Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Goodbye, my dear friends.

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Goodbye, my dear friends. Empty Goodbye, my dear friends. do dec 06, 2012 8:15 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Het 'officiële' topic waar je afscheid kan nemen van accountjes waar je niets meer mee gaat doen.

Shannon
Goodbye, my dear friends. 518-57
Goodbye, my dear friends. 169p1t1
Goodbye, my dear friends. K16oh0
Shannon Clarke, een vrouw met vele mogelijkheden. Reden van vertrek? Uiteraard dat ik niets meer met haar kan en (in samenspraak met Inge) het overlijden/inslapen van Alfie. Shannon had nog vele mogelijkheden en een geschiedenis die er helaas niet genoeg is uitgekomen. Shannon heeft vroeger in een sekte geleefd (ja, in een topic kwam het naar voren) en ze is er nooit overheen gekomen. Ik hoopte hierzo wel dat Shannon er uit zou komen en dat ze een vriend zou ontmoeten (of een vriendin) en op die manier uit die hele... sfeer zou kunnen komen. Helaas, helaas, dit was niet het geval. Eerst had ze een ranch (en doordat ik moderator werd is maar besloten die niet door te laten gaan x] Whoops, my bad) en doordat die was afgenomen, raakte ze in een dip. Ja, ze had Alfie, maar die ... dat ging helaas ook fout. Dus, al met al, Shannon vertrekt uit HorseHome. Maar, omdat ze toch zo'n geweldig karakter is, wil ik over haar schrijven. Dus misschien ooit dat er op 't forum een groot/lang verhaal komt over Shannon in haar tijd op de kliniek.

Brian
Goodbye, my dear friends. 443-39
Voor Brian alleen de avatar. Eerst overgenomen van Merle, vervolgens compleet omgegooid. Mijn lieve, verlegen, autistische versie van mezelf. Hij is mij alleen dan in jongensvorm en ... nou ja, iets minder mij, haha. Hij is een beetje de... een van de jongens van Skins (net zoals Pasqual en Solance óók gebaseerd zijn op Skins-personage's)... Veel te vertellen over hem heb ik niet, behalve dat hij wel cool was. Echt een verhaal van hem zal niet komen omdat hij niet echt uitgewerkt was. Toch was hij leuk om te spelen, want hij was mijn enige echte auti-jongen. n.n Hopelijk dat het allemaal goed met hem komt, misschien lezen jullie ooit nog wat over hem, maar reken er maar niet te vast op.
- Voor geïnteresseerden; Brian is overneembaar. Mocht je interesse hebben; feel free to contact me. Wil je hem hebben stuur me dan een PB'tje, dan zeg ik je zijn wachtwoord en kan je hem zelf instellen naar behoefte. -

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum