Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

dairy from a normal girl

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1dairy from a normal girl Empty dairy from a normal girl ma nov 21, 2011 6:16 pm

Valerie

Valerie

omdat ik het idee van Roos erg leuk vond, maar ik ben te lui om een blog aan te maken doe ik het maar zo;3
ik hou een dagboekje bij op HH en iedereen kan zien wat ik ongeveer vandaag heb gedaan, soms is het interesant maar soms niet. Of je het leuk vind moet je maar zelf bedenkenX3

21-11-11
Pfff vandaag werd ik al wakker voor dat me wekker ging. Ik had zo erg buikpijn:( Het zit er aan te komen. Ik ben 14 en ben nog niet ongesteld. Ik schaam me er niet voor, want het is alleen maar beter. De fietstocht naar school was dus echt heel erg saai en koud. Als je een beetje doorfiets ben je nog maar net optijd. Ik en mijn beste vriendin hebben een soort ruzie met twee andere meiden waar we altijd mee zitten. Niet echt ''ruzie'' maar we zouden afstand nemen zodat de echte ruzie's minder zouden worden. Nu is er eentje bij andere gaan zitten, maar de andere blijft steeds bij ons zitten. Na de derde keer gezecht te hebben dat ze weg moest gaan snapte ze het eindelijk. Het is allemaal zo verwarrend. Maar ja. Ik ben kapot. Gisteren echt de hele dag achter com gezeten om achter een filmpje waar een dag bij de paarden op staat geen muziek achter kon zetten. Eindelijk Gelukt YESSS!Very Happy zaterdag waren we dus bij de paardjes en heb daar ongeveer de hele dag foto's en filmpje's gemaakt.hieronder staat ie.
Ik ben het meisje met het donkerste haar op de fjord<33
https://www.youtube.com/watch?v=120TnA7PNjs

morgen misscien weer een verhaaltje:)

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum