Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+28
Demi de la Garza
Dean Garton
Lunzzz
Ray
Culain Smith
Solomon Griffith
Ashley Grey
Megan Derley
Mitch
Jayden
Oliver Edurel
Mose Giffard
Georgia Cunningham
Delilah Hudson
Troy Redoran
Admin
Quizz
Kaya Scodelario
Jiao Misaki
Isaura
Rowan Riderhood
Solance Ainsworth
Kael Brown
Ciara
Annabell Wayland
Aya
Pasqual Scodelario
Avan Rodriguez
32 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 30  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 25 van 30]

601Het onzin-topic - Pagina 25 Empty Re: Het onzin-topic do okt 09, 2014 10:35 am

Troy Redoran

Troy Redoran
(ง'̀-'́)ง

Thank : D
Icouldtrytohelpout

602Het onzin-topic - Pagina 25 Empty Re: Het onzin-topic do okt 09, 2014 10:37 am

Annabell Wayland

Annabell Wayland
10/10 would bang

Yisplox o3o
Kiek gaat me van het weekend even haar Sofia pics sturen btw

603Het onzin-topic - Pagina 25 Empty Re: Het onzin-topic do okt 09, 2014 10:38 am

Troy Redoran

Troy Redoran
(ง'̀-'́)ง

aiiight o3o moet er een gif in? voorkeur voor pics?
SANSA.

Of had ik net moeten zeggen; I could troy to help out
/ rent weg

604Het onzin-topic - Pagina 25 Empty Re: Het onzin-topic do okt 09, 2014 10:39 am

Annabell Wayland

Annabell Wayland
10/10 would bang

Wat xD

Kiki: 'Laat haar maar lekker aankloten.'
Ik moet nog even zien welke pics ze me gaat sturen xD

605Het onzin-topic - Pagina 25 Empty Re: Het onzin-topic do okt 09, 2014 10:44 am

Troy Redoran

Troy Redoran
(ง'̀-'́)ง

Olivers sig, of je daar gifs en shit in wil hebben.

:')

606Het onzin-topic - Pagina 25 Empty Re: Het onzin-topic do okt 09, 2014 11:37 am

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Goddamn. Dat geneuzel van 'vrouwen zijn beter'. Fuck dat. Beiden hebben zo hun pro's en con's. Get over with. We're equal and not equal at the same time.

Also: excel is een slet.

607Het onzin-topic - Pagina 25 Empty Re: Het onzin-topic do okt 09, 2014 11:42 am

Troy Redoran

Troy Redoran
(ง'̀-'́)ง

Speaking of men; I am SO glad I used that gif in Troy's sig. Ugh, dat bod.

Also: Ja.

608Het onzin-topic - Pagina 25 Empty Re: Het onzin-topic do okt 09, 2014 12:36 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Hot hot tummy

I really like abs. Ya know? Ik mag dan klagen over Isaak dat ie 'te fancy' voor me wordt, maar stiekem zijn die abs behoorlijk sexy.

609Het onzin-topic - Pagina 25 Empty Re: Het onzin-topic do okt 09, 2014 12:37 pm

Troy Redoran

Troy Redoran
(ง'̀-'́)ง

Abs zijn heerlijk. En niet te overdreven is het best. Ik hou niet van die super burly dudes, meer van slank en nicely defined.

610Het onzin-topic - Pagina 25 Empty Re: Het onzin-topic do okt 09, 2014 12:42 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Yeah. Nu is het bij hem nog subtiel - hij is kickbokser in training - maar zijn spieren groeien aanzienelijk. I really like it.

611Het onzin-topic - Pagina 25 Empty Re: Het onzin-topic do okt 09, 2014 1:00 pm

Troy Redoran

Troy Redoran
(ง'̀-'́)ง

Niiiice o3o

612Het onzin-topic - Pagina 25 Empty Re: Het onzin-topic do okt 09, 2014 5:17 pm

Ashley Grey

Ashley Grey

Mwhihi abs.
Me gusta...
Zag laatst ook een foto van mannen verkleed als Spartanen in Londen. Jup... Ik smold, en de meiden om me heen ook xd

613Het onzin-topic - Pagina 25 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 10, 2014 2:26 pm

Ray

Ray

Ik zag gisteren een naakte man toneelspelen. Ook leuk met school op de donderdagavond.

(alleen jemig, die snollen van school bleven maar giechelen. JA DAT IS EEN PENIS, dat heeft zo'n beetje de helft van wereldbevolking. Sws niet extreem uitzonderlijk bij een toneelstuk over aanranding, seks, liefde en speren...)

Wel grappig though dat zodra de vrouwelijke speelster om ging kleden de jongens gingen joelen terwijl bij de man de meiden braaf stil bleven (net als de meeste jongens die bang waren spontaan homo te worden ofzo, idunno,)

614Het onzin-topic - Pagina 25 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 10, 2014 2:33 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Yep, that's boys for ya. Ik herhaal; vrouwen krijgen kinderen, mannen blijven kinderen.
Dat zijn dezelfde jongens die ook niet weten hoe ze het hebben als het gesprek ineens over ongesteldheid gaat.

615Het onzin-topic - Pagina 25 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 10, 2014 2:46 pm

Ray

Ray

Hehe c:
Nou zij helaas zelfs hier in v5 nog meiden die daar amper over durven te praten...
*facepalm*
Het zij zo

616Het onzin-topic - Pagina 25 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 10, 2014 2:53 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Ach, komt vanzelf.
Ik weet nog wel dat ik op de middelbare ook heel sneaky was daarmee, nu puilt een maandverband gewoon in al zijn paarse-verpakking-glorie uit mijn broekzak if need be. We're all adults here; niemand die geshockeerd is.

617Het onzin-topic - Pagina 25 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 10, 2014 3:11 pm

Ray

Ray

Haha idd.
Ik heb vaak genoeg dat mijn voorvak van mij tas openstaat en met iedere beweging elegant het maandverband in iemands snufferd wrijft. Vooral in een overvolle schoolgang.
Maar ja, komt idd vanzelf, al had ik niet verwacht dat 2/1,5 jaar zó veel verschil zou zijn. Nu ben ik sws al een verschil, maar alsnog

618Het onzin-topic - Pagina 25 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 10, 2014 3:36 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Ach, kan een hoop gebeuren in twee jaar

also ik wordt hier te blij van

619Het onzin-topic - Pagina 25 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 10, 2014 4:39 pm

Ashley Grey

Ashley Grey

Hahaha beetje creepy is het wel, maar volgens mij vooral voor kleine kinderen. Ik ben niet bang o3o
xd

620Het onzin-topic - Pagina 25 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 10, 2014 4:41 pm

Delilah Hudson

Delilah Hudson
Tuig

Nah, denk dat zelf kleine kinderen dit echt niet eng vinden.

621Het onzin-topic - Pagina 25 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 10, 2014 5:52 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

:']

Over maandverband gesproken: bij de claviger moest ik vanmiddag even een paracetamol halen en toen zij ze heel random: 'We hebben hied ook maanverband en zo..'
Dus ik was echt van: '... Ok. Bedankt voor het melden maar ik heb nu liever een paracetamol.'

622Het onzin-topic - Pagina 25 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 10, 2014 6:01 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Lol. Zo van:
Je hebt pijn. Dus je hebt maandverband nodig.

Dat doet me denken aan die keer dat ik een tampon in mijn neus had wegens een bloedneus. Works perfectly fine to me.

623Het onzin-topic - Pagina 25 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 10, 2014 6:05 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Ghehe. Het is dat ik geen tampons gebruik, da's wel slim.

624Het onzin-topic - Pagina 25 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 10, 2014 6:42 pm

Ray

Ray

Ik vraag me altijd oprecht af of maandverband als pleister kan dienen in geval van nood, maar ik vrees dat het ding al het bloed uit de wond zuigt ipv wat euh pleisters doen.

625Het onzin-topic - Pagina 25 Empty Re: Het onzin-topic vr okt 10, 2014 7:19 pm

Ashley Grey

Ashley Grey

Hahaha
Ik ben wel gewoon eerlijk erover met meiden uit de klas als ik maandverband oid nodig heb, maar de jongens worden nogal eens heel awkward daarmee als ze dat horen. Rolling Eyes Dus meestal houd ik het gewoon geheim.
Maar met de meiden idgaf.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 25 van 30]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 30  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum