Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Le onzin topic

+35
Melissa
Melanie
Storm
Tick tock time's keeps go
Reggi
Enzo
Kirsten
Malak
Chantal
Nikita
Epic
Zenyatta
Valerie
Flair
Fagur
Carson
Rue
Isaura
Amira
Yannick
Assassin
Maera
Amoria
Quayden
Claudia
Dean
Drew
Edward
Symphony
kharrea
Iana
Baco
Venya
Kiriya
Darren
39 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 37, 38, 39

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 39 van 39]

951Le onzin topic - Pagina 39 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 10:10 pm

Gast


Gast

Daar ga ik niet over. Ik verzorg haar nu bijna 3 maandjes en begin net pas een band met haar te krijgen. Het nieuwe paardje wat er nu staat is ze erg close mee. Maar ze weigert gewoon de brug over te gaan naar de bak, wanneer ze in de bak is is ze echt een schat van een paard. Maar goed, vroeg of laat gaat ze me wel helemaal vertrouwen x]

Ik ben bezig met een post typen, gaat alleen niet zo snel

952Le onzin topic - Pagina 39 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 10:15 pm

Lena

Lena

Ik zeg ook niet dat het jullie schuld is. Misschien is de brug zelf wel eng, dat het iets is wat haar echt angst inboezemt. Wandel er gewoon een paar keer langs enzo.

953Le onzin topic - Pagina 39 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 10:27 pm

Gast


Gast

Heb het opgezocht, de twee kleintjes zijn een week nadat ik begon weggegaan. Weet niet hoe ze het hebben gedaan. Als ze eenmaal met vier benen op de brug staat gaat ze wel, maar als ze in de spagaay gaat staan weigert ze vooruit te gaan.

Vanochtend was wel weer schattig dat ze ging hinniken toen ik aan kwam lopen met de spullen. Toen was ze nog schattig..

Het is niet dat ik geen geduld met haar heb, het is alleen dat ik nu al zoveel met haar heb uitgeprobeerd dat ik letterlijk gek word. Elke keer dat ik erheen ga ben ik een uur bezig om haat dat verdomde land uit de krijgen. Nu begint de andere pony haar gedrag ook te vertonen wat het nog moeilijker voor me maakt als ik in mijn eentje ben. Geduld genoeg, alleen de motivatie verdwijnt --

954Le onzin topic - Pagina 39 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 10:43 pm

Lena

Lena

Lieve schat, wees heel blij dat het maar een uur kost, dat het nog maar lukt. De dag dat je in de zeikende regen 6 uur achter twee mormels aan moet zitten en dan ook nog eens je voet bijna wordt gebroken... Als je je motivatie kwijt raakt moet je simpeler zijn, probeer haar niet eens te vangen. Gewoon in de weide met haar beginnen, vanaf 0 starten. Geen halster of iets. Als ze komt, belonen, gaat ze weg, dan gaat ze weg. Maar blijf dan in de weide. En als je denkt, nu gaat het echt niet meer, dan moet je denken aan hoe mooi het gaat zijn als je haar vertrouwen hebt. Kijk hier maar eens naar:

Spoiler:

Ik zal je het verhaal van Tinto en Yun eens vertellen, het zal je helpen.
Ik was met mijn eigen pony gaan uitrijden met mijn Beste Vriendin, ik zag twee pony's in de weide staan, eentje met een halster dat gevaarlijk hing en ze waren allebei helemaal vuil en te dik. Ik liet een briefje achter en voor ik het wist verzorgde ik ze. De eerste dag brak Yun gewoon uit, leuk om te beginnen he? Ze kende allebei niets en lieten zich onmogelijk vangen. Terwijl Yun was uitgebroken heb ik het halster aangekregen en toen we terug kwamen had ik de kans om met haar aan de slag te gaan. Tinto daarintegen was een hel op aarde. Als je in de weide ging zitten kwam hij, maar als je hem nog maar wou aanraken rende hij al weg. Eenmaal dat je hem had was hij zo lief, maar hem te pakken krijgen,... dat heeft me 3 dagen hard werken en veel moeite gekost. Met Yun ben ik te snel gegaan, en ze sloeg op tilt. Ze veranderde in een echt monster, en het is vaker voorgekomen dat helemaal gebroken bij mijn eigen paard ging uithuilen, ik huil echt niet snel! Met Tinto ging het beter, maar dat was een hengst, dus ik werd regelmatig gebeten en zat in bad vol met blauw plekken en blauwe voeten. Die beestjes braken mij mentaal af! Ik stond op het punt om op te geven toen Yun uit zichzelf besloot om lief te worden. Ik heb daar een 3 kwart jaar om gedaan! Mijn armen opengehaald aan de prikkeldraad, met een kapotte broek naar huis gelopen en ze te pakken krijgen kostte me minstens 2 tot 3 uur. Soms lukte het gewoon niet! We dachten zelfs dat Yun een karakter stoornis had, totdat ze plots lief werd. Ze werkte mee en was heel onzeker. En kijk nu eens, dat was een monster! Echt een monster, enorm sterk en ze bokte je bijna dood als je in de buurt kwam. En toen ben ik zo begonnen, vastbinden in de stal zodat ze me niet kon plette tegen de prikkeldraad en borstelen, na een vijftal weken daar eens overhangen, nog steeds vastgebonden, en nu rijdt ik rondjes met haar op de weide en doe ik kunstjes met haar.
Spoiler:
Het heeft me letterlijk bloed zweet en tranen gekost. Want ik stak al mijn tijd en al mijn liefde in hen, en wat kreeg ik terug?! Een heleboel pijn, mentaal en fysiek. En toen kwam het moment dat ze er zelf voor koos om mee te werken.
Tinto kon ondertussen al wat, maar wat denk je dat ik voel als hij mij bijt? En hij bijt hard! Het is een klophengst, maar weet je, ik heb wel volgehouden, en nu kan hij liggen, steigeren, knielen, compliment en hij kan op zijn rug gaan liggen. Het is een kwestie van tijd, die twee zijn nu een geschenk uit de hemel voor me.
Tinto ziet me nu als zijn moeder, hij doet me na en is heel bezitterig ten op zichte van mij. Leer hier uit dat als het zo moet zijn het uiteindelijk wel zal lukken. Je bent nog niet zo lang met haar bezig en misschien verwacht je een beetje teveel.

955Le onzin topic - Pagina 39 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 11:16 pm

Gast


Gast

Ik kan geen spoilers openen o.o

Kan dinsdag natuurlijk ook nog me camera meenemen zodat k weer eens der lelijke kont, ze is geen foto model, op de foto kan zetten x]

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 39 van 39]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 37, 38, 39

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum