Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+44
Rhyme
Jamey J.
Annabell Wayland
Kael Brown
Rowan Riderhood
Mitch
Hershel
Kaya Scodelario
Avan Rodriguez
Lavender
Culain Smith
Dean Garton
Ray
Megan Derley
Jayden
Solance Ainsworth
Valerie
Demi de la Garza
Ty
Kendall
Minho
Taylor
Oliver Edurel
Malia
Lailey
Iana
Jiao Misaki
Georgia Cunningham
Reza.
Perrie
Frau maus
Sofia Mulligan
Vanessa
Lewanna
Paco.
Ashley Grey
Aya
Quizz
Robin Lowe
Mose Giffard
Abigail
Zane Northland
Peter Young
Reita
48 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 38  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 33 van 38]

801Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic do jan 08, 2015 9:56 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

@Tyler; je hebt gelijk, het meeste was niet echt mijn humor, maar "I am a spy and I will kill you all" kreeg me wel aan het lachen.

802Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic do jan 08, 2015 9:57 pm

Culain Smith

Culain Smith

Heey, welkom terug c;

803Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic do jan 08, 2015 10:01 pm

Tyler

Tyler

Was ik al bang voor.

Welkom back.

804Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic do jan 08, 2015 10:34 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Woopwoop, writing a Skyrim fic o3o God, de characters zijn heerlijk om te schrijven. Sommigen zijn zo eervol dat ze dommer zijn dan een steen en anderen zijn zo zalig slecht.
Naast mijn overwegend toch vrij gewone HH chars (uitzonderingen daargelaten) is het echt zo leuk om ook eens over iets te schrijven waarbij er ongelooflijk veel op het spel staat.

805Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic vr jan 09, 2015 6:10 am

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Nice, altijd fijn als je dat merkt o3o

Goddank mag ik heen met de bus want het stormt als een gek buiten.

806Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic vr jan 09, 2015 8:24 am

Jamey J.

Jamey J.

Ik moest heen in de storm, had eerst zijwind - waardoor ik bijna de sloot in kukelde -, maar daarna links in mijn rug C: Ik heb zo goed als niets gedaan om op school te komen en het was geweldig om me een keer te laten duwen door de wind :']
Maar voor de terugweg vrees ik het ergste...

807Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic vr jan 09, 2015 11:57 am

Tyler

Tyler

Ik heb om 7 uur 5 klicks hard gelopen. Daarna terug bed in gedoken. Schijt weer....

808Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic vr jan 09, 2015 11:59 am

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Ik heb een kwartiertje gefietst :') En nu werk ik op school wat ik ook thuis had kunnen doen omdat het een van de thuiswerkdagen van stage is.
Ah well, nog een paar weekjes.

809Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic vr jan 09, 2015 1:35 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Oh, dat scheelt.
Moet nog anderhalf uur. Heb mijn hand vol getekend gezien Latijn dodelijk saai was.

810Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic vr jan 09, 2015 2:20 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Klinkt als onze LLB dagen waarvan nog steeds niemand echt snapt waar ze goed voor zijn.

811Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic vr jan 09, 2015 2:37 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Tja, sommige dingen.

Also ik heb de muzoek van Amélie herontdekt en het is geweldig voor bij het gala I must say.

812Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic vr jan 09, 2015 2:48 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Jaaaa die ost is so purdy o3o

813Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic vr jan 09, 2015 4:12 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Spoiler:
Dat moment dat je je dood verveelt tijdens Latijn
Also mijn hand ziet er raar uit maar hey what the hell

814Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic vr jan 09, 2015 6:12 pm

Tyler

Tyler

Ik ben mega chagrijnig door die schijt lui in parijs. 'Gelukkig' zijn ze dood...
Maar iets zegt me dat het nog niet over is..

815Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic za jan 10, 2015 12:43 am

Admin

Admin
Admin

Ik gok dat we hier nog veel van gaan horen, idd.


Also kijk mensen ik heb weer een skyrim char erbij. Deze wordt assassin. Want ik heb een assassin nodig voor mijn verhaal. Might as well get some inspiration from the game.
Haar naam is Ditta.
Spoiler:

816Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic za jan 10, 2015 8:14 am

Annabell Wayland

Annabell Wayland
10/10 would bang

Jeesh ze is awesome o3o

Over awesome gesproken ik heb net de eerste aflevering van Agent Carter gekeken. I'm ded.

817Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic za jan 10, 2015 4:27 pm

Admin

Admin
Admin

@Isa; thank o3o
Agent Carter?

@Eileen; DITTA INDEED. Ze heeft nu al in meerdere holds over 1000 bounty :') het begon allemaal toen ze Nazeem duidelijk maakte dat hij echt effe z'n bek moest houden over zijn Cloud District.

818Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic za jan 10, 2015 4:43 pm

Tyler

Tyler

Sorry, ik voel me nu echt dom.. Maar wat is skyrim nu precies ??

819Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic za jan 10, 2015 5:12 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Nieuwste serie van Marvel met een kickass lady als main character.

En Skyrim is een game waar ik niet zo veel van af weet maar de meiden des te meer en van wat ik er steeds over hoor is het awesome. :3

820Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic za jan 10, 2015 5:44 pm

Culain Smith

Culain Smith

Skyrim is een fantastisch kut spel waar je door een gigantische middeleeuwse fantasie wereld kan lopen en waar je heel veel missies kan doen, te veel, iets dat mijn pc niet trekt waardoor ik maar Age of Empires moet gaan spelen, want dat kan mijn pc wel aan. Denktie. (even tussen ons, niet dus, maar goed, ik wil hem niet krenken want dan gaat hij mss zitten janken in een hoekje en hómaar datie dan nog presteert)

821Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic za jan 10, 2015 6:45 pm

Tyler

Tyler

.age of emires kan ik dan weer wel, wel de oude versies haha.

Nou ik ga lekker slapen, vanavond stap avond.. Very Happy

822Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic za jan 10, 2015 7:04 pm

Culain Smith

Culain Smith

Ik speel dus de oude versie. Het eerste spel. Anderen kan mijn pc dus niet hendelen :']
Maar goed, jeugdsentiment, which is nice, I guess...

Also, ik neem de posts op Wolfstory niet al te serieus geloof ik...
Het stukje van 'Kai', de tegenspeler, een zogenaamde slecht wolf:
En hier kom ik met mijn mongolische wolf door heen gedenderd:

Ik geloof niet dat ik ook maar enige moeite heb gedaan om er ook maar iets serieus van te maken.
Kweenie, Ws is ineens weer actief maar ik krijg er niet al te veel zinnigs uit. Ben ineens meer voor de mensen rpg's, wat mij verbaasd.

823Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic za jan 10, 2015 7:40 pm

Admin

Admin
Admin

Wat Skyrim is? IT'S EXPLANATION TIME. No really, you should not have asked this.

Skyrim is een freeroaming sandbox rpg. Je kan in Skyrim je character helemaal customisen en hebt keuze uit negen rassen, waaronder Nords, Imperials, Bretons, Khajiit, Argonians, Dunmer, Bosmer, Altmer en Orcs/Orsimer.
In Skyrim staan twee grote verhaallijnen centraal. De eerste is het resultaat van de Great War die voor de tijd waarin Skyrim speelde woedde. In de Great War vocht het Empire namelijk tegen de Thalmor, xenofobische, extremistische elven die vinden dat met name High Elves/Altmer superieur zijn en heel Tamriel moeten regeren, omdat zij het het beste zouden kunnen.
Ze gaven uiteindelijk toe aan de elven, en dat is ze duur komen te staan. Zo mogen ze een van hun goden, Talos niet meer aanbidden. Dit alles, maar voornamelijk Talos, schoot bij de bevolking van Skyrim in het verkeerde keelgat en zo ontstonden de Stormcloaks, een rebellengroep die het Empire weg wil hebben en Skyrim onafhankelijk wil zien (wat zij alleen niet doorhebben is dat ze juist exact doen wat de Thalmor willen omdat het Empire het enige is wat de Thalmor nog echt buiten Skyrim houdt).
Hoewel niemand de Thalmor leuk vindt, is Skyrim enorm verdeeld in wie de Stormcloaks aanhangt en wie het Empire.
Het conflict dat hier uit ontstaat is een van de rode draden die door het spel lopen.

Dan zijn er de draken. Opeens keert namelijk Alduin World-Eater terug, de draak die het eind der tijden zou veroorzaken, en hij wekt allemaal legendarische draken tot leven.
De speler blijkt de Dragonborn te zijn, een mens die volgens de legenden de ziel van een draak zou hebben en die de enige is die Alduin tegen zal kunnen houden.
Maar naast dat die draken dus weg moeten, ontstaat er ook een fanatieke zoektocht naar wie hier nou precies verantwoordelijk voor is, want Alduin moet ergens vandaan zijn gekomen.

Naast het hoofdplot zijn er ook nog allemaal andere dingen die je kan doen. Zo heb je de Companions, een groep onafhankelijke swords-for-hires (en nog iets maar dat spoil ik niet), de Dawnguard, vampierjagers (DLC), de Thieves Guild, spreekt voor zich, de Dark Brotherhood, assassins gilde en de College of Winterhold, de enige plek zo'n beetje in Skyrim waar nog vrij magie gestudeerd kan worden.
De Nords, de bevolking van Skyrim, zijn namelijk niet zo blij met mages. De Oblivion crisis in de Third Era heeft daar grotendeels voor gezorgd, maar dat bijna heel Winterhold in een storm is weggevaagd terwijl de College geen krasje had werkte het vertrouwen ook niet bepaald in de hand. Dat, en elven zijn ook enorm magisch en dat geeft het voor de Nords een nog zwaardere lading.
Elke faction heeft trouwens een hele eigen plotlijn.
En dan zijn er ook nog losse quests die je voor Daedric Princes kan doen (een soort van godheden maar stuk voor stuk vrij evil naar menselijke maatstaven. Behalve Meridia. Meridia is wel ok.)

Het mooie aan Skyrim is dat niets moet; je kan keihard gaan questen en de wereld redden, maar je kan ook gewoon erop uit trekken, bandits laten zien wie er de baas is en gewoon random shit uithalen.
Ook is het heel vet dat er niet echt een goodguy of een badguy in die oorlog is; voor beide groepen is wel wat te zeggen, maar elke faction heeft ook zo zijn duistere kanten. (Zo zijn sommige Nords net zo xenofobisch als de Altmer en mogen andere rassen zoals de Khajiit en de Argonians niet eens bepaalde steden in, en leven in Windhelm de dark elves/Dunmer in sloppenwijken nadat ze hebben moeten vluchten uit hun thuisland Morrowind door een vulkaanuitbarsting.)

....

..

Ik heb wel een leven. Echt waar.

824Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic za jan 10, 2015 8:17 pm

Admin

Admin
Admin

Several, if you're talented.

EN BETER IS ER NU IEMAND HIER DIE DIE REFERENTIE SNAPT

825Het onzin-topic - Pagina 33 Empty Re: Het onzin-topic za jan 10, 2015 8:52 pm

Tyler

Tyler

well ik ga dit nu niet lezen, even een halve liter pul wodka en energy troep naar binnen werken om wakker te worden Razz
Maar igg thanks voor de uitleg, zal het zsm lezen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 33 van 38]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 38  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum