ben totaal inspiratieloos voor ze, ze leven wel voor me, maar ze leven niet voor me zoals Solance dat doet. Ik zie ze voor me, maar ik voel ze niet tot in mijn tenen, ik kan ze niet zijn.
Dus in dit topicje neem ik afscheid van ze, en kunnen jullie dat ook doen. :')

Fidelis;
Mijn gelovige knollebol. Jij gelooft in Goden zoals ik in voorbestemming geloof. Voor jou zijn je Goden alles, maar op een of andere manier is het lastig om jou.. het uit te laten leggen. Het is jouw levensstijl, gekkerd. Je zal misschien niet meer op Horsehome zijn, maar ik weet zeker dat je niet dood bent. Ik weet zeker dat je blijft leven. Succes in je zoektocht naar ultiem geluk! <3

Elwynn;
Dressuurdoosje, gek die niet weet hoe ze zich moet gedragen. Je weet niet wat je van mensen moet vinden, Elwynn, maar met Brian ging het wel even. Je bent een toppaard, maar ook bij jou voel ik het niet, ik weet je geschiedenis, maar ik weet niet jouw standaardreactie op alles, terwijl ik dat wel moet. Jij zal vast nog wel eens voorkomen, maar je bent nooit bijzonder geweest, je bent standaard geweest, maar je hebt nog steeds een prachtig profielplaatje. :')

Alice;
Achja, mijn laatste account op HH. Ik maakte jou, dacht dat een shet echt wel bij mij zou horen, maar ja, de paardenrollen zijn niet voor mij weggelegd. Ik ben meer van de ingewikkelde personen en liet jou te veel denken als persoon. Het is nooit wat met ons geworden. Toch denk ik dat je wel gelukkig word, als je daadwerkelijk zou bestaan.

Hehe, zoals jullie zien kan ik enkel een goed woordje over mijn makker Fidelis doen. Van hem baal ik dat ik geen inspiratie heb, maar Elwynn en Alice.. Tja. Overname, daar peins ik niet over. Dat zal me te erg aan het hart gaan, kindjes kun je niet zomaar laten adopteren. Maar dit is mijn 'goodbye' en jullie zullen me enkel nog maar zien op Solance.

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum