Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+16
Rosie
Megan Derley
Paco.
Jiao Misaki
Troy Redoran
Avan Rodriguez
Iana
Mitch
Dean Garton
Zane Northland
Solance Ainsworth
Uruha
Admin
Pasqual Scodelario
Delilah Hudson
Aya
20 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 22 ... 30  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 15 van 30]

351Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic zo sep 01, 2013 9:11 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Dank je ^_^


OH FOR CRYING OUT LOUD.
Op zo'n ander forum lees ik dit, door een kind van volgens mij amper dertien geschreven;
I need a boyfriend, both of my best friend have one and kissed...
En ik moet weer lonely zijn

Ja, nee daar komt een gezonde relatie uit, een willen omdat je vriendinnen er een hebben. Grow a fucking spine and get out of Utopia.

352Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic zo sep 01, 2013 9:12 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Hhahahaa looool! Vind zo'n statussen toch zo géniaal .. Die arme schatten toch ;3

https://paradigm-shift.actieforum.com

353Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic zo sep 01, 2013 9:35 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Ik erger me eraan. Ze miept ook dat haar crush niet met 'r wou en zei van; ja, twee nachten amper geslapen en dit is mijn beloning?
Ja, hij had het aardiger kunnen brengen MAAR DAT JIJ VERDOMME NIET SLAAP VERPLICHT HEM NIET MET JE TE GAAN. HIJ IS JOU NIETS VERSCHULDIGD. HE DOES NOT OWE YOU ANYTHING.


Zo, dat moest eruit.

354Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic zo sep 01, 2013 9:39 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Hahaha Inge, so damn true.. xd

355Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic zo sep 01, 2013 9:40 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Ikr e__e These people annoy me to hell and back

On a lighter note, ik wil Troy met paarden te maken laten krijgen, but not sure how

356Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic zo sep 01, 2013 10:17 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Same. c:

Eh, als je iets weet en je hebt er iemand voor bij nodig, Avan of iets zou altijd mee kunnen doen aan een soort plotje oid. xd

357Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic zo sep 01, 2013 10:38 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Oh mensen...

Mylo is he-le-maal gek op mijn oude dame. Van mij moet ie niets hebben maar nu Coco er is ben ik toch wel héél interessant. (ratten en hormonen, hihi)

Morgen weer school. Soort van. Morgen weer posten. Of misschien zo nog even. Ga toch nog niet naar bed o3o

358Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic zo sep 01, 2013 10:53 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

@Tess; yay thanks ^^

@ Same, morgen ook weer aan de bak xD en ook nog sport xD

also omg, sinds een paar vriendinnen met mijn haar bezig zijn geweest en ik dit nieuwe kleurtje heb doe ik er ineens allemaal leuke maar supersimpele dingen mee die eerder nooit in me op kwamne o3o

359Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic zo sep 01, 2013 10:54 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Inge jij slimmerd Razz

360Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic zo sep 01, 2013 10:59 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

ik was er eerder gewoon totaal niet mee bezig xD
Maar goed, nu ik en vriendinnen van plan zijn de school op stelten te zetten moet ik ook met mijn looks alle kanten op kunnen - administratie-studenten vinden het niet leuk als je anders bent

361Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic zo sep 01, 2013 11:02 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

YES. Zo ken ik je weer.

Emotioneel. Noes. Nu weet ik weer waarom ik Coco niet terug wou. Omdat ze een rat op leeftijd is en dat merk je zo erg. Achterpootjes doen het niet goed meer, tumor is flink gegroeid in de vakantie... en zindelijk is ze ook al niet meer. Ik hou zoveel van dat beestje.

362Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic zo sep 01, 2013 11:03 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Awwww *hugs Eileen*

363Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic zo sep 01, 2013 11:10 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Bluh.

Don't forget morgen weer naar school. *oogrol* Met die herpderp in de klas waar ik NIET tegen kan, plus nog wat andere herpderps waarbij ik niet in de klas wil zitten.

Nog maar een jaar. *haalt diep adem* Dan ben ik er vanaf.

364Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic zo sep 01, 2013 11:12 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Doe net als ik en mijn partners in crime; fuck shit up

Geloof me, de maandverband+nepbloed-om-de-deurklink-van-de-dameswc grap mocht dan weinig voorstellen, but we felt like real baddies

365Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic zo sep 01, 2013 11:15 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Met maar 8 meiden op school is dat een slechte grap.

366Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic zo sep 01, 2013 11:20 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

jongenswc dan? nog leuker

367Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic zo sep 01, 2013 11:29 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

x]

Nee, want ze komen er zo snel achter wie het gedaan heeft. Dat is gewoon niet eens grappig.

368Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic zo sep 01, 2013 11:30 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Hmm, true, true

het lijkt mij leuk nog eens een dagje de intercom over te nemen en het gebouw met hippiemuziek, liefde en vreugde en knuffels te vullen. Het is er echt te kil

369Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic zo sep 01, 2013 11:34 pm

Mitch

Mitch

Wij zitten op school met 20 meiden maar allemaal mini groepjes, niets leuks aan dus.
Waar we wel geweldig in zijn is die buitenlandse jongens manieren leren.
Zo was er vorig jaar eentje die de hele tijd op mijn kont sloeg en na 2 keer beleefd te vragen heb ik mij omgedraaid en hem een mep verkocht. Sindsdien ben ik de diva van school ;o

370Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic zo sep 01, 2013 11:37 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

BOEM.

Goed bezig o3o

Ik ben lichtelijk misselijk vanwege The Walking Dead.

371Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic zo sep 01, 2013 11:45 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Doe je goed Tess xD

Mijn klas is nu alweer berucht omdat we raar, druk en vrolijk zijn en de rest vooral tutjes zijn. They have so much shit coming

372Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic ma sep 02, 2013 10:06 am

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

... :')

Wij mogen hopelijk dit jaar een examenstunt uitvoeren. Ik denk persoonlijk aan de lerarenkamer volzetten met plastic bekertjes met water en het lokaal van de directrice volgooien met ballonnen. Facking irritant, maar we deden niets gemeens o3o

373Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic ma sep 02, 2013 10:28 am

Aya

Aya

Haha, zoiets is natuurlijk altijd leuk :p

374Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic ma sep 02, 2013 11:22 am

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Huh? Inge, wat doe ik goed? Haha. xd

375Het onzin-topic - Pagina 15 Empty Re: Het onzin-topic ma sep 02, 2013 11:30 am

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Oh lol, was in de war, bedoelde Mitch XD sorry

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 15 van 30]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 22 ... 30  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum