Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+25
Rowan Riderhood
Kael Brown
Paco.
Dean Garton
Lawrence Posner
Ciara
Pasqual Scodelario
Delilah Hudson
Jayden
Alice
Solomon Griffith
Mitch
Isaura
Culain Smith
Aya
Chartan
Jiao Misaki
Perrie
Elise Pavlichenko
Kaya Scodelario
Admin
Imogene Blackbourne
Hershel
Avan Rodriguez
Solance Ainsworth
29 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 31 van 40]

751Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 2:47 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Ik zit er ook niet bepaald mee xD

ooeeehh taart o3o

752Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 2:48 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Ik mag geen taart ;.;

Of eigenlijk andere dingen dan groente, fruit, nootjes ei en vlees. Maar ik hou niet zo van vlees. #hardlife

753Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 2:52 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Awh, poor thing... waarom niet? Intolerant of zo?

Ik ben heel hard Long Time - Boston aan het draaien (ja Inge, opnieuw) en ik ben verbaasd dat mijn zusje nog niet binnen is gekomen om te vragen of het wat zachter kan.

754Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 2:56 pm

Aya

Aya

Awh arme Eileen X3

755Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 2:56 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Ja, eh, van tarwe ga ik dood en van lactose idemditto.

Ik ben Chloë en Pasqual weer te hard aan het shippen goddamnit. Teveel feelsy gifs van Pasqual gezien. Ik denk dat ie nooit over Chloë heen zal komen.
(Niet dat ie niet van Aya houdt xD )

756Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 3:05 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

But Chloe was a whiney piece of- Well, she was- If they hadn't been a couple I would have thought Pasqual needed a good smack to the head.

757Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 3:07 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Ja, dat is zeker waar. Maar liefde laat zich niet kiezen *doet even emotioneel*
Of hoe dat gezegde ook gaat.

Persoonlijk vind ik Pasqual x Chloë geen goede combinatie, maar then again, wat voor type past wel bij Pasqual? Hij is de caretaker, hij zou nooit iemand daten die hem niet nodig heeft.

758Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 3:07 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Dat is waar. Pasqual je bent een idioot.

759Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 3:09 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Pasqual is zeker een idioot.

Als Pasqual een vriendin zou krijgen die zo emancipeert is als de tyfus, gaat hij het zwaar krijgen. Pasqual you ass.

760Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 3:13 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

*knikt instemmend alsof ze weet waar het over gaat*

761Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 3:13 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

xD
"I am a strong lady Pasqual, i can take care of myself!"

Nou ja, niet dat mijn characters geen idioten zijn (HE BRYCE.)

762Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 3:18 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Daar heb ik er ook nog wel een paar van :']

Oi chickie, kun je nog even posten?

763Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 3:19 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Pasqual would be like: But I'm da men. WAT MOET IK DAN DOEN IN DE RELATIE ;.;

Ha. Nee, jouw karakters zijn allemaal volslagen sane.

764Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 3:20 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Just did


maar Eileen, Troy is normaal.

765Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 3:20 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Also diz:

De volgende ochtend sleurde hij zijn tas van zijn kamer naar beneden en gooide deze met een luide klap op de grond. Zijn vader wierp hem een geïrriteerde blik toe en zijn moeders blik was gewoonweg geweldadig te noemen. De voordeurbel ging en Jiao's moeder deed open.
"Jiao, het is Shina. Zeg maar gauw gedag, want dan kunnen we gaan." Jiao liep op het meisje af en sloeg zijn armen stevig om haar heen. In haar ogen stonden tranen.
"Ik wil niet dat je gaat," fluisterde ze zachtjes terwijl ze zichzelf stevig tegen hem aandrukte. "Ik kan je niet weer missen." Jiao trok een pijnlijk gezicht.
"Ik kan er niets aan doen, Shina, ik heb hier ook nooit zelf voor gekozen." Ook hij wou die afstand tussen hen niet meer.
"Kan ik niet mee?" probeerde ze. Hij grimaste.
"Kon het maar."
Achter hen klonk een ongeduldig kuchje en Shina wou hem loslaten maar Jiao trok haar nog steviger naar zich toe. Hij keek haar aan en drukte zijn lippen op de hare.
"Ik moest het toch een keer doen," mompelde hij daarna. Hij liet haar langzaam los, pakte zijn tas op en stak droevig zijn hand op.
"Dag Shi-chan. Ik hoop tot gauw."

Jiao x Shina. Kawaii.

766Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 3:23 pm

Aya

Aya

Haha lol.
Achja ik weet dat Aya nooit zo leuk bij Pasqual zou passen als Chloë. X3

767Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 3:24 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Ruka iedereen is leuker bij Pasqual dan Chloe want dat was gewoon best een overdramatisch kutcharacter, pardon my french.

768Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 3:26 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Ja, dat is echt volledig waar. - dat wat Inge zei -

Ik vind de Pasqual x Aya relatie veel interessanter. Er gebeurd zoveel en Aya is zo cool. Die twee hebben hooguit een paar keer gezoend maar hun relatie is zo stabiel.
En Pasqual en Chloë waren verloofd en blijkbaar was hun relatie niet zo stabiel want Chloë ging ervandoor.
Dat

769Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 3:29 pm

Aya

Aya

Haha, achja. Het is in ieder geval fijn dat Aya door Pasqual geen Axel meer heeft X3 ze zal er wel overheen komen als hij haar dumpt :p
Ze zal het begrijpen :p

770Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 3:31 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Ik ken Chloë niet maar ze komt niet zo subtiel over.

771Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 3:34 pm

Aya

Aya

Nja is hun relatie stabiel vind je? X3 valt toch ook wel mee?
Nja ooit zal ze wel in een swing zitten bij een of ander theater X3 wat is Aya toch goed in dansen x3



Laatst aangepast door Aya op zo jun 22, 2014 3:34 pm; in totaal 1 keer bewerkt

772Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 3:34 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Waar haal je nou weer vandaan dat hij haar gaat dumpen Ruka xD

773Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 3:35 pm

Aya

Aya

Als X3 als hij dat gaat doen haha :p

774Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 3:36 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Ah xD het klonk alsof je er behoorlijk zeker van was, vandaar

775Het onzin-topic - Pagina 31 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 3:38 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

xD Pasqual gaat Aya echt niet dumpen. - het is eerder andersom in mijn shipverhaal, maar dat verhaal is niet het verhaal op HorseHome en het speelt zich vet veel later af dan nu -
Dit somt trouwens de relatie tussen Pasqual en Chloë wel een beetje op.

Het onzin-topic - Pagina 31 Not-okay_zpsaf6abf16

"Chloë I tried so fucking hard. Are you fucking kidding me? You're crying right now? For what? For being sad that I moved on?"

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 31 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum