Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Afwezigheids topic

+36
Ryan
Pasqual Scodelario
Ty
Perrie
Amico
Enzo
Fenna
Dyrell
Jaimy
Scrum
Nick
Edward
Gibrendo
Yannick
Solance Ainsworth
Iris
Admin
Melanie
Olivia
Mido
Valerie
Tick tock time's keeps go
Iana
Reggi
Flair
Shadow
Kirsten
Claudia
Drew
Isaura
Quayden
Baco
Lena
Kiriya
Ashley
Darren
40 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 5]

51Afwezigheids topic - Pagina 3 Empty Re: Afwezigheids topic za okt 15, 2011 8:13 pm

Lena

Lena

Mensjes, sorry voor mijn mega-inactiviteit en die zal nog wel even duren. Ik heb namelijk niet zo'n denderend rapport gehad dus ik mag er gewoon niet meer, en mijn inspi is helemaal plat. Ik reageer zeker niet deze week behalve als er een of ander wonder gebeurt. Sorry voor alle mensen die een topic hebben met Lena of Mel.

52Afwezigheids topic - Pagina 3 Empty Re: Afwezigheids topic do nov 17, 2011 7:30 pm

Gast


Gast

Hello peeps, aanstaande maandag ga ik met school een weekje naar de Barneveldse school. Ik kan mijn laptop meenemen, maar de lessen duren van half 9 tot half 5, dus heb dan geen tijd om online te komen. na die lessen kan dat natuurlijk wel, maar ik zit met iemand anders op de kamer, dus vind het niet heel gezellig om dat uitgebreid te posten.

Xxx

53Afwezigheids topic - Pagina 3 Empty Re: Afwezigheids topic ma nov 21, 2011 7:02 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Hello [=

Aangezien mijn rapportje niet zo heel erg goed was en ik heel hard mijn best moet doen om op de havo te blijven kan ik minder vaak online komen en dus ook minder snel posten. Daarbij zit ik in een super inspiratie blok waar ik maar niet uit wil komen. Heel vervelend

Dit geld voor Darren - Urise - Leroy en euhm dat was het wel Very Happy

- Rachel

54Afwezigheids topic - Pagina 3 Empty Re: Afwezigheids topic ma nov 21, 2011 7:31 pm

Shadow

Shadow

Bij mij hetzelfde probleem als bij Darren. Ik heb veel problemen gehad de laatste paar weken met me ouders.. Dus ik denk dat ik me maar even gedeist hou!

dit geld voor Mido Shadow Jayson uhm.. EN volgens mij was dat het wel!

X Jenna

55Afwezigheids topic - Pagina 3 Empty Re: Afwezigheids topic di nov 22, 2011 5:49 pm

Gast


Gast

Writersblock, dus posten met Elwynn, Alice en Solance zal ubertraag gaan, maar ik heb liever kwaliteitposts dan flutpostjes. (:

56Afwezigheids topic - Pagina 3 Empty Re: Afwezigheids topic zo jan 08, 2012 12:24 pm

Admin

Admin
Admin

Vanwege mijn opleiding, ga ik het de komende weken druk krijgen als een motherfucker, dus hoogstwaarschijnlijk ben ik aardig wat minder online. (zegt iemand die nog maar een dag lid is, maar hey; you get the point)

57Afwezigheids topic - Pagina 3 Empty Re: Afwezigheids topic zo jan 08, 2012 5:08 pm

Iris

Iris

Veel huiswerk ect. dus kom rond 4 uur pas online ga wel proberen elke dag te posten ik heb het over de account's : Iris & Florentinio

Sorry alvast

58Afwezigheids topic - Pagina 3 Empty Re: Afwezigheids topic di jan 10, 2012 6:53 pm

Gast


Gast

Tis weer zover, de vakantie is voorbij en ik word overladen met huiswerk. Niet normaal gewoon.

Darren, Alexander en Urise gaan daardoor wat inactief worden vrees ik..

59Afwezigheids topic - Pagina 3 Empty Re: Afwezigheids topic di jan 10, 2012 6:56 pm

Gast


Gast

Darrell, Viyave, Brian en Duchesse gaan ook wat langzamer reageren waarschijnlijk, loop achter met wat dingen op school... maar probeer wel zsm. te reageren natuurlijk. (:

60Afwezigheids topic - Pagina 3 Empty Re: Afwezigheids topic wo jan 11, 2012 10:04 am

Gast


Gast

Sorry voor de dubbelpost. Allevier de accountjes die hieronder staan gaan nóg langzamer reageren, want mijn oma heeft het geweldige idee bedacht om mijn laptop in de kelderkast te proppen totdat ik al mijn huiswerk af heb gemaakt... kreun. ninja

61Afwezigheids topic - Pagina 3 Empty Re: Afwezigheids topic wo jan 11, 2012 7:16 pm

Gast


Gast

Gelukkig, het is opgeheven. ^^" Sorry voor de driedubbelpost.

62Afwezigheids topic - Pagina 3 Empty Re: Afwezigheids topic di feb 07, 2012 1:43 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Met Solance kan ik even niet posten, ben met paardrijden van een steigerend paard getyfd en heb nu mijn linkerpols zwaar gekneusd, om te huilen, want vandaag krijg ik mijn nieuwe camera... Damn. xD

63Afwezigheids topic - Pagina 3 Empty Re: Afwezigheids topic do feb 16, 2012 10:08 pm

Gast


Gast

Vanaf morgenavond ben ik tot maandag de 27ste niet online. Sorry voor de mensen die een topic met me hebben!

64Afwezigheids topic - Pagina 3 Empty Re: Afwezigheids topic do feb 16, 2012 10:10 pm

Gast


Gast

Ik ben vanaf ehm, zaterdagochtend niet meer te bereiken en ben afwezig. Solance dus automatisch ook. Zondag de zesentwintigste ben ik weer terug. Of zaterdag. Houd rekening met zondag. Razz

65Afwezigheids topic - Pagina 3 Empty Re: Afwezigheids topic vr feb 17, 2012 7:35 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Vanaf overmorgen zal ik de hele vakantie weg zijn, een weekje, aangezien ik bij m'n oma en opa ben. ;3

https://paradigm-shift.actieforum.com

66Afwezigheids topic - Pagina 3 Empty Re: Afwezigheids topic vr feb 17, 2012 7:37 pm

Gast


Gast

vanaf zaterdag tot volgende week zaterdag zijn. Demi en Zayn afwezig Very Happy

67Afwezigheids topic - Pagina 3 Empty Re: Afwezigheids topic zo feb 19, 2012 12:41 pm

Yannick

Yannick
Topposter

Dit weekend ben ik afwezig inverband met carnaval. Hopelijk kan ik maandag weer beginnen met overdag te posten. ALs ik dan geen kater heb.

68Afwezigheids topic - Pagina 3 Empty Re: Afwezigheids topic zo feb 19, 2012 12:52 pm

Gibrendo

Gibrendo

Ik zal het komende weekend, tot dinsdag normaal afwezig zijn, het is carnaval en heb vandaag al een kater dus zal het nog wel wat erger zijn. Vanavond kan ik nog posten normaal maar dan tot dinsdag niet meer.
Dit geld voor Isaura, Gibrendo, Nida en Frau maus

69Afwezigheids topic - Pagina 3 Empty Re: Afwezigheids topic zo feb 19, 2012 10:21 pm

Edward

Edward

Ik ben dus al vanaf zaterdag wat meer afwezig geweest, maar om het toch nog even te melden; ik vier Carnaval dus zal tot dinsdag niet meer veel posten of online komen. Misschien die week daarna ook, dat weet ik nog niet. ^^'

70Afwezigheids topic - Pagina 3 Empty Re: Afwezigheids topic wo apr 18, 2012 7:36 am

Darren

Darren
Ex-Admin

Tijdelijke pauze voor mezelf. Vind het niet zo leuk meer.

Zie wel wanneer k weer actief word.

71Afwezigheids topic - Pagina 3 Empty Re: Afwezigheids topic zo apr 29, 2012 9:39 pm

Gast


Gast

Ik ben van maandag tot woensdag weg Smile

72Afwezigheids topic - Pagina 3 Empty Re: Afwezigheids topic ma apr 30, 2012 11:33 am

Valerie

Valerie

Ik ben vanaf vandaag tot donderdag op vakantie dus kan niety posten dan..

Bye<333

73Afwezigheids topic - Pagina 3 Empty Re: Afwezigheids topic di mei 01, 2012 9:13 am

Gast


Gast

Vanaf vandaag tot morgen ben ik naar me opa en oma. Ik kan nog wel posten maar niet regelmatig zoals eerst =) Sorry Riot en Nocture/Pasqual ik probeer zoiezo vandaag nog 1x te reageren ook morgen 1x of 2x

74Afwezigheids topic - Pagina 3 Empty Re: Afwezigheids topic vr mei 04, 2012 10:16 pm

Iana

Iana
Ex-Admin

Volgende week zware toetsenweek + weekendje Ardennen.
Zal dus niet online kunnen komen.

https://paradigm-shift.actieforum.com

75Afwezigheids topic - Pagina 3 Empty Re: Afwezigheids topic di mei 22, 2012 9:14 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Ik meld ff een tot onbepaalde tijd mijn afwezigheid... I'll be allright, maar ik kan even echt niets hebben, wil zo graag posten maar er komt niets uit wat in mijn ogen goed genoeg is en nouja. x] Het komt erop neer dat ik meer op Solance lijk dan op Pasqual/Shannon/Nocture/Kaya x]
Sorrysorrysorry allemaal. Maar ik kom zo snel als 't maar kan terug!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum