Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+25
Rowan Riderhood
Kael Brown
Paco.
Dean Garton
Lawrence Posner
Ciara
Pasqual Scodelario
Delilah Hudson
Jayden
Alice
Solomon Griffith
Mitch
Isaura
Culain Smith
Aya
Chartan
Jiao Misaki
Perrie
Elise Pavlichenko
Kaya Scodelario
Admin
Imogene Blackbourne
Hershel
Avan Rodriguez
Solance Ainsworth
29 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 21 van 40]

501Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 11, 2014 4:17 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Hij is inderdaad adorable. En ik neem aan dat Quizz een personage van je is, sweet :3

STUUR HET DING OP MH DAN DOE IK DAT OOK

502Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 11, 2014 4:18 pm

Aya

Aya

Jaah dat is mijn nieuwe charsel. Kijk bij de voorstel dingen jij X3

503Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 11, 2014 4:21 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Hé ik zit hier echt nog maar een dag of zo don't judge x]

504Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 11, 2014 4:22 pm

Aya

Aya

Haha ik heb hem gister ook pas aangemaakt hoor. Al eerder verzonnen. Maar wilde hem hierop X3

505Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 11, 2014 4:25 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

I PM'D THE THING. ISA.

IT IS A THING MADE OF FEELS.

506Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 11, 2014 4:28 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Ik ga eerst nog even m'n lijstje voor dat sharonkind invullen :']

507Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 11, 2014 4:28 pm

Aya

Aya

I want iet tooeee

508Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 11, 2014 4:32 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

THEN I SHALL POST IT HERE AS WELL.

dit was mijn soundtrack



Met grote passen sprintte Kael de smalle, oude straatjes door. De donkere lucht boven hem leek extra dreiging toe te voegen.
Achter hem hoorde hij stemmen en hij versnelde zijn passen. Shit. Shit, shit, shit.
Hij sloeg een straatje in en voor hem doemde een hekje op. Hij zette zich af en met een arm op het hekje steunend zeilde hij eroverheen, om aan de andere kant, waar de weg nu omlaag liep, te struikelen. Hij rolde onvrijwillig een stukje door over de stenen, maar krabbelde toen haastig weer overeind. De steken in zijn zij waren amper te negeren en als hij een keuze had gehad was hij tot stilstand gekomen. Maar die had hij niet. Niet met dit soort volk achter hem aan.
Hij sloeg rechtsaf en kwam slippend tot stilstand, met zijn hart in zijn keel. Het liep dood. Hij keek nerveus over zijn schouder. Zijn achtervolgers kwamen hoorbaar dichterbij vergezeld door de kans dat hij in het gunstigste geval al zijn pasjes zou moeten blokkeren.
En toen zag hij ze. Hij klom onhandig op een van de grote afvalcontainers en kon zo net bij de rand van het gebouwtje. Hij keek weer om toen hij een kreet hoorde. Ze hadden hem gezien en stonden in een oogwenk aan het begin van het straatje waar hij nu stond te balanceren.
Zonder nog te aarzelen greep hij de rand van het dak, wensend dat die recent schoon was gemaakt, en hees zichzelf moeizaam op, zich afzettend tegen de muur. Zijn broek scheurde bij de knie, maar hij was boven.
"Er achteraan!"
gestommel bij de afvalbakken.
Kael stond nu op een platdak. Hij begon te rennen. Aan de andere kant was de afstand naar het volgende dak miniem.
Zich vaag bewust van het feit dat hij zonder twijfel knettergek moest zijn om dit te doen zette Kael zich af en in volle vaart vloog hij even door de lucht, een dikke drie meter boven de grond, als hij het goed inschatte. Toen lande hij op het andere dak. Voor de tweede keer in een paar minuten rolde hij weer door. Te ver. Er was even niets onder hem, maar toen landde hij behoorlijk onzacht tussen een grote verscheidenheid aan dozen. Hij kreunde van de pijn, maar kwam toch overeind. Hij was er nog niet.
Terwijl hij weer verder begon te rennen, ook al begon hij uitgeput te raken, keek hij om zich heen. Er moest toch een manier zijn om ze af te schudden? Hij haastte zich onder een viaduct door waar het zeer sterk naar urine rook, met alweer de vertrouwde geluiden van zijn achtervolgers achter hem.
Als hij nu niet snel een uitweg vond was het met hem gedaan. Hij was kapot, maar zij leken nog aardig energiek. Hij keek om. Ze waren al een heel stuk dichterbij en leken daar door aangemoedigd.
Hij keek weer voor zich, maar het was te laat. Met zijn voet bleef hij ergens achter haken en hij schoof over de grond. Nog voor hij overeind kon komen waren ze bij hem, werd hij tegen de grond gedrukt.
Ze verspilden geen tijd. Op hoeveel plekken hij tegelijk werd geraakt wist Kael niet, maar het was zo over. Na nog geen halve minuut waren ze weg, inclusief zijn telefoon en portemonnee en lag hij motieloos met een bebloed gezicht op de grond, balancerend op het randje van bewustzijn.
Rowan, hij moest Rowan zien te bereiken, maar hoe? Hij probeerde tevergeefs om overeind te komen en hoestte. Hij kon alleen maar hopen dat Rowan hem zo vinden. Want die wist hem altijd te vinden.
Zijn ogen zakten dicht. Uit de donkere wolken vielen de eerste druppels, maar Kael merkte het niet.

509Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 11, 2014 4:37 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

NOPE
NOT OKAY
NOT TODAY
I'M NOT DOWN
NOPE

510Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 11, 2014 4:38 pm

Aya

Aya

Awh!!! Poor thing!

511Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 11, 2014 4:50 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Bijna klaar yo

512Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 11, 2014 5:07 pm

Aya

Aya

Beter Razz

is er niemand die op het topic van hershy wil reageren? X3
En ik moet een topic met quizz, iemand die er een open heeft?

513Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 11, 2014 5:40 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Nya, ik heb open topics met Troy, maar dat is denk ik geen geweldig combo. Vooral niet omdat Troy nou niet meteen het meest ruimdenkende type is

514Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 11, 2014 5:44 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Dan post ik mijn ding ook maar hier.

Luister dit alstublieft even onder het lezen.

‘Tegen wie praat je?’
Rowans hoofd schoot omhoog toen de deur van het appartement achter Kael dicht viel.
‘Niemand.’ Hij zat op de hoek van de bank, zijn capuchon half over zijn hoofd getrokken en zijn kin op zijn knieën.
‘Je moet hem de waarheid vertellen,’ zei Emili scherp, die achter Kael op de eettafel zat.
‘Maak dat een ander wijs.’ Kaels normaal zo flamboyante manier van doen was verdwenen. ‘Heb je je medicatie wel genomen?’
‘Rowan. Hoor je überhaupt wat ik zeg?’
‘Jawel.’ Elke keer als Kael hem probeerde aan te kijken draaide hij koppig zijn hoofd weg.
‘Waarom zeg je het hem gewoon niet?’ Emili was naast Kael gaan staan. ‘Hij komt er toch wel achter.’
‘Omdat ik -’
‘Omdat je wat?’ Kael keek hem fronsend aan. ‘Praat je tegen Emili?’
‘Nee, ik -’
‘Lieg niet.’
Nu pas keek Rowan naar hem op en liet zijn voeten van de bank glijden. ‘Ik lieg niet.’ Zijn stem trilde.
Hij zag niet hoe Kael langzaam zijn geduld begon te verliezen. ‘Je praat al dagen tegen jezelf, en pas als ik de kamer binnen kom is er niets aan de hand.’ Hij was even stil. ‘Je huilde gisteren in je slaap.’
Rowan bevroor even, zijn blik op zijn handen gericht. De stemmen in zijn hoofd waren weer begonnen met fluisteren.
Hij haat je. Je bent gestoord, Rowan Riderhood. Je bent gek.
‘Ik wil dat je me vertelt wat er aan de hand is!’
Hij liegt tegen je, hij geeft niets om je. Val dood, Rowan. Je bent bang. Hij haat je.
‘Rowan?’
Hij was er zich niet van bewust dat hij overeind was gekomen. Hij had zijn handen tegen zijn oren gedrukt, in een poging het sissende gefluister buiten te sluiten.
Hij is net als je vader. Hij haat je. Je bent gestoord. Hij gebruikt je.
‘Hou – hou op.’
De kamer draaide om hem heen.
Je bent zo goed als dood. Hij liegt tegen je, hij is bang voor je. Ze schreeuwen naar je, ze zijn bang voor je, ze haten je. Je bent –
‘IK BEN NIET GEK!’
De vloer kwam angstaanjagend snel dichter bij, maar een harde hand sloot zich om zijn bovenarm en trok hem terug omhoog.
‘Laat me -’
Hij deed een poging om zich los te rukken, maar de handen waren sterker en pinden hem tegen de muur. ‘Rowan, luister naar me -’
Zijn hoofd voelde zwaar aan, alsof de stemmen hem tegen de grond wilden werken.
Je bent krankzinnig. Je hoort in een gekkenhuis, Rowan Riderhood. Hij haat je. Hij liegt tegen je. Hij haat je –
Dat was het moment dat hij brak. De stemmen werden luider en luider terwijl hij langzaam tegen de muur in elkaar zakte. Kaels stem leek van heel ver weg te komen, maar hij kon zijn gezicht niet meer herkennen door de waas die voor zijn ogen hing.
Val toch dood, Rowan.

515Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 11, 2014 5:49 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

[internal screaming]

516Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 11, 2014 5:53 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

are you ok

517Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 11, 2014 5:58 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

.

...

.......

No.

518Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 11, 2014 6:06 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

I'm so sorry.

519Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 11, 2014 6:11 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

I AM WRITING SOMETHING NOW TO FEEL BETTER. IT'S NOT WORKING. PARTIALLY BECAUSE IT INVOLVES KAEL STILL LOOKING LIKE A SOAKED HUMAN BOXING BALL.

520Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 11, 2014 6:12 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Well normally it's Rowan looking like a soaked human boxing ball so yea

521Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 11, 2014 6:14 pm

Aya

Aya

stakkers X3

522Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 11, 2014 6:15 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

ja eigenlijk wel. Rowan does get beaten around a lot xD

@Ruka; ikr ;____;

brb eten

523Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 11, 2014 6:16 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Nou ja, vooral voordat hij uit huis ging.

@Ruka; yes.

524Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 11, 2014 6:24 pm

Aya

Aya

awh dat is niet handig X3

525Het onzin-topic - Pagina 21 Empty Re: Het onzin-topic wo jun 11, 2014 7:16 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Het onzin-topic - Pagina 21 Tumblr_n5y8tbMNGu1rso3iso4_1280

CAN WE TALK ABOUT THIS FACE FOR A MOMENT

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 21 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum