Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+44
Rhyme
Jamey J.
Annabell Wayland
Kael Brown
Rowan Riderhood
Mitch
Hershel
Kaya Scodelario
Avan Rodriguez
Lavender
Culain Smith
Dean Garton
Ray
Megan Derley
Jayden
Solance Ainsworth
Valerie
Demi de la Garza
Ty
Kendall
Minho
Taylor
Oliver Edurel
Malia
Lailey
Iana
Jiao Misaki
Georgia Cunningham
Reza.
Perrie
Frau maus
Sofia Mulligan
Vanessa
Lewanna
Paco.
Ashley Grey
Aya
Quizz
Robin Lowe
Mose Giffard
Abigail
Zane Northland
Peter Young
Reita
48 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 33 ... 38  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 29 van 38]

701Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 05, 2015 8:02 pm

Ray

Ray

Ga dan 'yolo-mode' en spreek ze er recht aan. "goedemorgen" en dan net iets te vrolijk ofzo (al zal ik dat zelf wrs niet altijd durven als ik al zit, al zit ik eigenlijk ook nooit in een bus...) Of begin gwn ergens over te praten met ze zodat ze mss inzien dat je oren hebt, kan horen en, hela wat gek, een men's bent die gwn op een stoel zitten.
Vaak zien ze anderen meer als decor ofzo. Als je mensen met bijv. humor bij je betrekt reageren ze vaak al anders, bijvoorbeeld een grapje als iemand staart "Wilt U ook op de foto?" Schrikken ze en hadden zich afwezig. Schrikken ze niet dan beleef je juist een grappig moment samen.

Eigenlijk zijn mensen net honden. Gaan op in hun eigenwereldje en hebben de rest niet zo door, zeg iets tegen ze en ze schrikken op uit hun 'ikbenikenditismijnbobbelwaariknietbuitenkijk' ding en zien dat andere mensen ook hersenen in die kop hebben.

Hmm ik ben geen ster in dit soort dingen beschrijven

702Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 05, 2015 8:03 pm

Tyler

Tyler

Lekker bubbelen

I just came...

703Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 05, 2015 8:07 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

welk deel van het is half acht 's ochtends en ik wil niet communiceren was niet duidelijk :')
Kidding, maar echt, dat zijn hele leuke dingen voor niet-slaperige mensen, maar zo in de bus probeer ik me maar gewoon zoveel mogelijk af te sluiten en rustig wakker te worden. I really don't handle mornings well.
Scheelt dat ik altijd vet vroeg op stage ben; kan ik daar rustig verder wakker worden.

Edit;
@Tyler; kijk 'm morgen of zo wel even; heb zo gauw geen headphone hier

704Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 05, 2015 8:26 pm

Culain Smith

Culain Smith

Oh het was half 8 's ochtends?
Hmm, dat veranderd het wel.

Meestal als mongolen op het fietspad mongolen uithangen schreeuw ik "MONGOOL" en probeer absoluut niet de berm in te duiken voor ze (ze nemen dan met hun vieren het héle fietspad in beslag te nemen, en dan heb ik al wel zo'n beetje gehad). Ik heb een fietskrat voorop, vormt een soort 'bumper' + elektrische fiets (meer vaart) + ik weet wat ik ga doen terwijl zij mij nog amper door hebben.
Heb wel eens gehad dat ik met mijn jongste zusje tegen de stroom pubers moest in moest fietsen. Dus zij achter mij (veiliger) en 'beuk' me er soms letterlijk door, een stom jong ging écht niet aan de kant, dook ineens voor mijn fiets. Maar liever datie tegen mijn bak aankomt en dat ik erop voorbereid ben dan dat ze mijn (toen nog inimini zusje) voor haar plaat rijden.
Was best een knal though, moest de plankjes van mijn bak weer opnieuw in elkaar tikken. Kwam later in die stroom aan fietsers mijn andere zusje tegen. Het 'snelle' gesprek ging toen zo:
"Meertje, ik heb er een geraakt!"
Meranne en groepje meiden gaan juichen.

Allen beuken en schreeuwen gaat alleen iets lastiger worden in de bus...

*gaat even verder renten*

Normaal ben ik best wel lief enzo, probeer tegen alle volwassen vriendelijk 'hallo' te zeggen. Of eigenlijk tegen alle lieve oude mensjes die ik tegen kom. Pubers op fietsen moet ik niet zo. Sws horde pubers moet ik niet zo.
Vandaag zag ik een jochie van 7/8 worden aangereden door een bus, godzijdank bleef hij gewoon op de fiets zitten en stelde het niks voor. Maar naast die buschauffeur die gewoon verder reed stonden vijf jongeren (!) te lachen naar die jongen, je zag ze roepen en joelen. Ik was al chagie. Toen werd ik boos.
Maar tja, daar kon ik niks mee.

705Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 05, 2015 8:45 pm

Tyler

Tyler

.50 it is

oh my :Hearteyes: :Hearteyes:

706Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 05, 2015 8:59 pm

Ray

Ray

Maar het stomme was dat al die jongenlui naast die chauffeur stonden. Mag volgens mij niet eens. En die chauffeur leek het zelf ook wel grappig te vinden, lachte iig ook.
En ipv schrik stonden er kut grijnzen op die koppen van ze.

Kut mensen. Faith in humanity is lost again.
langverhaaloverhoekutmensenzijn:

707Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 05, 2015 9:19 pm

Tyler

Tyler

Burgers zijn sowieso kut, No offence...
Maar heb soms echt problemen met de burgermentaliteit. Ik ik ik..
Wil niet iedereen over 1 kam scheren

708Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 05, 2015 9:23 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Wiskunde ging! Bedankt voor jullie steun o3o

En ben nu afgepeigerd en werk maar chocola naar binnen, heb buikpijn van alle stress. En chocola mag dan best (A)

709Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 05, 2015 9:30 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Fijn om te horen ^-^ En chocola is inderdaad een lifesaver af en toe.

710Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 05, 2015 9:32 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Zeker als het weer díe periode van de maand is. En je daar op school moet achterkomen (huilbuien voor tentamens hoeft niet te betekenen dat je ongesteld wordt namelijk)

But I live and I feel good.

711Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 05, 2015 9:48 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Woopwoop, I'm off to bed.
Supermoe en zo, dus kan wel een goed nachtje gebruiken :')

Tot morgen ^^

712Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 05, 2015 10:15 pm

Tyler

Tyler

Morgana Kenfield schreef:@Tyler: Hahaha dat klinkt zo raar. Ik bedoel, je weet dat er soldaten enz zijn maar toch ook weer niet, als je begrijpt wat ik bedoel? Het lijkt mij heel raar om soldaat te zijn/worden. Voel je je echt heel anders dan het "normale volk"?

Moeilijke vraag, maar ik zeg ja. Ik maak me veel minder druk om bepaalde dingen. Terwijl ik me over andere dingen juist meer opwond. Bijv, hoewel ik zorgen goed voorbereid maak ik me niet druk over morgen, waarom zou ik me druk maken over morgen als ik niet eens weet of ik vanavond nog leef (mag hopen van wel).
Waarom zou ik me druk maken over die nieuwe dure telefoon terwijl er kinderen zijn die voor hun leven wapens moeten vasthouden en bedienen.
Wel maak ik me druk om naïeve mensen die denken dat de wereld niet groter is dan hun bubbel. Ie niet weten wat er gaande in de rest van de wereld. Die alles maar vanzelfsprekend vinden..

Daarbij voel ik me veilig omdat ik voor me eigen veiligheid kan zorgen. En trots dat ik flexibel ben, zou zo over 24 uur aan de andere kant van de wereld kunnen zijn, en dat ik ons vaderland (al dan niet in eigen land) mag verdedigen..
Ik heb het vermogen om mijn emoties en gevoelens aan de kant te zetten zodat ik beter in de situatie kan functioneren. De wilskracht en het bewust zijn dat mijn lichaam meer kan terwijl ie schreeuwt van "hell no"

Even voor de duidelijkheid soldaat is een rang... Militair is het algemene woord.

Lang verhaal kort verhaal, ja. Maar denk niet dat jullie het begrijpen.

713Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 05, 2015 10:35 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Nee maar het klinkt wel als dat we verdomde veel mazzel hebben dat jij voor het land vecht.
Tering zeg. o.o Ik mag het misschien nooit begrijpen omdat ik niet in jouw situatie sta, maar ik heb wel degelijk gigantisch veel respect voor je.

714Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 05, 2015 10:44 pm

Tyler

Tyler

Oh. En in onze vrije tijd doen we vooral veel rare dingen. Zoals wakker worden in vreemde steden. Voor tandpasta naar de winkel gaan, uit de winkel komen met bier, wc papier ect maar geen tandpasta..

Pasqual. I am lucky tot defend oud country. Very Happy

715Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic di jan 06, 2015 9:10 am

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Respect indeed.

-
Also goedemorgen mensen, ik begin de dag met klagen, namelijk over mensen die hun hond niet onder controle hebben. Kwam dus onderweg zo'n knar tegen die z'n beestke los had lopen terwijl 'm niet onder stuur had. Een scooter die te hard ging had hem zo kunnen scheppen, basically. Of als die hond ineens aan de overkant van een drukke straat iets boeiends ziet - vul maar in.

716Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic di jan 06, 2015 5:31 pm

Tyler

Tyler

Ohmy ik voel me oud... Cascada op de radio en ik ging helemaal los,jeugd sentiment :')

Scheldend dhrphill kijken. Deadly obese vrouw aan catfischen "ja ik zat thuis en verveelde me.." ga sporten dan. Het that fat ass oftte couch... :')

717Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic di jan 06, 2015 5:42 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

:')

Maar soms kun je niet helemaal judgen over iemand zijn dikte. Maar dat is wel fout. Catfishen sowieso.

718Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic di jan 06, 2015 5:53 pm

Tyler

Tyler

Haar wel. achter de pc met koekjes en chips.. En achter de pc blijven ipv lichaamsbeweging..

Sorry, maar ik ben daar redelijk fel op. Vind het zonde dat mensen hun leven en lichaam zo vergooien...
En ik heb het nu niet over maatje m/l 'dik' maar over levensbedreigend dik...

719Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic di jan 06, 2015 6:18 pm

Culain Smith

Culain Smith

Morgana Kenfield schreef:En... Ik ga morgen ook (eindelijk) beginnen met sporten. Ik ben, iig volgens de sites van BMI, niet te dik, maar zit in het gezonde wel aan de wat hogere kant en dat is niet zo leuk ;D Verder dat ik echt absoluut geen conditie meer heb en nauwelijks kracht heb. Like; no.

Dat moest er even uit; ik kan niet wachten om te beginnen met sporten xD

Aan de wat hogere kant van het gezond zitten bij je BMI niet leuk?
Schat, daar moet je helemaal niet op letten joh!
BMI is sws bullshit want o.a. spieren wegen meer dan vet, dus ben je heel gespierd dan zit je BMI compleet verkeerd.
Wel dé perfecte manier om snel af te vallen: niks doen en je spieren laten wegkwijnen. Lichamen zijn niet logisch.
Maar lekker sporten is nooit verkeerd! Alvast veel plezier c:

Ik zit er zelf over na te denken om een soort trainingen/vechtsport te gaan doen. Eigenlijk al jaren maar vandaag lag er een foldertje op de mat van een soortgelijk iets, dus wie weet... Smile

720Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic di jan 06, 2015 6:23 pm

Tyler

Tyler

Kickboxen!! is fun..
Spier weegt idd meer dan vet, maar verbrand ook veel vet dus ja afvallen zal je zeker doen. Maar.... Spier is wel beter en gezonder dan vet.. En mooier..

Dus zo maar even rustig aan me 350 buikspier oefeningen beginnen, lekker rustdagje Very Happy

721Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic di jan 06, 2015 6:27 pm

Culain Smith

Culain Smith

Oeh, personal trainer. Das nice, zou ik ook wel willen (denk alleen niet dat dat qua centjes kan bij ons...) We kunnen je wel een schop onder je kont geven zodra je het niet meer dreigt vol te houden? Razz

@Tyler
Ja duuh x'D
Maar zozo, lekker bezig. Na hoeveel oefeningen ga je nog spierpijn voelen? (er van uitgaand dat dit niet je eerste 350 buikspieroefeningen zijn)

722Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic di jan 06, 2015 6:51 pm

Tyler

Tyler

Zijn wel verschillende oefeningen ofcourse.. Ab Ripper X. Hate it but love it.
Verschilt welke buikspier oefeningen ik doe, na 70/75 hollow pull ups heb ik het toch wel moeilijk de volgende dag(en). Maar spierpijn is fijn, weet je tenminste dat je het goed hebt gedaan.

723Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic di jan 06, 2015 7:12 pm

Tyler

Tyler

30 dagen?? Rest van je leven! spieren breken snel weer af.. Razz

724Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic di jan 06, 2015 7:13 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Als een hockeyer hoef ik me daar niet al te veel zorgen om te maken, goddank :') Het gaat er bij mij vooral om of ik hard kan lopen of niet en sinds ik dat kan zit ik wel goed.
@Tyler, vind ik ook. Ik kan soms niet lopen voor een dag maar het doet me op de een of andere manier toch wel goed.

725Het onzin-topic - Pagina 29 Empty Re: Het onzin-topic di jan 06, 2015 7:45 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Altijd als ik weer ga voetballen na een lange tijd heb ik zo'n last van m'n buik. Weet alleen niet ofdat dat komt omdat ik veel ren of omdat ik zoveel lach lmao. :')
Reminds me dat ik wel weer echt moet gaan sporen maar ugh blessures werken niet bepaald mee.

Ik wilde wel, alleen voel me best wel ziek atm dus ik weet niet wanneer. D:

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 29 van 38]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 33 ... 38  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum