Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+44
Rhyme
Jamey J.
Annabell Wayland
Kael Brown
Rowan Riderhood
Mitch
Hershel
Kaya Scodelario
Avan Rodriguez
Lavender
Culain Smith
Dean Garton
Ray
Megan Derley
Jayden
Solance Ainsworth
Valerie
Demi de la Garza
Ty
Kendall
Minho
Taylor
Oliver Edurel
Malia
Lailey
Iana
Jiao Misaki
Georgia Cunningham
Reza.
Perrie
Frau maus
Sofia Mulligan
Vanessa
Lewanna
Paco.
Ashley Grey
Aya
Quizz
Robin Lowe
Mose Giffard
Abigail
Zane Northland
Peter Young
Reita
48 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 33 ... 38  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 28 van 38]

676Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic zo jan 04, 2015 7:25 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Ik hoor hier nog steeds in de verte knallen. Kom op mensen, het is 4 januari.

677Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic zo jan 04, 2015 7:25 pm

Culain Smith

Culain Smith

Mensen moeten gwn optieven met die illegale kut knalbomdingen x)
En gaan miepen en piepen zodra de overheid de touwtjes in handen neemt, tja dan had je mss niet als een mongool weken rondom oud&nieuw met bommen moeten rondzwaaien.

Sws stom, mensen die gaan zaniken over dat de overheid levensgevaarlijke meuk verbied. We leven in een zorgstaat, die zorgt voor ons (nouja, min of meer). Dus die zorgt er voor dat malloten iets minder mallootig kunnen doen.

*vliegt weer weg*

678Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic zo jan 04, 2015 7:31 pm

Tyler

Tyler

Ik ben gelukkig na nieuwjaar geen snot-apen meer tegen gekomen met vuurwerk.
Weet niet wie de gelukkige is, zij of ik...

Ik zanik ook wel eens op de overheid omdat ze levensgevaarlijke dingen weg doen. Maar gelukkig krijgen we onze tanks weer terug. :tehee:

679Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic zo jan 04, 2015 8:13 pm

Tyler

Tyler

Pak ze Michelle. Attack and kill

680Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic zo jan 04, 2015 8:34 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Inge, je had gelijk. Het cute gehalte is hoog.

681Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 05, 2015 7:52 am

Ray

Ray

Oh kut, vannacht niet geslapen.
Want tja, yolo ofzo.
Stom brein, stom lijf, ik dacht dat we het overeens waren dat slapen heel erg nodig is atm ivm laaste paar lessen voor toetsweek deze week?
Nouja, kennelijke denken brein en lijf er anders over.

682Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 05, 2015 9:22 am

Jamey J.

Jamey J.

Feck. School is voor mij nu officieel twee minuten begonnen :[

683Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 05, 2015 10:52 am

Dean Garton

Dean Garton

Ik ontken. Ik ontken school en ik ontken mijn wiskunde tentamen waar ik echt pokkenerveus voor ben.
Er zijn ergere dingen in het leven... *probeert zichzelf moed in te praten maar klaarblijkelijk werkt het niet*

684Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 05, 2015 12:52 pm

Jamey J.

Jamey J.

Het lukt je wel^^

685Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 05, 2015 12:59 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Laat ons weten hoe het gegaan is! :C

686Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 05, 2015 1:12 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Ik weet niet of ik te laat ben, maar succes c;

687Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 05, 2015 6:32 pm

Tyler

Tyler

Hoe is je wiskunde gegaan?

Tip van de dag: Geen worstjes bakken zonder shirt.. auwa Crying or Very sad

688Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 05, 2015 6:34 pm

Annabell Wayland

Annabell Wayland
10/10 would bang

Is dat geen basic knowledge? :')

689Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 05, 2015 6:38 pm

Tyler

Tyler

Blijft aantrekkelijk om uit te proberen, net als spek ook een no go..

En ik was te lui om na het sporten naar boven te lopen voor een shirt...

690Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 05, 2015 6:49 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

*is niet te lui voor een workout*
*is wel te lui om nog even een trap op te lopen*

Ik zou hier een flauwe opmerking over maken als ik zelf ook niet net zo erg was.
----
Also sommige mensen in de bus. Zo'n domme kut vandaag vond blijkbaar dat ik op 'haar' plek zat, dus die fluisterde, binnen gehoorsafstand, op indringende toon tegen haar vriendin iets over mensen die altijd in dezelfde bus zaten en ineens op een andere plek gingen zitten.
Mature :')

691Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 05, 2015 6:54 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

HOE DURFT DIE BITCH OP MIJN PLEK TE GAAN ZITTEN WIE DENKT ZE WEL DAT ZE IS, DE PRESIDENT?! CAN YOU BELIEVE HER GUTS?! OH MY GOD

Sorry.

Mijn stagekinderen waren ontzettend leuk, tot mijn grote opluchting.

692Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 05, 2015 7:09 pm

Tyler

Tyler

Openbaar vervoer en vaste plek? Bitch take a cab....

En ja.. leg day, no questions needs to be ask

693Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 05, 2015 7:20 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

@Tyler; ja dat was ook ongeveer mijn gedachtegang. Same met: 'kutwijf ik vraag er ook niet om om met jouw luide stem in één bus te zitten, maar mij hoor je daar ook niet over.'

@Isa; lal xD
en fijn dat het zo leuk was ^^

Vnaaf posten gaat denk ik even niet lukken; not feelin all that great, maar morgen is er weer een dag ^^

694Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 05, 2015 7:30 pm

Tyler

Tyler

Ik zou er echt op hebben gereageerd. Hebben ze een leuke aan mij Razz

695Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 05, 2015 7:34 pm

Culain Smith

Culain Smith

Jammer dat je alleen zat Inge, anders kon je net zo leuk luid vertellen wat je van hun vertelsels vond.
Doe ik ook best vaak, commentaar op mensen geven als ze echt vet vaag en niet cool doen, en dan 'stiekem' net iets te hard in de hoop dat meneer/mevrouw het door krijgt en zich ongemakkelijk voelt.
Ik heb de laatste tijd er een beetje maling aan wnr mensen zich ongemakkelijk gaan voelen door mij. Laatst ook, bij sportdag, zaten twee vreemde meiden (van een ander jaar/niveau?) met z'n tweeën een bankje voor vier man te bezetten. Dus ik ging er doodleuk tussen zitten. Want tja, je gaat toch niet twee extra plekken bezet houden? Vonden dames niet leuk en gingen weg.

696Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 05, 2015 7:43 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

@Tyler; het was half acht 's ochtends. Als ik op dat tijdstip iets minder graag doe dan naar dergelijk volk luisteren is het ermee praten. Ik had gehoopt op mooi nog effe een uurtje dutten :') Geen ochtendmens of zo

@Ymke; mjeh, dan was ik net zo passive-agressive geweest als zij. en hardop passive-agressive doen is juist iets waar ik niet zo goed tegen kan xD

697Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 05, 2015 7:47 pm

Tyler

Tyler

Niet praten, gewoon een scherpe (kut) opmerking maken. "Ooh zo fijn dat mensen zo luidruchtig zijn zo vroeg in de ochtend. " o.i.d

698Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 05, 2015 7:49 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Ja nee want dat leidt niet tot een gesprek wou je zeggen :')

699Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 05, 2015 7:54 pm

Tyler

Tyler

Nee hoor, iig bij mij nooit.. Maar heb meestal ook een als je praat ben je dood blik op engel Daarbij doe ik ieg niet aan openbaar vervoer, gelukkig...

700Het onzin-topic - Pagina 28 Empty Re: Het onzin-topic ma jan 05, 2015 7:55 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Ik schijn heel onschuldig te kijken, I can't pull that shit off. Kan wel voor een mooi verrassingseffect zorgen, maar daar heb ik het ook echt mee gehad.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 28 van 38]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 33 ... 38  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum