Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+28
Demi de la Garza
Dean Garton
Lunzzz
Ray
Culain Smith
Solomon Griffith
Ashley Grey
Megan Derley
Mitch
Jayden
Oliver Edurel
Mose Giffard
Georgia Cunningham
Delilah Hudson
Troy Redoran
Admin
Quizz
Kaya Scodelario
Jiao Misaki
Isaura
Rowan Riderhood
Solance Ainsworth
Kael Brown
Ciara
Annabell Wayland
Aya
Pasqual Scodelario
Avan Rodriguez
32 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 26 ... 30  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 22 van 30]

526Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 12:52 am

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Fuck

Ik ben zojuist lesbisch geworden door Solance' haar avatar. Ik maak geen grapjes. Ik overweeg Isaak te ditchen om over te stappen op Hannah.

527Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 9:23 am

Annabell Wayland

Annabell Wayland
10/10 would bang

Oooh dat is zeer purdy o3o Je onderschrift is prachtig.

528Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 10:48 am

Admin

Admin
Admin

It's really pretty ^_^ en Hannah is idd een leuk meisje o3o

529Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 3:58 pm

Culain Smith

Culain Smith

Zo, na 2/3 maanden toch maar eens mijn pc aangezwengelt (das bijdeze dé perfecte benaming)
Ben blij datie überhaubt nog aan wilt want ene zekere muts genaamd Ymke vond het nodig om hem met een schroevendraaier te lijf te gaan. Goed, hij zit weer in elkaar maar is nog altijd een pruttelende rampje.

530Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 4:02 pm

Admin

Admin
Admin

Go computer van Culain xD

Welkom terug ook ^_^

531Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 4:12 pm

Culain Smith

Culain Smith

Thanx c:

Hij heeft zowaar 2 (!!!) tabbladen tegelijkertijd openstaan o.o
Dit moet toch niet gekker worden met deze moderne wereld!

Heb ik nog iets gemist?

532Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 4:34 pm

Admin

Admin
Admin

Goed bezig computer xD

Ehh, nouuuu, ik ben mod geworden : D er zijn aardig wat characters bij (ikzelf heb Georgia en Kael erbij, bijv) en enkele nieuwe users o3o so that's pretty rad

533Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 4:47 pm

Oliver Edurel

Oliver Edurel

*'nieuwe' user meldt zich*
Welkom terug c:

Volgens mij heb je niet zo bijster veel gemist, nee. Het is hier niet zo superactief maar Inge en ik zijn aan het rekruteren :']

534Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 4:48 pm

Admin

Admin
Admin

Teehee. I'm being sneaky on multiple sites now.

535Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 4:53 pm

Culain Smith

Culain Smith

Kael heb ik geloof ik nog heel kort meegemaakt, not sure though.
Maar mod? Zozo. *springt in de houding*
Congrats!

Jammer eigenlijk, tis juist een supertof forum. Ik probeerde klasgenoten hier naar toe te slepen, maar er zit nog niet zoveel vaart achter. Geloofd dat toch maar een klein gedeelte van de mensheid kan rpg'en.
Dit is wrs de zoveelste poging van mij om actief te worden, ik doe mijn best, heus waar, maar inspi heeft zo zijn eigen willetje en gaat en staat waar het wilt. :c

536Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 4:56 pm

Oliver Edurel

Oliver Edurel

Herkenbaar, da's inderdaad niet zo leuk.
Mij is het gelukt om een vriendin hier te krijgen, als het goed is komt ze rond de herfstvakantie als ze tijd heeft x]

537Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 5:01 pm

Culain Smith

Culain Smith

'Mijn vrouw ownt gwn deze site.'

Oke, dat was een zin die getypt moest worden en nevernooitniet meer ongedaan gemaakt kan worden.
Hoewel, die vrouw van me (aka Eileen) is er vandoor gegaan met een of andere jongen, tsssk.
Malle meid.
We waren zelfs officieel getrouwd op Facebook, hadden een bruiloft met kippen en sombrero's, maar dat was niet voldoende voor madame.

538Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 5:05 pm

Oliver Edurel

Oliver Edurel

Oh, daar had ik iets van gehoord volgens mij. Pshj. Kan toch niet.

Also ik kreeg het voor elkaar om mijn zes uur durende afspeellijst af te luisteren terwijl ik eigenlijk Grieks moet leren. Ahem.

539Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 5:08 pm

Culain Smith

Culain Smith

Ja, hoe durft ze?

Lawl, lekker bezig. Same here, ik slinger mijn pc aan i.p.v. woorden te leren als 'moraliserend', 'raissonnerend', 'suggestieve', en 'navrant'. Echt heel gek, maar dit trekt niet zo mijn aandacht. Raar maar waar.

540Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 5:09 pm

Oliver Edurel

Oliver Edurel

Ze heeft je gewoon verraden. Arm kind.

Mja, ik herken het... Mijn instelling vandaag is "Ik heb het doorgelezen, een verslag gemaakt in een uur en één zin van Grieks vertaald dus ik heb genoeg gedaan."

541Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 5:14 pm

Culain Smith

Culain Smith

Ik zou blij zijn als ik daarmee klaar was. Moet helaas wel meer gaan doen en helaas kom ik op het punt van de dag aan dat je het niet meer kan uitstellen...

Lorentz-kracht en Flux, here I come, again... Trouwens, mocht je ooit graag dubbel zo hard willen zwoegen voor Natuurkunde? Ik raad het af.

542Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 5:17 pm

Oliver Edurel

Oliver Edurel

Ik begrijp je voel.. :']
Oh god don't get me started. Mijn freaking natuurkundeleraar geeft ons een volledige toets over die verrekte formules terwijl echt 1 paragraaf daar over ging. Bullshit.

543Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 5:24 pm

Culain Smith

Culain Smith

Het echt een regelrechte ramp D:

Dan maar samen onder een steen gaan zitten?
Of onder een natuurkundeboek, met een beetje geluk sijpelt de kennis in onze arme breintjes.

544Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 5:25 pm

Oliver Edurel

Oliver Edurel

Dat lijkt me een uitstekend idee. Dan kan mijn natuurkundeleraar me ook niet vinden.

545Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 5:26 pm

Admin

Admin
Admin

*is terug van douchen*

Mag ik erbij? Anders voel ik me eenzaam

546Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 5:28 pm

Culain Smith

Culain Smith

Ja hoor, gezellig onder een boek. Nog wat stromende regen en een warme kop choco erbij en het kan zowaar nog iets worden c:

547Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 5:30 pm

Oliver Edurel

Oliver Edurel

Tuurlijk joh, kom er ook maar bij xD
we have the cookies

548Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 5:31 pm

Culain Smith

Culain Smith

COOKIES

549Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 5:33 pm

Oliver Edurel

Oliver Edurel

Ugh ik wil Rowel schrijven. En dat ga ik nu doen want ik heb momenteel even de pest aan school.

550Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic zo okt 05, 2014 5:35 pm

Admin

Admin
Admin

yissss now i feel loved


en go for it Isa o3o ik moedig dit aan

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 22 van 30]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 26 ... 30  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum