Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Le onzin topic

+35
Melissa
Melanie
Storm
Tick tock time's keeps go
Reggi
Enzo
Kirsten
Malak
Chantal
Nikita
Epic
Zenyatta
Valerie
Flair
Fagur
Carson
Rue
Isaura
Amira
Yannick
Assassin
Maera
Amoria
Quayden
Claudia
Dean
Drew
Edward
Symphony
kharrea
Iana
Baco
Venya
Kiriya
Darren
39 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 39  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 39]

1Le onzin topic Empty Le onzin topic za jun 26, 2010 2:40 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Omdat ik niks weet om te doen en geen inspiratie genoeg heb om ergens te reageren is hier het onzin topic Laughing
Plaats hier dus onzin. Laat ik maar alvast beginnen. Daarnet had ik een heel boeiend gesprek met iemand over sokken. Ik vind namelijk dat sokken in sandalen niet staan, maar diegene vind dat het wel leuk staat. Nou het was een heel boeiend gesprek. Ahum, laat ik ondertussen maar es gaan eten Very Happy

2Le onzin topic Empty Re: Le onzin topic za jun 26, 2010 2:58 pm

Kiriya

Kiriya

haha, sokken staan ook niet in sandalen of ben ik nou de enige, buiten jou dan, die deze mening heeft?
Hehe... Ik heb een nieuw bontje gekocht pour mon cheval Razz (klopt dat? ;x )
Wel een 2e hands maar hij was pas een jaar oud en voor de prijs kon ik het niet laten Razz
Ook een nieuwe rijbroek voor mij want die had ik wel nodig.. Razz

3Le onzin topic Empty Re: Le onzin topic za jun 26, 2010 3:02 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Zou niet weten of het klopt. Heb frans laten vallen, gelukkig. Ik heb ook een bontje voor me beesterig vierbenig geval Laughing Met heel groot Bella erop. tis een ezel
Nieuwe rijbroek heb k lekker nog niet nodig xD

4Le onzin topic Empty Re: Le onzin topic za jun 26, 2010 3:09 pm

Kiriya

Kiriya

haha ik wel Razz mijn andere waren te klein dus nu heb ik eindelijk mijn zin gekregen en een leuke geruitte gekregen =D.
Hm... Bontje past wel onder mijn nieuwe zadel Razz Liefde aan wintec cair 500 in london kleur <3 Staat echt super op mijn knollie Razz moet alleen even kijken of deze nieuwe wel fijn rijdt, anders kon ik 'm nog terug brengen :]
Mijn knollie zal me wel weer aankijken alsof ik gek ben heb ik zo het idee tongue .
Mijn oom heeft een friesje met ook haar eigen bontje, in een geweldige fel blauwe kleur (ziet best grappig uit op die zwarte vacht Razz) en dan kom ik met een naturel kleur op mijn palominotje Razz We zijn eens benieuwd.

Boh, ik moet maandag dus S.O zingen doen. Komt degene waarmee ik dus zing met you are the only exeption van paramore. Lukt me denk ik wel en zelf weet ik geen beter liedje dus heb ik maar gezegd dat dat goed was. Dus.... nu ga ik the only exeption zingen van paramore Razz wish me luck... ;]

5Le onzin topic Empty Re: Le onzin topic za jun 26, 2010 6:30 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Veel succes dan maar?

Ik heb net twee appeltaarten moeten bakken. Nu kan ik die dingen echt niet meer zien xD Morgen verjaardag van me papa en mama, woo wat heb ik er een zin in --' Lief handjes schudde en telkens uitleggen waarom je weer eens naar boven gaat om iets te doen. Oude mensen stinken trouwens Laughing

6Le onzin topic Empty Re: Le onzin topic za jun 26, 2010 6:38 pm

Venya

Venya

Darren schreef:Zou niet weten of het klopt. Heb frans laten vallen, gelukkig. Ik heb ook een bontje voor me beesterig vierbenig geval Laughing Met heel groot Bella erop. tis een ezel
Nieuwe rijbroek heb k lekker nog niet nodig xD

Heb vorig jaar Frans én Duits laten vallen. _o-
Kan niet beter ^^.

En voor iedereen die ik niet ken, hallo *zwaait*

7Le onzin topic Empty Re: Le onzin topic za jun 26, 2010 6:41 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Frans en Duits, de hemel Very Happy Maar goed dat ik daar ook heen ga. Volgend jaar alleen nog Engels en Nederlands. VOor de rest alleen maar nog meer stink vakken. Even opnoemen:
Natuurkunde
Scheikunde
Wiskunde
Engels
Nederlands
Maatschappijleer
En de rest ben ik vergeten Embarassed

8Le onzin topic Empty Re: Le onzin topic za jun 26, 2010 6:44 pm

Kiriya

Kiriya

phuuuutt... Hebben jullie geluk..
Ik begin volgend jaar pas met duits Shocked Vrees dat dat heel erg gezellig gaat worden Razz
Enige taal die ik naast Nederlands vloeiend kan spreken is Engels en dat kan volgens mij bijna iedereen.
Ik weet wel al zeker welk vak ik dus NIET ga kiezen bij profielkeuze gebeuren: Aardrijkskunde. Bluh, vreselijk, we hebben een leraar die totaal is doorgedraaid en vogelgeluidjes maakt tijdens PW's Razz

Ochja, voor de mensen die aardrijkskunde wel leuk vinden: jullie zijn raar x]

9Le onzin topic Empty Re: Le onzin topic za jun 26, 2010 7:30 pm

Venya

Venya

Haha. Havo hea (A).

Ik heb E&M.
- Geschiedenis
- Economie
- M&O
- Wiskunde B
- Nederlans
- Engels
- Maatschappijleer [dit jaar afgesloten]
- Godsdienst
- LO *zucht*
- Beeldende Vorming
- Kunst algemeen.

Volgend jaar geen Maatschappijleer meer, maar wel CKV..

Nja, Engels is ook niet zog eweldig. Tenminste, ik heb er veel moeite mee..

10Le onzin topic Empty Re: Le onzin topic za jun 26, 2010 7:35 pm

Baco

Baco

Whaaa E&M.. Ik zit nu op Vmbo-T en hierna ga ik Havo doen Very Happy Het profiel Natuur&Gezondheid. Heb het al helemaal uitgestippeld xD

11Le onzin topic Empty Re: Le onzin topic za jun 26, 2010 7:36 pm

Kiriya

Kiriya

Ik heb wat met het woord ahaha niet op letten dus Razz

Mijn mongole gymnasiumklasje is een beetje gestoord maar daar wen je wel aan :p
mijn vakjes

- Engels
- Frans
- Nederlands
- Latijns
- Geschiedenis
- Aardrijkskunde
- Wiskunde
- Aardrijkskunde
- M&N (is een mix van techniek, biologie en verzorging ofzoiets ;x)
- Levensbeschouwing van een rare creap Razz

Tah-dah
Meest geweldige lessen ter wereld *kuch* En volgend jaar komen daar nog grieks bij (als ik gym kan blijven doen), economie en duits en nog een boel x]

12Le onzin topic Empty Re: Le onzin topic za jun 26, 2010 7:38 pm

Baco

Baco

Grieks en Latijns zijn echt geweldig Very Happy Me zus heeft dat ook gedaan, zij gaat nu naar de 6e. Dit jaar is ze met school naar Rome gegaan omdat ze Latijns heeft gekozen. Zo jammer dat we bij mij op school dat niet doen >.<

13Le onzin topic Empty Re: Le onzin topic za jun 26, 2010 7:41 pm

Venya

Venya

Hehe. Economie valt mee, mja. Ik heb t ook zelf gekozen + t is me sterke kant xD.
En dan ehb ik ook wel de prettigste docent van de Havo4 klassen..

Moet ik me een van de oudere spelers gaan voelen hier? _o-

14Le onzin topic Empty Re: Le onzin topic za jun 26, 2010 7:46 pm

Baco

Baco

Uhm ik denk het? Kenneth is ouder dus de oudste ben je niet xD

EDIT: Me powny is geknipt silent

15Le onzin topic Empty Re: Le onzin topic za jun 26, 2010 7:58 pm

Venya

Venya

Ik had over RL. En dat ik een van de oudere ben..
Ghehe, en kenneth zegt me niets..

16Le onzin topic Empty Re: Le onzin topic zo jun 27, 2010 10:14 am

Kiriya

Kiriya

YEEEHAAW ... nee effe serieus ikben er niet blij mee Razz
Ik mag vandaag bij de zomerkermis in de snikhete hitte *kuch* lekker glazen op gaan halen Very Happy whoee heb ik toch zoveel zin in! (waar is mijn sarcasme popptje?) Gezellig na het concert met de fanfare meteen glazen op gaan halen terwijl ik dan zelf wat wil drinken Razz ik kan niet eens omgaan met een dienblad, laat staan glazen :O
Wordt dus leuk vrees ik Razz

17Le onzin topic Empty Re: Le onzin topic zo jun 27, 2010 10:17 am

Darren

Darren
Ex-Admin

Whaha dat word leuk voor je xD Ga alvast oefenen met plastic glazen gevuld met water op een dienblad, is echt heel grappig Laughing
Veel succes!

18Le onzin topic Empty Re: Le onzin topic zo jun 27, 2010 10:21 am

Kiriya

Kiriya

Haha dankje Razz
Leuke is nog dat mag ik dus volgens mij in mijn eentje gaan doen want mijn zus mag dus wél gezellig met een vriendin popcorn gaan verkopen -.-' Heerlijk Razz
ik hoop wel dat het lege glazen zijn anders ben ik dus echt de klos Razz
(of zouden ze me zeggen dat ik kon gaan als ik de glazen alleen maar zou laten vallen???)
Anyway, een meisje van dezelfde leeftijd als ik hoeft dus niet omdat ze nog te jong is, okee dus waarom moet ik dan? Razz Ook zoiets wazigs maargoed Smile
Vandaag ga ik ook nog afmetingen bespreken voor buitenbakkie bij mijn oom voor de knollie's Smile
Mijn oompje en ik twijfelen nog tussen 20x40 en 20x60 Smile Heheee, heb er zin in als die buitenbak er eindelijk is Razz

19Le onzin topic Empty Re: Le onzin topic zo jun 27, 2010 10:24 am

Baco

Baco

Das wel beetje lullig, dat dat andere mensje niet kan en jij wel xD Ik denk wel dat ze zeggen dat je mag gaan als je die glazen heel de tijd laat vallen.
Oe 20x60 lekker groot Very Happy

20Le onzin topic Empty Re: Le onzin topic zo jun 27, 2010 10:30 am

Kiriya

Kiriya

Haha heb ik ook gezegd dat ik dat eigenlijk nogal best wel behoorlijk (wat veel woorden voor een ding x] ) oneerlijk vond komen ze met: ben je dan geen 15? En dan kun je vertellen dat je dus 13 bent (EN WAAR IS MIJN CLOWNS POP DING ?! mwhee....!)
Ik heb al met mijn oom het volgende afgesproken:
- Mijn vader en ik maken de bak wel omdat hij dus een boerderij heeft en dus niet alle tijd van de wereld om een bak te maken Razz
- Het wordt dus of 20x40 of 20x60 hoewel mijn voorkeur naar de 2e uitgaat Razz
- Zand zal waarschijnlijk all weather zand worden of een swanenberg bodem (werd ons aangeraden door een manege-eigenaar die daar ook mee reed)

theehee Smile en nog twee weekjes zwoegen en dan heb ik vakantie Razz
Helaas is dat vanaf komende vrijdag tot de vrijdag daarna ongeveer Sad Bluh ik haat leren voor zulke dingen ben ik te lui voor heb ik het idee xD

21Le onzin topic Empty Re: Le onzin topic zo jun 27, 2010 10:34 am

Darren

Darren
Ex-Admin

Whaha xD Lekker lullig.. Zelf een bak maken lijkt me best een rot klus, op de boerderij waar ik vrijwilliger ben hebben ze er ook zelf een gemaakt. Niet zo groot, maar we hebben er eentje Very Happy
Kies de tweede!! Ik zou voor die laatste kiezen, klinkt leuk xD

Ik heb lekker al vakantie >=] Al sinds woensdag ^^

22Le onzin topic Empty Re: Le onzin topic zo jun 27, 2010 10:42 am

Kiriya

Kiriya

BOH, it's unfair >=[ volgens mij heeft de halve aardbol vakantie en zit ik hier met dit lekkere weer wat te zwoegen op dat VERSCHRIKKELIJKE AARDRIJKSKUNDE =[
Teeheeee, mijn oompje heeft gebeld dat 'ie vanavond wel even plannetjes komt bespreken Smile Enn.. voor ons is het denk ik niet zo moeilijk. We hebben 1 uit de kluiten gewassen tractor 1 gewone tractor + een weidemann tot onze beschikking Razz (mijn papslief is op een of andere manier door die weidemann geobsedeerd ofzo silent ) zo Smile ik exited lekker in de zomer veel gaan rijden zodat dat beest eens wat aan gewicht verliest en hopen dat hij zich deze keer redelijk normaal gedraagt Razz. En lekker sprongetjes maken met die fries (weehaaw, zij vindt springen dus leuk maar aangezien ze een fries is vallen de sprongen driekwart van de tijd gewoon naar beneden, en dan is ze beteuterd want dan briest ze altijd Razz wow wat heb ik eigenlijk rare paarden x] )

23Le onzin topic Empty Re: Le onzin topic zo jun 27, 2010 12:41 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

*Wat een boeiende zooi is het hier weer is* =D

Nou ja, net van een familie feest gekomen, ben doodop en haar ligt rot slecht. Moet nu nog naar een verjaardags feest. OMG! *heb medelijjden* XD

https://paradigm-shift.actieforum.com

24Le onzin topic Empty Re: Le onzin topic zo jun 27, 2010 1:09 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Ahw wat een medelijden heb ik met je Smile

Zometeen verjaardag van me ouders in de hitte. Even kijken het is nu op precies ze zijn 29.8 graadjes in de zon >.< In de schaduw dus net iets minder. Terrible, heel de tijd handjes schudde, kusjes geven, lief lachen. Geef mij maar stom aankijken en niks doen ^^

25Le onzin topic Empty Re: Le onzin topic zo jun 27, 2010 1:30 pm

Kiriya

Kiriya

Haha, ga me nu dus heerlijk klaarmaken voor mijn gedoe dinges Razz
Ik heb wel medelijden met jullie 't is zo warm :[
Bleh, handjes en kusjes geven *brrr..* Waarom kan het niet makkelijk handje gefeliciteerd klaar?

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 39]

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 39  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum