Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+44
Rhyme
Jamey J.
Annabell Wayland
Kael Brown
Rowan Riderhood
Mitch
Hershel
Kaya Scodelario
Avan Rodriguez
Lavender
Culain Smith
Dean Garton
Ray
Megan Derley
Jayden
Solance Ainsworth
Valerie
Demi de la Garza
Ty
Kendall
Minho
Taylor
Oliver Edurel
Malia
Lailey
Iana
Jiao Misaki
Georgia Cunningham
Reza.
Perrie
Frau maus
Sofia Mulligan
Vanessa
Lewanna
Paco.
Ashley Grey
Aya
Quizz
Robin Lowe
Mose Giffard
Abigail
Zane Northland
Peter Young
Reita
48 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 26 ... 38  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 15 van 38]

351Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic ma nov 17, 2014 3:31 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

... Soort van :')

Yiss o3o Zeer delicieus. Pure chocolade, pepernotenkruimels, witte chocolade, en bovenop weer normale en chocoladepepernoten. Hmm.

352Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic ma nov 17, 2014 3:35 pm

Admin

Admin
Admin

Nou dan xD dan moet ze niet zeuren als Roya veel te adorable en cute is xD

niiiice ^^

353Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic ma nov 17, 2014 8:20 pm

Ashley Grey

Ashley Grey

Hey. Check nieuwe ava&sig Smile Van Eileen gekregen, DANKS EILEEN!

354Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic ma nov 17, 2014 8:26 pm

Admin

Admin
Admin

Say what, now?

355Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic ma nov 17, 2014 8:30 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Ik dacht dat Inge er een voor je gemaakt had? :'] Maar nais c:

Jupiter gespot op het hockeyveld. En een paar vliegtuigen. Altijd leuk als het donker wordt.

356Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic ma nov 17, 2014 8:38 pm

Ashley Grey

Ashley Grey

I apologise. Inge*. XD

357Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic ma nov 17, 2014 8:39 pm

Admin

Admin
Admin

is okay XD

also nice Isa : D ik weet nog dat toen mars te zien was ik op een feestje was. Zit je dan met stomdronken mensen in iemands tuin :') als enige nuchtere persoon, no less xD

358Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic ma nov 17, 2014 9:12 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Ik wou net zeggen, setje komt me vrij onbekend voor voor wat ik gemaakt zou hebben Razz Though I like being a wizard.

Pff. Teveel inspiratie voor karakters niet op HH.

359Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic ma nov 17, 2014 9:30 pm

Admin

Admin
Admin

Ik ken je voel; net weer een Mallory topic gemaakt vanwege redenen

360Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic di nov 18, 2014 1:06 pm

Mose Giffard

Mose Giffard

Mallory is so awesome.

Net als Loréne though. Ik kan er niets aan doen, maar ik ben zó dol op die chick. En ik ben misselijk for reasons. Mss was de kip niet goed. I feel pretty sick as we speak now.

361Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic di nov 18, 2014 2:12 pm

Admin

Admin
Admin

ikr o3o ik ben zo dol op haar. Helaas zou ik haar zelfs als ik hier niet al zo veel chars had denk ik niet snel naar HH halen; ze past hier niet :') wel jammer, want dat vampierforum is ook maar zo meh

Loréne is awesome indeed ^^ ik snap je voel
en oh bah :C dat is niet chill

362Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic di nov 18, 2014 2:16 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Ugh, ik heb ontzettend veel inspiratie om maar liefst 4 nieuwe chars uit te werken maar daar is die vampsite niet echt mijn eerste keuze voor. En school gaat voor, vooral nu ik zo'n 7 vijven sta.

363Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic di nov 18, 2014 2:22 pm

Admin

Admin
Admin

ach, als ze in een stedelijke setting passen kan je ze daarop gooien :')
tru dat, school heeft idd voorrang

364Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic di nov 18, 2014 2:31 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Jottem :')
Mja, daar ga ik de komende tijd iets meer aandacht aan besteden. Ik weet dat ik het kan halen maar na school iets meer moeite tonen kan geen kwaad.

365Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic di nov 18, 2014 2:41 pm

Admin

Admin
Admin

Tru dat ^^
RP kan altijd nog ^^

366Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic di nov 18, 2014 2:43 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Daarom, en dat doe ik dan liever zonder schuldgevoel als je begrijpt wat ik bedoel xD

367Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic di nov 18, 2014 2:51 pm

Admin

Admin
Admin

ik snap je ^^

Hee kijk:

368Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic di nov 18, 2014 10:04 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Woeps, daar was een nieuw setje. x)

Kitten. Ken u not.

369Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic di nov 18, 2014 10:58 pm

Megan Derley

Megan Derley
( ͡° ͜ʖ ͡°)

niiice ^^ alleen is de tekst onder zijn naam niet zo goed te lezen

I ken. And I shall. Always the Kitton.

370Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic di nov 18, 2014 11:21 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Ja true, had het al aan lopen passen maar kon nu niet zien of het nou wel of niet klopte op m'n computer.
Mijn computer waar ik op bewerk heeft namelijk geen goede kleuren mweh. D:

Ashfkdhfkkjggdla it's too cute.

371Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic wo nov 19, 2014 12:23 am

Hershel

Hershel

zo; aftrap gegeven aan het halloween feest. Razz

372Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic wo nov 19, 2014 9:17 am

Megan Derley

Megan Derley
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik zag het : D Nice! Zal ook proberen binnenkort effe te posten. Ben alleen zo moe de laatste dagen :c

373Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic wo nov 19, 2014 10:17 am

Hershel

Hershel

Nice! Ben benieuwd Wink maar doe rustig aan joh Wink komt wel een keer haha

374Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic wo nov 19, 2014 2:32 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Herkenbaar Tess, heb het ook. De kleuren in mijn PS zien er anders uit dan ze op internet eruit zien. Superodd.

375Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic wo nov 19, 2014 3:32 pm

Megan Derley

Megan Derley
( ͡° ͜ʖ ͡°)

@Ruka; true dat ^^

@Eileen; kan door de achtergrond komen; kleuren zijn van elkaar afhankelijk, dus de grijze achtergrond van ps laat ze sowieso anders lijken dan bijvoorbeeld een knalrode achtergrond.

Ik heb het probleem dat mac en windows kant verschillende kleuren weergeven; alles is bij mac iets warmer van kleur zeg maar.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 15 van 38]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 26 ... 38  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum