Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

mind off things.

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1mind off things. Empty mind off things. ma jun 13, 2011 2:01 pm

Reggi

Reggi

Reggi nam een bot stro vast en legde deze in zijn kruiwagen, vervolgens reed hij naar de stal die hij aan het uitmesten was. Deze stal zal voor vandaag de laatste zijn, hij had bijna alle stallen alleen uitgemest omdat de andere stalhulp ziek was. Hij nam zijn zakmes uit zijn broekzak en sneed de blauwe touwen van het stro door. Hij deed heel de bot in de stal en schudde deze los. Het paard dat normaal in deze stal staat, had een gekneust been en moest dus mals staan, daarom deed hij zoveel stro in de stal. Reggi zette de kruiwagen en de rest van het gerief op zijn plaats en nam het paard rustig uit de box (waar hij even in stond, zodat Reggi deze kon uitmesten.) en zette deze in zijn box. Nu moest hij alleen de paarden nog eten en water geven. Snel nam hij een zak voer en legde deze in een (propere) kruiwagen en sneed de zak open met zijn zakmes. Hij gaf elk paard even veel voer, soms stond hij eens stil. Zijn rug deed af en toe nog eens zeer. Maar wat zou je willen als je een messensteek in je rug kreeg. Reggi had er nooit mee naar een dokter mee geweest, ookal was het echt diep, hij dacht dat het wel over zou gaan. Maar na 2 maand (dus nu) had hij er nog steeds last van. Ach ja het was zijn eigen fout. Reggi hief de kruiwagen weer op en ging verder.

Na het eten en water geven legde hij het gerief netjes terug. Ook de borstels die klanten niet hadden weg gelegt, legde hij op hun plaats. Daarna deed hij het licht uit en sloot de deuren. Het was al laat en tijd om naar huis te gaan. Snel ging hij naar een hondenhok, waar hij zijn duitse herder:Darko had ingestopt. Hij liet Darko los en liep samen met de 1jarige hond naar de kantine. Hij ging aan de bar zitten en bestelde een pintje. Darko ging zoals altijd andere mensen begroeten. Vele kende Darko al, omdat het zo'n sociale hond was. "Reggi, ik heb nog een western paardje die je misschien kan overkopen." Reggi keek naar zijn baas. "Vertel op." Zei hij waarna hij van zijn pintje dronk. "Het is een Quarter horse, van ongeveer 3 jaar. Hij is wel nog niet zadelmak. Hij noemt nu nog Dancer." Reggi keek zijn baas aan. "Ik weet niet Jack, Ik ben Bailey pas kwijt, en ik weet niet of ik direct al een nieuw paard wil." "Kom nou, je moet niet blijven piekeren over dat rot beest dat is weg gelopen." Reggi legde met zijn blik Jack het zwijgen op. "Als jij Bailey nog 1 keer een rot beest noemt ga je er niet goed van zijn. Het was een paard met klassen, niet zoals jou verwaarloosde dieren." Jack wist dat hij te ver was gegaan, en begon over iets anders. "Kom morgen gewoon eens kijken. Dan zie je maar wat je doet." Reggi knikte. Hij keek de Kantine rond, maar vond zijn hond nergens meer. Hij liep naar buiten en zag zijn hond al zitten. Er zat een vage schim bij Darko, en rustig wandelde Reggi naar het paar...

2mind off things. Empty Re: mind off things. ma jun 13, 2011 2:54 pm

Gast


Gast

Nicky liep door de stallen en was dingen aan het klaarmaken voor dat haar nieuwe aanwinst Le charmeur kwam. Een brede glimlach versierde haar gezicht. Het was erg warm en snel deed ze haar haar in een staart. Ze had haar net gekochte rijbroek aan en haar baby blauwe halster in haar hand. Ze hing hem op de box waar Le charmeur in zou komen te staan. Nicky had van het werk dorst gekregen en liep richting de kantine. Een vrolijke hond kwam haar kant op gerent en stopte bij haar.''hey.'' Zei ze lachend tegen de hond, en ging op haar hurken zitten om hem beter te kunnen aaien. Al gauw verscheen er een man. Nicky keek hem lachend aan.''hey, ik ben Nicky, en jij bent?'' Vroeg ze vrolijk.


-srry ben vandaag echt ispiloos-

3mind off things. Empty Re: mind off things. di jun 14, 2011 9:14 pm

Reggi

Reggi

Reggi stapte naar de schim. Hij floot al een paar keer op zijn vingers, maar zijn hond bleef gewoon waar hij was. Reggi zuchte. "Heb maar zo'n hond." Mompelde hij in zijn eigen. Hij stapte dichter naar het paar. Toen hij bij zijn hond stond zag hij een meisje. "Sorry voor mijn hond."''hey, ik ben Nicky, en jij bent?'' Begroette ze Reggi vriendelijk.Reggi knikte. "Goedenavond Nicky.Noem mij maar Reggi." Reggi keek naar beneden en zag zijn hond naast hem nestelen en keek met onschuldige ogen naar Reggi, tot hij vrolijk begon te blaffen en hijgen. Reggi schudde zijn hoofd, en gaf hem een aai over zijn hoofd. "Misschien kunnen we verder praten in de kantine? Ten zij je nog iets te doen hebt?"Zei Reggi toen hij in de ogen van Nicky keek. Reggi zag Darko weer op staan en vroeg aandacht aan Nicky. Hij liet Darko maar doen, tot hij tegen Nicky aansprong. "Darko, af." De hond gehoorzaamde en ging tussen Reggi en Nicky zitten.

Ook inspiloos. Maar dat betert wel XD

4mind off things. Empty Re: mind off things. do jun 16, 2011 5:14 pm

Gast


Gast

Een jonge man, ongeveer net zo oud als Nicky, schatte ze, kwam naar haar en de hond toe gelopen. Zijn naam was Reggi. Nicky stond op en praate wat. De hond liep naar Reggi en toen weer naar Nicky. Hij sprong op haar. Darko af. Zei hij tegen zijn hond. Zo hete de hond dus. Darko ging braaf tussen de twee in zitten. Misschien kunnen we verder praten in de kantine? Ten zij je nog iets te doen hebt? Vroeg Reggi. ''Ja hoor, ik heb niks te doen.'' Zei Nicky lachend. Ze liep naar binnen en ging zitten op een plek, waar je de bak goed kon zien. Er was een les met beginnertjes bezig. ''Leuk hé? die beginners?'' En ze keek Reggi aan. Het was een raar idee dat zij zelf ook zo was geweest, dacht Nicky. Ze keek weer naar de les. De kleine ruitertjes dreven hun ponys aan en gingen in galop over. éém paardje zag het niet meer zo zitten en gaf een inie minie bokje. Het kleine meisje wat er op zat barste in het huilen uit. De kinderen van allemaal een jaar of zes stopte meteen. De instructriece tilde het meisje van haar paard, en vroeg aan iemand anders of ze wou ruilen. Dat wou ze en nu was iedereen weer gelukkig aan het galoppeeren. Nicky keek even naar Darco en gaf een aai over zijn hoofd. ''Wat een lieverd.'' Zei ze tegen Reggi

5mind off things. Empty Re: mind off things. za jun 18, 2011 9:12 pm

Reggi

Reggi

-In mijn vorige post beschreef ik dat het avond was. Maar nu zullen we wel doen dat het dag is.-

''Ja hoor, ik heb niks te doen.'' Reggi grijnsde en knikte. Ze wandelde naar binnen en Nicky ging naast het raam zitten waar er een les bezig was. "Ik vin het altijd schatiig om die kleintjes te zien rijden. Het zullen later heel waarschijnlijk goede ruiters worden." Reggi keek naar Darko die aandacht ging vragen aan Nicky. ''Wat een lieverd.' Reggi grijnsde. "Het is een ondeugende hond. Maar ik zal hem nooit willen ruilen voor een andere hond." Reggi grijnsde naar Nicky. Tot hij eraan dacht dat ze nog niks te drinken hadden besteld. "Ow, wat wil je drinken van mij? " Vroeg Reggi aan Nicky. Hij maakte graag nieuwe vrienden, hij vond dat je er nooit genoeg kon hebben. Het was beter dat je veel vrienden had, dan veel vijanden. Iemand kwam op hen af en vroeg de bestelling. "Doe voor mij maar een pintje. En zet haar drankje maar op mijn rekening. " Hij keek toen naar Nicky. Afwachtend tot ze iets zou bestellen. Hij wou niet opscheppen,flirten of van die dingen. Maar in Reggi's wereld moest je trakteren als je een nieuw meisje ontmoete. Hij vond het niet meer als normaal om dat te doen, en hij hoopte ook niet dat Nicky meer dacht dan dat.

(Sorry dat ik zo inspiloos ben. Ik hoop dat ik seves weer langere posten kan typen.)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum