Paradigm Shift
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Paradigm Shift

Een RPG die zich centreert rond het leven in een stad waar alles kan gebeuren.


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Het onzin-topic

+25
Rowan Riderhood
Kael Brown
Paco.
Dean Garton
Lawrence Posner
Ciara
Pasqual Scodelario
Delilah Hudson
Jayden
Alice
Solomon Griffith
Mitch
Isaura
Culain Smith
Aya
Chartan
Jiao Misaki
Perrie
Elise Pavlichenko
Kaya Scodelario
Admin
Imogene Blackbourne
Hershel
Avan Rodriguez
Solance Ainsworth
29 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 30 van 40]

726Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic za jun 21, 2014 1:14 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Avan schreef:
Kael schreef:also;

14 Met wie zou je graag nog eens een topic willen?
Met Inge, die schrijft zo leuk haha.

I DON'T THINK YOU REALIZE HOW FLATTERED I AM

WEL, HET KWAM RECHT UIT MN HART INGE.

Soms ben ik wel lief.
*le blush*

we need to do a topic then. asap.

727Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic za jun 21, 2014 2:50 pm

Gast


Gast

Ik denk dat grafisch wel bij je zou passen though.

Of misschien ook niet. Want grafisch en sjetjes maken enzo kan ook hobby-achtig zijn. AcH je bent pas vijftien komt wel goed enzo.

728Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic za jun 21, 2014 10:42 pm

Mitch

Mitch

Grafisch is eigenlijk best saai hoor en je moet websides maken en met flash werken en nog andere programma's.
Is dus niet dat je enkel met photoshop gaat werken.
I can know :p maar wel een leuke richting hoor als adobe programma's je interesseren.
Vind enkel webdesign und indesign minder haha

729Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic za jun 21, 2014 10:49 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Flash kan je anders wel hele toffe dingen in maken. Ik doe dan zelf game-design en hoewel ik Flash haat met passie hebben we er wel toffe shit mee gemaakt

730Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic za jun 21, 2014 10:52 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Kom ik aan met m'n schetsboek x]

731Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic za jun 21, 2014 10:55 pm

Mitch

Mitch

je kan er indd heel mooie dingen in maken maar vind het programma hatelijk haha.

Maar hebben er dan ook een k*tleerkracht voor haha. Die vrouw zegt letterlijk "google is your friend" als je uitleg vraagt.
heb der ook voor webdesign dus mijn 2 buisvakken

732Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic za jun 21, 2014 10:57 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Zo'n docent hebben wij ook ja. "Heb je het al gegoogled?"
Je wordt nie tbetaald om reclame voor google te maken lul

733Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic za jun 21, 2014 11:31 pm

Gast


Gast

Lol, beste leraren ooit.

Ik zou het best graag willen doen, zo'n opleiding, als ik bijvoorbeeld zie wat mijn vriend allemaal leert op zijn opleiding. Maar die opleidingen worden overbevolkt tegenwoordig, denk persoonlijk niet dat je héél gemakkelijk aan de bak komt.

734Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 9:10 am

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Tja, dat is dan het minpunt... Het zou wel heel gaaf zijn, though. Ik bedoel, ik krijg dat waarschijnlijk niet voor elkaar.

Dat rp op MH is hilarisch :'] Inge heeft Riot en Kael erin gegooid en ik kan voorspellen dat die twee alle chicks (lees: 16/17 jarige meiden met een wanhopige dorst voor een vriendje) krijgen. Rowan is waarschijnlijk het grootste deel Kael aan het uitlachen.

735Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 1:05 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Even een vraagje; wat is MH? x]
Ik voel me namelijk erg dom dat ik niet weet waar die afkorting voor staat haha.

736Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 1:06 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

MyHorsez, zo'n online paardenspel dat ook een zwakzinnig rp board heeft. maar voor trollen is het leuk

737Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 1:11 pm

Hershel

Hershel

haha, succes X3

738Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 1:16 pm

Avan Rodriguez

Avan Rodriguez

Ah ik dacht al, nooit van gehoord. x)

739Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 1:48 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

99.9 % van alle rp's zijn manegerp's. Waar niets mis mee is, maar god wat zijn die dingen altijd eentonig. Ik neem niet eens de moeite om op de meeste te kijken. Het is wel leuk om te zien hoe Eileen soms meedoet en dan gaat trollen x] En natuurlijk om zelf te trollen.
Om je een voorbeeld te geven van de personages daar:

Annabel Anderson // 17 // v
ze is erg aardig en vrolijk is vroeger gepest en is daarom erg verlegen. Ze probeert zo min mogelijk contact te leggen met mensen en wil dan ook het liefst alleen zijn.
Ze heeft er moeilijkheden mee om contact te leggen met mensen. Ook moet ze haar zelfvertrouwen weer terugkrijgen, de zin van het leven weer in zien. En het allerbelangrijkste vertrouwen in alles en iedereen terugkrijgen.
Ze heeft een tijd bij haar oma gewoond omdat haar ouders voor hun werk in het buitenland waren. Zelfs hier wisten pesters haar te vinden

740Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 1:58 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Ja die annabel chick kwam een keer in een rp binnen, bleef in de hoek van de ruimte staan niks doen. Ja, als je anderen al het werk gaat laten doen mag je van mij optyfen.

741Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 2:02 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Dat dus. Of dat ene rp van jou, Haunted nog wattes, waar zo'n chick de kamer vol mensen binnen kwam, een leesbril en boek pakte en in een hoekje ging zitten lezen. Toen iedereen zich een beetje had voorgesteld zegt ze: 'Sorry dat ik zo onbeleefd doe, ik ben x.'
Defak?

742Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 2:13 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

Ja, echt fakking raar sommige lui daar.

743Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 2:16 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Ugh Kael is zo zwoel I just can't elke keer als ik dat onderschrift zie :']

744Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 2:23 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

IKR.
I
KNOW
RIGHT

*wappert*

745Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 2:27 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Het onzin-topic - Pagina 30 25re5c6
Het onzin-topic - Pagina 30 29d74sw
THESE TWO I SWEAR TO GOD
Kael is een hele grote hypocriet in deze gifset ik bedoel maar

746Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 2:36 pm

Gast


Gast

Het onzintopic staat echt vol met KaelxRowan bromance. En dan zit ik daar, toe te geven dat ik eigenlijk nooit echt het hele topic heb gelezen.

747Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 2:39 pm

Kael Brown

Kael Brown
(▀̿Ĺ̯▀̿ ̿)

wanneer is kael geen grote hypocriet xD

ach Eileen ik lees negentig procent van de topics nooit mee xD no shame there

748Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 2:42 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

true :']

Ach, maakt toch niet uit x]

749Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 2:43 pm

Pasqual Scodelario

Pasqual Scodelario

Maar meer van de KaelxRowanhype en ikz it van: oh yeah. ehrr..
WOOH PASQUAL.

bad me.

750Het onzin-topic - Pagina 30 Empty Re: Het onzin-topic zo jun 22, 2014 2:46 pm

Rowan Riderhood

Rowan Riderhood
(´・ω・`)

Don't blame ya. Afwisseling van ALL THE GODDAMN FEELS is goed.

Eyy ik heb taart hier zo.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 30 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum