Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+25
Rowan Riderhood
Kael Brown
Paco.
Dean Garton
Lawrence Posner
Ciara
Pasqual Scodelario
Delilah Hudson
Jayden
Alice
Solomon Griffith
Mitch
Isaura
Culain Smith
Aya
Chartan
Jiao Misaki
Perrie
Elise Pavlichenko
Kaya Scodelario
Admin
Imogene Blackbourne
Hershel
Avan Rodriguez
Solance Ainsworth
29 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 22 van 40]

526Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 11, 2014 7:35 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)




Hij voelde dat hij over de grond gesleept werd. Langzaam opende hij zijn ogen. Hij was doorweekt, ijskoud.
En toen hield de regen op. Iemand hees hem iets overeind tot hij met zijn rug tegen iets hards leunde en diezelfde persoon knielde nu voor hem neer. Langzaam keek Kael op, licht in zijn hoofd en afgeleid door zijn lichaam dat overal pijn leek te doen.
"Kael? Kan je me horen?"
Rowan's vertrouwde stem zorgde voor een uitgeputte glimlach op Kael's bebloede gelaat.
"Je hebt me gevonden," mompelde hij zwakjes. Hij rilde. Rowan trok zijn jas uit en legde die over Kael heen.
"Waarom heb je me niet gebeld?" vroeg hij. Kael haalde miniem zijn schouders op.
"Beroofd," mompelde hij. Rowan vloekte.
"Ik bel het ziekenhuis."
"Nee, zo erg is het niet," mompelde Kael, ietwat onsamenhangend. "Bel Paul."
"Paul heeft wel wat beters te doen," zei Rowan kordaat en hij belde.
Niet veel later richtte Rowan zich weer tot Kael, die inmiddels iets helderder was, zij het nog steeds ijskoud.
"Ze komen eraan." Zijn stem klonk opgelucht.

Rowan kwam de kamer ingelopen. Kael keek op en grijnsde scheef. Om zijn hoofd zat een verband en een scheur in zijn kaak was gehecht. Desondanks bleek hij zeer veel geluk te hebben gehad, want in vergelijkbare gevallen bleken inwendige bloedingen niet vreemd te zijn.
Hij voelde zich een heel stuk fitter en was niet echt blij met het feit dat hij nog niet weg mocht.
"Hey, Row," groette hij. Rowan hield iets achter zich en grijnsde, met zijn blik op de grond gericht.
"Zijn- zijn dat bloemen?"


I DONT KNOW WHAT I AM DOING

527Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 11, 2014 9:10 pm

Aya

Aya

En waarom openen jullie hiervoor niet gewoon een topic....
*mod instict* X3

528Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 11, 2014 9:12 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Meh, meestal sturen we die dingen via pm, dus om voor twee stukjes nou een topic te openen

529Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 11, 2014 9:15 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

INGE
STUUR EVEN DE GIFA DIE HIERBIJ HOREN

530Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 11, 2014 9:19 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

DIE HELE GIFSTORY STAAT OOK IN HET TOPIC YO XD
omdat ik een intropost moest hebben XD

531Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 11, 2014 9:33 pm

Aya

Aya

Ow haha, dan heb ik niks gezegd Wink X3

532Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 11, 2014 10:43 pm

Abigail

Abigail

533Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 11, 2014 11:50 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

EINDELIJK BEUK SUNG JO EN HA NI GAAN DATEN

Ik heb maar 14 afleveringen van een uur op dit moment hoeven wachten. ;.;

534Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic do jun 12, 2014 12:17 am

Aya

Aya

#goedbezig

535Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic do jun 12, 2014 12:44 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Ik heb zoveel te doen. En ben toch zo verveeld. Wat is mijn first world leven toch zwaar.

536Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic do jun 12, 2014 3:13 pm

Aya

Aya

Awh arme Inge

537Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic do jun 12, 2014 3:41 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Nah, ik ben gewoon een lazy piece of shit :')

maar ik ga zometeen maar eens huiswaarts denk ik.

538Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic do jun 12, 2014 8:54 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Ik heb vandaag voor het eerst met de tram gerezen en ik bben alleen maar in slaap gevallen en heb maar bijna mijn halte gemist.
Nu maar richting huis.

539Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 13, 2014 9:22 am

Admin

Admin
Admin

Eileen is going places xD

Ik heb geloof ik ook nog maar een keer in een tram gezeten. It was pretty rad.

540Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 13, 2014 12:28 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Betee houdt deze vrouw ons niet in de pauze vast. Ik wil mijn warme broodje.

541Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 13, 2014 12:48 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Laat r zien wie er de baas is

542Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 13, 2014 1:11 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

IK
lang leve de broodjes

543Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 13, 2014 1:24 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Naijs.

544Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 13, 2014 5:06 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Wat eet ik vanavond? Iemand een idee want ik heb zelf geen inspiratie ;.;

545Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 13, 2014 5:17 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Pizza.
Of poffertjes.
Ik eet volgens mij pizza :']

Ik ga Never Let Me Go kijken bc Andrew Garfield en Carey Mulligan.

546Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 13, 2014 5:27 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

;c

Pizza en poffertjes
De dingen die ik heerlijk vind maar niet kan eten zonder te sterven.

547Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic vr jun 13, 2014 5:30 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Ah, I see... intolerant?

Pizza en film. Hella.

548Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic za jun 14, 2014 8:51 pm

Ciara

Ciara

Aaargh, examens vreten me op.. Heb wel een leuke dag gehad vandaag, een beetje geshopt en ontspannen Very Happy
Morgen er weer in vliegen.. Hoe gaat het met jullie hier?

549Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic za jun 14, 2014 8:53 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Hier vooral veel te doen en veel uitstelgedrag. En veel Kael-Rowan shippen.
*'I will go down with this ship' begint te spelen*

550Het onzin-topic - Pagina 22 Empty Re: Het onzin-topic za jun 14, 2014 8:55 pm

Ciara

Ciara

Hhaa, klinkt allemaal super! Very Happy Horsehome redt het hier prima met jullie! Very Happy

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 22 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum