Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Girls, watch out

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Girls, watch out Empty Girls, watch out wo apr 13, 2011 10:52 am

Gast


Gast

Hoi, ik zoek mensen voor een verhaallijn. Ik zal de uitleg even geven.

Near is een jongen van het stoerdere soort, hij heeft niks met paarden en die soorten dingen.Hij ziet wel dat veel meisjes voor hem vallen en vind het wel leuk. Near laat de meisjes denken dat hij echt gevoelens voor hun heeft en gaat na een tijdje weer door naar het volgende meisje. Zo gaat dat door, tot hij op een keer samen met zijn vrienden ergens naar toe gaat en daar het mooiste meisje van zijn leven ziet. Hij wil hetzelfde doen bij haar, maar als hij zijn flirterige gedrag gebruikt bij het meisje werkt het niet. Hij doet steeds meer zijn best maar hoe meer hij zich stoer gaat gedragen hoe meer het meisje hem afwijst. Zo gaat het door totdat op een keer Near een beetje begint te veranderen, het meisje begint steeds meer interesse te tonen als Near steeds aardiger word en zijn stoere karakter achterwege laat. terwijl dat gebeurd gaat hij leuke dingen doen met het meisje, één ding wat het meisje elke dag wel doet, is paardrijden. het meisje heeft een paard en Near krijgt les op dat paard, hij begint er plezier in te krijgen en wil zoveel mogelijk weten over paarden. Op het einde van de varhaallijn is Near helemaal anders geworden, en heeft hij een relatie met het meisje. Ook gaat hij een keer met het meisje naar de paardenmarkt, daar ziet hij een nog compleet wild paard. hij besluit het paared te kopen en het proberen te temmen.

Dus ik zoek:
-meisjes die hij eerst verleid maar daarna laat vallen
-eventueel een paar vrienden waarmee hij dat doet
-het meisje waar hij op het einde een relatie mee heeft
-het paard van het meisje, dat word in overleg met het meisje gedaan, of als het meisje al een paard heeft kan dat paard het worden
-het paard wat hij op de paardenmarkt ziet en gaat temmen [BEZET]

Heb je interesse om iemand te spelen, zeg het maar



Laatst aangepast door Near op wo apr 13, 2011 2:11 pm; in totaal 1 keer bewerkt

2Girls, watch out Empty Re: Girls, watch out za apr 16, 2011 7:23 pm

Gast


Gast

kom op, ik zoek nog mensen

3Girls, watch out Empty Re: Girls, watch out za apr 16, 2011 10:44 pm

Gast


Gast

Lena wil wel, dat is best wel een mooie (denk ik) en ze rijdt ook wel paard en ze haat stoer gedrag, vooral omdat ze een jaar geleden haar vriend is verloren en haar hoofd daar niet zo staat. En als je al die meisjes niet kan vinden of die laatste vriendin kun je ze nog altijd verzinnen

4Girls, watch out Empty Re: Girls, watch out zo apr 17, 2011 7:02 pm

Gast


Gast

is goed, Lena is dan ook meteen die laatste vriendin, want Near valt dan juist voor degene die niet alleen op zijn uiterlijk afgaat maar iemand wilt die aardig is. en die andere vriendinnen die kan ik er wel bij verzinnen ja, mij bis het goed

5Girls, watch out Empty Re: Girls, watch out zo apr 17, 2011 7:38 pm

Gast


Gast

Is goed, wanneer wil je beginnen?

6Girls, watch out Empty Re: Girls, watch out zo apr 17, 2011 8:30 pm

Gast


Gast

Fuego leeft [aa]

7Girls, watch out Empty Re: Girls, watch out zo apr 17, 2011 8:48 pm

Lena

Lena

Lena leeft al een tijdje maar heeft toch de moeite genomen om een kleine make-over te nemen en zich te melden Very Happy

8Girls, watch out Empty Re: Girls, watch out ma apr 18, 2011 1:12 pm

Gast


Gast

jeeej ze leven joy , ik zal een topicje maken voor Lena en dat van Fuego gaat later gebeuren als Lena en Near elkaar al een tijdje kennen. joy

9Girls, watch out Empty Re: Girls, watch out ma apr 18, 2011 1:16 pm

Lena

Lena

Is goed, ik kijk ernaar uit

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum