Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+44
Rhyme
Jamey J.
Annabell Wayland
Kael Brown
Rowan Riderhood
Mitch
Hershel
Kaya Scodelario
Avan Rodriguez
Lavender
Culain Smith
Dean Garton
Ray
Megan Derley
Jayden
Solance Ainsworth
Valerie
Demi de la Garza
Ty
Kendall
Minho
Taylor
Oliver Edurel
Malia
Lailey
Iana
Jiao Misaki
Georgia Cunningham
Reza.
Perrie
Frau maus
Sofia Mulligan
Vanessa
Lewanna
Paco.
Ashley Grey
Aya
Quizz
Robin Lowe
Mose Giffard
Abigail
Zane Northland
Peter Young
Reita
48 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 27 ... 38  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 16 van 38]

376Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic wo nov 19, 2014 4:37 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Da's wel waar ja. Of de kwaliteit die minder wordt en shit. o3o

True Inge, daar heb ik ook last van. Waar ik op bewerk is namelijk Windows, mijn laptop Apple en daar zit zoooveel verschil in wauw.

377Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic wo nov 19, 2014 6:00 pm

Tyler

Tyler

Well, ik ga dit even openbaar vertellen. Ik heb een hele tijd terug (begin dit jaar) dit account van Ymke overgenomen, om persoonlijke redenen. Ik ben een hele tijd afwezig geweest en dat zal nog wel eens vaker zijn, soms week/ paar weken soms een hele tijd. Ik probeer zo veel mogelijk present te zijn.
Verder ga ik geen persoonlijke onzin hier spuien en ben ik ook niet in voor meetings o.i.d Wink

378Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic wo nov 19, 2014 8:42 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Whoah, niet om het een of ander hoor, niemand dwingt je persoonlijk te zijn. Komt een beetje vijandig over.

379Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic do nov 20, 2014 7:09 am

Tyler

Tyler

Niet aanvallend, defensief en duidelijk.

380Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic do nov 20, 2014 6:09 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Niemand hier valt je aan. Ik voel me nu eerder aangevallen. Alsof wij hier allemaal tegen je zijn en het verkeerd hebben gedaan.

381Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic do nov 20, 2014 7:26 pm

Megan Derley

Megan Derley
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik vind het eigenlijk ook een beetje een vreemde verwoording :') Een stuk defensiever iig dan me eigenlijk noodzakelijk lijkt. Ik bedoel; niet naar meetings willen; dikke prima, maar door dat meteen al te zeggen zet je een hele kille, afstandelijke toon; je kan het ook gewoon laten weten op het moment dat het ter sprake komt zeg maar.
So yeah, ik kan Eileen op zich wel snappen, ik zit hier ook een beetje van; hebben wij nu iets fout gedaan?

-------

on a different note, I had one of those weird attacks again people ;____;

382Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic do nov 20, 2014 8:05 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Damnit. En er was niets gevonden zeg je? Probeer toch alles op te schrijven en desnoods voor een second opinion te gaan.
Maar kan het stress zijn?

383Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic do nov 20, 2014 8:30 pm

Megan Derley

Megan Derley
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Er was wat mis gegaan met mijn telefoonnummer; ik hoor het nu volgende week.
En ik noteer het idd sowieso, hoe lang het duurde, wat erbij kwam kijken etc.
Ik denk het niet; de enige factor die telkens terug is gekomen is vermoeidheid, en de laatste tijd zit ik juist beter in m'n vel dan in lange tijd.
Edit: een ding tho; dit keer schreef ik die zin terwijl het bezig was, en dat is een goed iets; houdt dus in dat ik wel degelijk nog in staat ben volledig te functioneren, dus dat zou moeten betekenen dat mocht ik ooit op de fiets een hebben, dat ik nog gewoon veilig tot stilstand kan komen.

384Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic do nov 20, 2014 9:07 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Toch is het zo ontzettend odd. ;s Hoop dat ze wat vinden en er iets tegen kunnen doen.

385Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic do nov 20, 2014 9:09 pm

Oliver Edurel

Oliver Edurel

Hmm, dat klinkt heel erg naar :/ Ik hoop ook dat ze er iets voor vinden.

386Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic do nov 20, 2014 9:13 pm

Megan Derley

Megan Derley
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ja, ik hoop het ook :C I mean, ik ben blij als die EEG uit wijst dat het geen epilepsie is hoor, daar niet van, maar tegelijkertijd zit ik wel van; ik wil er een etiket op kunnen plakken. Dan weet ik namelijk wat ik kan verwachten, waar ik aan toe ben en zo.

387Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic do nov 20, 2014 9:19 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

En eventuele meds.
Als het je belemmerd, that is.

388Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic do nov 20, 2014 9:41 pm

Megan Derley

Megan Derley
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Exact. Nu is dat niet echt zo. Behalve van die ene sort of paniekaanval heb ik er nooit langer last van dan de momenten die het duurt, en dat ik er net bewust doorheen typte laat zien dat ik in principe geen controle verlies, maar goed, wordt het erger? verdwijnt het uiteindelijk? Who knows? Not me; dat is het grotendeels een beetje. Er is duidelijk iets aan de hand, maar zowel de huisarts als de neuroloog zaten een beetje van 'we gokken niet op iets ernstigs maar eigenlijk kunnen we er ook niet echt iets aan koppelen'. Dus dat is een tikje demotiverend.

389Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic do nov 20, 2014 9:58 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Het zal vast een spastische darm zijn.

390Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic do nov 20, 2014 10:39 pm

Megan Derley

Megan Derley
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nee, ik denk een nijnagel. :')

391Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic di nov 25, 2014 1:07 pm

Oliver Edurel

Oliver Edurel

Well, ik heb een vissenkop ontleed om de kieuwen eruit te knippen voor een practicum. Weer een ervaring rijker.

392Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic wo nov 26, 2014 9:52 am

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Heb je het varkenshart al gedaan? Of de octopus? Die zijn ook grappig :')

393Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic wo nov 26, 2014 12:56 pm

Oliver Edurel

Oliver Edurel

Die krijgen we pas in de bovenbouw, en tegen die tijd doe ik geen bio meer :')

Zo, wiskunde bijles geregeld. Is wel fijn tbh.

394Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic wo nov 26, 2014 6:16 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Geen bio? Wat een gruwel D: Bio is zo leuk.

395Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic do nov 27, 2014 2:01 pm

Oliver Edurel

Oliver Edurel

Niet mijn ding tbh :')

"Wat is het Engelse woord voor doorzetter?"
*korte stilte*
"Throughsetter."

Yess.

396Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic do nov 27, 2014 4:51 pm

Ashley Grey

Ashley Grey

Lol.

tbh ik weet het ook niet.

397Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic do nov 27, 2014 5:31 pm

Tyler

Tyler

Go-getter is een soort letterlijke vertalling, maar denk niet dat dit vaak word gebruikt. Meer iets als pushful men/ fighter oid?

398Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic do nov 27, 2014 6:27 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Fighter is denk ik nog de beste ja.
Zou ook niet weten of er eigenlijk een specifiek woord voor is :')

399Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic vr nov 28, 2014 7:56 am

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Volgens mij heeft hij dat ook uiteindelijk gebruikt :')

400Het onzin-topic - Pagina 16 Empty Re: Het onzin-topic za nov 29, 2014 11:23 am

Annabell Wayland

Annabell Wayland
10/10 would bang

Vandaag Sinterklaas vieren in Haarlem en daarna logeren bij mijn tante, dus ik ben hopelijk vanavond weer bereiktbaar.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 16 van 38]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 27 ... 38  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum