Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+28
Demi de la Garza
Dean Garton
Lunzzz
Ray
Culain Smith
Solomon Griffith
Ashley Grey
Megan Derley
Mitch
Jayden
Oliver Edurel
Mose Giffard
Georgia Cunningham
Delilah Hudson
Troy Redoran
Admin
Quizz
Kaya Scodelario
Jiao Misaki
Isaura
Rowan Riderhood
Solance Ainsworth
Kael Brown
Ciara
Annabell Wayland
Aya
Pasqual Scodelario
Avan Rodriguez
32 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 30  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 24 van 30]

576Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic ma okt 06, 2014 9:12 am

Admin

Admin
Admin

Cut that bitch

also welp, weer een nieuwe omleiding op mijn route. nog even en ik ken heel emmen man xD

577Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic ma okt 06, 2014 3:06 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Ym, heb je dan nog steeds niet geleerd dat jij NIET aan elektronica mag zitten? Ik hou van je, maar dat is nog steeds iets wat ik niet accepteer in ons huwelijk.

Also, statistiek is stront. Net ging het nog heel leuk over logaritmes en nu ben ik een of andere oefentoets aan het maken waardoor mijn brein als stront werkt.
Also: hoe kunnen Marokkanen die meer Marrokaans dan Nederlands spreken, in het 2de of 3de jaar van deze studie zitten? I don't get it.

578Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic ma okt 06, 2014 8:43 pm

Ray

Ray

Maar...maar... Ik moet hem toch ooit uitelkaar slopen om er een nieuwe vanallesnogwatkaartenenzo in te mikken, anders kan ik nooit Skyrim spelen :c
Zie, het is voor het goede doel weetje.
(Ookal mag ik een laptop van mijn pa uitzoeken! Ik blij! Zegtie, gaat wel van je studiegeld af, net als dat rijbewijs. Ik: "maar...maar..." Gaatie lachen, "je dacht toch niet dat je daarmee je studie kon betalen? Wahaha." Okey... )

Is Marokkaans niet een soort logaritme dan?

579Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic ma okt 06, 2014 10:33 pm

Admin

Admin
Admin

Marokkaans is meer een raadsel geloof ik. Gewoon een raadsel.

Also, sorry dat ik echt helemaal niks gepost heb vanavond mensen. Voel me echt bagger en ziekjes en zo.
Wel met broer en mams de eerste aflevering van Sherlock gekeken en ik moet zeggen; I'm hooked. Door de lange duur en het hoge tempo moet ik ze niet achter elkaar kijken, but still, I like it. Vooral de dialoog en de soundtrack vind ik heerlijk. En de belichting geeft me bergen inspiratie.

580Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic di okt 07, 2014 6:17 am

Annabell Wayland

Annabell Wayland
10/10 would bang

Ik begrijp je voel, no worries c;
En ik moet zeggen, Sherlock is best wel awesome. Maar als non-Johnlock shipper erger ik me daar nogal aan xD

581Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic di okt 07, 2014 9:15 am

Admin

Admin
Admin

Ze zijn idd wel best wel gay voor elkaar ja.
Mijn moeders eerste reactie was dat ze Sherlock ook best wel een beetje een homo typje vond :')

582Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic di okt 07, 2014 2:04 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Pff. Als je verslaafd gaat lopen doen dan ga ik in een hoekje liggen huilen, I guess.
En Inge, 't geeft niet dat je niet gepost hebt xD Echt, ik vind het al een kunst als bv ik eens per maand post. (Hoewel een nieuw setje bergen van inspiratie geef en ik eindelijk een leuke verhaallijn voor Solance bedacht heb.) Ze kan niet eeuwig anti-sociaal blijven.

583Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic di okt 07, 2014 2:50 pm

Annabell Wayland

Annabell Wayland
10/10 would bang

Nais ^^
Ik heb volgende week bijster weinig te doen, dus dan heb ik wel veel tijd om te posten.

584Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic di okt 07, 2014 3:04 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Volgende week tentamenweek.

Isa regel dat je volgend weekend zaterdag vrij houdt. Zegmaar: time to rock Walibi.

585Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic di okt 07, 2014 4:31 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Succes bae c:
You're all my baes now deal with it

Oh ja. Eh. Inge had mij inderdaad geclaimd. Ik kijk even of ik kan xD

586Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic di okt 07, 2014 5:50 pm

Admin

Admin
Admin

Hell yah.

also, ik ben zo blij dat het weer ietsje drukker wordt hier. Zelfs als ik niet eens post vind ik het al heerlijk als er een beetje in het onzintopic gebabbeld wordt o3o

I love this forum okay

587Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic di okt 07, 2014 6:25 pm

Ray

Ray

WALIBIIIIII

Kijk btw ff bij de Hema, goedkopere kaartjes.


Over het 'u' onderwerp, vanmorgen vroegen wat scholieren zich af of ik nu een leerling of een leeraar was... O.o "But...but....whuuuuut?!"

588Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic di okt 07, 2014 6:37 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Lel. Ym ik wist wel dat je een ouwe ziel was. Also, Ym, hou ook de 18de vrij. Jammer voor je schoolgenoten, wij gaan voor. Je kan de nacht hier bivakkeren. Dan kun je gelijk mijn verbouwde kamer en de teringzooi (ik bedoel spullen) zien lol.

Fek ik heb zin in Walibi. Let this please be a something.

589Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic di okt 07, 2014 6:54 pm

Ray

Ray

Maar damn, dan moeten we tering snel kaartjes halen. En hoe komen we daar?
Die via de hema zijn van 10.00 tot 23:00 geldig. Hele dag dus, maar frightnight is enkel 's avonds.
Bij kruidvat kan je kaartje krijgen voor 14,- on de held dag te treinen.
Enne, WhatsApp groepsgesprek maybe? (:

Jep ik Ben een oude sock * midlife crisis*

590Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic wo okt 08, 2014 2:13 pm

Jiao Misaki

Jiao Misaki

Well, euh, we kunnen inmiddels herfstvakantie overwegen. Ik heb blijkbaar wél vakantie Very Happy

591Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic wo okt 08, 2014 3:09 pm

Admin

Admin
Admin

Ik geloof ik niet :')

592Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic wo okt 08, 2014 3:35 pm

Jiao Misaki

Jiao Misaki

Plan alweer van tafel. We houden 't op de achttiende c;

593Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic wo okt 08, 2014 5:08 pm

Lunzzz

Lunzzz

Mijn zusje gaat ook naar Walibi. Had ook wel gewild, maar ik ga de herfstvakantie doorbrengen in Polen met 100 IJslandse paarden en m'n moeder x]

594Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic wo okt 08, 2014 8:58 pm

Admin

Admin
Admin

Nice ^^


Ugh, ik ben kapot. Geen posts voor mij vandaag, sorry mensen. Het lukt nu gewoon even allemaal niet.

595Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic wo okt 08, 2014 9:15 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Kan ik begrijpen. Gaat 't weer 'n beetje?

Een jochie uit de klas van mijn zusje claimde dat mannen het erger hadden dan vrouwen. Dus ik blies hem plat met argumenten.
Daar had hij spijt van.
Ik was echt van 'Ik ruim mijn spullen op en als ik terugben heb je beter een tegenargument anders heb ik deze discussie gewonnen.'
Hij kwam met 'Mannen moeten toekijken tijdens de bevalling.'
'Vrouwen kunnen sterven tijdens de bevalling.'
Hij was ook gemeen geweest tegen mijn zusje dus ik was sowieso al pissig :']

596Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic wo okt 08, 2014 9:30 pm

Admin

Admin
Admin

Yesh, gelukkig wel ^^

Show him who's boss

597Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic wo okt 08, 2014 9:31 pm

Annabell Wayland

Annabell Wayland
10/10 would bang

Gelukkig ^^

I am. I am the boss.

Also I have this friggin adorable Rowel headcanon en ik ga proberen het te schrijven morgen.

598Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic wo okt 08, 2014 10:10 pm

Admin

Admin
Admin

Hell yeah. Be in charge

Yisss

also, a quick try out;

Het onzin-topic - Pagina 24 Troy_test_zps1104125d

Deel van mij denkt; Troy heeft geen geld voor tattoos
Ander deel denkt; fuck dat ik verzin er wel iets op want deze gif is te cool. Maybe the tats are presents. From friends. Or something.

Edit:
eennnnn met randje

Het onzin-topic - Pagina 24 Troy_v2_zps098b690a

599Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic do okt 09, 2014 10:03 am

Troy Redoran

Troy Redoran
(ง'̀-'́)ง

BOOP.
DUBBELPOST OMDAT IK MIJN NIEUWE SETJE WIL LATEN ZIEN.

600Het onzin-topic - Pagina 24 Empty Re: Het onzin-topic do okt 09, 2014 10:33 am

Annabell Wayland

Annabell Wayland
10/10 would bang

Dat is zeer purdy o3o
Als we met Troy en Oliver een rp gaan doen moet ik ook maar even een setje voor Oliver weten te fixen :']

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 24 van 30]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 30  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum