Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+44
Rhyme
Jamey J.
Annabell Wayland
Kael Brown
Rowan Riderhood
Mitch
Hershel
Kaya Scodelario
Avan Rodriguez
Lavender
Culain Smith
Dean Garton
Ray
Megan Derley
Jayden
Solance Ainsworth
Valerie
Demi de la Garza
Ty
Kendall
Minho
Taylor
Oliver Edurel
Malia
Lailey
Iana
Jiao Misaki
Georgia Cunningham
Reza.
Perrie
Frau maus
Sofia Mulligan
Vanessa
Lewanna
Paco.
Ashley Grey
Aya
Quizz
Robin Lowe
Mose Giffard
Abigail
Zane Northland
Peter Young
Reita
48 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 34 ... 38  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 30 van 38]

726Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic di jan 06, 2015 8:15 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Ik ga na stage maar eens kijken wat ik aan sport ga doen. Voor nu fiets ik een uurtje per dag, dus op zich zit ik niet geheel stil. 't Is iets, I guess.

Also mensen dit nummer <3333

Vond het wel echt een baggerspel, maar misschien heb ik het onvoldoende een kans gegeven, who knows :')

727Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic di jan 06, 2015 8:17 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Ach, sommige mensen gaan met de bus naar school en fietsen nooit, je doet iig iets inderdaad c;

Naiss o3o

728Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic di jan 06, 2015 8:20 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Da's ook wel weer zo.
Ik moet ook weer eens iets zien te vinden wat ik leuk vind om te doen waarbij ik m'n armen niet hoef te gebruiken; skaten is in winter niet echt chill en handremmen kunnen echt super kut zijn met rsi erbij :')

729Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic di jan 06, 2015 8:21 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Tja, je hebt heel veel keuze :') Maar je moet iets doen waar je je goed bij voelt.

730Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic di jan 06, 2015 8:31 pm

Tyler

Tyler

nice!

Vind dit ook erg mooi:

731Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic di jan 06, 2015 8:33 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Oh die is idd ook prachtig ja. Ik ben sowieso heel dol op Hans Zimmer o3o Zijn samenwerking met Bryan Adams voor Spirit heeft ook juweeltjes van nummers opgeleverd

Edit: maar dit stuk doet me merkwaardig aan de Skyrim soundtrack denken merk ik nu. Ik weet niet wat het is, iets in die melodielijn doet het hem

732Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic di jan 06, 2015 8:43 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Idd, Hans Zimmer doet het altijd goed o3o

So does hot chocolate & het Rowel rp terug lezen op de bank.

733Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic di jan 06, 2015 8:44 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Hot chocolate and rp. yisssss

@Luna; ja, ik rijd inmiddels ook niet meer, maar da's meer tijdgebrek. Als ik de tijd niet heb voor 't beestje te zorgen rij ik er ook niet op xD

734Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic di jan 06, 2015 8:46 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Dacht ik.
Nu barst ik van de inspiratie.

735Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic di jan 06, 2015 8:47 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Ik wil posten maar concentratie en energie werken even niet mee :') I'll do my best though

736Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic di jan 06, 2015 8:48 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Ach, doe rustig aan c:

Oké wacht even, wie is Kathie nu precies? :')

737Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic di jan 06, 2015 8:50 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Got it. Dat idee had ik al. xD

738Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic di jan 06, 2015 8:52 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Jep c: Ik ben Row, Oliver, Anna, Rumor, Cleo en Peter.

739Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic di jan 06, 2015 8:58 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Daar moet ik over heen gelezen hebben, ik zal even kijken.

740Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic di jan 06, 2015 9:08 pm

Tyler

Tyler

Jullie gaan snel, lees zo even bij.

Altijd leuk om een collega te spreken die uitgezonden is :').
Dit vieze vuile kut land. Als je een slang aan de uitlaat van een oude diesel wagen hangt adem je nog schonere lucht in. Gore land.. En nog wat verwensingen waar kernbommen in voor kwamen..
Made my freaking day. :whaha:

741Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic di jan 06, 2015 9:14 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Het zonnetje in huis zo te horen :')


Also prrr, oude favo liedjes luisteren. Nostalgie

742Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic di jan 06, 2015 9:16 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

xD

Altijd leuk idd ^-^

En mijn reservebril is er, dus ik kan 'm binnenkort ophalen c:

743Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic di jan 06, 2015 9:27 pm

Culain Smith

Culain Smith

Het onzin-topic - Pagina 30 Tumblr_mcottp5bFT1qkzp87o2_400

OMG. Ich wanna cuddle that thingy <3
DIHDDWEGIFG UFDUFDUG HUGCUACUAEGCE CE :Ow: :Ow: :Ow:
Daarna magie mij best opvreten, alsie dat wilt

744Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic wo jan 07, 2015 12:05 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Dan post je als je een pauze neemt c:

745Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic wo jan 07, 2015 12:56 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Nogal.

Doe dat. Haal Avan over dat hij geen watje moet zijn.

746Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic wo jan 07, 2015 1:10 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Yis. Want zo perfect is Anna nu ook weer niet. En Avan die een meisje niet uit durft te vragen is onrealistisch :')

747Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic wo jan 07, 2015 1:22 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Ik heb gepost. Avan heeft geen keuze ben ik bang.

748Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic wo jan 07, 2015 1:39 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

ohmijngodmagikevenblijzijn

Ik zat met Kiki te flippen omdat we ons Grieks cijfer terug zouden krijgen en ik heb een 6.4 en ik was ontzettend zenuwachtig.

749Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic wo jan 07, 2015 1:40 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Well done! 6.4 is dik voldoende Very Happy

750Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic wo jan 07, 2015 1:45 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Danke o3o
Op het vertalingsgedeelte wat lager gescoord maar ach.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 30 van 38]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 34 ... 38  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum