Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+16
Rosie
Megan Derley
Paco.
Jiao Misaki
Troy Redoran
Avan Rodriguez
Iana
Mitch
Dean Garton
Zane Northland
Solance Ainsworth
Uruha
Admin
Pasqual Scodelario
Delilah Hudson
Aya
20 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 15 ... 30  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 30]

1Het onzin-topic Empty Het onzin-topic ma aug 12, 2013 5:03 pm

Aya

Aya

Goed bezig Eileen!

Pff, wachten op het zand voor de kleine triops.. Dus helaas kunnen we de eitjes nog niet in het water gooien o_0 Hopelijk morgen avond en dan komen ze na een dag uit. Kom op kleine beestje, leef nog alsjeblieft!

En en en Razz Ik vond nog een foto, met kleurtjes in mijn haartjes. Zijn er nu helaas weer uit, maar moet ik er weer eens terug in stoppen.
Geen make-up en in mijn werk kleding, dus ik zie er niet uit :p
Sorrey


https://i.imgur.com/ZLUkllH.jpg

2Het onzin-topic Empty Re: Het onzin-topic ma aug 12, 2013 7:28 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Ym, ren nu het nog kan.

also Ruka die kleurtjes zijn tof o3o

3Het onzin-topic Empty Re: Het onzin-topic ma aug 12, 2013 9:39 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Ze kon niet rennen. >;3

4Het onzin-topic Empty Re: Het onzin-topic ma aug 12, 2013 9:43 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Kleine rant. Omdat ik me vandaag buitengewoon onvriendelijk voel.

Ik zit nu ook op een Engelstalig rpgforum. Ik ben de naam even kwijt maar hij zit in mijn tabbladen dus dat maakt niet uit. Anyhoo, na mij aangemeld te hebben maakte ik een topic waarin ik een oproep plaatste. Of er rpgers waren die het geen punt vonden opgescheept te zitten met een cynisch meisje uit Nederland dat de Engelse taal niet echt vloeiend beheerst.

Als je je in zo'n positie bevindt, een waarbij de helft van dat forum een logischere keuze is voor een rpg maatje dan jijzelf, stel je je prioriteiten bij en ben je bereid van alles te accepteren.

Zo kwam het dat ik in een rpg kwam met een kerel van zevenentwintig die al vroeg probeerde zwangerschap en genderbending erdoor te krijgen. No mister. Your characters dick will not enter my characters ladybits. Not funny, in your bench.
Uiteindelijk kwamen we op een plot waar hij geen furries bij in probeerde te krijgen en waar een hoop oorlog, sci-fi en actie in zat en begonnen we te posten.
Binnen drie posts, vlak nadat de personages elkaar hadden ontmoet, had die van hem al een crush op die van mij, ondanks het feit dat ze absoluut niet bij elkaar pasten - zelfs niet op een vreemde opposites attract manier - en dat zij, mijn character, zich net zo zeer tot hem aangetrokken voelde als tot een dode koe midden op de snelweg met een paar bierdopjes ter garnering.

Dit alles had ik nog mee kunnen leven als hij niet ook nog eens de onaangename gewoonte had dingen zo te formuleren dat het nog ingewikkelder is voor de lezer dan een vrouw voor een man die de fout maakt haar te willen begrijpen.
Als hij er al aan denkt om leestekens te gebruiken, iets wat ik bij iedere post in stilte toejuich, vergeet hij de hoofdletters of kloppen de zinnen gewoon niet en heb ik alsnog zin om een lepel te pakken, mijn ogen eruit te scheppen en bleekmiddel in de vrijgekomen gaten te gieten.

Zo. dat wilde ik even kwijt. Ik voel mij nu een stuk beter.

5Het onzin-topic Empty Re: Het onzin-topic ma aug 12, 2013 10:34 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Inge. Hoe je het formuleert. Jij zou echt ergens voor moeten gaan schrijven :') Ik vind je echt geweldig. (oké, vond ik al, maar laten we de gay-parts in dit geval even weglaten en de rest van dit forum niet bezoedelen met de dingen die in het park gebeurd zijn)

- Oké... misschien was het in mijn fantasie beter. -

OKEE MISSCHIEN MOET IK MAAR VAN DE CHOCOLA AFBLIJVEN.

Het spijt me.

Klinkt als een leuk forum Wink

6Het onzin-topic Empty Re: Het onzin-topic ma aug 12, 2013 10:58 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Thanks xD

Nee, de dingen in het park.. niemand hoeft te weten over ons pact met de duiv-HO WACHT. NOPE. NOTHING TO SEE HERE. MOVE ALONG.

7Het onzin-topic Empty Re: Het onzin-topic wo aug 14, 2013 11:16 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

WHAT HAZ BEEN DONE CANNOT BE UNDONE.

8Het onzin-topic Empty Re: Het onzin-topic wo aug 14, 2013 11:27 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

INDEED

Also, ik heb vandaag een serieuze poging ondernomen 1D te luisteren en kwam uiteindelijk met een nieuwe naam.
Na vijf of zes generieke songs over ongeveer hetzelfde, met dezelfde melodie maar net een iets andere volgorde waarin ze zingen te hebben beluisterd ben ik over die afkorting na gaan denken.
1 D
One D
One Dick
One dick to rule them all.

Aangezien ze allemaal in elk liefdesliedje zingen over dezelfde persoon, dacht ik; WELL, THEN THEY PROBABLY JUST ALL WANT THE D. ONE D.

So I redubbed the band; One Cock.

9Het onzin-topic Empty Re: Het onzin-topic do aug 15, 2013 12:33 am

Aya

Aya

Jup, al heb ik niks tegen 1D en vind ze wel iets leuks hebben. Ja, ze zingen over hetzelfde, dus? :p dat gebeurt zo vaak X3 ik ben geen vaste luisteraar, maar mijn zusje vind ze leuk en ze komen hier dan ook wel eens voorbij :p ik vind ze nu niet veel slechter als de gemiddelde boy band.

Justin bieber daarintegen.... Vind ik pas ewn kut ventje.

10Het onzin-topic Empty Re: Het onzin-topic do aug 15, 2013 1:03 am

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Dus? De helft van hun nummers zijn inwisselbaar. Zelfs de melodiën lijken op elkaar. Not even the Black Veil Brides are that repetitive. Well, maybe they are, but still.

11Het onzin-topic Empty Re: Het onzin-topic do aug 15, 2013 1:12 am

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

OMGOMGOMGOMG
IK LEES NU
DAT IN SAINTS ROW 4
NIET ALLEEN SHAUNDI NOG LEEFT-YAY-, MAAR DAT MATTY OOK TERUG KOMT
CDFHCODJFKADIHFLZISUDFGDSYGFUJSDGCFUJZGFUY
CBDBFHGOESDAOBEFVDK BFEGOUACDSDADFGHJHGFDSFG
SADFGHJKL
ASDFGH
HAPPINESS
GLEE
JOY

12Het onzin-topic Empty Re: Het onzin-topic do aug 15, 2013 1:37 am

Aya

Aya

Dat is wel leuk

13Het onzin-topic Empty Re: Het onzin-topic do aug 15, 2013 5:04 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

yesh

also
somehow doet dit stukej tekst me echt aan Riot denken:
In my heart I see you run free
Like a river down to the sea
All the chains that held you down
Will be in pieces on the ground

14Het onzin-topic Empty Re: Het onzin-topic do aug 15, 2013 11:03 pm

Aya

Aya

Er zijn wat teiops eitjes uitgekomen!!!!! Al zeker 8 0.0 veel namen nodig en een grotere bak. Ze zijn even groot als een puntje -> ... <- dus echt mini :p

15Het onzin-topic Empty Re: Het onzin-topic do aug 15, 2013 11:08 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Omg, dat is echt zo cool o3o that's like superduper tiny pets o3o

16Het onzin-topic Empty Re: Het onzin-topic do aug 15, 2013 11:38 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Zijn dat van die gekke beestjes met zo'n schild en dingen? Half iets weg van een garnaal, half iets weg van een krab?

Hoewel ... nee, ik krijg de kriebels van die foto.

Maar 8 stuks,d at zijn een hoop namen waar je veel creatieve grapjes mee kan uithalen! n.n


*heeft 3 posts af, gaat ze even neerzetten*

17Het onzin-topic Empty Re: Het onzin-topic vr aug 16, 2013 1:07 am

Admin

Admin
Admin

SUDDEN RIOT INSPI THANK YOU EILEENZEL

o3o

MEEP

18Het onzin-topic Empty Re: Het onzin-topic vr aug 16, 2013 2:02 am

Admin

Admin
Admin

En toen las ik het Roya/Uruha topic terug.
AND NOW I AM CRY. ;___;

*hops into active vulcano*

19Het onzin-topic Empty Re: Het onzin-topic vr aug 16, 2013 10:39 am

Aya

Aya

Aaaawh 0.0 ik ben zo benieuwd hoe het met die twee gaat aflopen enzo! Gewoon omdat ze samen zo zielig zijn 0.0 :p ik ga dit weekend eens voor rpg zitten. Had het deze week druk T-T

Pasqual!!!!! Awh I love him :p

En en en, met Uruha ga ik proberen te posten en voor Jerry heb ik ook nog een topic 0.0

Eigenlijk moet je een gedeelte hebben waar je kunt neerzetten welke topics je nog allemaal hebt enzo X3 ik zal er zo een vergeten 0.0

20Het onzin-topic Empty Re: Het onzin-topic vr aug 16, 2013 12:11 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Volgens mij kan je dat wel ergens dumpen? Anders, je hebt moderatorrechten, wat let je om er zelf eentje aan te maken? Razz

@Inge;
what did I do? Was het Pasqualberichtje op Riot goed genoeg of doelde je op het 'half garnaal-half krab' gedeelte van eerder geschreven bericht? Tadadadadaa KRABGARNAAL.

Maar dat zou niet echt inspiratie laten opbloeien voor Riot, of is hij door een radioactieve treiopsbeest gebeten en kan hij nu, wanneer hij maar wil in een krabgarnaal veranderen? - Grote fantasie, neuhh -

@Ruka;
ik geloof dat ik zelfs al bezig ben aan een vervolgtopic op het watervaltopic, maar dat terzijde! Pasqual is momenteel in een zéér boeiend gesprek verwikkeld met Solance waarin Solance wat afstandelijk tegen hem doet maar zich later realiseert dat hij haar en Riot een baan kan bieden. Ach ach, Solance mag Pasqual niet zo o3o

Ik ga maar weer eens verder typen, Pasqual is zo leuk om mee te posten/schrijven/whatelse.

Straks naar de badesee, eens kijken of ik mezelf kan laten verbranden (lees; overal insmeren behalve een plekje van mijn arm/been/weetikveel niet en dan de vorm van een hartje. Klinkt als een briljant plan voor een raar brein als de mijne)

21Het onzin-topic Empty Re: Het onzin-topic vr aug 16, 2013 12:17 pm

Admin

Admin
Admin

Nee, het was meer; it was a nice post, so I had inspi o3o

22Het onzin-topic Empty Re: Het onzin-topic vr aug 16, 2013 12:40 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Awh yeah. ^^ Ze liepen de gehele post bijna langs elkaar heen but I'm glad that it was good enough to give u some inspiration.

Now I should go away and hide the interwebs becuz mi dad wants some too. (En er kunnen geen twee mensen op da interwebs zitten)

Sorry dat ik plots wegviel laatst, internet hield ermee op.

23Het onzin-topic Empty Re: Het onzin-topic vr aug 16, 2013 12:42 pm

Aya

Aya

Waar is dat gesprek?!! :p haha, vervolg van he waterval topic? Smile
Ach, ik wil ook graag typen voor Aya en Uruha!!! en Jerry ook wel een beetje. :p
Maar moet inspi krijgen 0.0

24Het onzin-topic Empty Re: Het onzin-topic vr aug 16, 2013 1:55 pm

Admin

Admin
Admin

*wappert inspi naar Ruka*

25Het onzin-topic Empty Re: Het onzin-topic za aug 17, 2013 12:30 am

Aya

Aya

Dankje Wink morgenavond ga ik proberen om te posten Wink

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 30]

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 15 ... 30  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum