Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Afwezigheids topic

+36
Ryan
Pasqual Scodelario
Ty
Perrie
Amico
Enzo
Fenna
Dyrell
Jaimy
Scrum
Nick
Edward
Gibrendo
Yannick
Solance Ainsworth
Iris
Admin
Melanie
Olivia
Mido
Valerie
Tick tock time's keeps go
Iana
Reggi
Flair
Shadow
Kirsten
Claudia
Drew
Isaura
Quayden
Baco
Lena
Kiriya
Ashley
Darren
40 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 5]

1Afwezigheids topic Empty Afwezigheids topic di jun 29, 2010 2:09 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Ashley had er al eentje aangemaakt, maar ik dacht misschien is het handig om een centrale te maken nu we de vakantieperiodes tegemoet komen. Hier kan je dus melden wanneer je afwezig bent voor hoelang etc.

Laat ik maar alvast beginnen
De 2e week van de vakantie van 9 t/m 18 juli kan ik niet online komen. Ik zit namelijk in verweggiestan Wink

2Afwezigheids topic Empty Re: Afwezigheids topic di jun 29, 2010 5:00 pm

Ashley

Ashley

Jaa! :')

Ik ben op vakantie vn 28-08 tot 31-08 (niet zo lang, I know ^^)
Ik heb enkele zware werkdagen, ong 26/08, 01/08, 20/08 en 21/08 (kom ik WRS niet online.
Juli = Shopmaand maw, enkele dagen ribbedebie ( weg :') )
Kga ook ergens nog naar zee voor een week maar weet niet precies wanneer..
En dan nog baby-sit dagen..
Oh ja, aangezien ik een soort 'vakantie'job heb op een manege zal ik meestal 's avonds pas online zijn, gezien er kampen zijn.

Greetz, Ash & Chels

3Afwezigheids topic Empty Re: Afwezigheids topic di jun 29, 2010 9:25 pm

Gast

Gast

De tweede week en waarschijnlijk ook de derde week ben ik er niet. Misschien nog langer, maar dat weet ik niet zeker.

4Afwezigheids topic Empty Re: Afwezigheids topic wo jun 30, 2010 7:41 pm

Kiriya

Kiriya

Ik heb nog school Razz
PWWeek wel te verstaan avnaf vrijdag dus daarom zal ik ook minder actief zijn van

01'07'10 tot 09'07'10

Dit dus vanwege de Proefwerkweek. Ik zal proberen online te komen maar of ik dan ook kan posten is de vraag.

5Afwezigheids topic Empty Re: Afwezigheids topic vr jul 02, 2010 6:05 pm

Lena

Lena

Ik ga er een tijdje niet zijn. Ik weet niet hoelang exact. Maar vanaf de vijfde tot de tiende ga ik er niet zijn, ik ga op kamp. Sorry voor alle mensen die met mij een topic hebben. Dus ons Saricha en Sweet Dream gaan er ook niet zijn. Maa rik beloof dat ik zo snel mogelijk reageer op alle topics!

6Afwezigheids topic Empty Re: Afwezigheids topic ma jul 05, 2010 11:02 am

Gast

Gast

Komende paar dagen en de 2e + 3e week kan ik niet online komen. Ga met de boot opstap, zeilkamp en daarna nog vakantie met me ouders Wink De rest van de data geef ik nog wel door =D

7Afwezigheids topic Empty Re: Afwezigheids topic di jul 06, 2010 10:50 am

Gast

Gast

Ik ben van 8 t/m 26 juli weg. Kan zijn dat het wat uitloopt gezien m'n vader
last van zijn rug heeft en dus eventueel niet kan rijden.

8Afwezigheids topic Empty Re: Afwezigheids topic do jul 08, 2010 4:22 pm

Baco

Baco

Hopelijk lezen degene voor wie dit belangrijk is dit even.
Zaterdag (10-07) ga ik op vakantie, hoe lang ik weg ben is onzeker. Maar reken maar op 2 weken. In de tussentijd liggen de activiteiten van de kudde stil. Rangen deel ik zo snel mogelijk uit zodat dat wel is geregeld.

9Afwezigheids topic Empty Re: Afwezigheids topic zo jul 18, 2010 12:56 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Omdat Esmée het verkeerd neer had gezet hierbij even haar post.

Hee mensies!

Vandaag ga ik op vakantie en het leek me wel handig om dan even door te geven voor hoelang enzo...

oke, we gaan dus vandaag(18-07) weg en komen donderdag(22-07) weer terug, vrijdag(23-07) rond tien uur gaan we naar Driebergen en komen twee weken later(06-08) weer terug, dan ben ik die zaterdag 1 dag thuis(kan ik wel posten) en vertrekken zondag voor 1 weekje naar Frankrijk.

Ik ben dus in totaal 4 weken weg en kan de eerste week sowieso niet posten, de twee weken in Driebergen alleen als we internetverbinding hebben en de laatste week ook niet posten.

Zo, ik dacht laat ik dit eens even doen dan weten de mensies met wie ik in een topic zit dat ik niet reageer.

Om wie gaat het:

-Esmée
-Kini
-Indigo
-Armani

Byee!

10Afwezigheids topic Empty Re: Afwezigheids topic do jul 29, 2010 6:58 pm

Baco

Baco

Helleu people van het goede leven Very Happy

Ik ga vanavond lekker foetsie naar mijn opa (wat een zin heb ik daarin elmo ) Daar blijf ik tot volgende week dinsdag avond. Ik de komende paar dagen heeft Kiriya de leiding. Allemaal luisteren naar haar dus! O, en noem haar Koningin Kiriya. Dan is ze lief voor je joy

Het geldt voor;
Alex
Kangin
Darren
Urise
Tatiana
Leroy
en miss nog een accountje. Weet ik niet meer xD

Fijne vakantie allemaal ^^

11Afwezigheids topic Empty Re: Afwezigheids topic di aug 17, 2010 4:01 pm

Kiriya

Kiriya

Ik ben vanaf morgen ( 18'08) twee weken op vakantie.
Het kan zijn dat ik soms online ben maar ik weet niet of ik dan ook kan reageren.
Dat geldt dus voor de volgende accountjes:

- Kiriya
- Heroe
- Symph(ony)
- Ann

12Afwezigheids topic Empty Re: Afwezigheids topic vr sep 10, 2010 3:05 pm

Darren

Darren
Ex-Admin

Hallo allemaal!

Hier wil ik even mededelen dat ik Mido een week niet kan laten posten! Dit is erg spijtig voor de mensen met wie ik in het topic zit, maar dit hebben jullie te danken aan ene Esmée Ik heb een weddeschap met haar afgelegd, en dat gaat alsvolgt.
Als ik een hele week ( dus tot volgende week donderdag) niet post, dan win ik de weddenschap en dan mag ik met haar in het topic bij huizen helemaal naar Las vegas vliegen en een heel uitgebreid topic er van maken en trouwen we daar. Als zij wint, dan doen we het zo: In vliegtuig komen terug zijn getrouwd. Nu maar hopen dat ik dus win!

Sorry voor het ongemak voor de stille topics nu ! maar het is voor een goed doel!

xx Taylor & Mido

Omdat het weer eens verkeerd stond..

13Afwezigheids topic Empty Re: Afwezigheids topic vr sep 10, 2010 8:49 pm

Gast

Gast

Sorry ik had het niet zien staan, volgende keer let ik er wel op !

14Afwezigheids topic Empty Re: Afwezigheids topic vr sep 10, 2010 9:30 pm

Lena

Lena

Dag lieve mede mensen, het spijt me voor mijn langdurige afwezigheid (Saricha ook) ik heb een heleboel problemen met het internet, dus ik ga voor onbepaalde tijd nog afwezig zijn, een week of zo denk ik. Het spijt me vrseelijk, ik zal zo veel mogelijk bij vriendinnnetjes proberen te reageren.

15Afwezigheids topic Empty Re: Afwezigheids topic za sep 11, 2010 11:56 am

Gast

Gast

School is weer begonnen en ik heb nog steeds problemen met mijn ouders. Hierdoor kan ik niet zo vaak online komen als voor de vakantie. Sorry. Alle topics die ik met Alex heb probeer ik zo goed mogelijk te onderhouden. Wink

16Afwezigheids topic Empty Re: Afwezigheids topic zo sep 26, 2010 10:59 pm

Quayden

Quayden

Hallo,
Quayden, Tishya en Ethan zijn de aankomende week even afwezig, gezien ik me even bezig moet gaan houden met school om niet mega achter te gaan lopen...
Heel misschien antwoord ik een keer in een topic, maar ga daar maar niet van uit. Ik hoop vanaf komend weekens wel gewoon weer actief te kunnen zijn.

Cheers

17Afwezigheids topic Empty Re: Afwezigheids topic ma sep 27, 2010 7:24 am

Isaura

Isaura

Hee allemaal!
Ik wil even laten weten dat ik 4,5 en 6 oktober waarschijnlijk niet op de computer zal kunnen door plattelandsklassen met school.

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

18Afwezigheids topic Empty Re: Afwezigheids topic zo okt 10, 2010 12:59 pm

Drew

Drew

Ik ben 15 t/m 18 oktober naar parijs, dus dan ben ik er niet. Misschien maandag middag nog, maar ik weet niet of ik dan nog leef. elmo
Verder ben ik 23 Oktober weinig tot niet online aangezien Joya dan komt (:
Dit geld voor; Kaidro, Fenna, Naomi, Steef en Amarent. Smile

19Afwezigheids topic Empty Re: Afwezigheids topic zo okt 10, 2010 1:11 pm

Claudia

Claudia

Jep, 23 Oktober ben ik er ook niet

Want Joya komt _o-

20Afwezigheids topic Empty Re: Afwezigheids topic zo dec 26, 2010 11:33 pm

Gast

Gast

Ik ben foetsie.

Ik meen het serieus, ik heb het heerlijk gevonden hier mensjes maar ik ben t beu :']

Kidding.. Denk ik O.O
Nee serieus, kidding :]

ik ben vanaf morgen tot en met 29 december weg ('s avonds laat kom ik trug) ik zal als ik terug ben alles even controleren en als het me lukt nog terug reageren.
Jullie kunnen gewoon blije topicjes openen die voor de volgende karakters bedoeld zijn / erin reageren:

Farai, Kiriya, Symphony (die ik overigens weer actief maak maar met een kleine aanpassing >=]) en dat was het :]

Hoop dat jullie allemaal een fijne kerstmis hebben gehad <3
En nu ga ik denk ik want ik moet morgen om 5 uur op zodat ik om 7 uur klaar sta voor mijn nerdy-muziekkamp met 30 december een concert >=]

Spoiler:

21Afwezigheids topic Empty Re: Afwezigheids topic vr feb 11, 2011 8:27 pm

Gast

Gast

Ik ben voor onbepaalde tijd afwezig, internet is afgevallen.

22Afwezigheids topic Empty Re: Afwezigheids topic wo apr 20, 2011 9:47 pm

Gast

Gast

Afwezigheids topic 21ct63c

23Afwezigheids topic Empty Re: Afwezigheids topic vr jun 17, 2011 9:46 pm

Kirsten

Kirsten

Het spijt me zo als ik weinig post de laatste dagen. Excuzeer mij dan even. Want volgende week heb ik examens. Ik probeer zo veel mogenlijk te posten, maar het kan zijn dat ik soms wat topics oversla. Maar na donderdag maak ik het weer goed. mvg

24Afwezigheids topic Empty Re: Afwezigheids topic di jun 28, 2011 10:31 pm

Gast

Gast

ik ga ook weer op vakantie [aa]

a.s. zondag ga ik tot donderdag weg

Dan ga ik die dinsdag daarna 4 weken foetsie, dan hebben we nog 1 week over waarin ik wel kan posten maar niet zo heel veel i.v.m. kaften(wat bij mij op de een of andere manier vrij lang duurt) En misschien is het wel te warm om binnen te zitten. Hoewel ik het binnen meestal koeler vind dan buiten, maar ik mag dan niet de heletijd binnen zitten vsn mijn moeder.

Dit geld voor: Esmée, Caine, Breezer, Mercury, Melody, Spartan, Sensation, Hopscotch en natuurlijk Kini

Xxx

25Afwezigheids topic Empty Re: Afwezigheids topic di jun 28, 2011 11:02 pm

Shadow

Shadow

Halootjes!! Ik ga werken/vakantie/ en andere dingen doen. Dus ik zit niet de hele dag achter de computer of dat soort geval. Dus ben ik ook niet vaak online. Dit betekend voor een heleboel mensen ( en dit vraag ik netjes) of die alsjelieft niet zo vaak willen vragen of ik wil posten ALSJEBLIEFT MENSEN ik weet dat posten belangrijk is op je acc op pijl te houden, maar niet de godsganzelijke dag aub.
ik ga 3 weken op vakantie de rest ga ik meer werken, dus zal ik minder gaan posten vanwege zomervakantie. Dus niet binnen zitten ga naar buiten jongelui!!

Mido - Taylor - Shadow - Fame - santos

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 5]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum: