Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Give your feet a chance, they'll do all the thinking. -Paco-

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Ryan

Ryan

Hij had zijn handtekening gezet, met een simpele glimlach op zijn gezicht. Een kleine krabbel, die toch zoveel geld van zijn rekening had gehaald en hem een nieuw paard had bezorgd. Hij had nooit gedacht dat er in een beetje inkt zoveel waarde zat. Daarbij was het niet eens een prachtige vulpen, maar een simpele balpen. Zo'n zielige die je voor nog geen tien cent koopt bij de supermarkt. Nee, hij had er totaal geen spijt van, maar het verbaasde hem dat ze al het recht hadden met een paar lijntjes inkt.

* - * _ * - * _ * - * _ *

Het voelde als de dag van gisteren dat hij de handtekening had gezet. Maar dat was ook zo, het was pas een dag geleden dat hij het dier had gekocht. Hij mocht het op gaan halen. Hij stapte het bed uit en na een douche ging er wat gel in zijn haren en stond hij met een simpele spijkerbroek en geruite blouse beneden.
"We gaan voor een maandje weg Ryan, we hebben een prachtige auto gezien." Zijn moeder keek hem met een glimlach aan en hij knikte enkel.
"Ik heb een paard gekocht." Zijn vader stond naar het aanrecht gericht, maar draaide zich nu om.
"Je hebt wat, jongen?" Vroeg hij voor de duidelijkheid. Hieruit kon hij al opmaken dat zijn vader het niks vond. Maar het zorgde voor een lach op zijn gezicht.
"Ik ga het paard kopen dat ik gister heb gekocht." Zijn moeder stond op en gaf hem een knuffel.
"Wat fijn voor je, dan ben je tenminste niet helemaal alleen." Ze was blij te horen dat hij het had gedaan, maar zijn vader leek er niet helemaal achter te staan.
"Waar wil je het beest laten?" Het was een logische vraag, maar Ryan haalde enkel zijn schouders op.
"Tot vanavond." Met dat gezegd te hebben liep hij de deur uit en haalde bij de bakker snel een broodje en vervolgde zijn weg naar het dier. Hij wist waar het stond, dus Ryan was er al snel aangekomen en stak zijn kop de stal in.
"Paco." Zei hij rustig en glimlachte naar het dier. Hij bekeek het, was benieuwd hoe het reageerde. Als het rustig reageerde, kon hij het dier misschien mee naar de weide nemen. Hij had er niet heel goed over nagedacht voordat hij het dier had gekocht. Hij had er een foto van gezien en wilde gewoon een paard. Deze zag er dan ook nog eens grappig uit, wat wilde hij nog meer?
Ryan haalde een wortel tevoorschijn om deze aan het dier te geven, paarden vonden het vaak lekker en hij moest iets als welkomstcadeau voor het dier meenemen.
"Ik ben je nieuwe papa." Hij grijnsde naar het dier, al zou deze het niet verstaan hebben.

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum