Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+28
Demi de la Garza
Dean Garton
Lunzzz
Ray
Culain Smith
Solomon Griffith
Ashley Grey
Megan Derley
Mitch
Jayden
Oliver Edurel
Mose Giffard
Georgia Cunningham
Delilah Hudson
Troy Redoran
Admin
Quizz
Kaya Scodelario
Jiao Misaki
Isaura
Rowan Riderhood
Solance Ainsworth
Kael Brown
Ciara
Annabell Wayland
Aya
Pasqual Scodelario
Avan Rodriguez
32 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 26 ... 30  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 23 van 30]

551Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 5:37 pm

Oliver Edurel

Oliver Edurel

You are loved my dear ladyfriend.

Ik moet nog wel even kijken wat ik ga schrijven xD It will probably contain some drunk midnight text messages from Rowan, I can tell you that. 
Hier heb alvast een teaser.

(01:01) Rowan: I don’t care
(01:01) Rowan: do you see me caring?
(01:01) Rowan: because I don’t

Rowan vindt zichzelf veel te slim als hij dronken is.

552Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 5:43 pm

Admin

Admin
Admin

Yay : D

Drunk rowel is hilarious

and i like o3o

553Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 5:43 pm

Culain Smith

Culain Smith

Ga in het Grieks schrijven?

*kruipt maar weer onder het natuurkundeboek*

554Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 5:44 pm

Admin

Admin
Admin

Hee ik moet het ook kunnen lezen zonder al te veel moeite

555Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 5:46 pm

Culain Smith

Culain Smith

Sssh. Mijn plan was soort van bijna perfect enzo D:

556Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 5:46 pm

Oliver Edurel

Oliver Edurel

Naah :'] Al zou Row misschien wel random Homeros gaan citeren of zo als hij dronken is, zo random is hij wel.

En inderdaad, drunk Rowel is hilarious.
I mean

(23:57) Kael: I may or may not be a little drunk
(23:58) Kael: Paul told me to go to bed like an hour ago
(23:58) Kael: Paul can’t tell me what to do

557Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 5:57 pm

Admin

Admin
Admin

XD ik zie het ook gewoon voor me. Paul die eerst nog behulpzaam probeert te zijn en dan is like; zucht, wat jij wil, ik ga pitten

558Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 5:58 pm

Culain Smith

Culain Smith

Lawl, hij veranderd zowat in een klein kind

559Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 6:00 pm

Oliver Edurel

Oliver Edurel

Dat dacht ik xD

(17:32) Rowan: “It’s all in your head”
(17:32) Rowan: I know right? It’s almost like IT’S A MENTAL ILNESS

Sassy row is best row

560Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 6:05 pm

Admin

Admin
Admin

yissss

brb voeding enzo

Edit; @ culain; het is een vent, mannen blijven kleine kinderen :')

561Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 6:07 pm

Oliver Edurel

Oliver Edurel

Eetze o3o

True :'] Both of them really.
Zoals mijn vader altijd zegt:
"Girls grow up to be women. Boys grow up to be bigger boys."

562Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 6:22 pm

Culain Smith

Culain Smith

hehe touché

Nou zou ik mezelf niet snel als 'vrouw' beschouwen denk ik, vraag me af wnr je je meisje af voelt
Dus beste medemensen op deze aarde, noemt gij mij vooral jij en niet u. Das creepy.

563Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 6:45 pm

Oliver Edurel

Oliver Edurel

Echt hé. Laatst ging ik buurten in het tekenlokaal - ik heb zelf geen tekenen meer maar wel een goede band met die leraar - en daar had net een eerste klas les. Eén zo'n meisje had een best mooie tekening gemaakt dus ik haar complimenteren. Zegt ze dank u wel. Ik was echt zo van schat ik ben twee jaar ouder dan jij chill.

564Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 6:51 pm

Admin

Admin
Admin

Wij zeggen hier altijd; Vrouwen krijgen kinderen, mannen blijven kinderen

Ik beschouw mezelf soms als meisje, soms als vrouw. Ligt er echt aan hoe ik me voel en wat de situatie is geloof ik. Wettelijk gezien ben ik een vrouw, geloof ik.

edit; zo, te lui om een nieuwe set voor hem te maken, dus even een oudje opgediept.

565Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 7:38 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

it's purdy o3o

Also I wrote some future rowel. I'm not even sorry.

566Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 7:45 pm

Admin

Admin
Admin

Thank : D

Ik las. I like o3o Sowieso gaat er een ding komen waar Vox Populi komt optreden en Kael Row op het podium roept en m vol op zijn bek pakt zodat leerlingen het vanaf dat moment onomwonden geloven.

567Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 7:52 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

PLEASE WRITE IT
PRETTY PLEASE 
I NEED IT

568Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 7:56 pm

Admin

Admin
Admin

ALWAYS SAYING YOU NEED IT KIND OF TAKES THE MEANING OUT OF IT BUT I SHALL WRITE IT.

569Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 7:56 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

It kinda does, sorry :']
THANK YOU

570Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 8:04 pm

Culain Smith

Culain Smith

Twee jaar terug gooide ik een bal terug over een heg, begonnen de jongentjes (jaar of 8?) te discusieren of ze nu 'dankjewel' of 'danku mevrouw' moesten zeggen x)

571Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 8:14 pm

Admin

Admin
Admin

A sign on the wall, Ymke, a sign on the wall.

572Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 8:29 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

ghehe xD

Also het Rumor-topic staat nog steeds open *hint hint voor degenen die zin/tijd hebben*

573Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 8:39 pm

Admin

Admin
Admin

Oh, nu we het toch over open topics hebben, ik heb deze nog in de aanbieding:
https://paradigm-shift.actieforum.com/t2301-back-on-the-street-open

Oudje, but whatever.

574Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic ma okt 06, 2014 6:09 am

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Nais xD

ELLI
ELLI IS CLARA OSWALD
YIS
*fangirling*

575Het onzin-topic - Pagina 23 Empty Re: Het onzin-topic ma okt 06, 2014 8:55 am

Annabell Wayland

Annabell Wayland
10/10 would bang

Ugh I really wanna smack a hoe.
Blijkt het eerste uur uit te vallen en belt dat kind me een half uur nadat ik en Kiek vertrekken. Ik had gewoon een uur langer kunnen slapen.

Voordeel: geen Grieks so, en ik heb wat Oliver geschreven.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 23 van 30]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 26 ... 30  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum