Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Afwezigheids topic

+36
Ryan
Pasqual Scodelario
Ty
Perrie
Amico
Enzo
Fenna
Dyrell
Jaimy
Scrum
Nick
Edward
Gibrendo
Yannick
Solance Ainsworth
Iris
Admin
Melanie
Olivia
Mido
Valerie
Tick tock time's keeps go
Iana
Reggi
Flair
Shadow
Kirsten
Claudia
Drew
Isaura
Quayden
Baco
Lena
Kiriya
Ashley
Darren
40 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 5]

101Afwezigheids topic - Pagina 5 Empty Re: Afwezigheids topic ma jul 30, 2012 4:19 pm

Isaura

Isaura

Ik meld het nog eens maar nu vooral voor deze week.
Deze week kan ik zowieso zo goed als niet posten ivm dat ik bij mijn vader ben en daar slecht internet is.
Ook voor de rest van de vakantie ga ik minder actief zijn. ik probeer in lopende topics te posten (nu vooral bij Quantum) maar ik kan niet beloven elke dag te posten.
Heb namelijk 2 jonge paarden die ingereden moeten worden en de eigenaren willen ze het liefst in September al klaar hebben dus dat is bijna elke dag naar de paarden gaan om ze te rijden.
Tuurlijk wil ik ook nog tijd maken voor mijn vriendje dus de pc wordt een beetje verwaarloosd

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

102Afwezigheids topic - Pagina 5 Empty Re: Afwezigheids topic do aug 02, 2012 3:25 pm

Valerie

Valerie

ik ben van af vanmiddag half 5 op 17 dagen op vakantie naar Mallorca,
Dus kan dan niet posten;(
ALS ik daar wifi heb zal ik proberen te reageren, maar dat kan ik niet beloven!
Bye<3
Dit geld voor: Valerie,Rachel&Stephano

103Afwezigheids topic - Pagina 5 Empty Re: Afwezigheids topic vr aug 03, 2012 7:06 am

Dyrell

Dyrell
Awsoem medehelper

Ik ben vandaag na 16:00 er niet meer. Ik ben een heel weekend weg en kom zondag pas na 14:00 thuis Wink

Dit geldt voor het account Dyrell

104Afwezigheids topic - Pagina 5 Empty Re: Afwezigheids topic vr aug 03, 2012 3:29 pm

Flair

Flair

Ik ben erg inactief hier, dat komt door enorme inspiloosheid, dus zodra mijn inspi er weer is ben ik er ook weer 8D

http://saddled.actieforum.com/

105Afwezigheids topic - Pagina 5 Empty Re: Afwezigheids topic vr aug 03, 2012 3:39 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Inspiratieloos. Behalve voor dingen die niet RPG-verwant zijn. ;c
Maar na de zomervakantie kom ik weer in het juiste ritme en zal ik weer voor de volle 100% aanwezig zijn.

Geld voor Solance, Brian, Shannon, Chris en Pasqual.

106Afwezigheids topic - Pagina 5 Empty Re: Afwezigheids topic di aug 14, 2012 1:30 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Ik zal vandaag tot aan het eind van de vakantie weinig of niet online kunnen komen i.v.m reis naar Spanje. ^^

https://paradigm-shift.actieforum.com

107Afwezigheids topic - Pagina 5 Empty Re: Afwezigheids topic ma aug 20, 2012 7:56 am

Dyrell

Dyrell
Awsoem medehelper

Ik ben tot en met donderdag denk ik foetsie! 83 i.v.m dat ik na de MRI scan naar een vriendin ga.

108Afwezigheids topic - Pagina 5 Empty Re: Afwezigheids topic vr okt 12, 2012 1:54 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Ik ben van vrijdag - vanmiddag - tot vrijdag - volgende week - weg. Kan zijn dat ik wel internet heb en dan heb ik een laptop mee zodat ik wel kan posten, maar er bestaat een grote kans dat ik niet kan posten.

109Afwezigheids topic - Pagina 5 Empty Re: Afwezigheids topic zo okt 21, 2012 10:29 pm

Perrie

Perrie

haai peeps,

ik ben van af morgen ochten 8 uur tot woensdag mee op een kamp als begeleiding, dus dan kan ik niet posten :c

Xxx

110Afwezigheids topic - Pagina 5 Empty Re: Afwezigheids topic di dec 25, 2012 8:46 pm

Ty

Ty
Sufferd

Ik ga vanaf morgen (December 26) tot vrijdag of zaterdag (December 28-29) niet online kunnen komen wegens bezoek aan zee. (:

111Afwezigheids topic - Pagina 5 Empty Re: Afwezigheids topic do dec 27, 2012 6:18 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Ik ga deze vakantie waarschijnlijk bijna of niet kunnen posten i.v.m paardrijden, naar familie gaan en de feestdagen natuurlijk.
Dus schiet me niet dood als je zolang moet wachten op een post.. :3

https://paradigm-shift.actieforum.com

112Afwezigheids topic - Pagina 5 Empty Re: Afwezigheids topic ma jan 21, 2013 11:14 am

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Ik ben even deze week (in ieder geval tot en met donderdag) ernstig inactief. Posten gaat hem niet worden, sorry mensen. Schoolwerk heerst en ik moet voor toetsen leren en huiswerk doen en moet maar eens de rattenkooi verschonen en heb afspraken staan etc.
Komt erop neer; die 11 topics waar ik nog moet posten, moeten maar even wachten. Misschien wring ik er af en toe een klein postje door, maar verwacht er please niet te veel van en trek het je niet persoonlijk aan dat ik mogelijk eerst op andere topics reageer.

113Afwezigheids topic - Pagina 5 Empty Re: Afwezigheids topic ma jan 21, 2013 11:14 pm

Admin

Admin
Admin

Dit weekend ben ik er niet. Vanaf vrijdag al; ik ga meedoen aan de Global Game Jam; da's workshops volgens en met een team van studenten en professionals in achtenveertig uur een game maken ^_^
I'll be a mess when I get back I think. but hey, le boyfriend is joining as well so I'll have my fun no matter what ^_^

114Afwezigheids topic - Pagina 5 Empty Re: Afwezigheids topic ma jan 28, 2013 9:52 pm

Ryan

Ryan

Ik ben in de week van Carnaval weg!!! Lekker wintersport en daag dom caranaval <3
De 9e tot de... 17e ofzo!!!
Snowboarden met mijn nieuwe freestyle board... Zoveel. Zin.

115Afwezigheids topic - Pagina 5 Empty Re: Afwezigheids topic do jan 31, 2013 1:25 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Aangezien ik school nu echt schandelijk aan het verwaarlozen ben, zal ik echt heel inactief zijn...

Sorry hiervoor mensen, maar zodra ik mijn zaakjes weer op orde heb, zal ik weer langzaamaan terug komen.

116Afwezigheids topic - Pagina 5 Empty Re: Afwezigheids topic do maa 21, 2013 4:38 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Ik meld maar even dat het kan zijn dat ik al een lange tijd niet gepost heb en dat waarschijnlijk ook nog een tijdje kan duren.. Ik sta nu 4 onvoldoendes en om nog over te kunnen gaan naar wat ik wil moet er sowieso 1 weg en het liefste allemaal, dus ga ik overal nog een paar weken goed voor leren.. Sorry als iemand dus al lang aan het wachten is op een post, maar school vind ik atm toch belangrijker. c:
Ik zal in een van de weekenden wel proberen te posten. Sorry voor het lange wachten en de inactiviteit dus. ;3

117Afwezigheids topic - Pagina 5 Empty Re: Afwezigheids topic ma jul 22, 2013 3:19 am

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Vanaf 13:00 vanmiddag weg. Ben volgende week maandag weer terug, verwacht niet dat ik daar interwebz heb.

Dus val terug op Aya als je vragen hebt.

118Afwezigheids topic - Pagina 5 Empty Re: Afwezigheids topic di jul 23, 2013 11:18 am

Jelenco

Jelenco

Ik ga vanaf morgen ongeveer tot ergens midden (misschien eind augustus) niet actief zijn.
Drukke periode + vakantie

119Afwezigheids topic - Pagina 5 Empty Re: Afwezigheids topic do aug 01, 2013 8:45 am

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Tot 20 augustus nauwelijks tot geen interwebs. Mss post ik wel maar ik denk het niet.

Dag lieve mensjes.

120Afwezigheids topic - Pagina 5 Empty Re: Afwezigheids topic ma sep 23, 2013 7:12 am

MoonRay

MoonRay

Ik ben er voorlopig niet. Ik heb heel veel aan mijn hoofd, en moet eerst aan mezelf werken. Ik heb namelijk even geen zin in schrijven, ik moet eerst weer zin krijgen in mijn leven. Kort samengevat, ik voel me klote.

121Afwezigheids topic - Pagina 5 Empty Re: Afwezigheids topic zo okt 06, 2013 11:30 am

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Ik ben van maandag tot en met vrijdag in Engeland; means dat ik niet kan en ga posten. - Plus inspiratie-dood voor bijna alle karakters... -

Dus ik zie jullie zaterdag/vrijdagavond weer <3

122Afwezigheids topic - Pagina 5 Empty Re: Afwezigheids topic ma jan 12, 2015 6:43 pm

Kaya Scodelario

Kaya Scodelario

Ik meld me even officieel af tot en met volgende week donderdag. Het spijt me zeer, maar ik moet het even doen om die hertentamens te halen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum