Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Le onzin topic

+35
Melissa
Melanie
Storm
Tick tock time's keeps go
Reggi
Enzo
Kirsten
Malak
Chantal
Nikita
Epic
Zenyatta
Valerie
Flair
Fagur
Carson
Rue
Isaura
Amira
Yannick
Assassin
Maera
Amoria
Quayden
Claudia
Dean
Drew
Edward
Symphony
kharrea
Iana
Baco
Venya
Kiriya
Darren
39 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 38 van 39]

926Le onzin topic - Pagina 38 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 5:49 pm

Lena

Lena

Kom eens langs in België Razz Als ik lach is het het ergst, en aangezien ik de lama's kijk verslik ik me echt de hele tijd. De hik is vrij pijnlijk omdat ik hik zonder geluid en mijn midderif dan nogal pijn doet. Neutral
En de lama's waren echt super grappig, ik ben een Belg maar die aflevering met Ruben N is super! Ben je nu nog niet klaar!

927Le onzin topic - Pagina 38 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 5:55 pm

Gast


Gast

Ik zou naar België gaan in de vakantie maar had het plots een beetje druk met een ezel opvoeden en een ruzie maken met een paard die het weiland niet uit wou xD Helaas gaat ze tegenwoordig nog niet het weiland uit --

Helaas ben k geen dokter mensje, wie weet had k het dan wel geweten xD Heb geen zin om het aan de vriend van me zus te vragen, kost me te veel moeite om op te staan [aa]
Het is al zo lang geleden dat ik de lama's heb gekeken. Samen met me zus heb ik nog wel jankend op mijn bed gelegen van het lachen om die gekken xD Jammer genoeg heb ik er nu geen tijd meer voor..

Het is moeilijk om hem wat nuttigs te laten zeggen of doen o.o

928Le onzin topic - Pagina 38 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 6:01 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Hoppa volgende post. Dit keer met Darren xD

929Le onzin topic - Pagina 38 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 6:02 pm

Lena

Lena

Tegen de tijd dat je met Darren klaar bent mag je terug op Alex om te antwoorden.

Ah zo, ik heb nu twee ezeltjes om hier en daar eens te gaan verzorgen en een klophengstje dat mijn voet op een dag nog eens breekt en hij is net geen meter en eigenlijk op zijn eigen irritante manier heel lief is, een Brabander van 1000 kilo, een New Forest en een exmoor x shetlander geval dat echt niet normaal sterk is. Niet normaal! Ze rukt het touw zo uit je hand.
De lama's zijn niet meer op tv, ik kijk ze op youtube.
En waarom ben jij geen dokter?! Ik zal eens heel prikkelbaar met Lena gaan doen Razz Kijken of je dan wel gaat vragen waarom ik me de hele tijd verslik. Wink Het begint toch wel vervelend te worden.

930Le onzin topic - Pagina 38 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 6:09 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Ezeltjes zijn de leukste Very Happy Oei, draag je dan geen harde neus stal werk schoen achtige dingen? Tegenwoordig heb ik altijd mijn kisten aan naar de boerderij omdat mijn tenen half dood gingen. O en natuurlijk omdat mijn rug pijn ging doen door me gympen xD

Mijn verzorg ezeltje Bella is blind aan het worden Sad De oude taart word nu toch echt oud..

De artsen opleiding kost me te veel moeite? *probeert smoesjes te verzinnen* Ehm, mijn hersens zijn er niet voor gemaakt? Dan ben ik oud en versleten als ik eenmaal klaar ben met die opleiding? Nu zijn me smoesjes op..
Zal het wel vragen als hij weer een keertje over de vloer is Very Happy waarschijnlijk vanavond aangezien me zus weer eens thuis is en hij dan schijnt te moeten komen o.o

931Le onzin topic - Pagina 38 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 6:14 pm

Lena

Lena

Nee, Tinto is geen meter, dus het doet niet altijd pijn. En het zijn geen gemakkelijke paardjes, ik moet hard kunnen rennen om ze te pakken te kunnen krijgen af en toe en dan zijn van die stevige schoenen niet welkom.
En jij hebt geen smoesjes! Als jij fysiologie wilt gaan doen is zo'n verslik gedoe een goede oefening.

932Le onzin topic - Pagina 38 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 6:28 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Ja oké, dat kan ik begrijpen. Zelf ben ik me kisten goed gewent omdat ik ze ook aan had naar scouting kampen en alles xD
Daarbij, ik hoef niet achter Bella aan te rennen. Zij komt wel naar mij toe zolang ze me ziet Very Happy

Nou xD Mijn opleiding word tegen me gebruikt xD Oké even denken. Hikken komt voort door het samentrekken van je middenrif. Blabla. Er bestaan chronische hikken. Dan ga je je ook verslikken in maagzuur wat dan omhoog komt. Al in een zak geademd? Doordat je steeds meer zuurstof gebruikt wat in de zak zit waar verder niet bepaald zuurstof bij komt ga je uiteindelijk dieper ademhalen wat meestal werkt om de hik tegen te gaan. Kleine kans dat het werkt maar het valt te proberen? elmo

Edit:

Voedselen! Very Happy

933Le onzin topic - Pagina 38 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 6:49 pm

Lena

Lena

Al geprobeert, en was bedoel je met voedselen?

934Le onzin topic - Pagina 38 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 7:18 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Voedselen is eten in het Racheliaans xD

En hm, ik zou het niet weten wat je er tegen kan doen. Op je hoofd staan en een glas water leegdrinken met een rietje Very Happy

935Le onzin topic - Pagina 38 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 7:50 pm

Lena

Lena

Zojuist geprobeerd en ik nu heb ik ook nog eens hoofdpijn, verwacht een hele prikkelbare Lena Darren, heel prikkelbaar.

936Le onzin topic - Pagina 38 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 8:53 pm

Gast


Gast

Ojee.. Ik je opvrolijken? Niet dat het me gaat lukken maar ik kan Lexje heel lief laten doen [aa]

Btw, je mag me wel Rachel noemen ipv Darren ^^

937Le onzin topic - Pagina 38 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 8:54 pm

Tick tock time's keeps go

Tick tock time's keeps go

Hmmpf hoe irritant als je een liedje in je hoofd hebt en je het er maar niet uitkrijgt.

938Le onzin topic - Pagina 38 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 9:02 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Poesje mauw gaan zingen?

939Le onzin topic - Pagina 38 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 9:04 pm

Gast


Gast

Helpt niet (ben ook Tick Tock)

Ain't no party like a alcoholic part !!! Le onzin topic - Pagina 38 3647857788 Le onzin topic - Pagina 38 2432231636

940Le onzin topic - Pagina 38 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 9:06 pm

Lena

Lena

Haha, raar liedje.
En Rachel, dan gaat Alex wel héél lief moeten zijn. Héél héél lief.

941Le onzin topic - Pagina 38 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 9:09 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

O euhm, ik zou het niet weten xD

Ik irriteer me er echt aan dat ik me verzorgpaard niet uit het weiland krijg xD

Okee, ik ga mijn uiterste best doen hem heel heel heeeeel lief te laten doen [aa]

*gaat alvast denken wat hij gaat zeggen en doen*

942Le onzin topic - Pagina 38 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 9:24 pm

Lena

Lena

Geduldig zijn met je verzorgpony. Die van mij heeft drie kwart van het jaar het touw uit mijn handen getrokken en me tot tranen toe gekregen. Probeer eerst in de weide te werken. Wordt interessant. En als de pony zich moeilijk laat vangen, gewoon in weide gaan zitten (als je eens tijd hebt) uiteindelijk komt die wel naar jou. Ook eens kijken en navragen of het beestje een trauma aan iets heeft of dat er iets engs is aan het hek. Kijk hoe die doet als je richting het hek gaat, ook gewoon in de weide, staat die soms aan de opening, etc. Veel geduld is de boodschap.
En je mag maar beter héél lief zijn.

943Le onzin topic - Pagina 38 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 9:37 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Lena schreef:Geduldig zijn met je verzorgpony.

Geduld is niet zo moeilijk. Tot ze voor me neus gaat staan springen met der voorbeentjes in de lucht

Lena schreef:Ook eens kijken en navragen of het beestje een trauma aan iets heeft of dat er iets engs is aan het hek. Kijk hoe die doet als je richting het hek gaat, ook gewoon in de weide, staat die soms aan de opening, etc. Veel geduld is de boodschap.

Ze komt naar me toe wanneer ik het weiland in loop, dan krijgt ze wat lekkers en doe ik haar halster om. Daarna haal ik eerst de ene pony weg omdat ze anders samen aan de kletter slaan en dan kan ik het wel vergeten. Altijd wat lekkers mee en na een tijdje loopt ze rustig mee naar het bruggetje. Alleen daar begint de ellende o.o
Madame gaat in de spagaat staan en dan weigert ze om verder te gaan. Vandaag heeft de eigenaresse haar eruit gehaald, wat niet soepel ging, en heb ik met haar in de bak gespeeld zodat ze een keer niet hoefde te werken. Clicker training gedaan en uiteindelijk aan het halster terug naar de weide gebracht. Voor zover de eigenaresse weet is er niets gebeurd bij het bruggetje. Al het groen rondom het pas is weggehaald dus er kan niets engs zitten. Dinsdag lukte het in een kwartiertje om haar in de bak te zetten, rustig en al. Maar ja, as dinsdag er weer heen en eens zien of ze rustig mee wilt lopen zonder dat ze met de schaapjes uit het andere weiland gaat rennen x]

Heb één keer bijna een kwartier in de bak gestaan met haar, ze wou niet meer vooruit, met het halstertouw los in me hand. Heel de tijd gewacht en gewacht tot ze eindelijk ging lopen en de bak uit wou. Maar ja, toen had ik nog vakantie xD

944Le onzin topic - Pagina 38 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 9:39 pm

Lena

Lena

Als de paddock goed omheind is kun je haar daar ook gewoon eens laten staan. Zo niet moet je het gewoon heel vaak herhalen. En niet werken! Gewoon in de bak, snoepje, uit de bak en terug in de weide, nog een snoepje.

945Le onzin topic - Pagina 38 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 9:47 pm

Gast


Gast

Meestal wanneer ik terug naar huis ga laat ik der in de bak staan. En helaas moet ik wel met der werken anders terroriseert ze het andere paardje en gaat ze een pad ijsberen omdat ze haar energie niet kwijt kan.

Maar ik ga het eens proberen om der dinsdag de bak in, der wat lekkers geven, bak uit, lekkers. Dan kan ze tijdje staan grazen, terwijl ik de andere pony der maantjes ga trekken, voor ze weer de bak in moet?

946Le onzin topic - Pagina 38 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 9:52 pm

Lena

Lena

Werk in de weide met haar, doe ik ook zo vaak. Niet per se op haar rijden, oefeningen langs haar doen. Niet werken met haar, zij associeert de bak met dingen die NIET leuk zijn, ze moet het leuk gaan vinden om daar te zijn, borstel haar daar eens en geef haar lekkers. Niet werken, niet spelen, gewoon borstelen en aaien. Je kunt haar ook masseren ofzo.

947Le onzin topic - Pagina 38 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 10:00 pm

Gast


Gast

Masseren begin ik niet aan. Stel je voor dat je juist een spier in de knoop masseert, alsjeblieft niet o.o

Chatelaine vind der 'kunstje', beentjes een voor een optillen, helemaal het einde. Elke keer wanneer ze het naar haar zin heeft staan ze een voor een haar benen op te tillen of begint ze de spaanse pas te lopen. Dat deed ze vanochtend dan ook in het weiland toen ik aan kwam lopen met lekkers tot er opeens een zwaan naar haar richting vloog. Troela xD

Niet spelen, niet werken, alleen borstelen en aaien. Ga het dinsdag eens proberen x]

948Le onzin topic - Pagina 38 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 10:02 pm

Lena

Lena

Goedzo, als ze dan ambetant doet kun je in de weide met haar aan de hand oefenen.

949Le onzin topic - Pagina 38 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 10:04 pm

Gast


Gast

Ambetant? xD

Het is best apart, sinds de twee kleintjes bij Chatelaine weg zijn doet ze zo. De eigenaresse krijgt haar al niet uit het weiland dus ik sta haast te springen van geluk als het mij lukt xD

950Le onzin topic - Pagina 38 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 10:05 pm

Lena

Lena

Ze mist hen, dat waren haar vrienden. Dit is een hele normale reactie, ik wil wedden dat jullie het niet hebben zitten afbouwen, steeds wat langer van mekaar gescheiden.
En wil je nog eens reageren?

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 38 van 39]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum