Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Afwezigheids topic

+36
Ryan
Pasqual Scodelario
Ty
Perrie
Amico
Enzo
Fenna
Dyrell
Jaimy
Scrum
Nick
Edward
Gibrendo
Yannick
Solance Ainsworth
Iris
Admin
Melanie
Olivia
Mido
Valerie
Tick tock time's keeps go
Iana
Reggi
Flair
Shadow
Kirsten
Claudia
Drew
Isaura
Quayden
Baco
Lena
Kiriya
Ashley
Darren
40 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 5]

26Afwezigheids topic - Pagina 2 Empty Re: Afwezigheids topic wo jun 29, 2011 6:44 am

Flair

Flair

ik ben op ponykamp 3 tot 9 juli dus ik kom dan absoluut niet online, verder ben ik in de vakantie af en toe afwezig, ik ben donderdag ook afwezig ivm de musical en verder zal ik het hier misschien melden Very Happy

edit: Dit geld voor Malak, Fagur en Flair Very Happy

edit2: sinds kort geld dit ook voor Amani Very Happy



Laatst aangepast door Flair op do jun 30, 2011 6:34 am; in totaal 1 keer bewerkt

http://saddled.actieforum.com/

27Afwezigheids topic - Pagina 2 Empty Re: Afwezigheids topic wo jun 29, 2011 10:24 am

Darren

Darren
Ex-Admin

Zal ik dan ook maar even melden wanneer ik weg ben [aa]

A.s zaterdag tot iets van 16 juli kan ik níet online komen behalve als we internet in het huisje hebben. Wie weet kom ik nog wel online, maar dan moet ik ervoor betalen dus kleine kans xD

Daarnaast moet ik behoorlijk wat doen op de kinderboerderij dus kom ik wat minder online.

Dit geld voor; Darren, Urise, Kangin, Leroy, ed.

xx

28Afwezigheids topic - Pagina 2 Empty Re: Afwezigheids topic wo jun 29, 2011 11:13 am

Reggi

Reggi

Hay mensjes,

Ik zal nu nog eens moeten aankondigen wanneer ik niet online kan komen.

Het is zomervakantie, en ik moet dan bijna heel de dag bij mijn paarden zijn. *Buiten als ik bij papa ben* Dus door de week kan ik niet zo heel lang online komen. Ik kan echt niet zeggen hoelang ik / dag online kom. Dat zal verschillen. Ik zal proberen elke dag online te komen, maar dat wil niet zeggen dat me dat gaat lukken.

Reggi en Kirsten zijn mijn actiefste acc, die de meeste wel kennen de rest is inactief.

29Afwezigheids topic - Pagina 2 Empty Re: Afwezigheids topic wo jun 29, 2011 12:08 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Ik ben op paardenkamp vanaf volgende week maandag tot vrijdag.

Geld alleen voor Jill x3

https://paradigm-shift.actieforum.com

30Afwezigheids topic - Pagina 2 Empty Re: Afwezigheids topic wo jun 29, 2011 12:11 pm

Gast


Gast

Haha, ik ben dan ook wegjes, van 2 tot 7 juli ben ik in Zutendaal op paardenkamp.

31Afwezigheids topic - Pagina 2 Empty Re: Afwezigheids topic do jun 30, 2011 6:35 am

Flair

Flair

even tot herhaling en duidelijkheid, ik ben vandaag niet meer online denk ik ivm de musical en de disco enz.

dit geld voor Malak, Flair, Fagur en Amani Very Happy

http://saddled.actieforum.com/

32Afwezigheids topic - Pagina 2 Empty Re: Afwezigheids topic do jun 30, 2011 9:15 am

Isaura

Isaura

Nou dan begin ik ook maar eens te melden zeker?

Vanaf 17 tot 31 juli zal ik er niet of amper op kunnen komen i.v.m. vakantie.
Ga dan naar Frankrijk ^^

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

33Afwezigheids topic - Pagina 2 Empty Re: Afwezigheids topic do jun 30, 2011 3:21 pm

Tick tock time's keeps go

Tick tock time's keeps go

Ik ben van 16 juli tot de zaterdag erop op scouting kamp in zwitserland dus online komen zit er niet op. Verder zal ik wel eens bij vrienden gaan slapen. En misschien, als me eigenpaard niet na de 23ste kom dat ik augustus nog eens een paard op de manege ga huren net als de maand juni.

34Afwezigheids topic - Pagina 2 Empty Re: Afwezigheids topic vr jul 01, 2011 4:24 pm

Valerie

Valerie

ik ben tot zondag in belgie dus dan kan ik niet reageeren:(

35Afwezigheids topic - Pagina 2 Empty Re: Afwezigheids topic za jul 02, 2011 12:13 am

Gast


Gast

Flair schreef:ik ben op ponykamp 3 tot 9 juli dus ik kom dan absoluut niet online, verder ben ik in de vakantie af en toe afwezig, ik ben donderdag ook afwezig ivm de musical en verder zal ik het hier misschien melden Very Happy

edit: Dit geld voor Malak, Fagur en Flair Very Happy

edit2: sinds kort geld dit ook voor Amani Very Happy

ff voor de duidelijkheid Very Happy ik ben zaterdag ook weinig online wegens een paar inpakzaken + biebboeken XD

36Afwezigheids topic - Pagina 2 Empty Re: Afwezigheids topic zo jul 03, 2011 8:30 pm

Mido

Mido

Even voor iedereen die met Mido Taylor Fame Shadow of Jayson in het topic zitten. Please stop met zeiken over of ik wil posten!!! Ik heb geen zin in dat gezeik.IK ... HEB ... VAKANTIE!!! dus jullie ook Ga naar buiten stop met elke dag achter de pc zitten this tering mooi weer ga naar buiten! ga iets doen maar niet achter de pc binnen! Ik ga niet elke dag kijken of iemand heeft gereageerd. Ik ga ook niet elke dag posten. Ik werk like bijna 7 dagen in de week dus ik ga niet elke avond posten. Dit geld voor iedereen. Geen uitzonderingen. Voor niemand niet. Dus ga me ook niet Pb alsjeblieft! Ik ga 3 weken op vakantie ik GA NIET POSTEN!!!!

Groetjes Mido

37Afwezigheids topic - Pagina 2 Empty Re: Afwezigheids topic ma jul 04, 2011 5:16 pm

Gast


Gast

Mido, dit topic is niet voor afzeikteacties, doe dat maar via pm of msn.

Ik wil nog even wat toe pen aan mijn afwezigheid: vanaf nu kan ik 3 weken niet posten, wel kan ik online komen om alles te bekijken en berichten te beatwoorden. Ik kan dus niet posten. De twee weken daarna kan ik helemaal niet online komen want in france moet ik voor internet betalen.

Xxx Kini

38Afwezigheids topic - Pagina 2 Empty Re: Afwezigheids topic ma jul 18, 2011 11:11 am

Mido

Mido

Ik ga nu 3 weekjes op vakantie! ik kan alleen vrijdag avond en zaterdag ochten tot ergens in de middag posten !! fijne vakantie iedereen1 Very Happy

39Afwezigheids topic - Pagina 2 Empty Re: Afwezigheids topic do jul 21, 2011 6:57 pm

Reggi

Reggi

Hello.
Ik kan een 3 tal dagen niet Rpgen.
Omdat ik mijn paarden onderhanden moet nemen, en dus heb ik geen tijd om op de pc te zitten.
Hopelijk begrijpen jullie dat?

Ik zal proberen zo veel mogelijk online te komen. Maar schiet me niet dood als het me niet lukt. xx

40Afwezigheids topic - Pagina 2 Empty Re: Afwezigheids topic vr jul 22, 2011 6:03 pm

Flair

Flair

heb hier nogal een postdipje en totaal geen inspiratie en ook omdat ik hiernaast ook nog een leven heb met 8 verzorgshetjes neem ik voor een onbepaalde tijd eventjes afstand van HH, excuses voor het ongemak ^^'

http://saddled.actieforum.com/

41Afwezigheids topic - Pagina 2 Empty Re: Afwezigheids topic wo jul 27, 2011 11:57 pm

Gast


Gast

Mensen, ik zit de komende 2.5 weken in Frankrijk! Ze hebben hier gratis wifi, dus ik kan gewoon online komen. Ik post NIET , IPod/IPhone houders weten waarom...

Xxx

42Afwezigheids topic - Pagina 2 Empty Re: Afwezigheids topic vr aug 05, 2011 7:08 pm

Mido

Mido

zucht, niet alles loopt altijd zoals je wilt. Ik heb op het moment een mental break down dus ik post de komende dagen even niet. Jullie horen of zien wel weer waneer ik weer post.

43Afwezigheids topic - Pagina 2 Empty Re: Afwezigheids topic vr aug 05, 2011 10:36 pm

Olivia

Olivia

ik ben van 8augustus tot 12 augustus op ponykamp (a)

44Afwezigheids topic - Pagina 2 Empty Re: Afwezigheids topic do aug 11, 2011 12:03 am

Gast


Gast

Morgen tot overmorgen (11-12 augustus) kan ik niet aanwezig zijn. Ga op 2 daagse te paard. Sorry voor iedereen. Maar daarna ga ik er echt werk van maken om actief te worden en te blijven. MVG

45Afwezigheids topic - Pagina 2 Empty Re: Afwezigheids topic do aug 11, 2011 7:12 pm

Valerie

Valerie

Ik ben van 13 augustus (vanacht) tot 4 september in Italië dus dan kan ik niet online komen de aankomende drie weken!

46Afwezigheids topic - Pagina 2 Empty Re: Afwezigheids topic wo aug 31, 2011 3:50 pm

Gast


Gast

Ik moet minderen dus ga niet zo vaak meer online komen en het posten gaat dan ook iets langzamer dan normaal Embarassed

Zal mijn best doen om gewoon bij iedereen te blijven posten!

47Afwezigheids topic - Pagina 2 Empty Re: Afwezigheids topic wo aug 31, 2011 4:27 pm

Melanie

Melanie

Hetzelfde als Alex, ik heb morgen terug school en deze keer ga ik wel een beetje studeren. Ik zal wel zo snel mogelijk reageren enzo maar verwacht niet dat ik om de drie minuten kijk of ik iemand heb om op te reageren.

48Afwezigheids topic - Pagina 2 Empty Re: Afwezigheids topic do okt 13, 2011 5:08 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Ik ben van zondag de 16e tot woensdag de 19e/ donderdag de 20e niet aanwezig! Ga lekker vakantie houden in frankrijk =D

49Afwezigheids topic - Pagina 2 Empty Re: Afwezigheids topic za okt 15, 2011 9:02 am

Valerie

Valerie

DOEEI ik zit in Drenthe tot volgende week zaterdag:D ik ben lekker op ponykamp:W00T:

50Afwezigheids topic - Pagina 2 Empty Re: Afwezigheids topic za okt 15, 2011 9:46 am

Gast


Gast

Hallotjes, ik ben vandaag en morgen afwezig. Ik zit in Walibi haloween help o.o maargoed, ik kan vandaag en morgen dus niet online komen...

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum