Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Le onzin topic

+35
Melissa
Melanie
Storm
Tick tock time's keeps go
Reggi
Enzo
Kirsten
Malak
Chantal
Nikita
Epic
Zenyatta
Valerie
Flair
Fagur
Carson
Rue
Isaura
Amira
Yannick
Assassin
Maera
Amoria
Quayden
Claudia
Dean
Drew
Edward
Symphony
kharrea
Iana
Baco
Venya
Kiriya
Darren
39 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 37 van 39]

901Le onzin topic - Pagina 37 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 3:49 pm

Gast


Gast

Bleh ben ziek aan het worden o.o

Logisch met alle regen hier x]

902Le onzin topic - Pagina 37 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 3:55 pm

Melanie

Melanie

Nu al? Je bent er wel vroeg mee he? Razz Nee nee, ik was vanmorgen ook de hele tijd door aan het hoesten.

903Le onzin topic - Pagina 37 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 4:01 pm

Gast


Gast

Ziek worden is mijn specialiteit [aa] Alles om niet naar de rot school te hoeven xD

904Le onzin topic - Pagina 37 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 4:06 pm

Lena

Lena

Haha, oh, wees toch blij met je school. Ik zit op een Don-Bosco school! Dat is pas erg, wij hebben mis! Mad
En bezinningsdagen, alhoewel, soms zijn die een beetje leuk en dan ook nog eens van die afschuwelijke leerkrachten.
Ik ben er volgend jaar vanaf! Naar KSO, kunstschool, acteren zingen en dansen. Wees jaloers Razz

905Le onzin topic - Pagina 37 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 4:16 pm

Gast


Gast

Don Bosco school? Mis? Help? xD

Oe ik ben super jaloers, ook al weet ik niet of ik dansen, zingen en acteren zo leuk vind Very Happy

906Le onzin topic - Pagina 37 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 4:20 pm

Lena

Lena

We hebben een stuk minder wiskunde en andere soorten van die vakken. Post nu maar want ik heb uit verveelnis en ergernis mijn groene potlood in stukjes gebroken.

Spoiler:

Hij was nog zo jong, echt heel jong, nog maar een uurtje uit zijn doos ofzo.

907Le onzin topic - Pagina 37 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 4:28 pm

Gast


Gast

Arm potloodje.. We zullen altijd aan je blijven denken.. Sad

Ik ben al bezig met mijn post overtypen Very Happy

908Le onzin topic - Pagina 37 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 4:30 pm

Lena

Lena

overtypen? Schrijf je ze op ofzo?

909Le onzin topic - Pagina 37 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 4:37 pm

Gast


Gast

Ehm, gister had ik mijn tablet beneden laten liggen dus ging ik maar schrijven aangezien ik inspi had.

WOEE IK KAN WEER ADEMHALEN

910Le onzin topic - Pagina 37 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 4:37 pm

Lena

Lena

Oh slim, dan had je eindelijk inspi en dan vergeet je je tablet Razz Hoezo je kan weer ademhalen?

911Le onzin topic - Pagina 37 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 4:41 pm

Gast


Gast

Als ik naar beneden was gegaan dan hadden me ouders me stom aangekeken omdat ik nooit s'avonds naar beneden ga xD

Euhm, ben nogal heel erg verkouden dus me neus zit volledig dicht xD

912Le onzin topic - Pagina 37 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 4:44 pm

Lena

Lena

Mijn neus staat scheef, je ziet er niets van maar het is wel zo dus meestal adem ik door mijn mond.
Had gewoon gezegd dat je vergeten was naar het toilet te gaan ofzo? Razz

913Le onzin topic - Pagina 37 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 4:47 pm

Gast


Gast

Door mijn mond ademen vind ik zoo verschrikkelijk. Heb dan altijd het idee dat k stofjes inadem elmo
Helaas hebben wij boven en beneden een toilet. Mijn kamer ligt op ik denk, 4 meter afstand van het toilet xD Volgende keer ga k gewoon doen alsof k aan het slaapwandelen ben Very Happy

914Le onzin topic - Pagina 37 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 4:51 pm

Lena

Lena

Zeg dan dat je... euhm, ze heel hard mistte en nog een knuffel wou. Of dat je iets vergeten was, dan spreek je nog de waarheid ook.

915Le onzin topic - Pagina 37 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 4:53 pm

Gast


Gast

Haha, ik knuffel niet xD Lichamelijk contact is niet echt iets voor mij elmo
Neem hem de volgende keer gewoon gelijk mee naar boven Very Happy

916Le onzin topic - Pagina 37 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 4:55 pm

Lena

Lena

Nooit? Surprised Wow! Als ik mijn mama nog maar zie krijg ik een kus of soms staan we een kwartier gewoon te knuffelen.
Daarnet zei je dat zingen enzo niets voor jou was, kun je niet zingen dan?

917Le onzin topic - Pagina 37 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 5:05 pm

Gast


Gast

Ik knuffel wel eens. Maar niet vaak. Het is snel een knuffel geven en dan gelijk weer los anders ga k me ongemakkelijk voelen [aa]

Euhm, mijn interesses liggen ergens anders. Zoals de anatomie van dieren, het spieren stelsel, gedragingen van dieren en mensen, etc.
Zingen doe k alleen op de fiets als k me lonely voel xD

918Le onzin topic - Pagina 37 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 5:11 pm

Lena

Lena

Wat een interesse's. Ik heb een prachtig boek: Massage voor uw paard, de hele mik mak van de fysiologie van het paard. Voor mijn leeftijd aardig ingewikkeld, maar ik begin het te leren.
Maar kun je zingen? Mooi bedoel ik. Nieuwsgierigheid is mijn tweede naam.

919Le onzin topic - Pagina 37 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 5:14 pm

Gast


Gast

AAA IK WIL DAT BOEK xD
Moet nog even 3 boeken lezen die k laatst uit de bieb heb gehaald over de anatomie en alles. Als mijn havo opleiding erop zit ga ik fysiotherapie doen voor mensen en daarna voor dieren Very Happy
Mooi zingen, nooit serieus gezongen voor mensen die dan een oordeel geven. Mijn ego is daar te klein voor xD
Alex kon goed zingen

Ben ik tenminste niet de enige nieuwsgierige x]

Als jij die ene opleiding gaat doen dan neem ik aan dat jij wel kan zingen, kan acteren en kan dansen?

920Le onzin topic - Pagina 37 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 5:17 pm

Lena

Lena

Het is een super boek, alles maar dan ook echt alles staat erin. Ook ziekte's enzo. Ook de Chinese versie, alles.
Maar kun je mooi zingen? Vind jezelf dat je een mooie stem hebt?
Ik kan zeker zingen, ik klink een beetje als Amanda Seyfried naar het schijnt, hangt ook van de liedjes af die ik zing. Mijn stem is net een kameleon, ik dans Tribal Fusion en mensen zeggen dat ik heel goed acteer. Ik doe het ook heel graag.

921Le onzin topic - Pagina 37 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 5:23 pm

Gast


Gast

Ik ga kijken in de bieb of ze hem hebben Very Happy

Ik kan dat nooit van mezelf zeggen xD maar als ik de stem heb van mijn zus -we worden nog wel eens door elkaar gehaald- dan zou het kunnen?
Amanda Seyfried, dat is toch dat mensje die in Mama Mia speelt? Zij is echt awesomesaus. Zo te horen een opleiding die helemaal voor jou gemaakt is Very Happy

922Le onzin topic - Pagina 37 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 5:26 pm

Lena

Lena

Dankjewel. Maar echt, de ene keer is het net Amanda Seyfried en de andere keer lijkt het wel die vrouw van K's Choice.
We zijn echt heel dit topic aan het onderkladderen.
Je laat me wel wachten he! Razz

923Le onzin topic - Pagina 37 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 5:31 pm

Gast


Gast

Het is niet voor niets het onzin topic xD

Mijn post was getypt, maar toen klikte ik het perongeluk weg xD Ben ondertussen ook nog eens de film Secretariat aan het kijken en op msn bezig met een vriend en een nieuwe post aan het verzinnen Very Happy
Bijna klaar, moet alleen nog verzinnen wat ik hem ga laten zeggen.

Soms is het echt vervelend. Dan komt er iets in mijn post te staan, bijvoorbeeld de naam Alex, en krijg ik spontaan tranen in me ogen. Maar als ik dan verder typ lukt het weer makkelijk elmo

924Le onzin topic - Pagina 37 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 5:36 pm

Lena

Lena

Klunsje, alhoewel, ik heb dat pas geleden ook eens gedaan dus ik moet niet veel zeggen. Laat hem iets zinvols zeggen aub.
Aw, je mist hem heel veel, het is te merken. Deels is het wel raar, ik ken hem niet, dus ik kan geen echt verdriet hebben en toch denk ik wel regelmatig aan iemand die ik niet ken in het echt, ik vindt het erg maar echt verdriet heb ik niet.
Ik zit hier een beetje de lama's te kijken, ik heb de hik en verslik me weer godganse tijd en moet k*t wiskunde vakantie werk eigenlijk doen maar ik schrijf dat gewoon over van de antwoorden.

925Le onzin topic - Pagina 37 Empty Re: Le onzin topic za aug 27, 2011 5:43 pm

Gast


Gast

Iets nuttigs, ehm. Juist elmo

Hij is het meer dan waard om te missen <3

de Lama's is echt leeeuk! Very Happy Nog altijd wil ik weten waarom jij je telkens verslikt. Nu ben ik nieuwsgierig wat het is xD

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 37 van 39]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum