Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Me= Likes tigers and lions (open)

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Me= Likes tigers and lions (open) Empty Me= Likes tigers and lions (open) zo apr 15, 2012 11:05 am

Beyoncé.

Beyoncé.

Eindelijk, ze was er. Grijnzend stapte het slank meisje de jeep, haar vader glimlachte en sloot de deur. Beyoncé grinnikte en zwaaide toen hij wegreed. Voor haar was de gigantische ingang, waarboven duidelijk ZOO te lezen was. Na een kaartje gekocht te hebben liep ze de dierentuin in. Ze pakte de kaart erbij en gleed er met haar vinger overheen Ze keek naar links, waar de zogenaamde Sea Life Cliffs te zien waren. Ze haalde even diep adem en liep verder. Ze wilde iets.. Interessanter hebben.
Het duurde even voor ze aan kwam bij de tijgers. Ondertussen had ze al heel veel foto’s en filmpjes van de vele dieren die ze gezien had. De tijgers waren altijd beesten die haar vreselijk fascineerden.. Tijgers en leeuwen vooral, dan. Ze richtte haar blik op een tijger die met een bal aan het spelen was. Een zachte grinnik kwam uit haar mond. Het zag er zo onschuldig uit. Dat terwijl een tijger helemaal niet zo onschuldig was. Ze wist maar al te goed dat als je in zijn hok terecht zou komen - hoe je dat dan ook voor elkaar kreeg - je nog lang niet jarig was. Hij zou je levend verscheuren, een gebeurtenis die ze liever niet meemaakte. Ze hief haar wenkbrauwen even op en hield haar camera voor zich. Ze leunde een beetje naar voren en keek een tijger aan. Deze keek net om toen zij de foto maakte, waardoor ze alleen zijn zijkant op de foto had. “Ugh,” zuchtte ze droogjes. Waarom werkten die beesten niet mee als ze hen op de foto wilde zetten? Ze waren mooi, dus ze konden best gewoon meewerken. Een diepe zucht verliet haar mond. Nog een keer, dacht ze bij zichzelf. Ze richtte de camera op een andere tijger en drukte op het knopje. Deze bleef wel goed zitten. Ze keek even tevreden naar de foto die ze net gemaakt had en stopte de camera weg.
Ze liep door naar de leeuwen, waar ze opnieuw wat foto’s maakte, maar uiteindelijk kalm bleef staan. Ze had een lichte glimlach op haar gezicht staan terwijl ze haar blik gericht had op een vrouwtjesleeuw, die kalm en arrogant rond liep. Ze leken zich niets van de toeschouwers aan te trekken, wat Beyoncé liet grijnzen. Ze wist maar al te goed hoe het was om in de ‘spotlights’ te moeten staan.Dieren hadden minder privacy nodig dan de mens. Even haalde ze diep adem. De dag was nog lang niet voorbij. Maar.. Toch had ze er steeds minder zin in, aangezien ze hier in haar eentje was. Bepaald gezellig was dat niet..

2Me= Likes tigers and lions (open) Empty Re: Me= Likes tigers and lions (open) zo apr 15, 2012 2:16 pm

Gast

Gast

"Jake kom nou." Zei Jess tegen haar broertje die bij de slangen bleef kijken. Ze moest op hem passen de hele dag. Nou dan gingen ze maar naar de dierentuin. Als ze thuis bleven kreeg ze weer op der kop dat Jake de hele tijd achter zijn spelcomputer zat. Mopperend kwam hij,waarna Jess hem en speelse stomp op zijn arm gaf. "Auw Jess." Zei hij meteen. Ze lachte om zijn reactie. De baby, hij had helemaal geen pijn. Ze voelde aan haar tas of de video camera er nog in zat. Ze moest van haar moeder bewijs filmen dat ze lol hadden. Met die gedachten zuchtte ze. Ze liepen richting de katachtigen. Zelf had ze het meer met honden,maar opzich leken ze daar ook wel weer een beetje op dus vond ze ze wel leuk. De tijgers waren leuk maar de witte was binnen,wat net juist haar lieveling was. Ze bleven er even naar kijken maar liepen daarna ook weer verder. Ze kwamen nog langs panters. Dat waren ook leuke beesten. Een daar van liep langs het glas steeds heen en weer. Arm beest, hij zat helemaal vol stress, wat ze zeker kon begrijpen. Je kon in zon hok bijna nergens heen. Uiteindelijk kwamen ze bij de leeuwen uit. Het was er nit druk er stonden een stuk of drie mensen te kijken maar twee daarvan gngen er al weer weg. "Oke Jake, ga daar staan met een lach dan zal ik je filmen." Zei ze glimlachend. Jake had er dus duidelijk geen zin in maar Jess duwde hem naar voren. Hij ging daar nu met een boze porem staan. Jess had onder tussen al de camera aan gedaan. "Kom op Jake, lachen." Zei ze met een hoog stemmetje. Meteen moest ze lachen. Jake werd een beetje pissig en gaf Jess een duw,waardoor ze naar achteren ging. Lachend nog wel. Ze lachte bijna altijd wel. Ze botste tegen een vrouw op. "Oeps." Zei ze waarna ze op haar lip beet. Ze keek het meisje nog een goed aan. " wacht, ben jij.....Beyoncé? Vroeg ze verbaasd.

3Me= Likes tigers and lions (open) Empty Re: Me= Likes tigers and lions (open) zo apr 15, 2012 2:53 pm

Beyoncé.

Beyoncé.

Ze leunde over de stenen rand van het verblijf van de leeuwen. Onder haar liepen de machtige beesten, eentje strekte zich uit en geeuwde. Beyoncé grinnikte, het verbaasde hoe weinig mensen er stonden, normaal was het altijd een drukte van belang. Vooral als de leeuwen gevoerd werden. Een ouder stel stond naast haar, ze glimlachte vriendelijk naar hen. Een meisje liep met zo te zien haar broertje naar het leeuwen verblijf. De jongen leek niet echt op zijn best gehumeurd te zijn, ze grinnikte. En dacht aan haar zus Solange die ouder dan haar was en haar vroeger ook overal naar toe sleepte. Het meisje haalde en camera tevoorschijn, ze zei wat op een hoog stemmetje. Beyoncé grinnikte weer en streek met haar hand door haar haren. Die perfect in model zaten, een losse vlecht. Die ze zelf onwijs sexy vond staan, Jake de jongen van de fokkerij. Die haar belle en mercury had verkocht vond het ook. Beyoncé grinnikte en liet haar gedachte weer varen, jake… Hij was aardig en sportief, gisteravond waren ze naar het strand geweest. Ze was zo in gedachte verzonken dat ze niet merkte dat er iemand tegen haar opbotsten. Het meisje van daarnet, die nu op haar lip beet. Ze glimlachte vriendelijk en wou net zeggen dat het niks uit maakte tot ze de ogen van het meisje groot zagen worden. Oh nee niet hier, niet nu. Maar de verdoemde woorden sprak het meisje al uit. Shit ze was herkend, niet zo moeilijk ook ze was gewoon gekleed als altijd. Hoewel ze het vandaag simpel hield, een los wit shirtje. Korte short jeans en ofcourse haar nieuwe hakken. Die voor een keer niet erg opvielen, al hoewel ze waren dan wel ruimschoots 10 cm hoog. Misschien wel meer ze meette ze nooit. Haar zwarte hoedje kon ook niet ontbreken, ja aan haar kleding kon je haar zo herkenen. ‘Yes I’m’ antwoorde ze vrolijker dan ze was, ze liet een glimlach verschijnen. Ze was iets langer dan het meisje door haar hakken. De jongen kwam nu ook hen kant op, ‘hi there’ begroette ze hem ook vrolijk. Zo pissig keek de jongen daarnet nog zo glunderde hij nu. ‘Ik was van plan een ijsje te halen, willen jullie er ook een?’ vroeg ze vriendelijk. Ze liep alvast vooruit, terwijl ze vrolijk haar hoofd heen en weer bewoog en het liedje. Next to me begon te neuriën, de ijscokar stond midden op het pleintje. Waar omheen het leeuwenverblijf was gebouwd.Ze draaide zich half om en wenkte de twee verbaasde mensen ‘komen jullie nog?’ vroeg ze met een big smile. Ze grinnikte, fans waren grappig.

Her clothesHer hair

4Me= Likes tigers and lions (open) Empty Re: Me= Likes tigers and lions (open) zo apr 15, 2012 5:35 pm

Gast

Gast

OMM...De enige echte Beyoncé stond gewoon voor haar. Jake kwam ook met grote ogen aan gelopen. ''Hi there.'' Zei Beyoncé tegen hem. Hij zei niks terug, hij leek wel verstijfd. ‘Ik was van plan een ijsje te halen, willen jullie er ook een?’ Vroeg ze. Jess slikte en knikte. Beyoncé liep al vooruit, maar Jess en Jake leken wel beelden, allebij kwamen ze niet voor uit. Ze wist niet hoe ze zich moest gedragen tegen over zo'n groot beroemd heid. Ze bedacht zich dat ze zich normaal ging gedragen, anders kwam ze zo stom over. Misschien kende ze wel Taylor Lautner. Dat was haar grote idool. Haar kamer deur zat onder de posters van hem,en zijn telefoon zat ook helemaal onder gespamd onder hem. Als ze hem ooit zou ontmoeten, dan dan dan....Dat wist ze niet. Maar nu ging ze met Beyoncé een ijsje eten, dat was al meer dan ze had durfen dromen. ‘komen jullie nog?’ Vroeg Beyoncé, wat Jess uit haar droom wekte. Ze gaf Jake een por in zijn rug, die ook wakker werd uit zijn droom. Jess deed nu normaal en liep richting Beyoncé. ''Ik ben trouwens Jess.'' Zei ze vrolijk en stak haar hand naar voren. ''Ken jij trouwens Taylor Lautner persoonlijk?'' Zei ze lachend. Dat moest ze gewoon even vragen.

5Me= Likes tigers and lions (open) Empty Re: Me= Likes tigers and lions (open) zo apr 15, 2012 6:11 pm

Beyoncé.

Beyoncé.

Ze bestelde een hoorntje met 3 bolletjes, citroen, chocolade en aardbei. Dit waren haar standaard smaken, al vanaf kinds af aan. De twee kwamen in beweging, aan hun voetstappen te horen. De ijscoman, een man met een grijzige snor en een vriendelijk gezicht. Die lachrimpels vertoonde, stond geduldig te wachten. Het meisje wat van de ‘schrik’ bekomen was liep voorop, gevolgd door haar broer. Ze stelde zich toen ze dichtbij genoeg stond, voor als Jess. Met een stralende glimlach schudde ze de hand van Jess, ‘aangenaam jess, ik hoef me niet meer voor te stellen denk ik’ antwoorde ze lachend. ‘Bestel maar wat je wilt, ik trakteer’ voegde ze er aan toe. Ze glimlachte om de vraag van Jess, ze hield wel van spontane mensen. ‘Persoonlijk niet echt… Maar ik heb z’n mobiele nummer wil je die of heb je die al’ zei ze met een knipoog. Ze richtte haar aandacht op de jongen diewaarschijnlijk het broertje van Jess was. ‘Hey, hoe heet je’ vroeg ze vriendelijk. Ze nam de jongen in zich op, hij was jonger dan d’r. Op dat soort momenten voelde zich echt te oud. Onderhand had Jess al haar bestelling gedaan en was de ijscoman bezig het gewenste ijs te scheppen.

6Me= Likes tigers and lions (open) Empty Re: Me= Likes tigers and lions (open) zo apr 15, 2012 7:29 pm

Gast

Gast

‘aangenaam jess, ik hoef me niet meer voor te stellen denk ik’ Zei Beyoncé lachend. Jess lachte mee. ''Nee dat hoeft niet meer, grinnikte ze.'' Met een grote glimlach schudde ze haar hand. Oke, die hand zou ze nooit meer wassen. Nee dat zou ze wel doen. Beyoncé was ook maar gewoon een mens, zo was dat maar weer gebleken. ‘Bestel maar wat je wilt, ik trakteer’ Zei Beyoncé. Dat was echt aardig van haar. Je zou niet elke fan die je tegen kwam trakteren op een ijsje. Dan was je zeker meer dan miljoenen euro's kwijt. ''Oh nou bedankt.'' Zei Jess. ‘Persoonlijk niet echt… Maar ik heb z’n mobiele nummer wil je die of heb je die al’ Zei Beyoncé met een knipoog. Jess keek even verbaasd, ze wist niet of het een grapje was, of ze hem echt had. Als ze die had, deed ze een moord voor dat nummer. Maar daar zou ze later wel op terug komen. Beyoncé vroeg aan Jake hoe hij heette. Een beetje stoer antwoorde Jake, zijn naam. Hij ging natuurlijk op school tegen al zijn vrienden zeggen dat Beyoncé hem op een ijsje had getrakteerd. Maar Jess zou nog wel vertellen dat hij dat niet mocht, aangezien iedereen dan binnen no-time zou weten dat ze hier nu in HH was, ook de paparazi. En dat leek haar niet zo leuk voor Beyoncé. Ondertussen bestelde ze allemaal een ijsje. Jess at lekker van haar ijsje en keek naar Beyoncé. ''Bedankt, volgende keer trakteer ik.'' Zei ze glimlachend. ''En hoe zit het met dat nummer?'' Zei ze lachend.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: