Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Le onzin topic

+35
Melissa
Melanie
Storm
Tick tock time's keeps go
Reggi
Enzo
Kirsten
Malak
Chantal
Nikita
Epic
Zenyatta
Valerie
Flair
Fagur
Carson
Rue
Isaura
Amira
Yannick
Assassin
Maera
Amoria
Quayden
Claudia
Dean
Drew
Edward
Symphony
kharrea
Iana
Baco
Venya
Kiriya
Darren
39 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 20 ... 39  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 39]

26Le onzin topic - Pagina 2 Empty Re: Le onzin topic zo jun 27, 2010 1:40 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Nou! Je moet eerst reageren met Kiriya in het topic van jou en Urise >=] Daarna mag je weg xD Als het een zo makkelijk zou zijn, handje, gefeliciteerd, en weer oproteren. Geweldig =D

27Le onzin topic - Pagina 2 Empty Re: Le onzin topic zo jun 27, 2010 8:48 pm

Kiriya

Kiriya

VERSLAG VAN EEN PRACHTIGE KLEVERIGE DAG
Door gewdongen aanwezige correspondent Kiriya die er geen zin in had

Nou het begon met een paar kinderlijke speelstukjes van de jeugdfanfare (bestaande uit wel 15 man !! applaus (heel knap Razz ) én een vader van 40+ die wanhopig meespeelde met zijn zoontje omdat die het niet kon)
Tehee, er heerste veel wind over het plein waardoor er wel eens partijen wilden wapperen en er valse noten kwamen uit die arme instrumentjes.

Bij de grote fanfare werd al snel het concert ingekort omdat men niet kon spelen met vastplakkende ventielen door de hitte. AMEN.

En dan nu het leukste stuk =D
GLAZEN OPHALEN JONGÊH!
Nouja.. ik moest van half 4 tot iets over 6 helpen *kuch* (ik moest wel al om 2 uur daar zijn voor de lieve jeugd ;x) Onze correspondent heeft welgeteld 30 uur rond gesjokt glazen ophalen en mensen kwade blikken werpen als ze begonnen te zeuren. Toen besloot ze maar popcorn te gaan verkopen met een vriendin uit de fanfare omdat niemand popcorn wilde. SLECHT IDEE want toen kwam een hele meute kinderen die popcorn eiste -.-' heerlijk geschminkte kinderen die je gaan bedreigen dat ze een tijger zijn.
Toen besloten ze na daar een anderhalf uur te hebben gezeten om naar een verlaten ijskraampje te gaan waar ze in de schaduw zaten met net voldoende zon. Wat een luxe leven tot bleek dat iemand dus zo lief was geweest om een fles water in dat ding te zetten waar de ijsjes in zaten en toen smeet mijn lieve fanfare-vriendin dat ijskoude ding in mijn nek. Ik krijsen door het (waardeloze)gezang heen x] Nou blij waren ze er neit mee maarja..

Een prachtig verslag wat hopelijk niet volgend jaar een vervolg krijgt van Kiriya

Zo, ik verveelde me Razz

28Le onzin topic - Pagina 2 Empty Re: Le onzin topic di jul 06, 2010 6:06 pm

Kiriya

Kiriya

Whoe weer ik de laatste post.
Mensen haten mij want ze reageren niet na mij ofzo Razz
Nee hehee, ik vind jullie heel llief hoor (A)
Okeee genoeg onzin.

Ben gisteren weer even naar mien pony geweest.
Is weer een stukkie afgevallen gelukkig Smile
Grasbuikje is alweer minder dus Razz
Maargoed dat is normaal. Leuker is dus dat zo'n meisje op mij begon te flippen omdat ik door de wei van mijn oom liep (waar dus alleen wij ook toegang hebben, verder mag er niks / niemand doorheen Wink ) met mijn pony terwijl zij er was aan het rijden wat niet eens mocht. Hoe ze er in is gekomen weet ik ook niet maar ik heb wel ruzie met dat kind gehad, sloeg eigenlijk nergens op. Uiteindelijk mijn oom erbij gekomen en die vroeg hoe ze er kwam zegt ze zo ja ik wilde hier rijden dus heb ik het hek daar opengemaakt. Lekker dan. Dus ik ben me sinds gisteren een beetje behoorlijk aan het irriteren Razz
Mooi verhaal Smile Amen.

29Le onzin topic - Pagina 2 Empty Re: Le onzin topic di jul 06, 2010 10:50 pm

kharrea

kharrea

Ghaha XD ik ben vandaag weer eens gaan paardijden op mijn schatjes XD
Nou ze zijn niet van mij maar niemand anders rijd ze en ik mag echt geheel vrij alles met ze doen. Als ik een trailer had mocht ik ze zelfs overal mee heen nemen. Nou even miojn schatjes voorstellen.

Eerste schatje:
Borca:
Leeftijd: 5.5 jaartjes
geslacht: nee hij leeft Xd een ruintje XD
ras: Belgische warmbloed
vader: Darco
Moeder: Wete ikke niet


tweede schatje:
Alfa

leeftijd: 6 jaartjes
geslacht: merrie
ras: Belgische warmbloed
vader: Darco
moeder: Weet ik ook niet. (Zelfde als Borca)

Nou alfa en borca zijn dus familie en twee echte schatjes.
Alfa is meer dressuur en borca mmer jumping. Achter ene paar maanden zou ik met borca mogen gaan springen maar eerst maar eens ene band bouwen en vandaag ben ik met hem bezig geweest om het water minder eng te vinden en bij alfa had ik echt zin om rengalop te gaan doen. Dat was echt geweldig XD
zoveel onziin XD

http://dreamhorses.actieforum.com

30Le onzin topic - Pagina 2 Empty Re: Le onzin topic di jul 06, 2010 11:12 pm

Kiriya

Kiriya

JEALOUS !
Altijd al eens een BWP'tje willen rijden Very Happy
Als ik (wat ik nog lang niet wil Razz ) te groot wordt voor mijn pony wil ik gaan kijken voor een zweedse warmbloed of een bwp. Zijn zulke mooie beesjtes Very Happy
Ik had graag in jouw plaats daar willen zijn hoor Very Happy

31Le onzin topic - Pagina 2 Empty Re: Le onzin topic wo jul 07, 2010 8:01 am

kharrea

kharrea

Ghaha mijn alfa'tje en borca'tje krijgt niemand xD
Het zijn echt kei lieve paardjes en niemand anders durft op Borca te rijden XD
Eerst reed ik enkel alfa en borca stond gewoon stil en toen vroeg de eigenaar of ik ook eens borca wou rijden en nu rij ik hem al een maand fzo XD
Hij's echt braaf maar heel gevoelig met zijn hulpen en is soms jammer.

http://dreamhorses.actieforum.com

32Le onzin topic - Pagina 2 Empty Re: Le onzin topic za jul 17, 2010 6:11 pm

Kiriya

Kiriya

Wooohooo Very Happy
Ik mag mezelf officieel een 2 gymnasiumer ( het is geen woord maarja elmo ) noemen =']
Nu ben ik heeeel blij met mijn nog 7 weken vakantie Razz
Nu alleen nog maar een ding wat ik nooit meer ga doen; mijn langharige hond van 1 ¼ jaar kammen. Ik had, als ik het kon, van zijn vacht zó een kussen kunnen maken Surprised maar dat is helaas altijd zo dat hij zoveel haart als zijn vacht twee dagen niet is gekamd engel

33Le onzin topic - Pagina 2 Empty Re: Le onzin topic ma jul 19, 2010 11:46 pm

Kiriya

Kiriya

Zo lekker dubbelpost elmo

Zoals sommigen van jullie weten heb ik vandaag een nogal behoorlijke rotdag achter de rug Sad

Mijn beste vriend heeft dus een vader die van afkomst Australisch is.. En ze wonen dus al zo'n beetje zíjn (van mijn vriend) dus in nederland. En nu heeft die vader dus een baan aangeboden gekregen in Australië en gaan ze dus nu daarheen verhuizen. En erger nog ik ging hem dus uitzwaaien op vliegveld, want ik ga hem echt enorm ontzettend erg missen, en normaal geven wij elkaar dan gewoon een knuffel ofzo. Dus die vader, hij kon me echt niet uitstaan waarom snap ik eigenlijk niet zozeer maarja, zo van "nee, dat wil ik niet hebben want je bent maar slechts een vriendin van hem en ik vind dat niet kunnen want hij krijgt toch nieuwe vrienden daar" enzo dus ik wou toch een knuffel geven houdt mijn moeder me zo tegen zo van doe maar niet en ik was echt aan het janken gewoon Sad Dus toen waren we mean en zeiden we zo dat we naar de wc gingen toch een knuffel gegeven maar ik ben nu echt best wel depressed want ik mis hem nu al enorm. En hij heeft beloofd te SMS'en enzo maar zijn vader kijkt dus zijn sms'jes na (nu niet meer want ik heb, omdat hij me dit dus vroeg want we hebben dezelfde mobiel, er voor hem een wachtwoord op gezet) en nu maak ik me echt hardstikke zorgen om hem dat het wel goed met hem gaat enzo. En toen gingen we hem dus zo uitzwaaien en waren we allebei aan het huilen helemaal en die vader zo van "stel je niet aan" en alles die had helemaal zin om naar australie te gaan ofzo en ik vond dat eigenlijk nogal egoïstisch tegenover je zoon. En nu is hij weg, helemaal aan de andere kant van de wereld Sad

Iemand tips om dát te overleven?

Zo dit was mijn verhaal van vandaag

34Le onzin topic - Pagina 2 Empty Re: Le onzin topic di jul 20, 2010 8:44 am

Gast


Gast

Beste vrienden verliezen is vreselijk, dat weet ik.
Ik ben een vriend die ik van mijn geboorte eigenlijk kende verloren aan Kanker.
Een vriend neergestoken (waar ik bij was)
Een vriendin in coma en daarna gestorven.
Haar broer verongelukt...

Het is erger maar ik kom er overheen.
Ze gebeurden redelijk snel achter elkaar jammer genoeg.
Nu heb ik een nieuwe beste vriend en diep vanbinnen zitten die anderen.
Ik probeer verder te gaan met mijn leven, probeer dat ook..

35Le onzin topic - Pagina 2 Empty Re: Le onzin topic di jul 20, 2010 10:27 am

Kiriya

Kiriya

Ocherme Sad *hugs*
Ik ben vandaag wel winkelen + aan 't wachten op een sms'je Razz

36Le onzin topic - Pagina 2 Empty Re: Le onzin topic di jul 20, 2010 10:36 am

Iana

Iana
Ex-Admin

Ocharme, najah. Een vriend verliezen is hard, veel steun voor je Kiriya. Wink
Je komt er wel bovenop. Gewoon je gedachten op wat anders zetten. Ga sporten, zwemmen en ga vooral uit met je vriendinnen! En zoek vooral steun bij je beste vriendin, zeg hoe hard je het verlies vind, en zij zal er wel voor zorgen dat je het min of meer vergeet. Geloof me!

Najah, ik verveel mij hier ^^

https://paradigm-shift.actieforum.com

37Le onzin topic - Pagina 2 Empty Re: Le onzin topic za jul 24, 2010 8:27 pm

Baco

Baco

Ik verveel me echt doooooood. Ik heb helemala niks te doen. Mijn post voor Ukkepuk is nog te klein dus die ga ik lekker nog niet verzenden. Ukkepuk je moet trouwens even terug komen! Eh, ik ben Zorro aan het kijken op tv. Snap er niks van, dus ja dan is het erg leuk om te kijken.. Volgende week ga ik lekker helemaal niks doen. Maandag onkruid trekken vanuit de boot. Me vader op hitsen dat hij een boot moet gaan vinden die we kunnen gaan opknappen. Schuren, slijpen, en nog veel meer zooi. Hopen dat het wat word. O nu is er reclame, dat is saai. Me vader speelt vals, want hij vind dat ik geen tablet-pc mag kopen. Die dingen zijn nog te jong volgens hem. Daar zitten kinderproblemen in. Ik geloof er helemaal niks van elmo

Zo mijn onzin voor vandaag..

38Le onzin topic - Pagina 2 Empty Re: Le onzin topic zo jul 25, 2010 1:19 am

Kiriya

Kiriya

Zo. Ik kon toch niet slapen xD
Heel HH bereid je voor op de langste post ooit >=]
In word is hij welgeteld 3 blz lang Very Happy

39Le onzin topic - Pagina 2 Empty Re: Le onzin topic zo jul 25, 2010 5:42 pm

Gast


Gast

Jemig jou post was echt lang Ukkepuk.. We moeten hier een lintje voor gaan krijgen xD

Vandaag lekker vast gebonden gezeten in het bos >.< Me broertje had weer eens een kinderfeestje en wie wat het bokkie? Ik dus omdat ik het niet eg vind om vies te worden. Heb denk 2 uur een beetje stil gezeten en zitten wachten tot die kleuters me vonden. Dat duurde ngo eens langer dan verwacht omdat ze verkeerd liepen. Zijn paardhoeven echt zo moeilijk om te volgen als ze aan de bomen hangen? In ieder geval ik heb kramp in me vingers van het typen xD Heb nu dan ook nogal een typgebrek gekregen elmo

40Le onzin topic - Pagina 2 Empty Re: Le onzin topic zo jul 25, 2010 9:54 pm

Symphony

Symphony

Goed ik krijg een lintje, leroy een lintje en dan zijn we famous engel
Maar ik ben nu te moe om te posten dus het spijt mij maar ik houd even rust.
Dat geld dus voor Symph en Kier elmo. Woeshwoesh ik ben een boom in de wind elmo
Nou dus ik heb even geen post tijd of hoe je het wilt noemen.
Morgen misschien naar pony toe met zadeltje >=] en dan blijheid ofzo ^^
Dag lieve mensjes, daaaaag Smile Ofzo xD

41Le onzin topic - Pagina 2 Empty Re: Le onzin topic di jul 27, 2010 3:09 pm

Gast


Gast

Ik verveeeeeeeel me. Leuk om te weten hea Very Happy
Uk je moet weer online komen ik moet nog meer dan 3 uur wachten tot je terug bent en tot je kan posten. O, wacht het duurt zelfs nog langer omdat je nog een post moet schrijven. Never mind. Nu moet ik wachten tot Lisanne reageert. Wachten wachten wachten wachten wachten wachten. (Chester luisteren Chester luisteren Chester luisteren Chester luisteren Chester luisteren) Tehee Chester is uber awesome elmo

42Le onzin topic - Pagina 2 Empty Re: Le onzin topic di jul 27, 2010 8:55 pm

Gast


Gast

Vakantie vakantie vakantieeee
Zo leuk!!!

Behalve als je niet meer mag rijden of gaan naar je verzorgpaarden --'

43Le onzin topic - Pagina 2 Empty Re: Le onzin topic di jul 27, 2010 9:17 pm

Kiriya

Kiriya

Woesh wat is chester leuk met zijn hond engel ik wil een hond van hem zijn. Excuus om te kwijlen en om dat zwembad in te duiken en wedstrijdjes te houden <3
WIESH WOESH en nu verder met mijn post voor Symph want ik krijg er echt geen enkele letter uit Sad sucks. Dus maar ik ga mijn inspiratie hervinden en dan ga ik koel een post schrijven en jullie allemaal (kuch dus niet xD) versteld laten staan van zo'n meesterlijke post *kuchkuch, stikt half*

44Le onzin topic - Pagina 2 Empty Re: Le onzin topic do jul 29, 2010 10:42 am

Gast


Gast

Ik mis mijn veulentjeeee! =(
Hij is verkocht =(

45Le onzin topic - Pagina 2 Empty Re: Le onzin topic do jul 29, 2010 4:43 pm

Kiriya

Kiriya

Ik stond vandaag om 13:25 op ofzo, dus ik ben eeh... nog niet zo geweldig lang op Razz
maarja =) En.... morgen komt mijn zus terug van vakantie ofzo. Dus dan heb ik ook weer wat te doen ofzo Razz Daarnaaasst.... ben ik een vakantie modje ^^ Woesh. Ik ben vereerd ;D
Zo, dat was onzin dus dat hoort hier ook thuis ;D

46Le onzin topic - Pagina 2 Empty Re: Le onzin topic vr aug 06, 2010 4:49 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Ik ben boos. Heel boos. Die sukkels van mijn school hebben me bij mijn vrienden weggehaald. Fijn, zit ik met mensen op gescheept die ik helemaal niet zo erg mag als hunnies. En waar slaat het op? Indigo en ik hadden maar 2 vakken verschillend, Mido en ik hadden precies hetzelfde. Pieeep school. Hopen dat Elles kindje wel in 4Tb zit. Anders ga ik het zo ongelofelijk flauw vinden. Helemaal niemand om me heen met wie ik echt heel goed kan opschieten. Geen mensjes meer om me heen die hetzelfde roosten hebben als ik. Dan kunnen Lau en ik niet meer samen naar de kinderboerderij. Bleh, nu heb ik al helemaal geen zin meer in school. cry

47Le onzin topic - Pagina 2 Empty Re: Le onzin topic ma aug 09, 2010 10:48 pm

Kiriya

Kiriya

MIJN GOD Very Happy
Ik wil weer gaan dansen elmo
Step up 3D is inspiring, serieus mensen, ze dansen echt té geweldig voor deze wereld Ö
ja, ik ben niet online geweest vandaag (SHAME ON ME) want ik was lekker zwemmen en naar de bios >=]

Trouwens, step up 3 is dus een aanrader Razz Heerlijke film engel met geweldige dans (ja, ik ben verzot op goede dansers, heb er een zwak voor denk ik wat betreft films x] )

48Le onzin topic - Pagina 2 Empty Re: Le onzin topic do aug 19, 2010 3:35 pm

Gast


Gast

Oproep aan een aantal mensjes die samen met mij dit gebeuren willen vol spammen. Dan is het namelijk onzin en dan heb ik niks fout gedaan.. Anders moet ik mezelf op mijn kop gaan geven. elmo

Tay-Jenna mensje je moet even hierheen komen!

49Le onzin topic - Pagina 2 Empty Re: Le onzin topic do aug 19, 2010 5:04 pm

Gast


Gast

Ik vind het ook echt heel gemeen dat we bij elkaar weg worden gehaald cry
Ik hoop dat ze er wat aan gaan doen door de mails cry

50Le onzin topic - Pagina 2 Empty Re: Le onzin topic do aug 19, 2010 5:27 pm

Gast


Gast

Kini schreef:Ik vind het ook echt heel gemeen dat we bij elkaar weg worden gehaald cry
Ik hoop dat ze er wat aan gaan doen door de mails cry
Het is oneerlijk en stom en ze moeten maar met z'n allen door de plee heen zakken. Stelletje piep mensjes..
Ik denk niet dat ze er iets aan gaan doen. Die mensen zijn daar te stom voor. O er zijn klachten? Jammer dan. Ik wil van school af. Nooit meer naar school en dan gewoon thuis les krijgen. Hoef ik ook gelijk niet meer door de regen te fietsen. Het is niet eerlijk.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 39]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 20 ... 39  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum