Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+28
Demi de la Garza
Dean Garton
Lunzzz
Ray
Culain Smith
Solomon Griffith
Ashley Grey
Megan Derley
Mitch
Jayden
Oliver Edurel
Mose Giffard
Georgia Cunningham
Delilah Hudson
Troy Redoran
Admin
Quizz
Kaya Scodelario
Jiao Misaki
Isaura
Rowan Riderhood
Solance Ainsworth
Kael Brown
Ciara
Annabell Wayland
Aya
Pasqual Scodelario
Avan Rodriguez
32 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 21 ... 30  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 13 van 30]

301Het onzin-topic - Pagina 13 Empty Re: Het onzin-topic wo sep 17, 2014 10:57 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Sorry ;___; I didn't know you would be infected with the bryce/roya feels as well

302Het onzin-topic - Pagina 13 Empty Re: Het onzin-topic do sep 18, 2014 11:57 am

Jiao Misaki

Jiao Misaki

Het onzin-topic - Pagina 13 Feels_zps6690f0b9
Dat ik deze maakte hielp ook niet echt mee. Waarom verpest ik alles voor mijn karakters? x]

303Het onzin-topic - Pagina 13 Empty Re: Het onzin-topic do sep 18, 2014 12:06 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Ik weet het niet

En dat terwijl ik het zelf ook doe. Of niet dan, Riot, Alona, Bryce, Roya, Troy en Seth?

304Het onzin-topic - Pagina 13 Empty Re: Het onzin-topic do sep 18, 2014 9:41 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Ik denk dat onze chars smeken om een rustig leven. Dat is wat ik denk.

305Het onzin-topic - Pagina 13 Empty Re: Het onzin-topic do sep 18, 2014 10:03 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Oops.
I actualy really want to write them happy, but some are difficult with that. Like, Roya is messed up and can't handle it all alone, Riot is a wreck and he will probably always at least try to keep pretending he's okay whenever Solance has a bad time, even if he himself is breaking as well.

Troy zou happy kunnen zijn als hij weer vast werk had (ik overweeg hem schoonmaker te laten worden; daar kom je met elke leeftijd in en het past bij hem) en misschien iemand met wie hij goed bevriend raakte, want nu hij ook Iana niet meer ziet heeft hij niemand om mee om te gaan.
Alona.... well, ehrm... She could be happy if she manages to get her life back on track, same with Bryce. Al heeft die denk ik ook een paar goede vrienden nodig.

And Seth just needs a minipony to hug.

306Het onzin-topic - Pagina 13 Empty Re: Het onzin-topic do sep 18, 2014 11:09 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Het is zo jammer dat Laury en Seth nooit gaan werken. Laury is too far gone.
Wie past er als karakter bij Troy? Wat zou hij leuk vinden om mee rond te hangen?

307Het onzin-topic - Pagina 13 Empty Re: Het onzin-topic do sep 18, 2014 11:26 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Ja, dat zou alleen maar sad worden ben ik bang. Or should i say; dat zou alleen maar seth worden
eheh so punny

Qua vrienden;
Iemand die een beetje gelijkgestemd is; nuchter, niet te gevoelig en ook niet bang om te zeggen waar het op staat. Beetje botte humor kan Troy ook wel waarderen.
Mensen moeten ook niet te veeleisend zijn. Troy staat best voor vrienden klaar, maar hij heeft simpelweg zo'n druk schema dat hij niet vaak beschikbaar is, al zou hij dat nog zo graag willen. People need to be a-okay with that.
Verlegen mensen is hij niet zo goed mee, want dat interpreteert hij eenvoudig weg als 'wil niet praten, kan ik mee leven.'

Qua romantic interests;
Troy valt normaal gesproken op meiden met veel volwassenheid en de nodige spontaniteit. Dat niet hebben, en dan met name volwassenheid, is eigenlijk zijn enige dealbreaker, voor de rest kan hij denk ik wel op redelijk wat verschillende types vallen.

Ik had ooit, maanden terug, een idee om hem bi te maken, maar dan vreselijk in denial, maar I dunno, hij heeft al genoeg shit zonder twijfels over zijn geaardheid die conflicteren met zijn traditionele, conservatieve opvoeding :')
Komt bij; als hij ooit al op een knul zou vallen zou hij het toch net zo lang onderdrukken tot de crush over is *le shrug*

308Het onzin-topic - Pagina 13 Empty Re: Het onzin-topic vr sep 19, 2014 8:05 am

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Stelletje trainwrecks, poor things :']

Ik dacht dat het een goed idee was om weer iets van Annabell te schrijven. Geen goed idee.
Ik voel me nu heel onschuldig na jullie personages, en ik weet niet of dat iets over mij of jullie zegt xD

Also Eileen dat zag er nais uit o3o can we do a rp together in the future plox

309Het onzin-topic - Pagina 13 Empty Re: Het onzin-topic vr sep 19, 2014 8:41 am

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Ik denk over ons. Maar then again, op Roleplayerguild lees ik echt veel ergere dingen, dus ach, it can always get worse.

310Het onzin-topic - Pagina 13 Empty Re: Het onzin-topic vr sep 19, 2014 9:21 am

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Ohja, dat had je me verteld.

Drawing mermaid want zo goed ben ik.

311Het onzin-topic - Pagina 13 Empty Re: Het onzin-topic vr sep 19, 2014 9:27 am

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

nice

also, op mh is zo'n meisje onder de indruk van Bryce' figuur. Een tekening. I don't quite know what to think of this. I think I'll take it as a compliment.

312Het onzin-topic - Pagina 13 Empty Re: Het onzin-topic vr sep 19, 2014 10:57 am

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Isa, sure voor een topic.

En Inge: ik denk dat Laury - als ze niet fucked up bezig is - wel kan, Jess ook wel zou kunnen (buiten dat ze soms ignorant en arrogant is - en dat hij bevriend zou kunnen worden met Pasqual

313Het onzin-topic - Pagina 13 Empty Re: Het onzin-topic vr sep 19, 2014 11:10 am

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Laury zie ik als love interest niet gebeuren om eerlijk te zijn; dat zou met haar problemen echt heel snel stuk lopen want hij weet echt niet hoe hij met die shit om moet gaan :') Jess... I dunno. Ik zie het nog niet echt klikken tussen hen.
Pasqual en hij zouden wel toffe buddies kunnen worden gok ik. Ik weet niet of Pasqual ook iets anders dan vrijwilligers op zijn stal wil hebben werken, maar anders zou hij Troy wel aan een tweede baantje kunnen helpen misschien

314Het onzin-topic - Pagina 13 Empty Re: Het onzin-topic vr sep 19, 2014 11:20 am

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Pasqual heeft vrij weinig vrijwilligers, don't get me wrong. Alleen de 16-jarige zijn vrijwillig, de rest is betaald. x]
En Laury en Jess waren sowieso geen love-interests geweest. XD Ik wil ze niet koppelen. Die twee krijgen atm geen relatie, sorry hoor. Daar zijn ze niet klaar voor. x]

315Het onzin-topic - Pagina 13 Empty Re: Het onzin-topic vr sep 19, 2014 11:22 am

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

ahh ok, dan begreep ik je verkeerd. Als vrienden zou Laury denk ik wel kunnen, maar met Troy's schedule heeft ze op de meeste momenten niet veel aan hem.
Oeh dan zou hij misschien voor de weekenden bij Pasqual kunnen werken. Goed, dan werkt hij meer dan dat hij niet werkt, but he needs it.

316Het onzin-topic - Pagina 13 Empty Re: Het onzin-topic vr sep 19, 2014 12:00 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Ik zeg Kael bij Pasqual. maar had Kael niet verdomde weinig met paarden? In het weekend zijn er alleen op zaterdag lessen namlich.

317Het onzin-topic - Pagina 13 Empty Re: Het onzin-topic vr sep 19, 2014 12:18 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Kael heeft idd niets met paarden. Hij en Pasqual hebben meer kans in een bar op zondagavond aan de praat te raken of zo.
Troy is ook niet echt ermee bezig, maar die zou gewoon werk in de stallen geen punt vinden.

318Het onzin-topic - Pagina 13 Empty Re: Het onzin-topic vr sep 19, 2014 12:35 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Troy is de man.

Oh wow mijn goede humeur is naar de knoppen x] This is madness.

319Het onzin-topic - Pagina 13 Empty Re: Het onzin-topic vr sep 19, 2014 12:42 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

He sure is xD Hij vind het best als hij alleen maar stront weg staat te gooien, als hij zijn familie maar kan onderhouden is het hem allemaal een zorg en hij zal ook nog eens heel beleefd zijn tegen klanten, want hij kan zich best ondergeschikt opstellen als hij geen keus heeft.

Ach, we fixen het wel joh

320Het onzin-topic - Pagina 13 Empty Re: Het onzin-topic vr sep 19, 2014 12:46 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Ja ik weet dat we het wel fixen, but still. Het maakt me gewoon niet vrolijk.

321Het onzin-topic - Pagina 13 Empty Re: Het onzin-topic vr sep 19, 2014 12:48 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Snapbaar.

Also the kael/roya combo surprised me xD als Row er niet was geweest had het nog bijna gekund ook namelijk xD

322Het onzin-topic - Pagina 13 Empty Re: Het onzin-topic vr sep 19, 2014 12:56 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Row de cockblock.
Oke nee. :']

Beter fixen we dat even idd.

323Het onzin-topic - Pagina 13 Empty Re: Het onzin-topic vr sep 19, 2014 12:58 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Ja echt xD
Want op zich; net als Pasqual is Kael ook wel zo een die graag een beetje voor iemand mag zorgen, al zou hij Roya's straight edge manier van leven wel een beetje onzin vinden ("Why not have a glass of wine? It's not like you'll be an instant alcoholic, dear.")

324Het onzin-topic - Pagina 13 Empty Re: Het onzin-topic vr sep 19, 2014 7:29 pm

Mitch

Mitch

Ik ga mijn topic met Mitch maken, wou het normaal pas doen na het nieuwe setje maar krijg geen mooi setje in elkaar momenteel :p
teveel school opdracht :/ meh

325Het onzin-topic - Pagina 13 Empty Re: Het onzin-topic vr sep 19, 2014 7:47 pm

Annabell Wayland

Annabell Wayland
10/10 would bang

Ik begrijp je voel...

Het onzin-topic - Pagina 13 Tumblr_mumewn7LQ31qmcarzo1_250
and then I found this very purdy young lady I mean she looks like queen just sayin'

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 13 van 30]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 21 ... 30  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum