Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+25
Rowan Riderhood
Kael Brown
Paco.
Dean Garton
Lawrence Posner
Ciara
Pasqual Scodelario
Delilah Hudson
Jayden
Alice
Solomon Griffith
Mitch
Isaura
Culain Smith
Aya
Chartan
Jiao Misaki
Perrie
Elise Pavlichenko
Kaya Scodelario
Admin
Imogene Blackbourne
Hershel
Avan Rodriguez
Solance Ainsworth
29 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 40 van 40]

976Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic wo jul 02, 2014 7:23 pm

Culain Smith

Culain Smith

Roep dan dat ze vals zijn of zo, daar schrikken ze wel van. Of roep dat ze bijten, dan lijnen ze die beesten wel aan. Andere hondeneigenaren geven meestal toch al vuile blikken dus dan maakt dit soort dingen roepen ook niet veel uit.

Zelf ben ik misschien ook wat schuldig aan het laten loslopen van viervoeters, maar die tut weigert soms wat te doen enkel omdat die riem om haar nek zit >.<
Vaak kijk ik dan of andere hun hond wel of niet aanlijnen, zo niet lijn ik Belle ook niet aan en loop ik de andere hondeneigenaar tegemoet (tut zelf loopt vaak nog 10 meter achter me) met de tekst: "Ze is wel chagrijnige tante, gromt gauw." en loop verder.
Dan begint de andere hond heel blij naar Belle te rennen, Belle gaat vervolgens helemaal tekeer en het baasje van de andere hond is dan geshoqeerd. Sorry hoor, mijn hond gromt nou eenmaal als jou hond zijn neus in haar poeperd duikt, ik heb gewaarschuwd.
Stel ik had Belle aangelijnd dan had ze niet weg kunnen lopen van de andere hond, lijkt mij niet handig.
Als de hondeneigenaar alsnog zijn hond aanlijnt en dan roep ik Belle die vervolgens met een gigantische weide boog, totaal niet geïnteresseerd in sociaal gedoe, om de andere hond heen loopt (andere hond meestal helemaal hyper en baasje houdt hem amper) en braaf naar mij toe komt en dan klik ik er een riempje om. Natuurlijk gaat mevrouw wel op slakkengang verder alsof zojuist het afschuwelijkste ter wereld is gebeurt.





977Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic wo jul 02, 2014 7:24 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Het onzin-topic - Pagina 40 Screenshot-24_zps1ff83208
Kael sim boop.

978Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic wo jul 02, 2014 10:30 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Het onzin-topic - Pagina 40 Imadeathing_zps0a7164ce

Jouw ouwe tut is tenminste een enigsinds opgevoede ouwe tut. Deze honden hier zijn kansloos en soms vind ik het zo ontzettend stom dat ik zo weinig met ze kan.

En Kael is sexy. Zelfs als Sim.

979Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic wo jul 02, 2014 10:31 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Oh ja also I made a thing. But that was clear iguess.

980Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic wo jul 02, 2014 10:42 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

It's nice. c:
Alleen, horen de puntjes op de e niet rond te zijn? Kan ook aan m'n laptop liggen, ofcourse. ;3

981Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic wo jul 02, 2014 10:46 pm

Solance Ainsworth

Solance Ainsworth

Ja nee. Eh.

xD Eigenlijk wel.

982Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic do jul 03, 2014 11:01 am

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

The Chloëthing is nice o3o

also ik moet maar weer eens gaan posten hier.
Ik hoop dat jullie het niet erg vinden als ik wat korter post. Ik merk dat dat toch een stuk beter samengaat met mijn RSI, zeg maar. (geen idee of ik dat al had gezegd, maar ik wil gewoon echt niet dat mensen straks denken dat de rp me gewoon geen kut bedoel of zo, want dat is niet zo.)

983Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic do jul 03, 2014 11:15 am

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Ach, het neemt niet weg dat het idee leuk is en de uitwerking ook met die gif. ^^

En nee snap ik Inge. Kan er btw niet iets aan gedaan worden? Want zoiets linkt me echt verdomd kut. x)

984Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic do jul 03, 2014 11:22 am

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Rust vooral ^^ en spieren trainen in de vorm van fitness, dat helpt ook.

985Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic do jul 03, 2014 1:16 pm

Aya

Aya

Oef vervelend Inge. Doe rustig aan en korte posts maakt niet zoveel uit hoor X3

En yay, mag Maandag op gesprek bij de efteling <3 Hopelijk word ik aangenomen :p

986Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic do jul 03, 2014 1:57 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

De efteling?! Dat is supernice! ^-^

987Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic do jul 03, 2014 5:54 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Oeh, bij de Efteling werken lijkt me echt geen vervelend werk. Ik hoop dat je aangenomen wordt!
Solliciteer je daar voor het maken van kostuums enzo? Zoiets kan ik me nog vaag herinneren namelijk maar idk.

988Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic do jul 03, 2014 6:50 pm

Aya

Aya

Haha nee, zo goed ben ik nog niet. Gewoon voor attractie. Dus dat vin ik al leuk Smile
Alles verder goed met iedereen hier?

989Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic do jul 03, 2014 8:18 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Ach, het is gewoon allemaal zo'n beetje leuk daar, denk ik. C:

En ehm met mij wel hoor haha, met jou?

990Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic do jul 03, 2014 8:28 pm

Annabell Wayland

Annabell Wayland
10/10 would bang

Met mij ook prima :']

Het onzin-topic - Pagina 40 Tumblr_inline_mg4k9bvPuD1r47jkb

voor Inge x]

991Het onzin-topic - Pagina 40 Empty Re: Het onzin-topic vr jul 04, 2014 12:08 am

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

AAAAAAH tess. Je nieuwe onderschrift pretty pretty

Ruka-chan, hoe ging het solliciteren? Good hopes dat je er komt? ;D

-------

https://paradigm-shift.actieforum.com/viewtopic.forum?t=2457

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 40 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum