Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Where's my Guitar? NIKITA!?

3 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 3]

51Where's my Guitar? NIKITA!?  - Pagina 3 Empty Re: Where's my Guitar? NIKITA!? do dec 08, 2011 6:06 pm

Nikita

Nikita

Nikita keek naar haar vader terwijl hij Lucy vast had. Hij had goed door wat ze er van vond. Toen hij de opmerking maakte je vind het maar niet he knikte ze heel iets ja. Ze wist gewoon niet wat ze er mee moest. Nadat Mido Lucy in het bedje had gelegd kwam hij bij Nikita op bed zitten. Nikita ging tegen haar vader aan zitten en keek naar de tv. Na een tijdje zei Mido iets waardoor Nikita in de lach schoot. ”Zou je denken.” Ondanks dat zowel Nikita als Mido lachten sliep Lucy lekker door. Ineens schrok Nikita om wat Mido zei. Lief, ik snap dat het allemaal nieuw voor je is.. Maar hoe wil je dat straks allemaal gaan doen? Jullie blijven hier hoog uit een nacht of 2, en dan? Waar ga je dan naar toe? Jayson werkt overdag en jij wil de baby amper tot nauwelijks vast houden.. Zijn woorden spookte even door haar hoofd heen. ”Nou ehum mag ik niet bij jou in huis met haar? Als ik het dan niet kan, kan misschien jij of Belando haar de fles geven als Jayson er niet is. Hij mag trouwens wel weer in me buurt komen toch? Dus ook bij jou in huis?” Nikita zou echt kapot gaan als Jayson nog steeds niet bij haar in de buurt mocht komen. Het kon net allemaal wel schijn zijn geweest dat Mido hem bij haar liet zijn om haar rustig te houden. Gelukkig mocht Jayson weer in het huis bij Mido komen en als hij wilde mocht hij ook blijven slapen. En voor Lucy zou hij zorgen dat er een kamertje kwam. ”Vind je het echt niet erg pap? Dat als Jayson er niet is en ik het nog niet aan kan dat jij de fles geeft?”

52Where's my Guitar? NIKITA!?  - Pagina 3 Empty Re: Where's my Guitar? NIKITA!? ma dec 19, 2011 5:03 pm

Mido

Mido

Mido glimlachte. "Tuurlijk vind ik dat niet erg" zei hij en knipoogde naar haar. En zo gezegd zo gedaan. Na twee dagen in het ziekenhuis te hebben gelegen vertrokken de kleine lucy en haar moeder Nikita naar Mido's huis. Jayson reed op zijn motor heen en weer met wat spullen van Nikita en tussen werk en huis. Jayson vond het maar niets dat ze tijdelijk bij Mido sliepen maar dat zei hij maar niet tegen Mido of Nikita. Mido grijnsde naar de kleine lucy in haar wiegje en streelde haar over haar wang. Nikita lag te slapen dat was een goed teken. Jayson was weer eens nar zijn werk. Mido kon er niets aan doen maar hij mocht zijn "Schoonzoon" nog steeds neit echt. Zachtjes neuriede mido een liedje zodat Lucy bleef slapen. Mido werd er zelf ook moe van. Zijn kleindochtertje sliep nog niet echt zo goed door, en dat is best wel slopend. Maar hij deed het met liefde elke nacht op staan. Jayson had het al druk genoeg met zijn werk & voor Nikita zorgen. Een baby konden ze alle twee niet echt aan dus sprong Mido hier en daar een beetje bij. Belando deed natuurlijk ook al zijn werk dubbel.

flutje

53Where's my Guitar? NIKITA!?  - Pagina 3 Empty Re: Where's my Guitar? NIKITA!? do dec 22, 2011 9:53 pm

Nikita

Nikita

Gelukkig vond haar vader het geen probleem dat ze bij hem in huis kwamen. Om de twee uur kwam er ook steeds een dokter langs. Nikita irriteerde zich er als een gek aan zeker omdat hij steeds vragen stelde. Dit ging twee dagen lang door Nikita mocht ook alleen maar uit bed als ze naar de wc moest. Gelukkig mocht ze als ze weer thuis was een beetje lopen maar nog steeds moest ze rustig aan doen. Als ze iets niet kon was het rustig aan doen. Nu het kindje uit haar was wilde ze weer rijden en niet alleen maar stappen of draven nee gewoon springen of crossen door het bos. Zodra ze weer meer energie had wilde ze het ook dan gaan doen. Voor nu lag ze te slapen in bed. Overdag zag ze Jayson eigenlijk niet omdat hij van het huis van Mido naar zijn werk ging of naar zijn huis om spullen te halen en dan weer terug. En ´s nachts ja zelf dan moest hij af en toe aan het werk. En als ze hem zeg had ze de indruk dat hij het niet echt fijn vond dat ze hier logeerde. Stiekem was het op het moment wel even het beste voor Nikita. Ze had nog geen één keer Lucy vast gehouden wel had Jayson Lucy een keertje dichtbij Nikita gehouden toen had Nikita der even aangeraakt. Toen was ze er nog niet klaar voor om haar vast te houden. Plotseling werd Nikita wakker omdat ze geluid hoorde. Slaperig keek ze op. Het was Jayson die thuis was gekomen. ”Hee.” zei ze met een schorre slaapstem. Ze kreeg een kus op der voorhoofd en excuses dat hij der wakker had gemaakt. ”Maakt niet uit. Ik wilde eigenlijk met je praten.” Natuurlijk was hij benieuwd waarover ze wilde praten. ”Je vind het niets hé hier wonen. Ik merk het aan je. Ik wil voor jou gaan proberen om Lucy vast te houden enzo. Me vader zou het niet leuk vinden als we naar jou huis gaan. Maar voor jou wil ik alles proberen en heb ik echt alles over.”

54Where's my Guitar? NIKITA!?  - Pagina 3 Empty Re: Where's my Guitar? NIKITA!? vr dec 23, 2011 11:16 pm

Jayson

Jayson

Jayson had het die weken erg veel werk. En als Politie man kan je niet echt vrij krijgen of nemen. Hij was 1 van de beste politie mannen in HH dus die hadden ze nu erg nodig. Jayson reisde van mido's huis naar politie bureau dan at hij thuis iets en nam hij spullen mee voor Nikita en ging daarna soms zelfs 's avonds werken. Jayson vond het niet echt optimaal .. Bij Mido overnachten.. Mido was aardig enzo, en deed ook helemaal zijn best en die Belando gozer was ook wel okey.. maar Jayson wilde gewoon vrij zijn.. Jayson zuchtte diep. Door Lucy was zijn hele wereld onderste boven gezet. Jayson wilde paard rijden zijn leven oppakken. Maar al dit kon hij niet meer. Hij moest geld verdienen zodat er brood op tafel kwam te staan. En hij nam daarom ook geen geld aan van Mido. Jayson kwam die avond laat thuis. Zachtjes liep hij de trap op naar de kamer van Nikita. Onderweg kwam hij Mido al tandepoetsend tegen en wenste hem nog even weltruste. Zachtjes kleedde hij zich uit. Nikita werd wakker toen hij zijn uniform en kogelvrijevest op de grond had gelegd en hij in zijn blote bast stond. "Ow..sorry lief ik wilde je niet wakker maken" zei hij zachtjes. Nikita zei dat het niet erg was en wilde met hem praten. Jayson ging op het puntje van het bed zitten en keek haar vragend aan. Ze zag dat hij het niet fijn had hier. Hij zuchtte even en keek naar de grond. "Ik vind het idd niet fijn hier.. Ik heb het lastig hier, en vanaf hier naar me werk is best wel een eindje rijden. Maar ik heb het gewoon niet naar me zin. Belando die werkt me soms op de zenuwen, en ik ben altijd bang iets verkeerds te zeggen tegen je pa. Ik zie dat hij zijn best doet en daar ben ik blij mee en ik doe natuurlijk ook me best.. Maar ik voel me gewoon niet op me gemak hier. Maari k ben hier voor jou. Jij hebt het naar je zin word in de watte gelegd door je vader en Belando en daar gaat het om liefje En je hoeft Lucy niet vast te houden als je dat niet wilt Echt niet" glimlachte hij. "Als je daar nog niet klaar voor bent, is dat helemaal niet nodig en neem je tijd om te rusten. Ik werk toch alleen maar, du het heeft geen zin om naar huis te gaan. Ik blijf gewoon net zo lang hier tot dat jij weer helemaal op de been bent" glimlachte hij en gaf een kus op haar voorhoofd. Hij ging naast haar in bed liggen en sloeg zijn gespierde armen om haar heen. "Ik hou van je Nikita Cremfield" glimlachte hij.

55Where's my Guitar? NIKITA!?  - Pagina 3 Empty Re: Where's my Guitar? NIKITA!? za dec 24, 2011 9:42 pm

Nikita

Nikita

Nikita luisterde naar Jayson terwijl hij toe gaf dat hij het niet echt naar zijn zin had. Ze zuchten even. Hij zei dat ze echt niet Lucy hoefde vast te houden als ze dat niet wilde en moest rusten als het nodig was. ”Je moet niet alles voor mij over hebben. Ik heb het voor jou over. Het is makkelijker voor jou als je in je eigen huis bent. Dan ben je dichterbij je werk. En ik wil niet alleen hier blijven dus ik wil het kunnen om ons dochtertje vast te kunnen houden, de fles geven en luier verschonen.” Heel even schrok Nikita omdat ze Lucy ons dochtertje noemde. Toen Jayson ging liggen ging ze naast hem liggen en in zijn armen. ”Ik hou ook van jou.” Ze pakte zijn hand en gaf er even een kus op. Net toen ze haar ogen dicht deed begon hij weer te praten. Tot haar verbazing vertelde hij dat hij een week vrij was. ”Maar hoe kan dat normaal kan je nooit vrij krijgen. Daar doen ze altijd moeilijk over. Jayson legde het helemaal uit aan haar. Het verhaal was best te begrijpen. Toch begonnen de ogen van Nikita zwaar te worden en viel ze langzaam in slaap.

De volgende morgen werd Nikita in de armen van Jayson wakker. Even was ze verbaast meestal als ze wakker werd was hij weg naar zijn werk. Ineens bedacht ze dat hij gister avond had verteld dat hij een week vakantie had. Ze was nog een beetje duf dus ze kroop weer dichter tegen Jayson aan en deed der ogen weer dicht. Ze had helemaal geen zin om het bed uit te gaan was veelste warm en buiten veelste koud. Een uurtje later werd ze wakker omdat ze merkte dat Jayson uit bed ging. Slaperig keek ze op.”Wat ga je doen je was toch vrij?”

56Where's my Guitar? NIKITA!?  - Pagina 3 Empty Re: Where's my Guitar? NIKITA!? di jan 03, 2012 9:39 pm

Jayson

Jayson

Jayson viel na een tijdje in slaap tegen Nikita aan.
De volgende morgen werd hij om 8 uur wakker eigenlijk altijd de tijd dat hij weg moest. Maar nu een keer niet. Nikita werd wakker van hem. Ze leek bijna verbaasd te zijn. Maar daarna bedacht ze zich. Hij was vrij. Hij had vrij gekregen omdat hij zo overspannen was op werk. Jayson tond ongeveer om 10 uur op. Hij hoorde Lucy huilen beneden. Jayson stond op en trok een joggingbroek & T-shirt aan. Nikita vroeg wat hij ging doen. "Tijd voor flesje" glimlachte hij en wees naar de klok. Jayson liep naar de deur. Ze vroeg of Mido het niet kon doen. Jayson trok een vies gezicht. "Ik denk dat die het te druk heeft" mompelde Jayson en liep de kamer van Nikita uit. Hij hoorde even later dat Nikita achter hem aan kwam hobbelen. "Ja, je vader heeft een nieuwe vriendin" zei Jayson half grijnzend en liep de baby kamer in en haalde lucy uit bed. Ze keek hem aan met hele grote ogen. Jayson glimlachte en wiegde haar heen en weer. Hij ging zitten op de stoel bij het raam en gaapte. Hij was uitgeput dat wist hij. Nikita keek hem aarzelend aan. Jayson keek haar vragend terug aan. "Wat is er?" vroeg hij. Lucy begon weer te huilen. "Ow, ja natuurlijk" bromde hij en stond op liep naar beneden en ging naar de keuken warme een flesje op in de magnetron. Nikita liep weer mee en keek naar haar kindje in de armen van Jayson. "Ja.. Onze mooie meid" glimlachte Jayson. De magnetron ging af en Jayson haalde het flesje er uit. Hij voelde of het te warm was. Het viel mee dus hij gaf het flesje aan zijn dochtertje. Nikita liep op hem af en keek naar even hem en toen naar hun dochter. "Wil jij het doen?" vroeg hij en keek haar een beetje aarzelend aan. Hij liep naar de bank en ging zitten. "Als je wil moet je hier heen komen" glimlachte hij.

57Where's my Guitar? NIKITA!?  - Pagina 3 Empty Re: Where's my Guitar? NIKITA!? di jan 03, 2012 9:55 pm

Nikita

Nikita

Toen Jayson uit bed ging keek ze hem aan. Hij zei dat het tijd was voor een flesje en wees naar de klok. Het was 10 uur in de ochtend. "Kan me vader het niet doen?" vroeg ze terwijl hij naar de deur liep. Nikita pakte snel haar jogging broek deed hem aan en ging achter Jayson aan. Haar mond viel open om wat hij zei. Haar vader had een nieuwe vriendin. Dat betekende dus voor Nikita een nieuwe stiefmoeder. Echt als haar vader klef ging doen met zijn nieuwe vriendin als ze er bij was wilde ze echt ergens anders heen. Ze hoefde echt niet te zien dat haar vader een vrouw liep te zoenen. Ze keek naar Jayson terwijl hij Lucy pakte en in de stoel ging zitten. Nikita dacht bij zich zelf het was toch flesje tijd. Blijkbaar keek ze onbewust op een andere manier naar hem want hij vroeg wat er aan de hand was. Ze opende haar mond om het te zeggen maar Lucy was haar voor. Toen Jayson naar beneden ging, ging Nikita achter hem aan. In de keuken keek ze naar het kleine meisje wat in zijn armen lag. Ze keek naar Jayson naar wat hij allemaal deed. Het leek zo natuurlijk wat hij allemaal deed. Toen hij het flesje gaf ging Nikita dichterbij staan en keek. Ineens vroeg hij of zij het wilde doen. Nikita zuchten even. Hij liep naar de bank en ging daar zitten. Nikita ging naast hem zitten en keek. Weer zuchten ze even. Voorzichtig pakte ze Lucy van Jayson aan. Het was een raar gevoel in der. De eerste keer dat ze haar dochtertje vast hield. "Doe ik der zo geen pijn?" Nikita was erg onzeker. Ze was bang dat ze het kwetsbare kindje pijn zou doen.

58Where's my Guitar? NIKITA!?  - Pagina 3 Empty Re: Where's my Guitar? NIKITA!? do jan 26, 2012 9:58 pm

Jayson

Jayson

Jayson keek naar Nikita die naast hem ging staan. Hij grijnsde. Hij liep naar de bank ging zitten en keek of nikita kwam. Ze liep achter hem aan en ging naast hem zitten. Ze zuchtte zoals ze ook had gedaan in de keuken en nam haar kindje voorzichtig over. Nikita voelde zich onzeker en vroeg of ze haar geen pijn deed zo. "Je doet het geweldig" glimlachte Jayson. "Je pakt haar gelijk goed over, flesje heb je goed recht. Dus je bent een geboren moeder" glimlachte hij en gaf Nikita een kusje op haar voorhoofd. Lucy keek haar ouders met grote ogen aan terwijl ze uit het flesje dronk. Haar mooie blauwe ogen deed Jayson glimlachen en wreef met zijn vinger over haar wangetje heen. "Is ze niet lief" glimlachte Jayson. "Onze baby, ons kind" glimlachte hij en keek naar Nikita. Hij was zo blij en gelukkig samen met haar. "Als ze straks groot is, dan gaan we haar samen leren paardrijden, En ik ga straks haar autorijlessen volgen van top tot teen! En haar eindexamens Kleuterschooltjes basischool". Jayson droomde iedere avond weer over de toekomst. En hij vond het jammer als hij weer wakker werd, en poepluiers moest verschonen. Ookal was zijn dochter een dotje.. wat er uit kwam was minder lief en schattig.. Konden ze geen baby uitvinden die niet poept en plast? Ja, als het straks groot en oud genoeg is .. Hij las laatst ergens dat katten hun kittens ontlasting op at .. Hij moest bijna over zijn nek toen hij dat las.. Jayson keek naar nikita die naar haar dochter zat te kijken. Lucy was klaar met drinken en automatisch legde Nikita haar over haar schouder heen en liet haar boeren. Jayson veegde het toetje van Lucy af met en washandje en keek naar Nikita. "Was dat zo moeilijk?" vroeg hij glimlachend.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Soortgelijke onderwerpen

-

» Melanie vs Nikita
» Me, my guitar, and my horse.

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum