Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het Inspiratie-topic

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Het Inspiratie-topic Empty Het Inspiratie-topic do feb 02, 2012 5:55 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Ja mensjes, want ik heb op het moment voor veel dingen - vooral sentimentele en verdrietige dingen - inspiratie. Maar om jullie wat te helpen - als je zelf geen of nauwelijks inspiratie hebt - moet je muziek gaan luisteren. :3

Hoe krijgen jullie inspiratie? Deel hier je tips enzu.

2Het Inspiratie-topic Empty Re: Het Inspiratie-topic do feb 02, 2012 6:34 pm

Gast


Gast

ik heb een keer een huge post geschreven toen ik energy van super de boer op had :whaha:

Maar dat telt vast niet elmo

Ik ben in mijn vrije tijd veel met paarden bezig, waaronder veulens die wel eens capriolen uithalen, dus als er iets gebeurd zou ik dat kunnen verwerken in een post.

En verder lijkt het alsof ik een inspi batterij heb. Als ik bijvoorbeeld een huge post schrijf dan is gelijk de batterij leeg en moet hij opgeladen worden, dan kan ik namelijk even niks meer bedenken, haha xD

3Het Inspiratie-topic Empty Re: Het Inspiratie-topic do feb 02, 2012 6:42 pm

Isaura

Isaura

Ik heb altijd muziek opstaan en het valt mij op dat als ik een zielig liedje opzet ik een zieligere post heb.
Maar als ik dan Dubstep ofzo op het staan, ik weer een heel hyper post krijgen. Dus zoek ik een liedje dat een beetje past bij het soort post dat ik wil maken en blijf ik het afspelen tot mijn post klaas is (aa)

Daarnaast verwerk ik ook nog de dingen erin die ik zelf meemaak. En probeer ik ook een beetje de omgeving te beschrijven.

https://www.youtube.com/watch?v=IyXWWUrWKss

4Het Inspiratie-topic Empty Re: Het Inspiratie-topic do feb 02, 2012 6:56 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Ayeee, dus ik ben niet de enige die dankbaar gebruik maakt van muziek :3

5Het Inspiratie-topic Empty Re: Het Inspiratie-topic do feb 02, 2012 10:15 pm

Gast


Gast

Ik ben gewoon.. ik maak nergens gebruik van. xD Gewoon periodes dat ik heel veel inspiratie heb en tijden dat het wat minder is en er gewoon niks nuttigs uitkomt.. >.<

6Het Inspiratie-topic Empty Re: Het Inspiratie-topic za apr 21, 2012 4:33 pm

Admin

Admin
Admin

Muziek ^^ Altijd. Allerlei soorten Rock en klassiek en zo :3 Verder... nya, ik krijg vaak inspiratie van sferen; beelden van bepaalde landschappen, bijvoorbeeld.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum