Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Just waiting untill something is gonna happen.

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Tay

Tay

Tay liep in de duinen. Hij was ver in gedachten verzonken. Wist niet meer zo goed was hij eigenlijk moest doen. Hij had een zware week achter de rug. Hij had vorige week te horen gekregen dat hij een verloofde in Nederland had wonen. Ene Isaura.. Hij wist het niet meer.
Voor dat Taylor naar Engeland vloog had hij Isaura tenhuwelijk gevraagd. Ze zouden nadat hij was terug gekeerd gaan trouwen, en ze zouden een kind hebben gehad. Maar toen hij eenmaal vlakbij engeland was, storte het vliegtuig neer. Met zware letsel werd hij naar het ziekenhuis gebracht. Daar heeft hij 8 weken in coma gelegen. Na die 8 weken werd hij wakker maar werd hij nog in het ziekenhuis gehouden voor controle. Na ongeveer 4 maanden mocht hij het ziekenhuis uit. Hij wist niks meer. Geheugenverlies. Kirsten "hielp" hem daar bij. Er was veel bonje toen geweest. Kirsten kreeg hem zo ver om hem in haar bed te krijgen, en Robert liet hem alle kanten van het huis daarna zien. Je kon het litteken nog zien van de kast tegen zijn slaap. Toen hij die klap had gekregen wist hij ineens dat hij Isaura miste in zijn leven. Zo snel als de wind hem kon dragen in het vliegtuig ging hij naar huis.
Nu eenmaal thuis wist hij het gewoon niet meer. Hij wist het niet meer. Zuchtend ging hij zitten op het strand en keek naar de zonsondergang. Het was prachtig maar hij miste gewoon dat geen dat er nu bij had moeten zitten. Maar helaas had hij haar verteld nog even te moeten wachten.. Het ging hem te snel. Ze was helemaal blij om hem te zien, hij had gedacht dat ze veel emotioneler zou zijn hem de grond in had geboord. Maar ze was te blij om hem te zien te verdrietig ook. Lucy was dood helaas.. EN dat zal hem altijd achter na blijven gaan tot in zijn dood. Hij heeft haar nooit gekent niet gezien niets.. En nu ze dood is doet het hem ook niet echt veel. Foto's dat is alles wat hij heeft kunnen zien van het kleine meisje dat zo op hem leek. Zuchtend keek hij naar boven naar de opkomende sterren. Het was mooi om te zien. En nu was lucy ook zo'n ster. Zou ze boos op hem zijn dat hij er nooit is geweest? Hij hoopte van niet.. want hij herinnerde haar ook niet. Niet eens de dikke buik die Isaura had toen ze zwanger was. Of de vrijpartijen van hem en haar. Of kerstmis hij kon zich niks meer herinneren. Toen hij in het huis was ook al niet en dat irriteerde hem echt heel erg. "Was ik maar nooit naar engeland geweest" mompelde hij in zich zelf. Hij hoopte dat er ieder moment iemand aan zou komen die iets met hem ging doen ofzo. Al was het maar een fan. Even afleiding had hij vlink nodig.

Chantal

Chantal

Darren was met Jace gaan sporten en omdat het nog mooi weer was had Chantal besloten dat ze maar met Melody en de honden naar de duinen en het strand ging. Even lekker uitwaaien en de honden even wat energie er uit rennen. Ze liet de honden thuis in de auto springen en had Melody in haar zitje gedaan. Wat werd haar meisje alweer groot. Ze werd alweer bijna 1 jaar het ging echt snel de tijd. Woorden zoals Papa en Mama maar ook Dack en Indy verlieten steeds vaker Melody haar mondje. Toen ze bij de duinen waren parkeerde Chantal haar auto op een parkeerplek en liet de honden uit de auto. Het schilde dat ze goed luisterde en dat ze braaf bij haar bleven. Omdat Chantal door zand en zo moest gaan lopen nam ze maar geen kinderwagen mee en nam ze Melody maar mee op de arm. Zo zwaar was ze toch niet. Ze pakte nog even een schoudertas uit de auto waar een kleed, drinken en zo in zat. Dan konden ze nog even lekker in de ondergaande zon gaan zitten. Toen ze eenmaal richting de duinen liepen werden de honden helemaal gek. Ze begonnen als gekke te ravotten en te rennen. Chantal liet ze maar voor wat het was en als ze iets te ver gingen riep ze de honden gewoon weer terug. Ze liep rustig door maar letten even niet op en zag dus niet dat er iemand op de grond zat. Ze liep tegen hem aan en viel bijna voor over. Ze kon zich nog net redden ander was ze misschien wel voor over op Melody gevallen. Ze keek geschrokken op en naar degene die op de grond zat. "Sorry ik was aan het na denken en letten niet echt op waar ik liep." De honden kwamen weer als gekken aangerend. Chantal riep ze gelijk even tot orde en gingen ze braaf aan de voet liggen.

Tay

Tay

Tay keek nog even naar de zonsondergang toen er ineens iemand bijna boven op hem viel. De vrouw verontschuldigden zich en keek hem geschrokken aan. Tay glimlachte vriendelijk. "Het maakt niet uit, Kan gebeuren" grijnsde hij. "Ik kan hier beter ook niet gaan zitten" gniffelde hij er bij. Hij keek omhoog naar de vrouw. Het was een prachtige jonge vrouw met een baby in der armen. Tay moest gelijk denken aan lucy en keek gelijk weer recht voor zich. "Uw honden?" vroeg hij en bekeek de honden die hem speels aan keken. "Mooie beestjes". Tay aaide ze 1 voor 1 en keek toen weer naar boven. "Als ik niet erg ongepast bent kunt u wel hier komen zitten hoor. Volgens mij word het best wel zwaar zo'n baby aan de arm en een tas vol spullen" grijnsde hij en tapte op het zand naast hem. De honden sprongen naar voren en likte zijn gezicht af. Lachend viel tay achter over. "Heey ! stop! Please don't that tickles" lachte hij uit. Niet alle woorden kende hij in het nederlands, maar hij deed zijn best.

[ flut ><}

Chantal

Chantal

Chantal keek naar de man die voor haar stond. Hij vond dat hij daar beter niet had kunnen zitten. "Als nog had ik beter moeten uit kijken. En ja dit zijn mijn honden. Nou ja Dack is eigenlijk van Darren en Indy van mij. Maar we beschouwen de honden als van ons beide." Chantal zetten Melody even op haar andere arm omdat ze best zwaar begon te worden op één arm. Toen de man zei dat Chantal wel naast hem kon zitten moest ze toch even na denken. Over een paar weken zou ze met Darren gaan trouwen en ze wilde niets laten verpesten. Toen ze zag hoe de honden met hem deden bedacht ze ook waarom niet. Ze was toch van plan om in de duinen even te gaan zitten en nu had ze wat praat gezelschap. Welk keek ze even op toen hij ineens Engels tegen de honden aan het praten was. "Zeg alsjeblieft geen u tegen me. Zo oud ben ik nou ook niet hoor. Maar kom je uit Engeland of zo?" Net nadat ze het aan hem gevraagd had ging er een belletje bij haar rinkelen. "Wacht even jij bent toch niet wie ik denk dat je bent he?" Hoe kon hij nou weten wat zij dacht. "Jij bent Taylor Lautner of niet soms?" Dit was echt zo raar als hij het echt was dan komt ze hem dus zo maar tegen op het strand. Ondertussen was Chantal gaan zitten. Het viel niet helemaal mee om te gaan zitten met een kindje in je armen maar toch ging het redelijk goed. De honden waren weer lekker aan het rennen. Die twee hadden echt altijd gewoon te veel energie.

Tay

Tay

Tay glimlachte toen de vrouw naast hem ging zitten. "Jup ik kom uit England" grijnsde hij. Toen de vrouw door kreeg dat hij Taylor lautner was moest hij even lachen. "Je bent de eerste die me in het begin niet herkende. Maar nu vraag ik me soms ook echt af waarom vrouwen elke dag naar posters filmpjes en twilight echt 3 duizend keer kijken alleen van wege mij" gniffelde hij. Nee Tay was niet echt zo'n macho als iedereen dacht. Het tegen deel daar van zelfs. Hij was heel erg teder, lief en erg zorgzaam. "Maar wat een schat van een baby heb je" glimlachte hij en keek even naar melody. "En natuurlijk ook pracht honden". De honden waren aan het spelen met zijn twee ergens op het strand. Tay zuchtte eens diep. "Sorry hoor, ik ben niet echt heel erg in de stemming vandaag. Nogal gezeur gehad de afgelopen paar dagen" glimlachte hij. "Maar ja, ik ben Taylor lautner. En wie bent u dan wel niet?" vroeg hij en grijnsde naar het meisje naast hem. Ze zag er niet verkeerd uit. Maar aangezien ze een baby had was ze waarschijnlijk getrouwd.

Chantal

Chantal

"Nou ik ben anders niet eentje die elke dag naar een poster kijkt omdat jij er op staat." zei ze lachend tegen hem. Toen hij het over Melody had dat ze een schat van een baby was en de honden prachtig waren. "Nou dank je voor het compliment." Al snel kwamen ze op het onderwerp dat hij inderdaad was wie ze dacht dat hij was maar hij wist nog niet wie zij was. "Nou Ik ben Chantal de Ridder. En dit is Melody Parker." Ze keek naar Taylor en zag even een rare blik op zijn gezicht. "Best verwarrend of niet soms. Ik zal maar even duidelijk zijn. Melody is mijn dochter maar heeft al de naam van haar vader. Haar vader en ik zijn twee jaar bij elkaar en gaan over een kleine drie weken trouwen. En dan ben ik dus Chantal Parker - de Ridder." Toen ze het had uitgelegd begreep Taylor het wel. "En eigenlijk is Melody niet echt mee een baby ze is over twee maanden jarig dan wordt ze één jaar. Toch raar dat de tijd zo snel gaat. Ik weet nog maar al te goed dat ze in me buik zat." Chantal floot even naar de honden zodat ze weer in de buurt kwamen. Melody zat wijs naast haar moeder met het kleed te spelen en af en toe aan Taylor's kleren te trekken. Toen Chantal zag dat ze aan Taylor zat te trekken gaf ze Melody even op haar kop.

Tay

Tay

Tay luisterde naar wat ze te zeggen had en keek haar even raar aan toen ze twee verschillende namen noemde. Was ze dan toch niet getrouwd? Toen vertelde ze dat ze over een aantal weken zou gaan trouwen. "Ahh" zei tay en grijnsde. "Dat verklaard inderdaad een hoop" grijnsde hi. tay keek even naar de zon die langzaam onder ging. Het was prachtig om te zien en aan de andere kant van het strand kon je de sterren zien op komen. Ook erg mooi om te zien. "Okey, Nou ik ben weer single" grijnsde tay half. "Misschien moet ik je er niet mee opzadelen.. Maar ergens zal ik blij zijn als ik het aan iemand kwijt raak.. dus als je het niet heel erg vind" zei hij en keek even beschaamd naar Chantal. "Ik ging weg naar England om een film te laten maken alweer.. Dus ging ik tijdje weg. Isaura was mijn verloofde toen en had Lucy in haar buik.. Ik ben nooit terug gekomen van die vlucht naar England. 2 Jaar heeft het geduurd voor ik hier weer kwam." Tay keek even recht voor zich uit en slikte even. "Mijn vliegtuig vloog de zee in en ik was de enige die het had overleefd. Mijn ribben waren gebroken mijn been ik had een hersenschudding en een geheugenverlies. Ik heb 4 maanden in het ziekenhuis gelegen. Ik wist niets meer. Ik wist niet wie ik was waar ik vandaan kwam.. Toen kwam Kirsten.. bella van twilight? Ze heeft me geholpen om een gedeelte van mijn geheugen op te frissen. Alleen niet op een perfecte manier.. Ze ging samen met robert maar ze ging vreemd met mij zonder dat ik wist dat ze iets had met Robert.. Maar robert kwam thuis die avond en liet me alle hoeken van het huis zien en noemde me een lafaard omdat ik Isaura in de steek had gelaten. Mijn vrouw en kind waren hier en ik daar in bed met een andere vrouw en ik wist van niks.." zei hij treurig. "Ik ging toen gelijk terug naar Nederland naar hier en kwam mijn geliefde terug tegen en ik voelde helemaal niks. Geen liefde niks. Ik wist niks het enige dat ik wist was dat zij Isaura was..".

Chantal

Chantal

Chantal moest lachen toen Taylor zei dat het een hoop verklaarde haar uitleg. Toen hij zei dat hij wee single was merkte Chantal dat er wat achter zat. Het werd zelfs bevestigt toen hij zei ik wil je er niet mee opzadelen maar ik moet het aan iemand kwijt. ”Van mij mag je me er mee opzadelen. Ik zie aan je dat je het echt kwijt moet.” Chantal luisterde aandachtig naar Taylor’s verhaal. Het was een best heftig verhaal. Gebroken ribben, gebroken been, hersenschudding en geheugenverlies. En dan ook nog eens vier maanden in een ziekenhuis te hebben gelegen. Tot overmaat van ramp was hij ook nog door Kirsten voor gelogen over zijn verleden terwijl hij geheugenverlies had. En dan kreeg hij ook nog eens de schuld van Robert dat hij laf was en vreemd ging. Maar hij kon er toch niets aan doen Kirsten hem zo gemanipuleerd had. ”Een beetje laf dat Robert jou de schuld geeft terwijl Kirsten je zo gemanipuleerd had. Maar best heftig verhaal. Ik begrijp heel goed dat je het aan iemand kwijt moest. Ik had het ook gewild als ik zo iets had mee gemaakt.” Ondertussen pakte Chantal even wat drinken voor Melody uit haar tas om haar bezig te houden. Ze pakte een briefje en een pen uit haar tas en schreef daar haar mobiele nummer en adres op. ”Hier dat is mijn nummer en mijn adres. Mocht je nog een keer met iemand willen praten dan kan je me gewoon bellen of langs komen. Als je kan paardrijden kunnen we ook nog een bosrit maken. Ik heb samen met Darren vier paarden en één pony die allemaal onder het zadel lopen en de twee tinkers en die pony kunnen ook nog in het tuig lopen.” Chantal had echt medelijden met Taylor gekregen. Als hij der als een vriendin wilde vond ze het best want hij was gewoon erg aardig.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum