Hij dacht grinnikend terug aan haar opmerking, nee haar achterlaten zou hij niet durven. Dat zou haar hart breken dat wist hij zeker, dat klonk dan weer zo –ik-weet-zeker-dat-ze-veel-van-me-houd- achtig maar zo bedoelde hij het niet. Hij zou haar niet achter durven laten omdat hij wist dat hij daarmee veel pijn deed. En haar pijn doen was het laatste wat hij wilde, een pestkop had ze hem genoemd. Misschien was hij dat wel maar eerder een plaagkop (word rekent het goed O.o) alleen gebruikte niemand dat in het dagelijks leven. Achja ze had toch van hem gewonnen, al kwam het alleen maar omdat haar paard beter opgewarmd was en hij stopte voor haar. Isaura dacht duidelijk zichtbaar na, waarna ze haar schouders ophaalde. Hij grinnikte, lekker daar had hij wat aan. Ze spoorde haar paard aan tot een drafje en gebaarde naar hem dat hij moest volgen, gehoorzaam liet hij Aladan achter haar aan draven. Een paar meter voor een soort paddock stapte Isaura en hij, hij liet haar eerst afstappen en deed daarna hetzelfde. Isaura zadelde haar paard af, hij fronste lichtelijk maar wachtte tot verdere ‘commandos’. Ze glimlachte naar hem en huppelde naar hem toe, hij glimlachte en opende zijn armen. Ze sloeg haar armen rond zijn nek en drukte haar lippen op de zijne. Hij beantwoorde haar kus gretig en pruilde toen ze tussen twee kussen door wacht even zei. Hij glimlachte en knikte. Hij drukte haar tegen zich aan en drukte een kus op haar kruin, ‘ok maar wel terug komen hé’ zei hij toen toch maar met spijt. Hij hield haar hand nog even vast maar moest hem wel los laten toen ze weg liep, ze nam het zadel met zich mee. Ze wandelde een huis binnen, ondertussen zadelde Zayn Aladan, en gaf het zadel aan Isaura aan toen ze weer naar buiten gelopen kwam. Hij pruilde toen ze zei dat hij even moest wachten en ging toen maar op het hek van het paddock zitten en aaide Aladan tussen zijn oren. Hij keek naar het strand wat langzamerhand vol stroomde, met bezoekers die afkoeling wouden zoeken bij de zee. Hij grinnikte, in zwemmen had hij ook wel zin maar om nou in zijn boxer te gaan zwemmen? Dan wachtte hij liever nog even, hij zou wel een zwembroek tijdens het shoppen voor Isaura kopen. Isaura kwam weer naar buiten, anders gekleed een strakke paardrijbroek stond haar al sexy maar een rood, speels kleedje met rode ballerina’s eronder deed zijn hart een paar slagen harder slaan. Onschuldig keek ze hem aan toen ze op hem afliep, haar lippen kwamen niet lang daarna op de zijne. Hij proefde het zout van de zee op haar zachte lippen en streelde er plagend over heen. Hij gromde toen haar lippen weer van de zijne weken, hij sloeg bezitterig zijn armen om haar heen en trok haar wat dichter tegen zich aan. Haar hoofd belande op zijn borstkas, hij verplaatste haar handen naar haar heupen en legde zijn hoofd op haar schouder. Hij neuriede een liedje zachtjes terwijl hij heen en weer schommelde. Toen ze hem vertelde wat ze van plan was, vooral het woord ijsje trok zijn aandacht, glimlachte hij tevreden. ‘Souds great’ antwoordde hij enthousiast. Haar kus deed hem nog meer opfleuren, ze liepen samen over het strand. Het werd al aardig warm, er liepen gillende meisjes in hun bikini, achtervolgd door een paar jongens. Glimlachend keek Zayn toe hoe een jongen een meisje te pakken kreeg, ze smeekte hem om genade toen hij haar de kieteldood gaf. Hij zei iets plagends, het meisje keek hem verbaasd aan maar drukte toen haar lippen op de zijne. De jongen leek verrast maar kuste gretig terug. Zayn wende hoofdschuddend zijn hoofd af en glimlachte, de ‘kinderen’ waren 12 maximaal 14 jaar oud geweest, hun eerste liefde dus. Vroeger had hij ook een aantal vriendinnen gehad, hij hield niet altijd even veel van ze, sommige hadden zijn hart gebroken. Over het algemeen was hij best populair geweest toen hij op de middelbare zat. Isaura stopte met lopen merkte hij, automatisch draaide hij zich naar haar toe. Toen haar vingers zich in de zijne verstrengelde glimlachte hij met een opgetrokken mondhoek. Niets vermoedend boog hij naar voren, maar hij verloor zijn evenwicht. Verbaasd keek hij Isaura aan toen hij met zijn bips in het zand belande, what the? Ze ging op hem liggen met haar kin op zijn borstkast, haar voeten gekruist omhoog. Hij keek haar met geknepen ogen aan, won the game…never! Ze begon hem te kietelen en lachte toen hij kronkelend in het zand lag. Hij glimlachte onschuldig naar haar, hij pakte haar bij haar middel knuffelde haar niet zoals verwacht maar begon haar de kieteldood te geven. Hij rolde om zodat Isaura dit maal in het zand lag, ze probeerde zijn handen te ontwijken wat moeilijk ging. Hij bleef door kietelen tot ze zich over gaf. ‘Looks like Í won the game’ Hij rolde van haar af en leunde met zijn hoofd op zijn hand Isaura lag op haar zij, hij bekeek haar ogen. Die hem telkens weer verbaasde hoe mooi ze waren .Isaura toverde een onweerstaanbare glimlach op haar lippen, onbewust voelde hij een tinteling in zijn buik. Alsof er een stel vlinders er een party hielde. Isaura’s kus deed de vlinders oplaaien, al helemaal toen haar tong plagerig langs zijn onderlip streelde. Hij beantwoorde haar kus vol passie, hun tongen ontmoette elkaar en in zijn buik leek vuurwerk af te gaan. Hij woud dat hij dit nu op pauze kon zetten. Dat er verder niks naars zou gebeuren dat Isaura en hij altijd samen zouden zijn. Hij maakte een gekweld geluidje toen ze haar lippen van de zijne afhaalde en hem onschuldig nog een kusje gaf. Ze hadden geen woorden nodig om elkaar te begrijpen, de blik van Isaura was nieuwsgierig, oprecht en vooral vol liefde. Hij begreep dat hij over zichzelf ‘moest’ vertellen. Alsnog sprak ze de woorden uit. Hij maakte een mmm geluidje en beet op zijn lip, ‘euhm what you want to know?’ vroeg hij plagend. ‘ik ben half pakistaans, daar komt mijn naam ook vandaan. Ik heb hele lieve ouders ‘ begon hij, een glimlach sierde zijn gezicht. ‘Ze wonen nog steeds in pakistan, maar we hebben veel contact via skype, mijn zusje woont wel in Nederland ze heeft er om gesmeekt. En woont nu bij mijn tante, mijn broer is 2 jaar ouder dan me en woont in Nederland. Maar reist vaak af naar Pakistan.’ Vervolgde hij toen hij over zijn familie sprak straalde zijn gezicht liefde af en begonnen zijn ogen te stralen. ‘Mijn jeugd was goed, heel goed zelfs, mijn ouders kwamen naar Nederland ik groeide hier op. Maar ze zijn nadat ik op mijzelf woonde weer terug naar Pakistan gegaan. Aan aandacht ontbrak ik niks op de basis en middelbare school. Ik was zogezegd. “populair”ik hoorde bij het populaire groepje. We hadden allemaal een hechte band met elkaar, hielpen elkaar als het nodig was, maar hingen op school de stoere jongens. Uit. Nu ben ik veranderd, ben ik serieuzer maar hou nog wel van een dolletje’ vertelde hij verder terwijl hij zijn tong naar Isaura uitstak bij zijn laatste zin. ‘Oh ik heb trouwens ook nog een hond, een rottweiler echt een schat. Lorcan heet hij. Ik heb hem voor mijn 20e verjaardag gekregen van Belle….’mompelde hij afwezig hij dacht terug aan zijn verjaardag.
"Een zuivere stem weerklonk door de kamer, happy birthday weerklonk. Een glimlach sierde Zayn's gezicht maar hij deed net alsof hij nog sliep. Een zachte kus op zijn lippen deed hem zijn ogen openen. Hij keek recht in de hazelbruine ogen van Belle. 'Hey honey, wakker worden, er is speciaal bezoek voor je' zei ze met een glimlach op haar lippen. Hij kuste haar en ging toen overeind zitten. Ze liep de gang op kwam terug met een schattige puppy die een blauw strikje op zijn hoofd had. Zayn maakte een 'ah' geluidje en zijn ogen glinsterde. De pup smakte ene paar keer toen hij op bed werd gezet. Met oogjes half gelokt kwam het diertje naar hem toe gekropen. Hij aaide het diertje, en zag het kleine staartje heen en weer zwaaien. Verterend had hij hem vast gehouden en Belle een tedere kus gegeven..."‘Hij had een blauw strikje om zijn kop….’ Vervolgde hij afwezig. Hij ‘ontwaakte’ weer en keek Isaura aan, ‘sorry ik droomde weg’ verondschuldigde hij zich. ‘Jij bent mijn beste, grootste, liefste, mooiste cadeau’ zei hij terwijl hij naar haar toe boog. Hij drukte zijn lippen op de zachte van Isaura en streelde met zijn hand haar gezicht teder, voorzichtig. Zijn tong vroeg toestemming en streelde langs haar lip, hij proefte het zout van de zee en glimlachte terwijl hij nog zijn lippen op de hare gedrukt had.
Sorry voor het wachten, hoop dat je genoeg inspiratie uit mijn post kan halen =D