Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+44
Rhyme
Jamey J.
Annabell Wayland
Kael Brown
Rowan Riderhood
Mitch
Hershel
Kaya Scodelario
Avan Rodriguez
Lavender
Culain Smith
Dean Garton
Ray
Megan Derley
Jayden
Solance Ainsworth
Valerie
Demi de la Garza
Ty
Kendall
Minho
Taylor
Oliver Edurel
Malia
Lailey
Iana
Jiao Misaki
Georgia Cunningham
Reza.
Perrie
Frau maus
Sofia Mulligan
Vanessa
Lewanna
Paco.
Ashley Grey
Aya
Quizz
Robin Lowe
Mose Giffard
Abigail
Zane Northland
Peter Young
Reita
48 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 34 ... 38  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 31 van 38]

751Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic wo jan 07, 2015 1:50 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Doe je goed indeed o3o

752Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic wo jan 07, 2015 1:59 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Yis ^-^
Heb zelfs een bonuspunt op een cultuurvraag :')

753Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic wo jan 07, 2015 3:15 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Pff, mijn hoofd barst van de chemie.

754Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic wo jan 07, 2015 4:46 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Maar wij hebben nou eenmaal chemie Eileen

755Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic wo jan 07, 2015 5:02 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

HEE MISSCHIEN HEEFT AVAN EEN NIEUWE KANT GEKREGEN DOOR ANNA JA D:
En oh Isa volgens Avan is ze dat wel, stiekem :')

756Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic wo jan 07, 2015 6:13 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Inge dat is zo smooth.

Awww

757Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic wo jan 07, 2015 6:30 pm

Tyler

Tyler

Zo. Ik ben helemaal over de jank door die aanslag in Parijs Evil or Very Mad

Oh en grieks ? Shocked

758Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic wo jan 07, 2015 6:56 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

@Isa; zo rol ik

@Tyler; kan ik snappen. Een mening hebben is vrij tricky tegenwoordig :/

759Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic wo jan 07, 2015 6:59 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Ik hoorde het ook in een tussenuur van een klasgenoot die het nieuws checkte, maar ik heb de details verder niet meegekregen. Jesus Christ.

En ja, Grieks. Het ligt me iets meer dan Latijn maar klassieke talen in het algemeen zijn, als je ze studeert, niet altijd even leuk.

760Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic wo jan 07, 2015 7:05 pm

Tyler

Tyler

Gelukkig zijn er mensen die vechten voor vrijheid en vrijheid van meningsuiting.
Ik krijgt echt zin om weer 'dingen' te gaan doen als ik de beelden zie..

Wel respect dat je zo iets studeert.. Vind het knap.

761Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic wo jan 07, 2015 7:12 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Inderdaad, ik ben blij dat die groep mensen steeds groter wordt. Maar dit soort dingen kun je moeilijk aan zien komen.

Nou ik studeer het niet echt, gezien ik nog op de middelbare school zit, maar het is een verplicht vak - mijn school is erg van de tradities en klassieke talen wordt hier verplicht gegeven. Ons motto is zelfs in het Latijn :')
En het is zeer interessant, om heel eerlijk te zijn. Maar veel denkwerk. Het zijn vooral veel regeltjes en nog meer uitzonderingen op die regeltjes, soms zo veel dat de regels eigenlijk niet van toepassing meer zijn. Honderden termen die voor zowel Grieks als Latijn anders zijn.
Vijf talen tegelijk is geen eitje, maar gezien ik misschien de linguïstiek in wil of daar in ieder geval iets mee wil doen is het wel handig.

762Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic wo jan 07, 2015 8:49 pm

Tyler

Tyler

5 talen... Je moet het maar kunnen. Ik ken alleen een paar Arabische (Scheld)woorden :')

En ik voel me een keuken prinses... Ei muffins gebakken voor me eiwitten, hou niet zo van shakes..

763Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic wo jan 07, 2015 9:18 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Well, I try :') Als je internationaal aan de slag wil moet je toch de weg kunnen vinden.

Nice xD

764Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic wo jan 07, 2015 9:20 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

@Isa; doe je netjes, vijf talen!

@Tyler; Muffins o3o ik ga zelf binnenkort de sweetrolls uit skyrim maken o3o zijn in essentie geglazuurde veredelde muffins met kaneel, maar het gaat erom dat ze er Skyrimmy uitzien : D

765Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic wo jan 07, 2015 9:23 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

o3o

Skyrim muffins? Nais :')

766Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic wo jan 07, 2015 9:27 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Het onzin-topic - Pagina 31 GG27_SkyrimSweetRollCOMP

Basically

767Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic wo jan 07, 2015 9:30 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Ze zien eruit als mini-vulkaantjes o3o

Also ik laat Adam eruit want het stukje dateert nog uit de rijd dat de Rowel ship niets meer dan een bromance was :')

768Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic wo jan 07, 2015 9:33 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

klinkt prima xD

also dat zijn het ook MINIVULKAANTJES VAN ZOETE PERFECTIE. Hoop ik.

769Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic wo jan 07, 2015 9:37 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Dat hoop ik voor je xD

Ugh, morgen negen uur aan de bak. En dan lekker om half vijf nog een uur terug fietsen.

770Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic wo jan 07, 2015 9:44 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Damn, dat is een lange dag
Ik heb morgen godzijdank een thuiswerkdagje, dus da's wel even fijn na drie hele lange dagen :')

771Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic wo jan 07, 2015 9:45 pm

Dean Garton

Dean Garton

Morgen laatste tentamen.
Dan anderhalve week om voor nog 4 tentamens te leren.
Aha. Ahahahaha.

772Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic wo jan 07, 2015 9:49 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Succes morgen, je kunt 't ;D

773Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic wo jan 07, 2015 9:51 pm

Dean Garton

Dean Garton

Morgen wel. De rest niet. ;.; Fucking statistiek.

774Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic wo jan 07, 2015 9:51 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Good luck eileen!

Ik duik mijn bedje in denk ik

weltrusten

775Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic wo jan 07, 2015 10:25 pm

Tyler

Tyler

Nais die vulkaantjes.
Ei muffins zijn eig geen echte muffins ei met groente in de oven en klaar. Aan andere bak dingen ga ik me niet wagen..

Facking half 5?? Zelfs ik vind dat vroeg... Maar ja ben ook verwend met me 3 weken verlof...
En ik ben ook internationaal aan de slag, ik spreek alleen Engels (en arabisch beetje) ....

Goodluck met je examens.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 31 van 38]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 34 ... 38  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum